Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

[MENTION=2165]Shadow Keeper[/MENTION] έχεις δυναμομετρήσει; Θα ήθελα να δω διάγραμμα. Πηγα σημερα με εναν φιλο για να πάρει το 4ο του MX5 (NB 18αρι Nardi, οχι sporty) και απεδείχθη μετατροπή ξε-κομπρεσοραρισμένο (αναθεμα και αν βγαίνει νοημα :p)

[MENTION=3128]2cpu[/MENTION] 25€ πλήρωσα καθαρισμο σημερα μπεκ και αλλαγή ολα τα o-rings :) (1% απόκλιση εχουν πλεον) :triniti:

Δεν έχω δυναμομετρήσει, ο λόγος είναι ότι έχω κάνει μέχρι τώρα είναι in da house με ένα φίλο. Οπότε προχωράω αργααααά. Το πρόγραμμα ήταν από flyin miata και δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με fine tuning. (στο ίδιο το base map πάντα, σε όλα τα παρελκόμενα το έχω λιώσει.:p) 1+ χρόνο μαζέυω γνώσεις, γιατι θέλω εγώ να τα κάνω όλα με ελάχιστη εξωτερική βοήθεια. Ο φίλος επενδύει και σε εργαλεία όλο αυτό το καιρό και για προσωπικά του πρότζεκτ.

Oπότε μπορείς να πείς ότι είναι πιο πολύ engineering project:p

Τώρα ετοιμάζω τον λάστ γύρο σε hardware, νέες δισκόπλακες γιατί αυτές ήταν για το φούτσο και δεν ταιριάζουν σωστά και νέο ψυγείο.

Μετά απο τα πάνω θα πάω στο fine tuning, στο δυναμόμετρο και εκεί θα μάθω τι παίζει.

EDIT

Επίσης πριν λίγο επέστρεψα το καπό στην αρχική του θέση, είχα σηκώσει το πίσω μέρος 1 - 1,5cm με παξιμάδια. Μ@λ@κία είχα κάνει :p, αυτό μείωνε εν τέλει την ροή του αέρα στο ψυγείο μπροστά, γιατί κάτω απο τους υαλοκαθαρίστήρες σε όλα τα κάρα είναι σημείο υψηλής πίεσης λόγω του αεροδυναμικού σχεδίου, οπότε αντί να φεύγει ζεστός αέρας από εκεί ΜΠΑΙΝΕΙ κρύος. Ναι μέν μειώνεις την θερμοκρασία πιθανώς, εκεί κοντά στο πίσω μέρος του καπό, αλλά μειώνεις την απόδοση του ψυγείου. Το ίδιο ισχύει και για την ποδία κάτω απο το μοτέρ, μην τα μοντάρετε αυτά εκτός αν ξέρετε τι κάνετε.:p

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Link to comment
Share on other sites

Επειδη νομιζω ειχαν πεσει καποιες ερωτησεις περι αυτου εδω (μπορει να ηταν και σε αλλο Thread βεβαια...)

Καταργείται πλήθος διατάξεων ταξινόμησης οχημάτων | κοινωνια | ethnos.gr

ανοησιες ,το παρουσιαζουν λες και εγινε τιποτα σημαντικο

Σε απλα ελληνικα,ΑΝ περπατησει αυτο,δεν θαχουν υποχρεωση να περασουν ΚΤΕΟ οσοι εισαγουν μεταχειρισμενο στην Ελλαδα.Σοβαρη διευκολυνση.

ΥΓ: Ροκκος φορεσε εισαγωγη.Πηρε αισθητα σε αποκριση (Μπιατς certified,δεν λεω μλκιες).Εχει αλουμινενιο σωληνα.Αξιζει να του περασω θερμομονωση τυπου ταινια εξατμισεων?

Link to comment
Share on other sites

ανοησιες ,το παρουσιαζουν λες και εγινε τιποτα σημαντικο

Σε απλα ελληνικα,ΑΝ περπατησει αυτο,δεν θαχουν υποχρεωση να περασουν ΚΤΕΟ οσοι εισαγουν μεταχειρισμενο στην Ελλαδα.Σοβαρη διευκολυνση.

ΥΓ: Ροκκος φορεσε εισαγωγη.Πηρε αισθητα σε αποκριση (Μπιατς certified,δεν λεω μλκιες).Εχει αλουμινενιο σωληνα.Αξιζει να του περασω θερμομονωση τυπου ταινια εξατμισεων?

Και μόνωση να τους περάσεις, ο αέρας που έχει μέσα το μοτέρ είναι ζεστός, οπότε αποτέλεσμα σχεδόν 0. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι πιο αργές διακυμάνσεις στην θερμοκρασία.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=3128]2cpu[/MENTION] δεν γνωρίζω τι έγινε στην φώτο, απλά την βρήκε ένας φίλος:p

pftr μισες δουλειες :p

Δεν ξέρεις τα redline Μάκης?

Μου κάνει εντύπωση, εδώ κάτω και πιο νότια, είναι αρκετά γνωστά και αποδεδειγμένα καλά.

Oχι Ακη και σημερα που ρωτησα κανεις δεν γνωριζε κατι.

Θα ξαναρωτησω/ψαξω περισσοτερο.

[MENTION=3128]2cpu[/MENTION] 25€ πλήρωσα καθαρισμο σημερα μπεκ και αλλαγή ολα τα o-rings :) (1% απόκλιση εχουν πλεον) :triniti:

Nαι καπου εκει γιατι και εγω εχει χρονια που τα καθαρισα.

Απλα το ποσο που ανεφερε στο λινκ ο [MENTION=6199]SirDiman[/MENTION] με παραξενεψε.και φυσικα ο επαναπρογραμματισμος.

Link to comment
Share on other sites

Oχι Ακη και σημερα που ρωτησα κανεις δεν γνωριζε κατι.

Θα ξαναρωτησω/ψαξω περισσοτερο.

Γερμανόφιλοι αυτοί που ρώτησες?

Γιατί τα redline σταντε τα ξέρουν οι λίγο ψαγμένοι γιαπωνεζόφιλοι.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.