Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Άντε, μπράβο.

Και δε μου λες, αν πάω να αγοράσω από ebay ένα καλωδιάκι από 21-pin (BMW) σε θηλυκό serial, μπαίνει πάνω στο διαγνωστικό σου (OBD1; ) να συνδέσουμε και το BMW;

Έχει ένας φίλος διαγνωστικό OBD1 αλλά έχει καλώδιο για OPEL το οποίο ΔΕΝ αλλάζει, οπότε δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω.

τέτοιο μπλιμπλίκι για nissan primera παίζει να βρούμε πουθενά ; και αν ναι σε τι κόστος ;

Link to comment
Share on other sites

Μόλις γύρισα από το συνεργείο. Με πήγε η οδική βοήθεια. Το κάρτερ χάνει λάδια από 2 σημεία. Το ένα είναι από τη μεριά του oil level sensor και το άλλο είναι ένα σπάσιμο 15 εκατοστών από την άλλη. Πάμε για αλλαγή.

Ξέρει κανείς αν επισκευάζεται με κόλληση το αλουμίνιο;

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνοι ,απλα αλλο το καινουργιο, αλλο το used. Ασε που δεν ξερεις το δευτερο τι του εχει κανει ο προηγουμενος. (Εκτος αν υπαρχει τροπος που απλα δεν τον ξερω εγω)

Οσον αφορα τον συνδυσμο, απλα μου ειπε οτι ειτε βαλεις αυτα (ΤΑ-Technix) ειτε BILSTEIN αμορτισερ με ελατηρια χαμηλωματος της KONI, θα εχουν την ιδια οδηγικη συμπεριφορα...

Με koni used ή μεταχειρισμενο δεν εχει καμια σημασια, καθως επισκευαζονται πληρως και γινονται καινουρια. Επισης, η koni δε βγαζει ελατηρια, παρα μονο σε δικα της kit με αμορτισερ, που ειναι παντα rebranded eibach.

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] Βγαλε φωτο να δω.

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορώ, το αυτοκίνητο είναι στο συνεργείο. Στην παρακάτω εικόνα με κόκκινο είναι η ρογμή, από τη βίδα που πιάνει μέχρι 12-15 εκατοστά πιο κάτω και με κίτρινο είναι η 2η περιοχή που τρέχει λάδι, αδιευκρίνιστο ακόμα ακριβώς από που.

11131740346genuine.jpg

Αυτό είναι και το αντικείμενο:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD51&mospid=47375&btnr=11_1898&hg=11&fg=10

Link to comment
Share on other sites

Και μαλλον σε 2 εβδομαδες λεω για filming σε μαυρο ματ. 1200€, 2 χρονια εγγυηση και αναλαμβανουν ολη την γραφειοκρατικη διαδικασια αλλαγης χρωματος !

Πέρνα μια βόλτα από Σόφια, 500 ευρώ έχει εδώ... :p

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορώ, το αυτοκίνητο είναι στο συνεργείο. Στην παρακάτω εικόνα με κόκκινο είναι η ρογμή, από τη βίδα που πιάνει μέχρι 12-15 εκατοστά πιο κάτω και με κίτρινο είναι η 2η περιοχή που τρέχει λάδι, αδιευκρίνιστο ακόμα ακριβώς από που.

11131740346genuine.jpg

Αυτό είναι και το αντικείμενο:

RealOEM.com * BMW E34 525i OIL PAN/OIL LEVEL INDICATOR

Υπάρχει ένας στη Νίκαια που κολλάει τα πάντα,ότι και να του πας το φτιάχνει,είναι δίπλα στον Καλόγρη με τα ηλεκτρονικά.Διεύθυνση θα σε γελάσω αλλά δεν θα δυσκολευτείς να τον βρεις,Π.Ράλλυ είναι

Link to comment
Share on other sites

Πετρο, γενικα μπορω να κολλησω αλουμινιο, αλλα δεν το κατεχω οπως το mild/stainless, ειδικα σε κατι τετοιο που ειναι χοντρο casting και μαλιστα παλιο. Ψαξου λιγο με επαγγελματιες και αν φτασεις στο να παρεις αλλο, φερ' το πριν να το παλεψω μια.

Link to comment
Share on other sites

:crazy_pilot:

δοκαρι με προλαβες ^^

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] αν εισουν εδω πανω θα σε λεγα.Αθηνα δεν ξερω >.< .Αν θες ρωταω για καρτερ παντως.

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει ένας στη Νίκαια που κολλάει τα πάντα,ότι και να του πας το φτιάχνει,είναι δίπλα στον Καλόγρη με τα ηλεκτρονικά.Διεύθυνση θα σε γελάσω αλλά δεν θα δυσκολευτείς να τον βρεις,Π.Ράλλυ είναι

Θα τον επισκευτώ, θα είναι η 1η μου επιλογή. Φαντάζομαι αν το δει, θα μου πει αν αξίζει να επισκευαστεί.

Πετρο, γενικα μπορω να κολλησω αλουμινιο, αλλα δεν το κατεχω οπως το mild/stainless, ειδικα σε κατι τετοιο που ειναι χοντρο casting και μαλιστα παλιο. Ψαξου λιγο με επαγγελματιες και αν φτασεις στο να παρεις αλλο, φερ' το πριν να το παλεψω μια.

Τί ΔΕΝ κάνεις;!;! Ευχαριστώ, θα τα πούμε και από κοντά.

@PetrosD αν εισουν εδω πανω θα σε λεγα.Αθηνα δεν ξερω >.< .Αν θες ρωταω για καρτερ παντως.

Αυριο μέχρι τις 11 θα έχω νέα από 2 άτομα. Ταυτόχρονα θα πάω και για κόλλημα στη Νίκαια. Αν δεν είναι ευχάριστα

τα νέα, θα ζητήσω τη βοήθειά σου.

Ευχαριστώ όλους!:worship:

Link to comment
Share on other sites

Nope, δεν αξίζει.

Αυτά στο eBay κάνουν γύρω στα USD15 το ένα (και πάλι πολλά είναι).

Γνησίως κινέζικα είναι, γιατί να τα πλερώσεις τόσο ακριβά?

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοεις "γραφει"? Μια χαρα ειναι αυτο, το χω και γω. Και η τιμη του ειναι ΟΚ, στον μπεη ενα 10ρικο εχουν.

εννοω να σβηνει τα οποια σφαλματα αλλα και να μεταβαλει τα οποια νουμερα, οχι απλως να διαβαζει, πχ να του λεω οτι τα λαδια θα τα ρισεταρεις οταν τα αλλαζω και θα μου βγαζεις ξανα check στα 7-10κ αντι για 20κ.

Link to comment
Share on other sites

Το αγορασες???? Αφου σου πα ρε, πριν φτασεις εκει χτυπα τηλ...

Mε πήρε από το συνεργείο 8μιση ώρα και μου είπε τα νέα. Του λέω να σου απαντήσω αργότερα και μου λέει πρέπει να αποφασίσεις τώρα γιατί δεν μπορώ να έχω τη ράμπα πιασμένη, θέλω να βάλω και άλλο αυτοκίνητο και το κάρτερ θα έρθει από μακρυά και τέτοια.

Στην τελική ακριβότερα το βρήκα μεταχειρισμένο, από αλλού. Άμα είναι το φτιάχνω και αυτό και το έχω για καβάτζα ή για πούλημα, να ρεφάρω.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.