SirDiman Μάϊος 17, 2012 #8521 Μάϊος 17, 2012 ε ειναι για εμας την νεολαια! εσυ θες αλλα αμαξια... 4θεσια... πολυμορφικα ειχα δει ενα mercedes cls(αν δεν ηταν sls ) 63 AMG εξω απο τη σχολη... ομορφο
digitaltiger Μάϊος 18, 2012 #8524 Μάϊος 18, 2012 Drifting Like Mad Men in Saudi Arabia Video Dont try this if you aren't an ARAB
YDinopoulos Μάϊος 18, 2012 #8525 Μάϊος 18, 2012 Σημερα βρηκε να βρεξει που εβαλα νεα αμορτισερ γ@μωτο !!! Σκληρουλια τα ΤΑ-Τechnix. Ελπιζω να στεγνωσει αυριο ο δρομος να τα δοκιμασω καλυτερα !
magicman Μάϊος 19, 2012 #8526 Μάϊος 19, 2012 Σοβαρά προβλήματα με τους TSI κινητήρες της Volkswagen στη καδένα χρονισμού - AutoBlog.gr
2cpu Μάϊος 20, 2012 #8527 Μάϊος 20, 2012 [ame=http://vimeo.com/42305030]Milonga - A short film by Cafe Twin on Vimeo[/ame]
fotme Μάϊος 20, 2012 #8528 Μάϊος 20, 2012 Σημερα βρηκε να βρεξει που εβαλα νεα αμορτισερ γ@μωτο !!! Σκληρουλια τα ΤΑ-Τechnix. Ελπιζω να στεγνωσει αυριο ο δρομος να τα δοκιμασω καλυτερα ! αστο να κατσει λιγο πρωτα, τα ελατηρια σου ποσες λιβρες ειναι, προοδευτικα η γραμμικα? εχεις αλλαξει βασεις αμορτισερ? ποσα κιλα ειναι το αμαξι?
YDinopoulos Μάϊος 20, 2012 #8529 Μάϊος 20, 2012 αστο να κατσει λιγο πρωτα, τα ελατηρια σου ποσες λιβρες ειναι, προοδευτικα η γραμμικα? εχεις αλλαξει βασεις αμορτισερ? ποσα κιλα ειναι το αμαξι? Το κιτ ειναι αυτο... Ξερω οτι μπηκαν κατι μαυρα πλαστικα σαν βασεις. Το αμαξι ειναι 1.4-1.5 τονους !
fotme Μάϊος 20, 2012 #8530 Μάϊος 20, 2012 α coilover, μια χαρα, αστο να κατσει, διαβασε τi δεν σαρεσει σαν αισθηση και πηγαινε να το ρυθμισεις.edit> οταν εννοω διαβασε εννοω την αναρτηση οχι τι ρυθμισεις εχει, νοιωσε την για 200-300 χιλιομετρα σε μικτη χρση και αποτομες εναλλαγες βαρους.
Billys Μάϊος 20, 2012 #8531 Μάϊος 20, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=_nc6n1V3cGA&feature=g-all-u]Drag Day 2012@Lamia - YouTube[/ame]
Tsakonas Μάϊος 20, 2012 #8532 Μάϊος 20, 2012 Σοβαρά προβλήματα με τους TSI κινητήρες της Volkswagen στη καδένα χρονισμού - AutoBlog.grΤην τυφλα τους, ολη η σειρα εχει προβληματα...τουλαχιστον περιμενεις μεχρι να λυθουν τα αρχικα, κανεις τον σταυρο σου και αγοραζεις...Αν κ μαλλον ειμαι απο τους τυχερους που δεν ειχαν εκπληξουλΑ, χαλαλι τους, με φιλτρο-εξατμιση εχεις κατι λιγοτερο Απο 300 αλογα που καιει ~11lt/100 km οταν ζοριζεις..
YDinopoulos Μάϊος 20, 2012 #8533 Μάϊος 20, 2012 Παω για φερστ στεητζ...Αφαιρεση προκαταλυτη, αλλαγη τελικου με χειροποιητο ανοξειδωτο, αλλαγη φιλτρου με βαρελακι BMC και επαναπρο/σμος εγγεφαλου. Κοστος εχω υπολογισει κανα 700-800αρι. θα γινουν μεσα στις επομενες 2-3 εβδομαδες. Μετα σειρα εχει ο φαναρτζης για να εξαφανισει γρατσουνιες και επαναφορα του χρωματος και να μου βαλει ποδια γιατι αυτη που φοραει το αμαξι ειναι γ@μημενη...α coilover, μια χαρα, αστο να κατσει, διαβασε τi δεν σαρεσει σαν αισθηση και πηγαινε να το ρυθμισεις.edit> οταν εννοω διαβασε εννοω την αναρτηση οχι τι ρυθμισεις εχει, νοιωσε την για 200-300 χιλιομετρα σε μικτη χρση και αποτομες εναλλαγες βαρους. Eφαγα κατσαδα απο την γυναικα ηδη για το ποσο σκληρο ειναι. Εμενα δεν με πειραζει, αλλα θα μαλακωσει ελαφρως. Το πολυ πολυ το κατεβαζω 1-2 ποντους και θα μαλακωσει λιγακι ακομα...Εδωμεν !
fotme Μάϊος 20, 2012 #8534 Μάϊος 20, 2012 δεν γνωριζω αν θα μαλακωσει, αλλα θα ειναι πιο αρμονικο..αν το χαμηλωσεις,αλλαξε και την σκληροτητα..[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] μικτη εχει 11 με λιγο ζορισμα?
Shadow Keeper Μάϊος 20, 2012 #8535 Μάϊος 20, 2012 Παω για φερστ στεητζ...Αφαιρεση προκαταλυτη, αλλαγη τελικου με χειροποιητο ανοξειδωτο, αλλαγη φιλτρου με βαρελακι BMC και επαναπρο/σμος εγγεφαλου. Κοστος εχω υπολογισει κανα 700-800αρι. θα γινουν μεσα στις επομενες 2-3 εβδομαδες. Μετα σειρα εχει ο φαναρτζης για να εξαφανισει γρατσουνιες και επαναφορα του χρωματος και να μου βαλει ποδια γιατι αυτη που φοραει το αμαξι ειναι γ@μημενη... Eφαγα κατσαδα απο την γυναικα ηδη για το ποσο σκληρο ειναι. Εμενα δεν με πειραζει, αλλα θα μαλακωσει ελαφρως. Το πολυ πολυ το κατεβαζω 1-2 ποντους και θα μαλακωσει λιγακι ακομα...Εδωμεν ! Ενδέχεται να μαλακώσει, πολύ ελαφρώς όμως. Αν τα coilover αυτά ρυθμίζουν το ύψος ξεχωριστά από την διαδρομή του αμορτισέρ, τότε αν το έχεις ψηλά ή χαμηλά δεν θα σου κάνει καμία διαφορά στην σκληρότητα. Αν μείωνες την διαδρομή του αμορτισέρ, δηλαδή είχες προφορτισμένο το ελατήριο (preload) θα τό έκανες ακόμα πιο σκληρό/απότομο και θα τερμάτιζε και πιο εύκολα.
YDinopoulos Μάϊος 20, 2012 #8536 Μάϊος 20, 2012 Δεν καταλαβα απολυτως τπτ.... Απλα ο τυπας που τα εβαλε, μου ειπε οτι αν τα νοιωθεις σκληρα, εχουμε πειθωριο 4-5 να κατεβουμε. Οσο χαμηλωνεις, τοσο μαλακωνουν. Απλα μεχρι τους -2 ποντους θα ειμαι κατα ενα 90% ενταξει στους ελληνικους δρομους και θα μπορω να μπαινω σε καραβια χωρις να γρατσουναω απο κατω !
Tsakonas Μάϊος 20, 2012 #8538 Μάϊος 20, 2012 δεν γνωριζω αν θα μαλακωσει, αλλα θα ειναι πιο αρμονικο..αν το χαμηλωσεις,αλλαξε και την σκληροτητα..[MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] μικτη εχει 11 με λιγο ζορισμα?με ΠΟΛΥ ζορισμα, και δεν λεω σε εθνικη ευθεια...Πηγα απο μεγαρα-γαλαξειδι οχι απο αττικη οδο (μεσω θηβας))φοραει ολοσωμο μιλτιαδη και εισαγωγη.19αρες ,μισογεματο πορτ μπαγκαζ και μπιατς.Αν μαζευτεις πεφτει και στα 9...
fotme Μάϊος 20, 2012 #8539 Μάϊος 20, 2012 δηλαδη για μεσα πολη, με ανοιγματα 2-3η, οχι τρελλα αλλα ροπατα, θα ειναι καπου στο 10?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.