Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

με 34-35 λιτρα βγαζω γυρω στα 620-650. νορμαλ οδηγηση, λιγο πολη, και περισσοτερο επαρχιακους δρομους.

με αρκετες ανηφορες-κατηφορες-ομως.

εχω 6χιλιαδες χλμ μονο.

εχω προσέξει οτι, απο ΕΤΕΚΑ βγαζω περισσοτερα χλμ.. το εχω δοκιμασει απο 2 ΕΤΕΚΑ κιολας. σε σχεση με Shell εταιρικο και εκο που υποτιθεται εχουν καλη βενζινη στην περιοχη και βαζουν πολλοι επαγγελματιες..

Link to comment
Share on other sites

με 34-35 λιτρα βγαζω γυρω στα 620-650. νορμαλ οδηγηση, λιγο πολη, και περισσοτερο επαρχιακους δρομους.

με αρκετες ανηφορες-κατηφορες-ομως.

εχω 6χιλιαδες χλμ μονο.

εχω προσέξει οτι, απο ΕΤΕΚΑ βγαζω περισσοτερα χλμ.. το εχω δοκιμασει απο 2 ΕΤΕΚΑ κιολας. σε σχεση με Shell εταιρικο και εκο που υποτιθεται εχουν καλη βενζινη στην περιοχη και βαζουν πολλοι επαγγελματιες..

τι αυτοκινητο ειναι αυτο????620-650???πολλα,εγω ουτε στα καλυτερα μου ονειρα

Link to comment
Share on other sites

ειναι και θεμα ποδιου.. εχω προσεξει οτι με πατα-ασε γκαζι, αν πηγαινεις προνοητικα, μπορεις παντου να πετυχεις καλες καταναλωσεις..

ε ο οδηγός παίζει μεγάλο ρόλο.

πάω χωρίο με 5.1λτ/100κμ και κανοντας χρονικα την ιδια ωεα ο αδερφος παει 5.6-5.7

αμα κοιτας μπροστα και αφηνεις λιγο νωριτερα το γκαζι πριν φρεναρεις.. ή ξεκινας λιγο πιο ομαλα...(ειδικα για πολη)

σωζει μπενζίνα!

εντιτ: σε επαρχιακο παιζει να κανω πανω απο 800κμ..

ειχα παει μια φορα απο χωριο (κατω αγοριανη/λιλαια παρνασσοσ) στην ιτεα και παλι πισω..με 4.1λτ/100κμ..και ανεβαινεις βουνο 1300μ και παλι πισω κλπ...

αναλογα με το αυτοκινητο που εχει ροπες και κιβωτιο

Έγινε επεξεργασία από paparoach
Link to comment
Share on other sites

Πέραν απο το άσκοπο γκαζ φρένο που είπες παίζει ρόλο να ξέρεις και το αυτοκίνητο η απλα να καταλαβαίνεις βασικά πράγματα πχ σε ελαφρά ανηφόρα ζορίζεις περισσότερο το αμαξι αν πηγαινεις με μια σχεση πανω και πατας 75% του γκαζιού για να κρατήσεις τα τάδε χιλιόμετρα ( και ας ειναι χαμηλά οι στροφές τα μπέκ ψεκάζουν απλα δεν ) Απο το να ρίξεις μία να ανέβουν οι στροφές 1000 πχ αλλα το αμαξι να δουλευει ξεκουραστα με 50% η 40% γκαζιού για τα ίδια χιλιόμετρα .

Ψιλομπακαλέξ η εξηγηση αλλα ελπιζω να καταλάβατε .

Link to comment
Share on other sites

σωστο και αυτο.

καθημερινα ανεβαινω μια μεγαλη ανηφορα,

για να την βγαλω με 5η την βγαζω οριακα, και πρεπει να εχω αρκετη φορα. καταλαλωση στιγμιαια, βλεπω 11-13.

με 4η, και 3-4500 χιλιαδες στροφες, βλεπω 9.5-10.5 στιγμιαια.

και την ανεβαινω σταθερα ετσι.

Link to comment
Share on other sites

20110719120357.jpg

bit dat. 35lt tank :rubik:

η διαφορα ειναι πως ο ροκκος παταει σε 19αρες ,δε διαφημιζεται για οικονομικο αυτοκινητο ουτε εγω τον αγορασα για οικονομια...και μπορεις να πας ΑΝΕΤΑ με εξωφρενικες για τον εκαστοτε δρομο ταχυτητες (και να σκαει ο Μιλτιαδης like a bawss) με ...11 λιτρα/100 χλμ...Καθολου ασχημα για διλιτρο τουρμπο πιστευω...

αν και γενικα τωρα που το σκεφτομαι ,πρεπει να χει να κανει με την ροπη.Ατμοσφαιρικος 4.6lt με φρονιμη οδηγηση βγαζει λιεκ 15 λτ /100 χλμ

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

Καλά προφανώς δίκιο έχεις. Για πλάκα έκανα την αντιπαράθεση.

εγώ το πήρα επειδή ήθελα μικρό αυτοκίνητο για Αθήνα, και να αντέχει κάνα ταξιδάκι.

Το αυτοκίνητο που πόσταρα είναι ένα Fiat Panda Diesel 2010 μοντέλο 1.25lt

Μέσα στην πόλη, αν δεν σπας διαρκώς 1η-2α, η κατανάλωση ότι και να κάνεις είναι κάτω από 6λτ/100κμ. Μα ότι και να κάνεις. Σε όσα ΣΤΟΠ και φανάρια να σταματήσεις. Και ας μην βάλεις πάνω από 3η.. δεν πειράζει.

Σε ίδιο σκηνικό, το Citroen C3 1.4 8valves, στην πόλη κάτω από 8 δεν πέφτει.

Αν είσαι 1η-2α-3η και στοπ/φανάρι φεύγει 9.5λτ/100κμ.

Γιατί τόση διαφορά???

Απλό.

Βάρος, ροπή, κιβώτιο

-200kg

+30Nm , από 1650rpm διαθέσιμα και τα 160Nm ροπής

Πιο κοντό κιβώτιο.

Επιδόσεις σχεδόν ίδιες. Άντε το Panda να χάνει 0.5 sec στο 0-100.

Τελική σχεδόν ίδια.

Ενδιάμεσες ρεπρίζ:

Αν δεν 3εκινάει το Panda από 1000rpm, κάνει το μισό χρόνο από το C3.

Και τα λέω όλα αυτά Χωρίς κανένας από τους 2 κινητήρες να είναι οι καλύτεροι-οικονομικότεροι για το είδος τους.

@Diesel ο νέος multijet είναι πιο οικονομικός και με 95ps , έναντι των 71 εμένα και με 40Nm ροπής παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

η διαφορα ειναι πως ο ροκκος παταει σε 19αρες ,δε διαφημιζεται για οικονομικο αυτοκινητο ουτε εγω τον αγορασα για οικονομια...και μπορεις να πας ΑΝΕΤΑ με εξωφρενικες για τον εκαστοτε δρομο ταχυτητες (και να σκαει ο Μιλτιαδης like a bawss) με ...11 λιτρα/100 χλμ...Καθολου ασχημα για διλιτρο τουρμπο πιστευω...

αν και γενικα τωρα που το σκεφτομαι ,πρεπει να χει να κανει με την ροπη.Ατμοσφαιρικος 4.6lt με φρονιμη οδηγηση βγαζει λιεκ 15 λτ /100 χλμ

Γιατι με αναγκαζεις να επαναλαμβανομαι? :hehe:

[MENTION=4805]paparoach[/MENTION] πριν κανα μηνα καναμε προγραμμα και dpf removal σ'ενα punto 1.3 multijet selespeed, με τα 90 αλογα. Μιλαμε το ιδανικο αυτοκινητο για την Αθηνα, diesel και sele. Και μετα το remap εβγαζε και 27-28 κιλα ροπη...

Έγινε επεξεργασία από spresv
Link to comment
Share on other sites

η διαφορα ειναι πως ο ροκκος παταει σε 19αρες ,δε διαφημιζεται για οικονομικο αυτοκινητο ουτε εγω τον αγορασα για οικονομια...και μπορεις να πας ΑΝΕΤΑ με εξωφρενικες για τον εκαστοτε δρομο ταχυτητες (και να σκαει ο Μιλτιαδης like a bawss) με ...11 λιτρα/100 χλμ...Καθολου ασχημα για διλιτρο τουρμπο πιστευω...

αν και γενικα τωρα που το σκεφτομαι ,πρεπει να χει να κανει με την ροπη.Ατμοσφαιρικος 4.6lt με φρονιμη οδηγηση βγαζει λιεκ 15 λτ /100 χλμ

συγχωρέστε μου την άγνοια...19άρες φαντάζομαι εννοείς τις ζάντες ;

Τι ρόλο παίζουν στην κατανάλωση ;

Link to comment
Share on other sites

Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ολο το θρεντ, Μιλτιαδης ειναι η σκαστρα ? :hehe:

987.jpg

19άρες φαντάζομαι εννοείς τις ζάντες ;

Τι ρόλο παίζουν στην κατανάλωση ;

γενικα κοβουν επιδοσεις και αυξανουν καταναλωση

Link to comment
Share on other sites

συγχωρέστε μου την άγνοια...19άρες φαντάζομαι εννοείς τις ζάντες ;

Τι ρόλο παίζουν στην κατανάλωση ;

όσο πιο μεγάλες οι ζάντες και το λάστιχο, τόσο μεγαλώνει η κατανάλωση .. αυξάνεται η τριβή και το βάρος στη ρόδα.

Σε μερικά αυτοκίνητα, στα pdf με τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, ανάλογα με το ζαντολάστιχο έχουν και άλλες μετρήσεις για την κατανάλωση.

Αν πας από το 195/55/15 σε 215/45/17 πχ , ανεβαίνεις 0,3-0,5 lt/100km

επισης και η πίεση του αέρα αλλά και το λάστιχο παίζουν ρόλο.

Στο OPEL CORSA 1.3 DIESEL ECOFLEX, λέει ο κατασκευαστής ότι για να επιτύχει αυτή την κατανάλωση πρέπει να είναι τα λάστιχα στα 38psi, και όχι στα 32, όπως είναι συνήθως.

Βέβαια λογικά έτσι ψοφάς πιο γρήγορα τα λάστιχα..γιατί παρπάνω πίεση αέρα=παραπάνω θερμότητα κλπ κλπ.

Ως προς τα λάστιχα νομίζω ότι απο Νοέμβρη του 11, η ΕΕ υποχρεώνει τους κατασκευαστές ελαστικών να φοράνε ταμπελάκι με δείκτη κατανάλωσης κλπ..

Ένα καλό ελαστικό από ενα κακό μπορούν να έχουν μέχρι και 0.3lt/100km διαφορά στην κατανάλωση.

Άμα τα μαζέψεις όλα αυτά μαζί, αρχίζει και γίνεται καλό νούμερο.

Άμα οδηγείς νευρικά.. ότι και να φοράς .. καίει .. Τέλος ! :p

Έγινε επεξεργασία από paparoach
Link to comment
Share on other sites

αν και γενικα τωρα που το σκεφτομαι ,πρεπει να χει να κανει με την ροπη.Ατμοσφαιρικος 4.6lt με φρονιμη οδηγηση βγαζει λιεκ 15 λτ /100 χλμ

Σου έχω πει, το μοσχάρι που τυχαίνει να είναι 4,5 λίτρα και 2,5 τόνους έχει γράψει και 11.5/100 σε εθνική.

Αλλά έχει γράψει και 19 :D

Οσο για τις ζάντες Ζανή, δίνουν και άλλο πάτημα / κράτημα, αλλά ναι επιβαρύνουν κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Σου έχω πει, το μοσχάρι που τυχαίνει να είναι 4,5 λίτρα και 2,5 τόνους έχει γράψει και 11.5/100 σε εθνική.

Αλλά έχει γράψει και 19 :D

Οσο για τις ζάντες Ζανή, δίνουν και άλλο πάτημα / κράτημα, αλλά ναι επιβαρύνουν κατανάλωση.

Μην το λες ότι μεγαλώνοντας τη ζάντα και μικραίνοντας το προφίλ κερδίζεις σε επειδόσεις.

Χάνεις για την ακρίβεια.

Σε εκπομπή του top gear Australia (ναι βλέπω και αυτή την έκδοση) είχαν ένα γρήγορο (δε θυμάμαι τι), με 19" μαμά και 21".

σε πίστα γυρολογίου 1:20, το ίδιο αυτοκίνητο έκανε 1,3sec μικρότερο χρόνο.

Το έχω διαβάσει και αλλού αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνολικό γυρολόγιο πάντως χάνουν .. που χρειάζεται και κράτημα και επιδώσεις.

Νομίζω όμως ότι από κράτημα πάχουν.

Αυτή ήταν και η εξήγηση του παρουσιαστή.. ότι γλιστράει περισσότερο με τις μεγαλύτερες ζάντες και δεν μπορεί να περάσει ιδανικά τη δύναμη κάτω.

Βέβαια άν πάρεις ένα tsi με 160ps και το κάνεις 260, το προφανές ότι θα βάλεις μεγαλύτερα λάστιχα γιατί δεν θα πατάει σε επιτάχυνση ..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.