Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Και γιατι δεν κοιτας μωρε κανα μχ-5 λεω εγω σαν ασχετος?και λιγοτερα κυβικα(ενταξει και λιγοτερους ιππους αλλα σε σχεση με το avensis...) και πισωκουνα να κανεις γουστα

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι για τον χειμωνα και τις βροχερες μερες να παρω ενα αμαξι.

Ψαχνω κατι σχετικα καινουργιο δηλαδη μετα το 2002, αξιοπιστο μεχρι 1100 κυβικα.

Να μπορω να παρω και τη παρεα μου και να παμε ενα χαλαρο ταξιδι ανετα.

Με λιγη σκεψη καταληγω σε getz που μ'αρεσει και σαν αμαξι.

Γνωμες ? καμμια αλλη προταση ? :)

Link to comment
Share on other sites

Για Golf GTI/Focus RS κλπ δεν κοιτάς;

Ford δε θέλω, gti είχα ένα MK3 golf κι ένα απλό, τρελή αγάπη με το αμάξι αυτό, το έχει ο bro τώρα, τα καινούρια τα VW είναι πολυ ζημιάρικα, τουλάχιστον απ' όσο είχα ακούσει όσο παρατηρούσα τα δρώμενα στο vwclub.gr.

Το H OPC το βρίσκω από 10k έως 15k.

Link to comment
Share on other sites

Χθές ήμουν από τις 8το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ στον καρτόδρομο με την αποστολή του Θέμη Μαρινάκη από Κρήτη που έτρεχε στα driftwars.

Η μέρα πήγε καλά στα βαθμολογημένα αλλά μια άτυχη στιγμή με το ημιαξόνιο του Θέμη στο πρώτο διπλό με τον Τσιλιμπόνη από Θεσσαλονίκη για τον τελικό όπου μας ανάγκασε και να τον χάσουμε. Έγινε ένας μικρός αγώνας ώστε να προλάβουμε τον μικρό τελικό για 3η θέση με τον Παπαργυρόπουλο αλλά το 10λεπτο που μας έδωσαν πρακτικά(κανονικά είναι 5) δεν ήταν αρκετό. Παρ όλα αυτά στα 15 λεπτά ήταν έτοιμο και έκαναν ένα άτυπο πέρασμα με τον Παπαργυρόπουλο.

Και ένα teasing....

dsc00292ex.jpg

dsc00315ky.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ford δε θέλω, gti είχα ένα MK3 golf κι ένα απλό, τρελή αγάπη με το αμάξι αυτό, το έχει ο bro τώρα, τα καινούρια τα VW είναι πολυ ζημιάρικα, τουλάχιστον απ' όσο είχα ακούσει όσο παρατηρούσα τα δρώμενα στο vwclub.gr.

Το H OPC το βρίσκω από 10k έως 15k.

Εγω σου ειπα και για μχ-5

φιλος που το εχει τζιτζι γιατι εχει συνεργειο ,το δινει νομιζω 5 χηνες

εχει το 1,8 με 148 αλογα και με μπλοκε διαφορικο

think about it ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγω σου ειπα και για μχ-5

φιλος που το εχει τζιτζι γιατι εχει συνεργειο ,το δινει νομιζω 5 χηνες

εχει το 1,8 με 148 αλογα και με μπλοκε διαφορικο

think about it ;)

Eδώ που είμαι με τα χιόνια του χειμώνα με τη πισωκούνα, θα πηγαίνω βάρκα γιαλό... :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Full ζημιάρικοι κινητήρες, εκτός αν ισχύει μόνο για τα 1,4 και κάνω λάθος οπότε να με συγχωράτε.

ο καθενας εχει τα δικα του κριτηρια, αλλα μονο απτον συνδυασμο σχεση τιουνιγκ ποτενσιαλ με καταναλωση μια χαρα θα ξαναεπενδυα προς τα κει...450 αλογα φπε και ας κανει και επικαθισεις μεχρι και πανω στο χειροφρενο.

Link to comment
Share on other sites

Eδώ που είμαι με τα χιόνια του χειμώνα με τη πισωκούνα, θα πηγαίνω βάρκα γιαλό... :hehe:

Ενώ με τη μπροστά θα κάνεις το γκρέϊντερ; :hehe:

Ψάξου και για τζιπάκι. Αν είσαι και μόνος σου τσίμπα κανα Χ3, Χ5, Cayenne. Τσάμπα τα δίνουν.

They'll see you rolling, they'll hating

Link to comment
Share on other sites

Ενώ με τη μπροστά θα κάνεις το γκρέϊντερ; :hehe:

Ψάξου και για τζιπάκι. Αν είσαι και μόνος σου τσίμπα κανα Χ3, Χ5, Cayenne. Τσάμπα τα δίνουν.

They'll see you rolling, they'll hating

To avensis με Continental WinterContact TS830, 5 άτομα μέσα, το χειμώνα υπερέβη νόμους φυσικής. Σε χιονισμένο δρόμο, με 10% κλίση και 4 άτομα μέσα και φορτωμένο, ξεκίνησε χαλαρά με απειροελάχιστο spin, ακόμη και σε πάγο. Μπροστά στη πολυκατοικία είχε φέτος μισό μέτρο χιόνι, έκανε το γκρέιντερ κανονικότατα, είναι και χαμηλωμένο... :hehe:

Τα σκέφτομαι και τα cayenne, δεν έχω καταλήξει ακόμη είναι η αλήθεια. Από τη μία, γουστάρω στροφιλίκι και γκάζια, από την άλλη και η πολυτέλεια και η ασφάλεια αλλά και τα 340 άτια του cayenne είναι άλλη φάση. :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Έχεις οδηγήσει polo 1.4 (2004) με 75hp ?

κάτω από 2.000 στροφές,αν προσπαθούσες να ξεκινήσει, έσβηνε.

Αν μένεις ΒΠ, έλα να σου δώσω να οδηγήσεις το fiat panda diesel 1.3 (71hp).

Να βάλουμε AC τέρμα, και να μπούμε 4 άτομα μέσα.

Αν σου σβήσει μάγκας.-

Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Μένω όμως στην Καβάλα και δε γίνεται :turn:

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, τι ισχύει στη Βουλγαρία με τη φορολογία; Είναι "εύκολο" να έχεις ένα 4λιτρο αυτοκίνητο πχ; Ασφάλιστρα, βενζίνες σε σχέση με μπανανία;

Σε σχέση με μπανανία... καμία σχέση.

Δεν ξέρω ακριβώς τι παίζει για τόσα πολλά κυβικά, πάντως υπολόγιζε το 1/3 με 1/4 περίπου των εξόδων σε σχέση με Ελλάδα + ότι η ασφάλεια που κάνεις εδώ είναι μικτή, σε καλύπτει για τα πάντα σχεδόν. Ένα cayenne του 2004 που είναι και παλιότερο των 5 ετών όχημα, έχει νομίζω μειωμένους στο μισό τους φόρους.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα στο Cayenne peper δεν είναι η φορολογία ή η βενζίνη.

Το θέμα είναι στα service.

Από μηχανικό έχω ακούσει ότι κόβουν κιβώτια για πλάκα, και η αλλαγή πάει πενταψήφιο.

Τακάκια δισκόπλακες αλλαγή 3Κ και τα λοιπά.

Το νου σου γιατί είναι πολλά τα λεφτά.

Ψάξτο καλά.

Cayman βρίσκεις με 20Κ περίπου.

Edit:

Επειδή είσαι σε χιόνια αλλά θες και γκάζι..δεν κοιτάς και κάνα S3 quattro?

Έγινε επεξεργασία από paparoach
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα πιστευω πως ο νομος πρεπει να σου δινει το δικαιωμα να πυροβολας στο κεφαλι αυτους που προσπερνανε ουρα στο φαναρι για να βγουν πρωτοι.

Sent from my Nexus S using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα στο Cayenne peper δεν είναι η φορολογία ή η βενζίνη.

Το θέμα είναι στα service.

Από μηχανικό έχω ακούσει ότι κόβουν κιβώτια για πλάκα, και η αλλαγή πάει πενταψήφιο.

Τακάκια δισκόπλακες αλλαγή 3Κ και τα λοιπά.

Το νου σου γιατί είναι πολλά τα λεφτά.

Ψάξτο καλά.

Cayman βρίσκεις με 20Κ περίπου.

Edit:

Επειδή είσαι σε χιόνια αλλά θες και γκάζι..δεν κοιτάς και κάνα S3 quattro?

Αυτό έψαχνα τώρα. Φορολογία και βενζινη ειδικά εδώ που είμαι είναι φθηνά σχετικά οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτό.

Θα επισκεφθώ το μάστορά μου σήμερα ο οποίος καταπιάνεται και με q7, cayenne κτλ, να τον ρωτήσω για συντήρηση τι παίζει ακριβώς.

Εγώ ποντάρω στο γεγονός ότι δε θα μου βγάλει τίποτα, και θα θέλει τα σερβισάκια του και όλα μέλι γάλα... :hehe:

Το θέμα είναι ότι πρέπει να ελέγξω και το worst case scenario.

Link to comment
Share on other sites

Φίλος, γιαυτό τα πουλάνε όλοι τώρα.

Γιατί όλοι ήταν δανειούμπα και νταξ μωρέ όλα καλά πέρνω 1500 δίνω 750 το μήνα δάνειο τη βγάζω.

Έχω πληρώσει κάτι 600άρι για πλάκα στο focus της αδερφής μου.. και ούτε που το κατάλαβα.

για λάστιχα θες χιλιάρικο.

Είναι πιο πολλά τα λεφτά στα σέρβις σε αυτά τα αυτοκίνητα από οτιδήποτε άλλο.

Ρώτα το μάστορα εκεί να σου πει τι και πως.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.