Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Θεωρητικά φίλε μου, σκεφτόμουν αν συμφέρει το auris 1.8 υβριδικό ή κάποιο σε αντίστοιχα κυβικά ντίζελ.

Μπα. Με λιγότερα λεφτά και χωρίς έξτρα μετατροπές θα μπορέσεις να πάρεις ένα καλό 1600-1800 κυβικά diesel με 120-140 άλογα και θα είσαι κούκλος.

Το auris για να του βάλεις LPG θα χάσεις και από port-bagage.+Δεν χάνεις σε αξιοπιστία σε το πετρέλαιο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω τι βηματα καταναλωσης εχουν αλλα αυτοκινητα εγω τουλαχιστον ρωτωντας σε κατοχους ιδιου αυτοκινητυ με 18αρες αντι 19αρες πουχω , παιζουν και 1-1.5 λιτρο κατω μεση

Δεν το πιστευω αυτο, γιατι παιζει ρολο και ο οδηγος. To πιο αντικειμενικο κριτηριο ειναι με τον ιδιο οδηγο στο ιδιο αυτοκινητο 18αρες vs 19αρες. Παντως οι εργοστασιακες ζαντες σε vag ειναι σαν να εχεις μπετο καμια σχεση με aftermarket.

Στο Α3 απο 17αρες πηγα σε 19αρες με ιδιο πλατος ελαστικου και δεν ειχε καμια διαφορα με πριν... και υπ'οψιν οι 17αρες μαμα του Α3 με 225/45/17 λαστιχο φουσκωμενο ειναι ασηκωτες ενω οι 19αρες με 225/35/19 ηταν πολυ πιο ελαφριες.

Ο φιλος με ΟΖ στο λεον -που οι ΟΖ ειναι παναλαφρες- οχι μονο βελτιωση δεν θα δει αλλα θα κανει μια τρυπα στο νερο imho.

Link to comment
Share on other sites

Για μενα, στο θεμα ζαντας παιζουν 3 παραμετροι,

1. φαρδος ελαστικου=μεγαλυτερη τριβη

2.βαρος ζαντας+ελαστικου=μεγαλυτερη κινουμενη μαζα

3. ολικη διαμετρος= αν ειναι μεγαλυτερη, αλλαζει σε πιο αργο/μεγαλο βημα (καλυτερο για τελικες, χειροτερο στην επιταχυνση)

Αρα αν θελω ιδια αποδοση κ 1,2,3 ειναι επιβαρυμενα, χρειαζομαι να παραγαγω μεγαλυτερο εργο=μεγαλυτερη καταναλωση.

Αναλογα το μοτερ, ιδιως αν εχω λιγη δυναμη, για να κανω offset το μεγαλυτερο εργο, θα χρειαστω περισσοτερη βενζινη. Προφανως για να ισχυει η συγκριση, χρειαζεται ιδιο αυτοκινητο, ιδιο ποδαρι κ ιδια διαδρομη..

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα. Για συντήρηση κλιματιστικού αυτοκινήτου, έχετε να προτείνετε συνεργείο (προς τα Βόρεια της Αθήνας); Επίσης, κάτι να προσέξω; Πόσο περίπου πάει; Καθαρισμό και συμπλήρωση φρέον. Για ένα nissan sunny που έχει να συντηρηθεί πολλά χρόνια :p

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα. Για συντήρηση κλιματιστικού αυτοκινήτου, έχετε να προτείνετε συνεργείο (προς τα Βόρεια της Αθήνας); Επίσης, κάτι να προσέξω; Πόσο περίπου πάει; Καθαρισμό και συμπλήρωση φρέον. Για ένα nissan sunny που έχει να συντηρηθεί πολλά χρόνια :p

Καλαμάτα πήρε το μάτι μου από ένα συνεργείο ότι χρεώνει service a/c 40€.

(σαν προσφορά το είχε)

Link to comment
Share on other sites

Και θες να κατέβει απο Αθήνα στην Καλαμάτα για να κάνει service στο clima???? :p :p :p

ωρες ωρες απορω, πραγματικα...

ρωτησε ποσο περιπου να υπολογιζει σε τιμη γι αυτο το εγραψα..

Link to comment
Share on other sites

Οπως ελεγα στο παπι δεν φορτιζε η μπαταρια...

αλλαξα ανορθωτη και πηνια και τζιφος.οποτε κατι κανει βραχυκυκλωμα.τωρα ομως μου εβαλε αλλες φιτιλιες ενας φιλος.

μου εκανε τωρα τελευταια σκασιματα η εξατμιση και το εκανε αυτο συνηθως οταν χαλαγε η φλατζα στο λαιμο η οταν ειχε χαλαρωσει.το τσεκαρα και ηταν οκ αλλα παλι τα ιδια.

του το ειπα και μου ειπε οτι παιζει να ειναι απο αδυναμια ρευματος δηλαδη να μην κανει καλη σπιθα το μπουζι.παιζει αυτο σαν ενδεχομενο?

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα. Για συντήρηση κλιματιστικού αυτοκινήτου, έχετε να προτείνετε συνεργείο (προς τα Βόρεια της Αθήνας); Επίσης, κάτι να προσέξω; Πόσο περίπου πάει; Καθαρισμό και συμπλήρωση φρέον. Για ένα nissan sunny που έχει να συντηρηθεί πολλά χρόνια :p

Αν είχε μείνει το σύστημα του AC χωρίς αέριο για μήνες +, να το αναφέρετε σε όποιον πάτε, γιατί αν δεν αφαιρεθεί η υγρασία τέλεια στο κύκλωμα, δεν θα λειτουργεί ποτέ σωστά και αποδοτικά το AC. Μπορεί να χρειαστεί να αλλάξετε και τον αφυγραντήρα για τον ίδιο λόγο. (την υγρασία την αφαιρούν με αντλία, δημιουργόντας κενό στο κύκλωμα, ελέγχεις και για διαρροές έτσι, βλέποντας αν κρατάει την υποπίεση για ένα χρονικό διάστημα, χωρίς να απελευθερώνεις τσάμπα αέριο στο περιβάλλον)

Για αυτό άσχετα με το αν χρησιμοποείτε συχνα το ΑC ή όχι, να το ανοίγετε που και που για να δείτε οτι λειτουργεί καλά, για να αποφύγετε μεγαλύτερες ζημιές στο μέλλον, αν τυχόν είχε διαρροή.

Καθαρισμό κάνεις μόνο στο condensator μπροστά, που είναι συνήθως απο πίσω απο το ψυγείο. Αν υπάρχει οποιαδήποτε βρώμα κόβει την ροή και μειώνει την απόδοση του AC.

Επίσης στην πλήρωση του αερίου, βάζεις ακριβώς όση ποσότητα λέει ο κατασκευαστής, ούτε λιγότερη ούτε περισσότερη.

Link to comment
Share on other sites

ωρες ωρες απορω, πραγματικα...

ρωτησε ποσο περιπου να υπολογιζει σε τιμη γι αυτο το εγραψα..

για αρχή το υφακι και την ειρωνία έχω μια πολυ καλη πρόταση τι να την κάνεις αλλα δεν σου την λέω για να σ´εχω σε αγωνία....

και τέλος αν νωμιζεις ότι οι τιμές της επαρχίας έχουν καμία επαφή με αυτές της Αθήνας τότε ήρθε η ώρα να ξυπνησεις στην πραγματικότητα... (για να γράψω και εγω ακολουθώντας το δικό σου μοτίβο...)

Link to comment
Share on other sites

Συμπλήρωμα πάντως εγώ είχα πλερώσει 20 ευρώ στο αρκουδίσιο (σε έναν στο Μαρκόπουλο).

Επίσης ο προφέσορας μου είχε διαγνώσει ότι θέλει άλλαγμα ο κομπρέσορας,

δεν τον έχω αλλάξει ακόμα αλλά παίζει μια χαρά (+2 χρόνια).

Τό χω στα υπόψιν στο πίσω μέρος του μυαλού μου.

Επίσης για τις οσμές είχα πάρει ένα καθαριστικό από το πράκτικερ που το ρίχνεις στους αεραγωγούς και ξεβρώμισε.

Στην Αγγλία πάντως το ανάβα πιο συχνά το χειμώνα απ'ότι το καλοκαίρι (για ξεθόλωμα).

Καλοκαίρι το άναψα μέχρι στιγμής 1 φορά...

Link to comment
Share on other sites

Χρήσιμες πληροφορίες :T:

Επίσης, για λάστιχα, που θέλουν αλλαγή προς τα που να κοιτάξω; Κυκλοφορεί σε όλα τα είδη δρόμων -από αττική οδό, ως τρύπιους δρόμους στην αθήνα, κι από επαρχιακή οδό, ως χωματόδρομους-

όπως καταλαβαίνετε, πέρα από το να οδηγώ, να τσεκάρω λάδια & νερά, είμαι παντελώς άσχετος από αυτοκίνητα :p

Link to comment
Share on other sites

αυτο που ζητας ειναι σκληρο σκελετο/πελμα, επισης κοιτα ο δεικτης ταχυτητας (T, H, V, W..etc) να ειναι κοντα με την τελικη του αυτοκινητου σου.

Ενα λαστιχο με δεικτη V, W+ δεν θα μας δωσει παραπανω αλογα σε ενα αυτοκινητο που τελειωνει στα 180, απλως θα αργει πολυ ζεσταθει το λαστιχο, με κρυα ελαστικα το αμαξι γλυστραει...

Link to comment
Share on other sites

Nα κοιταξεις σε ενα λαστιχα :p

Περαν της πλακας επειδη δεν ξερω πως λειτουργουνε οι λαστιχαδες κατω και χωρις να

προκαλεσω καποια προστριβη εαν ο λαστιχας ειναι σωστος θα σε προτεινει ακριβως το

λαστιχο για το αυτοκινητο σου για την χρηση που θες και για την τσεπη σου.

Προσωπικα για να σε βοηθησω εαν θες εχω αλλαξει μεχρι στιγμης 2 μαρκες στο καρο μου.

Toyo + Continental.Τα δευτερα οταν δουλευα στην BMW ηταν η επιλογη με κλειστα

ματια απο τις λιμουζινες μεχρι τα σπορ .Επισης κατασταλαξα στα δευτερα για δευτερη φορα μιας και δεν με απογοητευσαν .Κινουμαι στο ιδιο μηκος κυματος δρομων που κινησε

και εσυ (χωμα λακουβες νερα το χειμωνα πολλα ξερες ασφαλτοι).

Eαν δεν γνωριζεις που βλεπεις την ημερομηνια ενος ελαστικου αυτο Check Tyre Manufacture Date and its Certification μαζι με ενα λινκ που ειχε παραθεσει ο [MENTION=27]RootX[/MENTION] πριν μερικες σελιδες θα σε βοηθησει.

Οσο για το κλιματιστικο αυτο που ειπε ο [MENTION=1085]sotiris[/MENTION] ισχυει αρκει εαν κανεις το καθαρισμο

μονος σου να ακολουθησεις ευλαβικα τις οδηγιες που θα αναφερει.

Link to comment
Share on other sites

για αρχή το υφακι και την ειρωνία έχω μια πολυ καλη πρόταση τι να την κάνεις αλλα δεν σου την λέω για να σ´εχω σε αγωνία....

και τέλος αν νωμιζεις ότι οι τιμές της επαρχίας έχουν καμία επαφή με αυτές της Αθήνας τότε ήρθε η ώρα να ξυπνησεις στην πραγματικότητα... (για να γράψω και εγω ακολουθώντας το δικό σου μοτίβο...)

άλλο να μου πεις ότι δεν έχουν σχέση οι τιμές και άλλο να μου πεις ότι ποστάρωντας το από πάνω περιμένω να κατέβει Καλαμάτα να κάνει service.

γι αυτό αν δεν έχεις κάτι να γράψεις με σκοπό να βοηθήσεις καλύτερα μην το κάνεις καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.