Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Κρίμα που το έχουν έτσι και είναι και εξουσιοδοτημένη RENAULT......ένα πλύσιμο ρε παιδιά!

Renault R 5 TURBO 2 '88 - € 30.000 EUR - Car.gr

δεν έχεις δοκιμάσει προφανώς να πλύνεις renault 20 ετίας ε?

Ποτέ δεν θα είναι το ίδιο μετά από κάθε πλύσιμο :p

Link to comment
Share on other sites

Αλεξ καλοριζικο, δεν θελω να σε ξενερωσω, αλλα ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΑ συχνες αλλαγες λαδιων και τακτικοτατο ξεκαπνισμα (συνεχομενη λειτουργια ανω των3.500 στροφων), η εν λογω οικογενεια κινητηρων εχει θεμα με τις επικαθησεις στις βαλβιδες... Επισης μια κ εχει ηδη 5 χρονακια στην πλατη του θαταν καλο να του κανατε καναν καθαρισμο βαλβιδων γιατι θαχουν γινει σαν τον πιου..( ειναι 2-3 συνεργεια στη θεσσαλλονικη που κανουν καθρισμο σε fsi-tsi)

Επειδη στην οικογενεια υπαρχει fsi 5ετιας παιζει κανενα DIY για καθαρισμο βαλβιδων με κανενα υγρο?

ψαχνοντας στα VW related forums κατι διαβασα για το seafoam, το εχει δοκιμασει κανενας?

Έγινε επεξεργασία από johnysb
Link to comment
Share on other sites

Κάτω από το καπό του ΒΜW δεν υπάρχει χώρος για φιλτροκούτι.

001_3441.jpg

Μέχρι τώρα είχα βολευτεί με φιλτροχοάνη. Όμως όλοι ξέρουμε ότι αυτή θα ρουφάει καυτό αέρα μέσα από το χώρο του κινητήρα, πράγμα κακό για τις επιδόσεις.

Για αυτό υπάρχουν τα cold air intake όπως αυτό:

attachment.php?attachmentid=22787&d=1253472071

αλλά είναι κάπως ακριβά για τη διάθεσή μου.

Έτσι αποφάσισα να φτιάξω ένα μόνος μου.

Η καινούρια φιλτροχοάνη είχε φτάσει στο σπίτι,

Xoani.jpg

οπότε έπρεπε να βρω ένα κουτί να την κλείσω μέσα. Το κουτί του NESCAFE CLASSIC 750gr φαίνεται ιδανικό!

6119_offer_alternative.jpg

Κόπηκε το πάνω μέρος που μπαίνει το καπάκι και ανοίχτηκε τρύπα στον πάτο. Μετά από λίγο φάρδεμα του πάνω μέρους η φιλτροχοάνη εκατσε ίσα ίσα μέσα. Η άκρη τσαλακώθηκε για να την παγιδεύσει.

003_0081.jpg

Από την άλλη μεριά έβαλα ένα παλιό λάστιχο εισαγωγής που είχα, οπότε το αποτέλεσμα είναι αυτό:

003_0082.jpg

Τέλος, τα κενά καλύφτηκαν με μια βλακεία που έμοιαζε με σιλικόνη ανθεκτική στην υψηλή θερμοκρασία, αλλά τελικά μόλις στέγνωσε, σκλήρυνε και ίσως να μην αντέξει τους κραδασμούς.

003_0084.jpg

Σκέφτομαι να επενδύσω και με κάτι την κατασκευή, για να μη ζεσταίνεται.

Η τοποθέτηση θα γίνει αύριο.

Ελπίζω με τον κρύο αέρα να κερδίσω 17,45 άλογα!:hehe:

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Επειδη στην οικογενεια υπαρχει fsi 5ετιας παιζει κανενα DIY για καθαρισμο βαλβιδων με κανενα υγρο?

ψαχνοντας στα VW related forums κατι διαβασα για το seafoam, το εχει δοκιμασει κανενας?

Σκεψου το διπλα πριν βαλεις seafoam, δεν ξερεις που μπορει να προκαλεσει ζημια(καταλυτες) κ γενικα δοκιμασμενα αποτελεσματα δεν εχω διαβασει σχετικα.

Γενικα εκτος απο τα συνεργεια στην θεσνικη που κανουν καθαρισμο, δοκιμασμενη λυση δεν παιζει.

Προληπτικα μονο συχνο ξεκαπνισμα (ανω 3.500 στροφων) συχνες αλλαγες λαδιου κλπ...

Link to comment
Share on other sites

ρωτησα καπου αλλα γιοκ.περιμενω τον κολλητο που δουλευε σε αυτα για περαιτερω.

[MENTION=6133]honda22[/MENTION] τι μοντελο ειναι ακριβως και τι ψαχνεις?

Honda CB750F Super Sport 1978.

Ψάχνω αρκετά αλλά θέλω και τα αυτοκόλλητα για το ντεπόζιτο για να το στείλω για βάψιμο.

Link to comment
Share on other sites

αν και το αγαπημένο μου αυτοκίνητο συμφωνώ 1000% με τον αστυνομικό.

κανένας σεβασμός από τον ιδιοκτήτη της 458 + ότι δείχνει πρόθεση να τον πατήσει.. πολύ καλά του έκανε λοιπόν. στη μπανανια μας σε αυτή τη περίπτωση αν όχι σίγουρα θα υπήρχαν πολλές πιθανότητες ο αστυνομικός να έχανε τη δουλειά του.

Έγινε επεξεργασία από performer
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.