Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σήμερα πήρα το fiat panda diesel 1.3 για τη δουλειά , αφού θα πάω ταξίδι στα καπάκια.

Πεύκη Μοσχάτο (~23km)

20120727083925.jpg

Είναι κατηφόρα ..αλλά με το C3 Αέριο βγάζω 5lt/100km

Σχεδόν ίδιο καντράν με την πουντάρα αλλά το δικό μου κάτω από 8 για να δεις θες κόφτη στα 30 km/h (8.5 - 9 μέση στην πόλη).

Ο 1.3 multijet πρέπει να είναι ο πιο οικονομικός κινητήρας της πιάτσας.

Ακόμη και το 0.9 twinair που είναι από τους πιο οικονομικούς βενζινοκινητήρες δεν πιάνει μία μπροστά στον 1.3 σε πραγματικές συνθήκες.

Και αν θες και γκάζι, 1.9 multijet που επίσης είναι εξόχως οικονομικός στο ταξίδι.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

Κατι κανεις λαθος με το punto, στο χω ξαναπει. Σε χαλαρο ταξιδι εχω μεσο ορο 6.5 (αναλογως πως παω πεφτει και στο 6, ή ανεβαινει και στο 7), εντος πολης χειμωνα εχω ~7 και το καλοκαιρι με full a/c, και το δικο μου ποδι που ειναι γενικως τουβλο ΤΟ ΠΟΛΥ 8.

Εχω κανει ταξιδι Αθηνα-Ναυπατο με 2 ατομα + 2 μοτερ και ενα σαζμαν στο πορτ-μπαγκαζ, με ταχυτητες 110-130 και εφτασα με ακριβως 6 λιτρα καταναλωση.

Link to comment
Share on other sites

Κατι κανεις λαθος με το punto, στο χω ξαναπει. Σε χαλαρο ταξιδι εχω μεσο ορο 6.5 (αναλογως πως παω πεφτει και στο 6, ή ανεβαινει και στο 7), εντος πολης χειμωνα εχω ~7 και το καλοκαιρι με full a/c, και το δικο μου ποδι που ειναι γενικως τουβλο ΤΟ ΠΟΛΥ 8.

Εχω κανει ταξιδι Αθηνα-Ναυπατο με 2 ατομα + 2 μοτερ και ενα σαζμαν στο πορτ-μπαγκαζ, με ταχυτητες 110-130 και εφτασα με ακριβως 6 λιτρα καταναλωση.

1) είμαι chip tuned

2) δεν έχεις δει το δικό μου πόδι

3) ζυγίζω το διπλό από σένα

4) στην εθνική δεν πάω με 110-130 αλλά με 130-150.

Link to comment
Share on other sites

1) είμαι chip tuned

2) δεν έχεις δει το δικό μου πόδι

3) ζυγίζω το διπλό από σένα

4) στην εθνική δεν πάω με 110-130 αλλά με 130-150.

1) κακως

2) δε χρειαζεται :p

3) αμα ητανε για καθε 50kg που φορτωνεις παραπανω να αυξανεται η καταναλωση 20%, κλαφτα

4) 0.4-0.7 λιτρα διαφορα. Και στο 110-130 το συγεκριμενο που εγραψα, ειχα κοντα 400kg φορτιο.

Link to comment
Share on other sites

Αλεξ καλοριζικο, δεν θελω να σε ξενερωσω, αλλα ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΑ συχνες αλλαγες λαδιων και τακτικοτατο ξεκαπνισμα (συνεχομενη λειτουργια ανω των3.500 στροφων), η εν λογω οικογενεια κινητηρων εχει θεμα με τις επικαθησεις στις βαλβιδες... Επισης μια κ εχει ηδη 5 χρονακια στην πλατη του θαταν καλο να του κανατε καναν καθαρισμο βαλβιδων γιατι θαχουν γινει σαν τον πιου..( ειναι 2-3 συνεργεια στη θεσσαλλονικη που κανουν καθρισμο σε fsi-tsi)

Υγ: μαλλον θα αλλαξω λαστιχα συμτομα... Michelin pilot supersport η advan ad08? ανεση αδιαφορη...

Σαν επιπεδο προσφυσης τα pilot supersport κοντραρουν τα 08 η ειναι πισω;

ζαντες ειναι 8x19, εχω 235/35. Μπορω να βαλω 245/30; Ποιο ειναι το μεγιστο φαρδος/προφιλ που μπορω να βαλω;

Link to comment
Share on other sites

Mπορεις να το βαλεις αυτο που ειπες...αλλα δε θα το συνιστουσα γιατι η επομενη ερωτηση του μηνα θα ειναι "τι ζαντες να βαλω?"

Σε φαρδος ειναι

__rim width__min width__Ideal width___maxwidth

8,0 Inches 215 mm 225 or 235 mm 245 mm

Έγινε επεξεργασία από ΝTG
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήρα το fiat panda diesel 1.3 για τη δουλειά , αφού θα πάω ταξίδι στα καπάκια.

Πεύκη Μοσχάτο (~23km)

20120727083925.jpg

Είναι κατηφόρα ..αλλά με το C3 Αέριο βγάζω 5lt/100km

nice, στο 1.2 μου, εντός πόλης, 72κ χλμ, το trip έβγαλε 5.9λ/100. Έκανε 525χλμ και πρέπει να έχει κανα λίτρο βενζίνη ακόμα μέσα το ντεποζιτο :p

Link to comment
Share on other sites

ΟΧΙ διότι ο κινητήρας του είναι ανεμικός.

ΑΝΕΜΙΚΟΤΑΤΟΣ μην πω.

Μερικές σελίδες πιο πριν, έγραφε ένα παιδί, ότι είχε 7-8λτ κατανάλωση (τραγικά πολλά για DIESEL).

Δες punto, αλλά η έκδοη με τα 75 του πέφτουν λίγα.

Έβγαινε και με 85 και με 95 αν θυμάμαι καλά στα ίδια κυβικά (1250-1300 κάτι τέτοιο).

γλιτώνεις και λεφτά από τα τέλη λόγο μικρότερης κατηγορίας.

Το corsa με το μοτέρ που κυκλοφορεί τώρα είναι διαμάντι.

Αν κοιτάς και το βρίσκεις μεταχειρισμένο πάρτο.

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα που το έχουν έτσι και είναι και εξουσιοδοτημένη RENAULT......ένα πλύσιμο ρε παιδιά!

Renault R 5 TURBO 2 '88 - € 30.000 EUR - Car.gr

Μια χαρά είναι, φαίνεται σε καταπληκτική κατάσταση!!!!!

30.000 είναι υπερβολικά πολλά αλλά όλα τόσο τά 'χουνε και Αγγλία.

Που να δεις το 205, είναι 1-2 στην Ευρώπη (ένα πρώην του Jean Todd) και τα πουλάνε στο κατοστάρικο.

Άποψή μου είναι ότι καλύτερα κάποιος να πάρει το clio v6 αν θέλει οδήγηση, εκτός αν είναι συλλέκτης. Στοιχίζει το 1/3.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.