Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Χθεσινή βραδινή χαλαρή βόλτα. Κάτι δεν έχω ρυθμίσει σωστά στο στροφόμετρο και δείχνει μέχρι 7000 μόνο...

Η βάση δεν έχει σταθερό βραχίονα και παίζει πολύ. Οι τιμές power και accelaration πολύ off λόγω αυτού...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

160 στην κηφισίας δεν είναι χαλαρή βόλτα, να ξέρουμε τι λέμε.

πολύ ωραία τα virtual οργανάκια.

Link to comment
Share on other sites

160 στην κηφισίας δεν είναι χαλαρή βόλτα, να ξέρουμε τι λέμε.

πολύ ωραία τα virtual οργανάκια.

Αν ήταν λίγο πιό αργά και δεν είχε κίνηση διακοσάριζα άνετα...

:p

Θέλω να κάνω και μια εγγραφή σε διαδρομή βουνίσια αφού αλλάξω λάστιχα όμως, αυτά που είναι πάνω τώρα είναι στα τελευταία τους...

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν λίγο πιό αργά και δεν είχε κίνηση διακοσάριζα άνετα...

:p

Θέλω να κάνω και μια εγγραφή σε διαδρομή βουνίσια αφού αλλάξω λάστιχα όμως, αυτά που είναι πάνω τώρα είναι στα τελευταία τους...

Πρόσεξε μην το κάνεις getaway :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν λίγο πιό αργά και δεν είχε κίνηση διακοσάριζα άνετα...

:p

Θέλω να κάνω και μια εγγραφή σε διαδρομή βουνίσια αφού αλλάξω λάστιχα όμως, αυτά που είναι πάνω τώρα είναι στα τελευταία τους...

Αν εχεις τα 050a ποσο σου κρατησανε;;

Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις τα 050a ποσο σου κρατησανε;;

Όταν το πήρα είχε κάτι kuhmo ecsta spt (235/40/R18 Μεγάλη φόλα :p). Στα 30000km έγιναν κομμάτια. Έβαλα το pirelli pzero. Στα 70000 έγιναν slick. Έβαλα pirelli p zero πάλι. Τώρα έχω 98400 και πλησιάζουν να γίνουν πάλι slick. Στα 100.000km θα χτυπήσω πάλι ένα σετάκι p zero... Όπως καταλαβαίνεις έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος από τα pzero και δεν τα αλλάζω... :) Ζεσταίνονται εύκολα και στις στροφές πάνε τρένο...

Link to comment
Share on other sites

με καλουν καπου πολυ Βορεια για χριστουγεννα, σκεφτομαι ευκαιρια να βαλω τα direzionale και να ανεβω ταπα, οποτε ειμαι καπως ετσι---> Google Αποτελέσματα Eικόνων για http://www.zgeek.com/wp-content/uploads/2012/04/trollface.jpg

μετα, κατα τυχη διαβαζω αυτο... P Zero Corsa System radials meet DOT requirements, however they are not recommended for driving in wet conditions where standing water is present and there is the risk of hydroplaning; drivers should drive cautiously at reduced speeds if they encounter these conditions. And like all Track & Competition DOT tires, P Zero Corsa System radials are not intended to be driven in near-freezing temperatures, through snow or on ice. It’s also essential these tires be stored indoors at temperatures maintained above 32 degrees F.

και σκεφτομαι ποσο ευκολα μπορει να σου συμβει το "ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ"

Link to comment
Share on other sites

με καλουν καπου πολυ Βορεια για χριστουγεννα, σκεφτομαι ευκαιρια να βαλω τα direzionale και να ανεβω ταπα, οποτε ειμαι καπως ετσι---> Google Αποτελέσματα Eικόνων για http://www.zgeek.com/wp-content/uploads/2012/04/trollface.jpg

μετα, κατα τυχη διαβαζω αυτο... P Zero Corsa System radials meet DOT requirements, however they are not recommended for driving in wet conditions where standing water is present and there is the risk of hydroplaning; drivers should drive cautiously at reduced speeds if they encounter these conditions. And like all Track & Competition DOT tires, P Zero Corsa System radials are not intended to be driven in near-freezing temperatures, through snow or on ice. It’s also essential these tires be stored indoors at temperatures maintained above 32 degrees F.

και σκεφτομαι ποσο ευκολα μπορει να σου συμβει το "ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ"

Επειδή την έχω κάνει την π@π@ριά με Yokohama Parada να σου πω, πως καλύτερα θα πηγαίνει το αυτοκίνητο μόνο με τις ζάντες στον πάγο και το χιόνι, παρά με τέτοια λάστιχα...

Link to comment
Share on other sites

με καλουν καπου πολυ Βορεια για χριστουγεννα, σκεφτομαι ευκαιρια να βαλω τα direzionale και να ανεβω ταπα, οποτε ειμαι καπως ετσι---> Google Αποτελέσματα Eικόνων για http://www.zgeek.com/wp-content/uploads/2012/04/trollface.jpg

μετα, κατα τυχη διαβαζω αυτο... P Zero Corsa System radials meet DOT requirements, however they are not recommended for driving in wet conditions where standing water is present and there is the risk of hydroplaning; drivers should drive cautiously at reduced speeds if they encounter these conditions. And like all Track & Competition DOT tires, P Zero Corsa System radials are not intended to be driven in near-freezing temperatures, through snow or on ice. It’s also essential these tires be stored indoors at temperatures maintained above 32 degrees F.

και σκεφτομαι ποσο ευκολα μπορει να σου συμβει το "ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ"

Ναι!!! Και τα P-zero μου δεν είναι για υψηλές ταχύτητες σε πολύ βρεγμένο. Ιδίως όταν έχεις μεγάλο ύψος στάσιμου νερού και υχηλή ταχύτητα (βλέπε 120+) η υδρολίσθιση είναι σίγουρη. Ένα πράγμα σαν τα intermediates στην Φόρμουλα1. Εγώ έτσι και αλλιώς όταν βρέχει βγάζω το άλλο αυτοκίνητο με τα pirelli P7.

:)

Πάρε το άλλο αυτοκίνητο ή βροχό-χιονολάστιχα για τα ταξίδια στα βόρεια!!!

:agree:

Link to comment
Share on other sites

καλα, δεν θελω να παω σε χιονια και νερα, απλα τρεμω μηπως σε στεγνο και 0-1c (Λαρισα και πανω) στην εθνικη ξαφνικα ανακαλυψω οτι εχω τουβλα και οχι λαστιχα...

Link to comment
Share on other sites

πανε νορμαλ να απολαυσεις το ταξιδακι σου, και δεν θα εχεις προβλημα....

αλλωστε απο λαρισα και πανω, δρομοι γιοκ. εκτος αν μπεις εγνατια, ή σε κανα καλο κομματι επαρχιακου δρομου.

Link to comment
Share on other sites

μεχρι θεσσαλονικη μια χαρα δρομοι υπαρχουν...παραπανω δεν ξερω..

Εξαιρεση τα Τεμπη ..οπου αν και εχει καλη ασφαλτο..ειναι μια λωριδα σπανια εως ποτε δεν προσπερνας..και το πιο λογικο να σε παει καροτσακι μια(2-3-4) νταλικα και καμποσα αυτοκινητα πισω της.

Το οτι ειναι μεσα στα δενδρα και πανω απο τον πηνειο ειναι ενα μειον χειμωνιατικα χωρις ηλιο γιατι εχει υγρασια .Το πιο πιθανο να δεις τον δρομο νοτισμενο.

εδιτ

Μεχρι λεπτοκαρια ειναι μια λωριδα..αλλα μετα απο ραψανη(λιγο μετα τα τεμπη) προσπερνας.:p

Link to comment
Share on other sites

καλα, δεν θελω να παω σε χιονια και νερα, απλα τρεμω μηπως σε στεγνο και 0-1c (Λαρισα και πανω) στην εθνικη ξαφνικα ανακαλυψω οτι εχω τουβλα και οχι λαστιχα...

Άποψή μου είναι να πάρεις μια τετράδα all weather και ένα σετάκι ζάντες. Αν θες να έχεις supersport στεγνά, πάρε και ένα σετάκι all weather με ζάντες (δεν είναι ανάγκη 19ρες, πάρε τις πιο μικρές που χωράνε, π.χ. 17ρες 15ο χέρι) για τέτοιες περιπτώσεις.

Τα χειμερινά είναι too much για κάποιον που μένει αθήνα και θέλει να πάει 1 φορά στα χιόνια, είναι αν έχεις κάθε μέρα χιόνι.

Επίσης όλα αυτά φθείρονται πολύ περισσότερο και είναι εντελώς ακατάλληλα για το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Άποψή μου είναι να πάρεις μια τετράδα all weather και ένα σετάκι ζάντες. Αν θες να έχεις supersport στεγνά, πάρε και ένα σετάκι all weather με ζάντες (δεν είναι ανάγκη 19ρες, πάρε τις πιο μικρές που χωράνε, π.χ. 17ρες 15ο χέρι) για τέτοιες περιπτώσεις.

Τα χειμερινά είναι too much για κάποιον που μένει αθήνα και θέλει να πάει 1 φορά στα χιόνια, είναι αν έχεις κάθε μέρα χιόνι.

Επίσης όλα αυτά φθείρονται πολύ περισσότερο και είναι εντελώς ακατάλληλα για το καλοκαίρι.

Δεν θα βαλω χειμωνιατικα με τιποτα.

Οταν δουλευα στις εισαγωγες απο Γερμανια και κατεβαζαμε οδικως τα αυτοκινητα λυσσαγε το τοτε bawss να βαζουμε θερινα λαστιχα και οχι χειμωνιατικα γιατι παθαινουν τα ρουλεμαν ορ σαμθινγκ....

μεχρι θεσσαλονικη μια χαρα δρομοι υπαρχουν...παραπανω δεν ξερω..

Εξαιρεση τα Τεμπη ..οπου αν και εχει καλη ασφαλτο..ειναι μια λωριδα σπανια εως ποτε δεν προσπερνας..και το πιο λογικο να σε παει καροτσακι μια(2-3-4) νταλικα και καμποσα αυτοκινητα πισω της.

Το οτι ειναι μεσα στα δενδρα και πανω απο τον πηνειο ειναι ενα μειον χειμωνιατικα χωρις ηλιο γιατι εχει υγρασια .Το πιο πιθανο να δεις τον δρομο νοτισμενο.

Τσακωνας Τραβελ Αντβαης : Λιγο μετα τα Τεμπη, αν κανεις δεξια και κατεβεις για Βελικα ειναι Γ@ΜΩ τις διαδρομες...

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.