Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

To αμαξι θα μπει σε φαναρτζηδικο Δευτερα για ολικο (σχεδον) βαψιμο και θα μου παρει ενα 50αρι παραπανω για την κοπη και εγκατασταση.

Το σκεφτομαι σοβαρα (ειναι μεταλικο = δεν θα σκαει σε αλλαγες θερμοκρασιων)

F50_(Small).jpg

*Στο κενο θα μπει μαυρη σιδερενια γριλιου (παρομοια με αυτες των τζακιων)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=bMJaUBVwSKM]To amaksi tou kagkoura!! - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Αφου σκας λεφτα στο αυτοκινητο και εισαι ετοιμος νανοιξεις κ μοτερ, γιατι δεν παιρνεις κατευθειαν ενα opcακι να ησυχασεις;

Γιατι μου αρεσει μονο το δικο μου :)

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πάρω αυτά (ή παρόμοια) για το αυτοκίνητο. Είναι για ρύθμιση του ύψους πίσω.

rearspringperch_03.jpg

Τα έχω βρει στο ebay και σε κατάστημα του εξωτερικού, αλλά θα προτιμούσα ελληνικό κατάστημα. Ξέρει κανείς καταστήματα για βελτίωση αυτοκινήτου στην Αθήνα; Πρόκειται για BMW E30.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Ξερω εναν μπαρμπουλη που λατρευει τις παλιες bmw στο παγκρατι και εχει ο ιδιος ε21 τουμπανη, *******ιωτης στην οδο ευφρονιου στο παγκρατι, αν δεν εχει παρει συνταξη η δεν εχει πεθανει ρωτα σε αυτον

Link to comment
Share on other sites

Τσιμπησα φορτιστη μπαταριας απο τα Lidl στα 20Ε

Εχει παρει κανεις αλλος?

Απο οτι εχω διαβασει τα αξιζει τα λεφτα του

αξιζει αν το αφηνεις ακινητο συχνα

[ame=http://www.amazon.com/Battery-Tender-021-0128-Plus-Charger/dp/B00068XCQU]Battery Tender 021-0128 Battery Tender Plus 12V Battery Charger : Amazon.com : Automotive[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Για κάνε κάτι για τη λογοκρισία.

Μ α λ α κ α σ ι ω τ η τον λενε τον ανθρωπα.

Διαλυσα ενα φιλτρο βενζινης με 16.000 χλμ , παραθετω φωτο, μπας κι ηταν υπερβολη που το αλλαξα τοσο νωρις;

http://img268.imageshack.us/img268/3229/imageqmem.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ηταν. Καλα, πως το τραμπουκισες ετσι?

Ο κοφτης που ειχα δεν ειχε επαρκες ανοιγμα να το πιασει στην μεση, οποτε πρωτα τουχωσα μερικες κατακεφαλες για να βρω ανοιγμα να κοψω...

Link to comment
Share on other sites

αξιζει αν το αφηνεις ακινητο συχνα

Battery Tender 021-0128 Battery Tender Plus 12V Battery Charger : Amazon.com : Automotive

4 stage charger με μέγιστο ρεύμα φόρτισης τα 1,25Α δε γίνεται. Εκτός και αν μιλάμε αποκλειστικά για μπαταρία δίτροχου.

Αν θέλεις απλά κάτι να συντηρείς μια ήδη φορτισμένη 12V μπαταρία. Αρκεί ένα οποιοδήποτε τροφοδοτικό 13,5V με δυνατότητα να παρέχει μέγιστο ρεύμα τουλάχιστον ισο με το 5% της χωρητικότητας της μπαταριάς.

Τώρα αν θες να λες ότι έχεις φορτιστή μπαταριάς μολυβδου-οξεων, θα πρέπει το μέγιστο ρεύμα του να ξεπερνά το 10% της χωρητικότητας της. (πχ για μια τυπική 55Ah μπαταρία αυτοκίνητου, θα πρέπει το max ρεύμα στα specs του φορτιστή να ξεπερνά 5,5Α)

Σε μια φρέσκια μπαταρία που απλά έχει εκφορτιστεί, ο αδύναμος φορτιστής δεν αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα... απλά αντί να φορτίσει στις 10 ώρες που είναι ο νορμάλ χρόνος, θα φορτίσει σε δύο μέρες...

Το πρόβλημα εμφανίζεται όταν ο αδύναμος φορτιστής βρεθεί απέναντι σε μια ταλαιπωρημένη μπαταρία, όπου απλά δε θα τη φορτίσει, ή θα τη φορτίσει "επιφανειακά" αφού δε θα είναι σε θέση να περάσει από κύκλο equalization. (η φάση στο τέλος της φόρτισης όπου ακούς τη μπαταρία να "βράζει" έντονα με σκοπό την ανάδευση ηλεκτρολύτη για την αποφυγή στρωματοποίησης, ενώ παράλληλα επιτυγχάνεται εξισορρόπηση του επίπεδου φόρτισης μεταξύ των στοιχείων)

Γενικά είμαι κατά των φτηνιάρικων κατασκευών στους φορτιστές. Παρ όλα αυτά έτυχε και δούλεψα προσωπικά για ένα εξάμηνο έναν TC-2420 που έγραφε πάνω TELE αλλά απ ότι έχω καταλάβει είναι η τυπική κινεζιά που ο καθ ένας κοτσάρει πάνω τη φίρμα του.

Τουλάχιστον για τον συγκεκριμένο που είχα στα χέρια μου, μόνο καλά λόγια έχω να πω. Φόρτισε επιτυχώς πολλές μπαταριές, από 7Ah AGM ως 150Ah deep cycle, και τον υπέβαλα σε πολλά μαρτυρία προσπαθώντας να ανανήψω στεγνωμένες μπαταριές. Μια φορά μάλιστα τον άνοιξα, γιατί νόμιζα ότι τον σκότωσα συνδέοντας πάνω στην αφηρημάδα μου την 150Ah 12V μπαταρία ανάποδα... αλλά ευτυχώς απλά ήθελε χρόνο για να γίνει reset μια θερμική ασφάλεια που έχει πάνω του. Στο εσωτερικό βρισκεται ένας τυπικός αλλα τροφαντός μετασχηματιστής με μια γέφυρα ανόρθωσης και μια πλακέτα έλεγχου με κάποιον άγνωστο σε έμενα μικροελεγκτή πάνω του. Θα τον χαρακτήριζα 2 stage charger αφού πρακτικά κάνει μόνο τα σταδία bulk και absorption. Αλλά λίγο πριν το τέλος της φόρτισης η τάση φτάνει για λίγο τα επίπεδα equalizing όποτε μπορεί να το πει κάνεις και ψευτο 3stage. Στο τέλος της φόρτισης διακόπτεται εντελώς η τροφοδοσία στη μπαταρία, και η φόρτιση ξαναξεκινα μόνο αν η τάση της μπαταριάς πέσει κάτω από τα 12,6V

Τον συστήνω σε όποιον θέλει έναν οικονομικό αλλά ισχυρό φορτιστή (για 12V και 24V μπαταριές με μέγιστο ρεύμα φόρτισης τα 20Α). Αλλά όχι για set it and forget it λύση καθώς δεν είμαι σίγουρος για το quality controll από το ποιο έχει περάσει μια τέτοια κατασκευή... μπορεί εγώ να έπεσα απλά στο καλό κομμάτι. Καλό θα ήταν να είναι κάποιος επιφυλακτικός στη πρώτη χρήση και τουλάχιστον εξοπλισμένος με ένα πολυμετρο.

Έγινε επεξεργασία από kaynd
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.