paparoach Ιούλιος 30, 2013 #12881 Ιούλιος 30, 2013 μιας και το οδήγησες, [ame=http://www.youtube.com/watch?v=bOA5YN6ryz4] [/ame]Περίμενα ότι θα ήταν πιο ακριβό εδώ Ελλάδα αλλά στον επίσημο τιμοκατάλογο ξεκινάει από τα 50.000 Το σώζει ότι είναι 2λιτρο και όχι κάτι παραπάνω, αλλά με τη φορολογία και όλα τα κόλπα δε νομίζω ότι αξίζει.
PetrosD Ιούλιος 30, 2013 #12882 Ιούλιος 30, 2013 Αν μόνο ήταν πίσω κίνηση με ένα μπλοκέ......θα ήταν πολύ δύσκολο να κάνεις καλές μπάντες, λόγω κοντού μεταξονίου.
Dolly Ιούλιος 30, 2013 #12884 Ιούλιος 30, 2013 Διάφορα, (πλούσιοι συγγενείς και φίλοι), τώρα δεν έχω αυτοκίνητο δικό μου, Ελλάδα ή ένα MX5 ή ένα Cayenne GTS.[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] συμφωνώ αλλά είναι άλλη η αίσθηση. Και δεν είναι και ΤΟΣΟ μοντό το μεταξόνιο του αναλογικά.
2cpu Ιούλιος 30, 2013 #12885 Ιούλιος 30, 2013 Αν μόνο ήταν πίσω κίνηση με ένα μπλοκέ... οσρυ αλλα μονο αυτο κραταω
Alexgk Ιούλιος 30, 2013 #12886 Ιούλιος 30, 2013 Χθες στο δρομο για λουτσα. Ειμαστε με τη μηχανη, στριβουμε απο κυμης, τα κρανακια μας ολα κομπλε. Πεταγεται ενα κρυφτον μπροστα μου, με κλεινει. Παω διπλα του, "κοιταμε κι λιγο" και φευγω. Με ξανα προσπερναει κι κοιταει με υφος "μαμησες τη μαμα μου πρεπει να σε εξολοθρευσω... ΣΟΡΤΣΑΚΙ, ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΕΡΙ, ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ με μια κοπελιτσα απο πισω. ΑΝ ΑΑΑΑΑΑΑΑΝ ρε πανιβλακα φυγεις θα γινεις λασπη ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ? Και καλα εσυ η κοπελα τι σου φταει ? Μεχρι και τις δικιας μου αναψαν τα λαμπακια κι τον εβριζε. Μετα στη επιστροφη αλμπανιαν ραιντερ με glx 50αρι να το πηγαινει ταπα με μια θεια απο πισω. Αλλα οταν λεω ταπα ΤΑΠΑ οχι μλκιες, κοντεψε να βγαλει τη μπιελα απο κατω. Μαλλον γερασα Yπάρχουν ακόμη GLX;Όσο για 50αράκι παίζει και να το είχε κάνει 72άρι
Alexgk Ιούλιος 30, 2013 #12887 Ιούλιος 30, 2013 Αυτό σου λέω.ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ. Τέλος. Πιο εύκολα θα πάρουν το αυτοκίνητο παρά την κεραία. Με παρόμοιο τρόπο κόλλησα το φλας στο μπροστινό φτερό στα πλάγια και τρέμω μην καεί η λάμπα γιατί πιο εύκολα θα βγει το φτερό παρά το φλας
AN7 OverClocker Ιούλιος 30, 2013 #12888 Ιούλιος 30, 2013 Ενός φίλου του την ξήλωσαν μαζί με την βάση και του έκοψαν το καλώδιο για να το πάρουν....Φυσικά και έκαναν ζημιά στον ουρανό....
Thresh86 Ιούλιος 30, 2013 #12890 Ιούλιος 30, 2013 Διάφορα, (πλούσιοι συγγενείς και φίλοι), τώρα δεν έχω αυτοκίνητο δικό μου, Ελλάδα ή ένα MX5 ή ένα Cayenne GTS.[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] συμφωνώ αλλά είναι άλλη η αίσθηση. Και δεν είναι και ΤΟΣΟ μοντό το μεταξόνιο του αναλογικά.H A45 AMG έχει , σύμφωνα με διάφορα tests ολίγον σκληρή ανάρτηση ,για αυτό σε ρώτησα.Αναλογικά κοντό δεν φαίνεται να είναι (πόσο μεγαλύτερη είναι η 1 πια? ) αλλά σε μια στριφτερή διαδρομήη 1 θα πρέπει να είναι θεικά στημένη και με εξαιρετικό οδηγό για να μείνει κοντά στην A45.Δηλαδή , φάση Audi RS3 με τη διαφορά την πολύ λιγότερης ξενέρας λόγω βάρους στον FW άξονα και διαφορετικά ρυθμισμένου haldex.edit: είπα κι εγώ, Mercedes AMG σε τέτοια τιμή!
Dolly Ιούλιος 31, 2013 #12892 Ιούλιος 31, 2013 Λίρες ναι όχι ευρώ. Θέμα σκληράδας, το οδήγησα στο Λονδίνο, και στον Μ25 (περιφερειακό) που αν και πολύ καλή άσφαλτος, είναι λίγο bumpy. Δεν μου φάνηκε τραγικά σκληρή ακόμα και στο πιο σκληρό. Για να πάρεις μια ιδέα θα έλεγα πως είναι ένα 20% πιο σκληρη απο ενα golf GTI.Σε σχέση με την 1 που λες, που έχω πολύ καλύτερη ιδέα γιατί την έχω λιώσει Κηφισίας, και Ψυχικό για κώλους, η 1 είναι πιο αργή λίγο, αισθάνεται πιο βαριά και λίγο λιγότερο άμεση. Και εμφανώς πολύ λιγότερο ουδέτερη. Αλλά μπορείς να γίνεις χούλιγκαν και να πας με ανάποδα μέχρι να σου τελειώσει η βενζίνη. Που εμένα μου αρέσει προσωπικά. Γενικά ζορίζομαι να γράψω κάπου πως η μετρσντες είναι > απο bmw, αλλά μου άφησε πολύ καλή εντύπωση η μικρή.RS3 δεν έχω οδηγήσει, S3 με DSG έχω οδηγήσει στον Διόνυσο, και είναι πολύ πιο αποκομμένο για μένα απο την 1, αν και τραγικά γρήγορο. Και συμφωνώ για στριφτερή διαδρομή με 1 και 45άρα, απλά η 1 θα θέλει ΚΑΛΟ οδηγό με @@, ενώ η Α θα πηγαίνει πολύ πιο εύκολα όπως το βλέπω.
LevelOne Ιούλιος 31, 2013 Author #12893 Ιούλιος 31, 2013 On a sidenote, ήθελα εδω και καιρό να φτιάξω λίγο τον Μ42Β18 του 318iS που έχουμε γιατι ηταν στο μαύρο του το χάλι. Έχει βγάλει 242.000χμ χωρίς ιδιαίτερες βλάβες (μάλλον παιδικές ασθένειες θα τις έλεγα) αλλα ήρθε η ώρα που έσκουζε (εδω και καιρό) η καδένα του. Πήγα σήμερα σε εναν γνωστό με ανταλλακτικά και τα πήρα όλα καινούρια μιας και θα κατεβασω και καπακι για εναν έλεγχο/επισκευή και το κόστος μονο των ανταλλακτικών ανήρθε στα 429€... Καλά και άγια τα BMW και σκυλιά και απ'όλα αλλα οταν ερθει η στιγμή να το μαζέψεις... Φλύκταικες.
AN7 OverClocker Ιούλιος 31, 2013 #12894 Ιούλιος 31, 2013 Ρε μλκ αυτο δεν είναι που μου ελεγες οτι δεν εχει συμπίεση?
PetrosD Ιούλιος 31, 2013 #12895 Ιούλιος 31, 2013 Δε βάζεις αν θέλεις μια αναλυτική κατάσταση τί πήρες και πόσο;
LevelOne Ιούλιος 31, 2013 Author #12896 Ιούλιος 31, 2013 Ρε μλκ αυτο δεν είναι που μου ελεγες οτι δεν εχει συμπίεση? Γι αυτό είπα να το φτιάξω. Απο κεφαλή είναι κάποια βαλβίδα εχει φαει ζόρι. Αγοράστηκαν και τσιμουχακια και τα πανταολα. [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] μισο και σου δινω λιστα.
LevelOne Ιούλιος 31, 2013 Author #12897 Ιούλιος 31, 2013 [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] Και ξέχασα να πάρω και βίδες κεφαλής οποτε αυριο παλι εκεί... :/
PetrosD Ιούλιος 31, 2013 #12898 Ιούλιος 31, 2013 Ο τεντωτήρας γιατί τόσο ακριβός; 2 πήρα (μάρκας SWAG) με 45 ευρώ για το M50. Και η γλύστρα αυθεντική;Επίσης, μια φωτό από τα πτερύγια της τρόμπας νερού, παρακαλώ!Ένα κάρο πράγματα πήρες, δεν είναι και ακριβά! (εκτός από τα 2 που σου είπα.)
LevelOne Ιούλιος 31, 2013 Author #12899 Ιούλιος 31, 2013 Είναι ΟΛΑ γνήσια Πέτρο Μπορείς να ανατρέξεις και στους 11ψηφιους κωδικούς να δείς λεπτομέρειες.
2cpu Ιούλιος 31, 2013 #12900 Ιούλιος 31, 2013 ξεχασα να στο ελεγα οταν κατεβηκα.αυτα δυστηχως πασχουν απο κεφαλες...μιας και το ανοιξεις ριξε μια ματια στους εκκεντροφορους σε καποια ειχανε μια ταση να.. τρωγονται Κανενα αλλο μοτερ ρε σι δεν βρηκες?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.