Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Περα απο την αδιαμφισβητητη προκαταληψη, τι καλυτερο και τι χειροτερο θα παρεις απο τα αυτοκινητα που αναφερεις?

Πίσω-κίνηση. Και μένα μαρέσουν τα αλφα, αλλά όταν συζητάμε για Mercedes-Benz και BMW εντάξει....πάμε σε άλλες κατηγορίες.

πάνω από 230-250 PS σε μπροσθοκίνητο= no go. Όπως και να το κάνουμε.

Και για να πω και το χειρότερο(Για να μην με λες μονόπλευρο): Aσχήμια. Τα γερμανικά είναι κακάσχημα σε σχέση με τα αλφα ρομέο.

(Εκτός εαν αυτό π πόσταρες είναι 4χ4 οπότε αλλάζει το πράμα)

Έγινε επεξεργασία από Hohenstaufen
Link to comment
Share on other sites

Απολυτα συμφωνοι για την πισω κινηση, εξαιρετικα μεγαλο ατου. Απαντησε μου ομως οσο πιο ειλικρινα μπορεις, ποσο % αυτων που οδηγουν BMW Merc ή Audi ή το χρησιμοποιουν σαν επιχειρημα αγορας, μπορουν να την ξεχωρισουν απο την μπροστα? Δεν μιλαμε να την εκμεταλλευτουν ακομα :p

Να κανω και αλλη μια ερωτηση? Ποσοι απο αυτους που υποστηριζουν οτι πανω απο τετοιο αριθμο αλογων το αυτοκινητο δεν οδηγειται εχουν οντως οδηγησει κατι αναλογο? Και δεν μιλαω για ενα τουρμπισμενο uno/punto που πηγαινει ΜΟΝΟ ευθεια. Να ξεκαθαρισω κατι, δεν υπαινισσομαι σε καμια περιπτωση οτι ειναι ανωτερο ενος αναλογου πισωκινητου, ουτε τιποτα τετοιο. Αλλα αλλο αυτο, και αλλο να λες οτι ειναι undriveable. Και εγω που δεν εχω και κανα τρελο χερι, οταν "εσυρα" προσεγμενο προσθοκινητο και μαλιστα με περισσοτερα αλογα απο αυτα που λες, δεν τα ειδα και ΤΟΣΟ τραγικα τα πραγματα...

Έγινε επεξεργασία από spresv
Link to comment
Share on other sites

κατα την ταπεινη μου αποψη

oι γρηγορες alfa ηταν ανεκαθεν αμαξι του οδηγου

αυτος που την επιλεγει ειναι σε μεγαλυτερο ποσοστο συνειδητοποιημενος ,

σε σχεση με αλλες μαρκες στην κατηγορια αυτων των αυτοκινητων,

και ξερει γιατι την αγοραζει και πιθανοτατα πως θα της φερθει

απευθυνεται σε αλλο κοινο απο τον τυπα που θα περνε μια 3αρα coupe ή μια slk/clk/clc ή μια boxster

και κακα τα ψεματα φανταζομαι οτι το καλυτερο δωρο που μπορει να του κανει η ιδια η alfa

ειναι να ξαναγυρισει στην πισω κινηση τουλαχιστον στα mid range γρηγορα μοντελα της

(@spresv εσυ θα το ξερεις καλυτερα αυτο μιας και ασχολεισαι περισσοτερο με alfisti)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα με καθε λεξη. Απλα ελπιζω μετα την εισαγωγη τετοιου μοντελου (προβλεπεται τουλαχιστον ενα τετρακινητο και ενα πισωκινητο στα επομενα 2 χρονια), το αγοραστικο κοινο να παραμεινει το ιδιο συνειδητοποιημενο!

Link to comment
Share on other sites

Απολυτα συμφωνοι για την πισω κινηση, εξαιρετικα μεγαλο ατου. Απαντησε μου ομως οσο πιο ειλικρινα μπορεις, ποσο % αυτων που οδηγουν BMW Merc ή Audi ή το χρησιμοποιουν σαν επιχειρημα αγορας, μπορουν να την ξεχωρισουν απο την μπροστα? Δεν μιλαμε να την εκμεταλλευτουν ακομα :p

Να κανω και αλλη μια ερωτηση? Ποσοι απο αυτους που υποστηριζουν οτι πανω απο τετοιο αριθμο αλογων το αυτοκινητο δεν οδηγειται εχουν οντως οδηγησει κατι αναλογο? Και δεν μιλαω για ενα τουρμπισμενο uno/punto που πηγαινει ΜΟΝΟ ευθεια. Να ξεκαθαρισω κατι, δεν υπαινισσομαι σε καμια περιπτωση οτι ειναι ανωτερο ενος αναλογου πισωκινητου, ουτε τιποτα τετοιο. Αλλα αλλο αυτο, και αλλο να λες οτι ειναι undriveable. Και εγω που δεν εχω και κανα τρελο χερι, οταν "εσυρα" προσεγμενο προσθοκινητο και μαλιστα με περισσοτερα αλογα απο αυτα που λες, δεν τα ειδα και ΤΟΣΟ τραγικα τα πραγματα...

1% άντε 2%. Απλά εγώ στέκομαι στα "τεχνικά" και "τεχνολογικά" δεδομένα. Πάντα είναι και το θέμα του οδηγού φυσικά. Και όντως ένα προσθοκίνητο μπορεί να στρίψει και δεν είναι ΤΟΣΟ τραγικά τα πράματα.

Και φυσικά δεν είναι undrivable. ΠΧ εγώ θεωρώ ότι το Octavia vRS με τα 180 άλογα ήταν ένα καταπληκτικό και ολοκληρωμένο αυτοκίνητο ειδικά αν αναλογιστείς την αξία αγοράς. Και είναι μπροσθωκίνητο. Απλά είναι αυτό που είπες και συ:

Να ξεκαθαρισω κατι, δεν υπαινισσομαι σε καμια περιπτωση οτι ειναι ανωτερο ενος αναλογου πισωκινητου, ουτε τιποτα τετοιο.
Link to comment
Share on other sites

1% άντε 2%. Απλά εγώ στέκομαι στα "τεχνικά" και "τεχνολογικά" δεδομένα. Πάντα είναι και το θέμα του οδηγού φυσικά. Και όντως ένα προσθοκίνητο μπορεί να στρίψει και δεν είναι ΤΟΣΟ τραγικά τα πράματα.

Και φυσικά δεν είναι undrivable. ΠΧ εγώ θεωρώ ότι το Octavia vRS με τα 180 άλογα ήταν ένα καταπληκτικό και ολοκληρωμένο αυτοκίνητο ειδικά αν αναλογιστείς την αξία αγοράς. Και είναι μπροσθωκίνητο. Απλά είναι αυτό που είπες και συ:

To οποίο είχε ημιάκαπτο πίσω.

Δυστυχώς τότε ακόμα δεν είχαν ανακαλύψει στο vwgroup το Multilink(στα σχετικά value αυτοκίνητα) για αυτό και στον τομέα αυτό αλώνιζαν τα ford με Multilink πίσω

Link to comment
Share on other sites

To οποίο είχε ημιάκαπτο πίσω.

Δυστυχώς τότε ακόμα δεν είχαν ανακαλύψει στο vwgroup το Multilink(στα σχετικά value αυτοκίνητα) για αυτό και στον τομέα αυτό αλώνιζαν τα ford με Multilink πίσω

Ποιό ford όμως πήγαινε και κατέβαζε τα χιλιόμετρα του Octavia και hint* hint* πόσο έκανε....

Link to comment
Share on other sites

μου εκανε ο καιρος τον ουρανο στο αμαξι κουκλι καπελο, το χαλαζι ηταν λιγο μικροτερο απο ροδακινο. ΤΙ να πω και εγω ομως , αλλοι ειχαν ολοκαινουρια αμαξια και πανακριβα και τους εκανε γιαρμα..., μιλαμε για χαλαζι να σου σπασει το κεφαλι

Link to comment
Share on other sites

Η alfa ήταν ανέκαθεν το αμάξι του ψωνισμένου αποκλειστικά με τις alfa, που δεν υπολόγιζε τα χρήματα.

Όσοι όμως ενδιαφέρονται μετά από μερικά χρόνια να πουλήσουν το αυτοκίνητο και να πάρουν κάποιο άλλο, απλά δεν παίρνουν alfa, επειδή η μεταπώληση της είναι η χειρότερη από όλα τα ισότιμα γερμανικά και γιαπωνέζικα.

Link to comment
Share on other sites

Ποιό ford όμως πήγαινε και κατέβαζε τα χιλιόμετρα του Octavia και hint* hint* πόσο έκανε....

Έκανε παραπάνω αλλά έπαιρνες και άλλο αμάξι έτσι.

Καμία απολύτως σχέση το ένα με το άλλο σε άποψη οδήγησης.

Μπορεί το octavia Να είχε το μοτερ αλλά δεν είχε όλα τα άλλα οπως κανένα vw της εποχής.(οδηγικά πάντα)

ST220 ας πούμε αλλά και το 2λιτρο με τα 150 δεν ήταν άσχημο,μια χαρά πήγαινε.

Link to comment
Share on other sites

Η alfa ήταν ανέκαθεν το αμάξι του ψωνισμένου αποκλειστικά με τις alfa, που δεν υπολόγιζε τα χρήματα.

Όσοι όμως ενδιαφέρονται μετά από μερικά χρόνια να πουλήσουν το αυτοκίνητο και να πάρουν κάποιο άλλο, απλά δεν παίρνουν alfa, επειδή η μεταπώληση της είναι η χειρότερη από όλα τα ισότιμα γερμανικά και γιαπωνέζικα.

Διαφωνω, ο βλαμμενος παλι αλφα θα παρει (αν υπαρχει μοντελο που τον καλυπτει), για τους λογους που ειπες στην αρχη :p. Οι λιγοτερο συναισθηματικοι/περισσοτερο ορθολογιστες θα κανουν οτι ειπες.

Link to comment
Share on other sites

Η alfa ήταν ανέκαθεν το αμάξι του ψωνισμένου αποκλειστικά με τις alfa, που δεν υπολόγιζε τα χρήματα.

Όσοι όμως ενδιαφέρονται μετά από μερικά χρόνια να πουλήσουν το αυτοκίνητο και να πάρουν κάποιο άλλο, απλά δεν παίρνουν alfa, επειδή η μεταπώληση της είναι η χειρότερη από όλα τα ισότιμα γερμανικά και γιαπωνέζικα.

κατα την γνωμη μου αλλο πραγμα το ειμαι "ψωνισμενος" και αλλο το εχω ψωνιο με το αμαξι μου

πιστευω οτι γι αυτους τους οδηγους προεχει το να ευχαριστηθουν το αμαξι τους οσο το εχουν

και δεν ενδιαφερονται και τοσο για την μεταπωλητικη αξια

η λεξη αξιοπιστια μπορει να εχει λιγοτερη σημασια σε σχεση με τη μυρωδια και τον ηχο του αυτοκινητου τους

και οταν χαρακτηριζω καποιους σαν συνειδητοποιημενους καταναλωτες

εννοω ατομα που εν γνωση τους παιρνουν ενα αυτοκινητο με ιδιοτροπιες, ψεγαδια αλλα και χαρακτηρα

που το ξερουν εξ αρχης οτι απο τη μεταπωληση θα χασουν περισσοτερο σε σχεση με ενα Ιαπωνα ή Γερμανο

αλλα πιθανοτατα παλι σε Αλφα θα καταληξουν

το παιρνουν για τον εαυτο τους με κριτηρια λιγοτερο ορθολογικα και περισσοτερο ρομαντικα

ειτε ειναι πιτσιρικαδες που ανδρωθηκαν σε alfasud

ειτε οικογενειαρχες που ειχαν παντα απωθημενο μια gtv και κατεληξαν σε μια 159

ειτε παππουδες που ξανανιωσαν μεσα σε μια brera

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά πήγαινε, όχι όμως αρκετά....;)

Αυτά μoυ αρκούν :)

πρόσεχε,δεν είπα ότι δεν ήταν value for money.

Απλά ποτέ δεν έστριβαν και δεν είχαν την αίσθηση των ford τότε.

Αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο ;)

Link to comment
Share on other sites

ΠΧ εγώ θεωρώ ότι το Octavia vRS με τα 180 άλογα ήταν ένα καταπληκτικό και ολοκληρωμένο αυτοκίνητο ειδικά αν αναλογιστείς την αξία αγοράς.
πρόσεχε,δεν είπα ότι δεν ήταν value for money.

Απλά ποτέ δεν έστριβαν και δεν είχαν την αίσθηση των ford τότε.

Αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο ;)

Μα αυτό ακριβώς λέω ρε συ :) Στα λεφτά του για καινούριο ήταν ότι καλύτερο(Πάντα με μια πισινή) εκείνη την εποχή.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός το ότι σπινιάρει ανελέητα διότι η μετατόπιση βάρους είναι προς τα πίσω,έχεις κίνηση μόνο στους κατευθυντήριους τροχούς με αποτέλεσμα να χάνεις μεγάλο ποσοστό πρόσφυσης(αν όχι εντελώς) πολύ εύκολα.Και με φυσική αν το πάρεις με τις δυνάμεις που ασκούνται βγαίνει.

Για αυτό συνήθως αυτοκίνητα με πολλά άλογα είναι πισωκίνητα η τετρακίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.