Jump to content



Canon 500D vs Nikon D90 vs Sony A350


Recommended Posts

Kαλησπέρα,

Kαθώς έχω φάει κόλλημα με τις dslr είπα να πάρω κι εγώ μια!Και είμαι ανάμεσα στα 3 μοντέλα του τίτλου.Διάβασα διαφορα reviews αλλα καθώς είμαι άσχετος,δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη.Μου άρεσε η Canon διότι είναι λίγο πιο ελαφριά,και στα ματια μου,μου φαίνεται πιο εύχρηστη.Βεβαια γνωρίζω ότι οποια και από τις 3 να πάρω,παραπονεμένος δεν θα μείνω!Αλλα θέλω και την γνώμη σας.Επίσης να πω ότι η κάμερα προορίζεται καθαρά για ερασιτεχνική χρήση (hobby),όχι για επαγγελματική δουλειά. :T:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Για τι budget μιλάμε σύνολο? κοντά στα 800€ για σώμα μόνο?

Φακούς θα πάρεις?

Για χρηστικότητα θα την συνηθήσεις, καμια δεν είναι "δύσχρηστη" μηχανή, απλά είναι θέμα συνήθεια των μενού τους.

Το βάρος έχει να κάνει και με το γυαλί κρεμάς μπροστά, οπότε 100γρ δεν θα σου κάνουν διαφορά more or less.

Μετά οι γνώμες είναι και θέμα "στρατοπέδου" για πολλούς και εμπειρίας, εγώ πχ έχω D90 καθότι κάποτε ξεκίνησα με Nikon, άλλα παλικάρια εδώ είναι Canona-κιδες.

Βίντεο σε ενδιαφέρει να τραβάς?

Είχα ρωτήσει και εγώ εδώ για ένα φίλο που ήταν μεταξύ D90 και 500D , και είχα πάρει απαντήσεις που δείχνανε πως η 90άρα είναι πιο "ποιοτική" μηχανή στα σημεία (και πιο ακριβή συνάμα κατά 100€).

Γενικά πλέων σε κάθε κατηγορία τιμής και "επαγγελματισμού" οι 2 μεγάλοι (3 με την Sony μέσα) έχουν πολύ ποιοτικές μηχανές, με αποτέλεσμα ο "ερασιτέχνης" ρεαλίστικα να μην μπορεί να ξεχωρίσει στον πραγματικό κόσμο εύκολα τις διαφορές.

Αν φτάσεις σε σημείο που τα ξεχωρίζεις και κλίνεις προς τα κάποια τότε είσαι απο τους τυχερούς που μπορεί να χρειάζονται ΟΝΤΟΣ κάτι καλύτερο.

Θέλω να καταλήξω, πώς πάρε όποια σου αρέσει και ξόδεψε τον καιρό σου, φωτογραφίζοντας αντί να σκεύτεσε πιαν θα πάρεις :)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απάντησεις!