Jump to content



Προβλημα με plaisio.gr


kert

Recommended Posts

To θεμα εδω ειναι συγκεκριμενο. Καποιοι προσπαθουν (ελπιζω χωρις να πληρωνονται γι αυτο) να αποπροσανατολισουν την κουβεντα. Και εγω εχω τυχει αλλαγη προιοντος και απο το πλαισιο και απο το eshop χωρις να μου πουν κουβεντα. Και λοιπον; Επειδη κανουν τη δουλεια τους καποιες φορες οπως πρεπει, θα πρεπει να ανεχομαστε τις μπινιες τους; Εδω μιλαμε γι αυτο, οχι για κατι αλλο. Μηπως ξεχνατε οτι τοσα χρονια τους πληρωνουμε; Εκτος αν καποιοι τα παιρνουν δωρεαν ο,τι ψωνιζουν. (???)

Και να πω γι οσους δεν το γνωριζουν (γιατι κατι ειπωθηκε πιο πριν απο τον Kosmos για τρεχουσα τιμη κλπ) οτι οταν σου δινουν πιστωτικο επειδη δεν μπορουν να αντικαταστησουν ενα προιον σε εγγυηση ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να σου επιστρεψουν το ποσο που εδωσες οταν πληρωσες (πχ 100ευρω αγορα) και ΟΧΙ την σημερινη του αξια(αν πχ ειναι 50ευρω)! Μην μας πιανουν "κοροιδα" και σε αυτο!

Τότε με το ίδιο σκεπτικό και όσοι το επικρίνουν, ή τα παίρνουν από άλλη αλυσίδα, ή παίρνουν δωράκια σε καλύτερες τιμές από άλλη αλυσίδα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

να λεγα οτι το thelab έχει διαφήμιση plaisio να πω πάει στα κομμάτια....εγώ multirama extreme βλέπω:snap:

και εντάξει....έχουν περάσει 5 σελίδες και το μόνο που διαβάζω είναι ξανά μανά τα ίδια από την αρχή του thread.

ήταν προσφορά...εξαντλήθηκε λόγω του οτι δεν είναι όλα τέλεια για να δουλέυει σωστά το real time απόθεμα........

τελεία και παύλα......τώρα αν ο άλλος είναι από εκείνους τους πελάτες που ανήκουν στην κατηγορία των δικηγόρων (σαν μερικούς που έρχονταν στο service του mutlirama όταν δούλευα και με απειλούσαν με μηνύσεις για το παραμικρό) ή των δικηγόρων wannabe...........ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.

ας κινηθεί νομικά με ΙΝΚΑ σύκα μίκα και να μας δημοσιεύσει μετά τι κατάφερε και αν τελικά δικαιώθηκε..........με ένα δεδικασμένο να μαστε και μεις πιο άνετοι μετά.

αλλά αυτό που παρατηρώ είναι οτι τελευταία ο κόσμος έχει γίνει πολύ κλαψονούνης αντί να βάλει το μυαλό του να δουλέψει.....είναι η εύκολη λύση φαίνεται.

και σχετικά με τα σχόλια οτι στο TheLab παίζει αντι-eshop και γλύψιμο σε plaisio υπάρχει και το κουμπάκι αναζήτηση.........τα γραπτά μένουν..........

όταν το eshop βρίσκεται στο μεσαίωνα του rma....και το πλαίσιο κάνει εκτός από τα αυτονόητα και πράγματα που δεν ειναι υποχρεωμένο τότε ναι...θα βγω και χειροκροτήσω το γεράρδο και τον κάθε γεράρδο που έχει μυαλό και ξέρει οτι η καλή φήμη στο after sales είναι αυτή που χτίζει σταθερό πελατολόγιο και διαφήμιση που δεν κοστίζει όσο ένα σποτάκι στην τηλεόραση διάρκειας 20δευτερολέπτων με την τάδε προσφορά που "ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕ".

αλλά φαίνεται οτι κάποιους τους ενοχλεί η αλήθεια......και τους συμφέρει η εξίσωση......ε όχι ρε φιλαράκι.......τα γραπτά μένουν.......και μπορεί το πλαίσιο να μην είναι τέλειο (προ 3ετιας μου αρνήθηκε rma σε δίσκο από turbo-x γιατί δεν κουβάλησα με τα ΜΜΕ ολόκληρο το κουτί αλλά πήγα μόνο το δίσκο).......αλλά τουλάχιστον φαίνεται οτι στα δύσκολα κρατάει τα προσχήματα και ξηγιέται σπαθί σε σχέση με τον μεσαίωνα άλλων καταστημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Κλείνω για λίγο το θέμα να σας πω δυο πραγματάκια να τα βάλετε καλά μέσα στο μυαλό σας.

Το thelab.gr ξεκίνησε το 2003 από το μεράκι 4 παιδιών για την τεχνολογία και τον υπερχρονισμό. Τον δικτυακό τόπο τον ξεκίνησαν μόνοι τους. Τον ανέπτυξαν μόνοι τους και τον αναδείξατε στο πρώτο τεχνολογικό φόρουμ, όλοι εσείς. Δεν παίρνουμε οδηγίες, δεν χρηματιζόμαστε, δεν μεροληπτούμε απο κανένα και για κανένα. Βάλτε το καλά μέσα στο μυαλό σας. Δεν θα ανεχτούμε καμμία κατηγορία και κανένα υποννοούμενο απο κανένα.

Μακαρι να ειναι ετσι! Ηλικρινα μακαρι!

Λυπαμαι ομως που σας βρηκα σε φαση που τα εχω παρει ασχημα με την απαραδεκτη αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα του Πλαισιου οπως επισης λυπαμαι που αυτο που δειχνετε μαζικα (οχι ολοι) ειναι να μην διαβαζετε επιλεκτικα καποια απο οσα λεω και να ανακυκλωνετε φρασεις που το μονο που μου δειχνουν ειναι οτι προσπαθουν καποιοι να δημιουργησουν ψευτικες εντυπωσεις.

Ξαναλεω οτι ασχολουμαι περιπου 25 χρονια με υπολογιστες, το 1985 αν θυμαμαι καλα (ισως και 86) εγραψα μονος μου παιχνιδι σε ηλικια 14 χρονων για τον ZX spectrum σε γλωσσα μηχανης μαλιστα ενα μεγαλο του κοματι που αφορουσε κινηση γραφικων κλπ το οποιο δημοσιευτηκε στο PIXEL. Αυτο δεν ειναι βιογραφικο, ειμαι σιγουρος οτι το βιογραφικο παρα πολλων εδω μεσα σαν και το δικο μου δεν χωραει σε 2-3 σελιδες και αυτα δεν τα λεω για να δειξω οτι ειμαι καποιος απλα για να αντικρουσω τα λογια καποιων οτι ειμαι νεος στο φορουμ και τα ποστ μου δημιουργουν διαφορες υποψιες κλπ. Εχω πει πολλα ποστ πριν οτι πριν 15 μερες ΦΩΝΑΞΑ σε ολο το eshop με ολους τους τροπους "ΔΕΝ ΞΑΝΑΨΩΝΙΖΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ"!

Επισης εχω πει 3 φορες οτι ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ (οχι απλα υπευθυνος) μου ειπε οτι δεν εξαντληθηκε κανενα απο τα 4 προιοντα αλλα μπηκαν χωρις να υπαρχουν και ΔΕΝ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ (και δεν ηταν μονο αυτα τα 4 , μου ειπε ΞΑΝΑΛΕΩ οτι εχουν προβλημα ολη την ΠΑρασκευη και εχουν μπει ΠΟΛΛΑ χωρις να υπαρχουν οχι μονο 4! Τι περιμενετε να πιστεψω οταν αυτα που λεω παραβλεπονται και καποιοι ξαναλενε "αφου εξανλτηθηκε τι θες;"

Το ονομα του προισταμενου δεν θα σας το πω γιατι για μενα δεν φταιει ο ανθρωπος αυτος, υπαλληλος ειναι φταιει η πολιτικη του ΠΛΑΙΣΙΟΥ που αν ηταν πελατοκεντρικη δεν θα με εφτανε εκει που με εχει φτασει!

Link to comment
Share on other sites

το ανθρώπινο λάθος (σ.σ. του υπεύθυνου) από λάθος πληροφόρηση ή κάποιον άλλο λόγο τον δέχεσαι σαν παράγοντα?

σε τόσα ποστ ακούγεσαι σα 5χρονών πιτσιρίκι που πήγε στο περίπτερο και του πε ο περιπτεράς οτι δεν έχει το αγαπημένο του γλυφιτζούρι που παράγγελνε το περίπτερο κάθε δευτέρα γιατί το φορτηγό που τα μετέφερε χάθηκε στο δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

Μα και εντάξει τελείωσε, τι άλλο να πούμε δλδ; Είπαμε ότι σε καταλαβαίνουμε και ότι εντάξει γίνονται και λάθη. Και τι να κάνουμε τώρα; Να αλλάξουμε εμείς τον τρόπο που δουλεύει το πλαίσιο ή το κάθε πλαίσιο; Να τους βελτιώσουμε την ιστοσελίδα; Δεν γίνεται.

Έκανε λάθος για εμένα ακόμα και ο προϊστάμενος που σου είπε ότι είπε, αλλά εκείνη την στιγμή αυτό του ήρθε να πει.

Απλά όπως είπα και ποιο πριν με το να κατονομάζεις τους πάντες εδώ μέσα ότι τα παίρνουν και διάφορα άλλα, είναι σαν να είσαι εσύ αυτός που τα παίρνεις. Αν καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου.

Link to comment
Share on other sites

EDIT

Ήρθε. Πραγματικά νόμιζα ότι δεν θα ξανά έκανες ποστ

Εγραψα γιατι ασχετα που ο admin εμφανιστηκε για να μου την πει ενω εκανε την παπια τοσες μερες (μην το παρεξηγησεις :p ) , με το ποστ που εκανα παραθεση πριν με αγγιξε πραγματικα γιατι ολοι καποτε ειμασταν πιτσιρικαδες καναμε μονο overclocking και παιζαμε και δεν ειμασταν τοσο πνιγμενοι με τις π@π@ριες που τραβαμε τωρα απο τους διαφορους εμπορους και οχι μονο! Τον πιστεψα και ελπιζω να μην επεσα στην λουμπα! :p

Και βεβαια το να ισχυουν οσα λεει , ξερει και ο ιδιος οτι δεν διασφαλιζει την καθαροτητα του "μαγαζιου" του και η μομφη μου δεν πηγαινε υποχρεωτικα προς το μαγαζι!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που βλέπω εγώ σαν χρήστης και δεν βλέπεται εσείς σαν Διαχειριστές στου LAb είναι οτι όταν βγαίνει ένα περιστατικό για το e-shop πέφτουν τα κοράκια όλα και το κατακρίνουν και λέει ο κάθε πικραμένος τον καημό του, αντίθετα όταν υπάρχουν παράπονα για το Πλαίσιο μόνο τρελό δεν βγάζουν τον παθόντα και με πρόσχημα το RMA όλα καλά και ωραία.

Το θέμα για μένα του thread που δεν βλέπουν μερικοί μερικοί, είναι η σύγχυση και η ταλαιπωρία που προκαλούν στους πελάτες τα μαγαζιά λόγω των κακών υπηρεσιών και μιας και έχουμε και αντιπροσώπους τους κατα κάποιο λόγω να το δουν και να το διορθώσουν. Το site και η παραλαβή των προϊόντων θέλει βελτιώσεις στο πλαίσιο πως να το κάνουμε? επειδή έχει καλό RMA να το παραβλέψουμε? ΉΜΑΡΤΟΝ.:giveup:

Νιόνιος:"Ρε φιλαρακι παρήγγειλα SSD απο Πλαίσιο αλλά ποτέ δεν ήρθε"

Φίφης: "Νταξ ρε συ το RMA ειναι που μετράει"

Νιόνιος:"Ρε συ με πήραν απο το πλαισιο για να μου παραδώσουν το δεμα αυριο αλλά ποτέ δεν έφτασε"

Φίφης:"Ρε συ όταν θα φθάσει το RMA είναι που μετράει θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο"

:giveup:

Link to comment
Share on other sites

το ανθρώπινο λάθος (σ.σ. του υπεύθυνου) από λάθος πληροφόρηση ή κάποιον άλλο λόγο τον δέχεσαι σαν παράγοντα?

σε τόσα ποστ ακούγεσαι σα 5χρονών πιτσιρίκι που πήγε στο περίπτερο και του πε ο περιπτεράς οτι δεν έχει το αγαπημένο του γλυφιτζούρι που παράγγελνε το περίπτερο κάθε δευτέρα γιατί το φορτηγό που τα μετέφερε χάθηκε στο δρόμο.

Ισως δεν τα διαβασες με την προσοχη που θα επρεπε για να μιλας ετσι

Link to comment
Share on other sites

Και βεβαια το να ισχυουν οσα λεει , ξερει και ο ιδιος οτι δεν διασφαλιζει την καθαροτητα του "μαγαζιου" του και η μομφη μου δεν πηγαινε υποχρεωτικα προς το μαγαζι!

ομογολώ οτι το θέλω σε απλά ελληνικά αυτό το κομμάτι:pleasantry:

Αυτό που βλέπω εγώ σαν χρήστης και δεν βλέπεται εσείς σαν Διαχειριστές στου LAb είναι οτι όταν βγαίνει ένα περιστατικό για το e-shop πέφτουν τα κοράκια όλα και το κατακρίνουν και λέει ο κάθε πικραμένος τον καημό του, αντίθετα όταν υπάρχουν παράπονα για το Πλαίσιο μόνο τρελό δεν βγάζουν τον παθόντα και με πρόσχημα το RMA όλα καλά και ωραία.

Το θέμα για μένα του thread που δεν βλέπουν μερικοί μερικοί, είναι η σύγχυση και η ταλαιπωρία που προκαλούν στους πελάτες τα μαγαζιά λόγω των κακών υπηρεσιών και μιας και έχουμε και αντιπροσώπους τους κατα κάποιο λόγω να το δουν και να το διορθώσουν. Το site και η παραλαβή των προϊόντων θέλει βελτιώσεις στο πλαίσιο πως να το κάνουμε? επειδή έχει καλό RMA να το παραβλέψουμε? ΉΜΑΡΤΟΝ.:giveup:

Νιόνιος:"Ρε φιλαρακι παρήγγειλα SSD απο Πλαίσιο αλλά ποτέ δεν ήρθε"

Φίφης: "Νταξ ρε συ το RMA ειναι που μετράει"

Νιόνιος:"Ρε συ με πήραν απο το πλαισιο για να μου παραδώσουν το δεμα αυριο αλλά ποτέ δεν έφτασε"

Φίφης:"Ρε συ όταν θα φθάσει το RMA είναι που μετράει θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο"

:giveup:

σε όλα μου τα post δε βγάζω καθαρό το πλαίσιο........το real time απόθεμα και μένα μου τη σπάει που δεν υπάρχει......επίσης μου τη σπάει όταν ψάχνω 1 ανταλλακτικό ενός turbo-x laptop εδώ και 2 βδομάδες και ενώ στο 1ο τηλέφωνο μου λένε υπάρχει διαθέσιμο στα 29ευρώ και παραλαβή από όποιο κατάστημα με βολεύει....και για τις επόμενες 10μέρες ψάχνω την παραγγελία που δεν έγινε ποτέ και που πλέον δεν υπάρχει διαθέσιμο.......

εξηγώ όμως οτι δε γίνεται να συγκρίνουμε το μεσαίωνα άλλων καταστημάτων με τα μεμονομένα λάθη του πλαισίου.....ναι υπάρχουν.....αλλά δεν υπάρχει κατάστημα που να είναι τέλειο........

το e-shop έχει τέλεια ποικιλία

το plaisio έχει τέλειο rma

το you.gr έχει τέλειο ηλεκτρονικό σύστημα online παραγγελιών.

(για το multirama δε γράφω κάπου τέλειο γιατί ανέφερα οτι δούλευα παλιά εκεί και θα θεωρηθεί οτι μεροληπτώ) :p

* η κάθε χρήση της λέξεις "τέλειου" χρεώνεται με 10 μετοχές/λέξη *

Link to comment
Share on other sites

ομογολώ οτι το θέλω σε απλά ελληνικά αυτό το κομμάτι:pleasantry:

Μπορει αυτοι που εφτιαξαν το φορουμ να ηταν και να ειναι καθαροι και εξω απο λαδωματα κλπ αλλα αν μεσα εχουν μπει (λεμε τωρα) 50 υπαλληλοι του Α εμπορικου, και 50 υπαλληλοι του Β τοτε ο καθε "αντιπροσωπος" θα κανει εδω μεσα την πολιτικη του.

Link to comment
Share on other sites

Ας μιλήσω κι εγώ για να καταλάβετε ορισμένοι 1-2 πράγματα.

1) Ένας admin εκτός από εκπρόσωπος του site είναι και άνθρωπος και έχει προσωπικές απόψεις.

2) Δεν μπορείτε να κατηγορείτε την ομάδα μας επειδή κάθε φορά που ανοίγει θέμα για το Eshop όλοι κράζουν (μαζί με μας που έχουμε όμοιες εμπειρίες)

3) Δεν μπορείτε να κατηγορείτε την ομάδα μας, επειδή κάθε φορά που ο ΧΨΖ γκρινιάζει για το Πλαίσιο και υπάρχει μία σωρεία ευχαριστημένων πελατών που θα το υποστηρίξει αυτόνομα.

4) Δεν θα κάτσω να βλέπω 1-2 άτομα να συνεχίζουν να λένε ότι τους έρθει στο κεφάλι, ότι τα παίρνουμε κι ότι υποστηρίζουμε το Πλαίσιο.

Στο επόμενο παρόμοιο, το θέμα κλείνει κι ότι έχετε να πείτε, πείτε με ΙΝΚΑ κλπ. Εμένα με ενδιαφέρει το TheLab.gr και όχι το Πλαίσιο, Eshop και η κάθε προσφορά που θέλει ο κάθε ΧΨΖ.

Αυτά και καλησπέρα σας. Μπορείτε να συνεχίσετε επί του θέματος και όχι παραέξω.

Link to comment
Share on other sites

υ.γ.2. Όταν μιλάμε για πραγματικές προσφορές ( όπως αρκετές από αυτές που βγάζει κατά καιρούς ξεστοκαρίσματος το Πλαίσιο, θυμάστε π.χ. Geforce GTS 512MB @ 40 ευρώ κλπ ) οι οποίες λίγο πολύ μαθαίνονται είτε από τα forum είτε από άνθρωπο σε άνθρωπο, και οι παραγγελίες γίνονται και από το internet καθώς και live σε καταστήματα, και τα κομμάτια φεύγουν σφαίρα, η realtime ανανέωση αποθέματος είναι δύσκολη καθώς και μπορεί και να γίνει λάθος, αφού όταν θα κάνεις εσύ π.χ. κλικ να φορτώσει η σελίδα του προϊόντως υπάρχει 1 κάρτα π.χ. αλλά ταυτόχρονα μέχρι να βάλεις εσύ τα στοιχεία σου και να ολοκληρώσεις την παραγγελία έχει πάει ο Μπάμπης ο σουγιάς στο κατάστημα του Χαλανδρίου και πέρνει την τελευταία κάρτα, εσύ θα βρίζεις το σύστημα, και φυσικά δεν θα πιστέψεις τον υπάλληλο στο τηλ που θα σου λέει σας πρόλαβε κάποιος άλλος πελάτης δυστυχώς κύριε...

Σε παρακαλω κανε μας μια χαρη. Ξαναδιαβασε απο την αρχη το thread και πες μας αν αυτο που λες εχει απαντηθει ηδη...

Και οταν πελατες "απαιτουσαν" βαση "νομου" αμεση αντικατασταση η επιστροφη χρηματων στην αρχικη τιμη πριν 3 χρονια η απαντηση που οφειλα να δωσω ηταν -ελα σε ενα διμηνο που θα χρειαστει για να παει η καρτα σου Καναδα να επισκευαστει και να ερθει.*

Και σε ενα διμηνο εγω σου εχω βρει και agp καρτα απο αλλο καταστημα και στην αντικαθιστω στο 1/3 της τιμης που θα σου εκοβα πιστωτικο.

Τα εχω κανει υπερασπιζομενος τον εργοδοτη μου και γινονται ακομα και για αυτο σαν καταναλωτης θεωρω πολυ μπροστα το πλαισιο και ας μη μου εκοψε 200ε πιστωτικο για την καμμενη abit μου (που η τιμη της στο συστημα ειναι πλεον 50) αλλα με αφησε να διαλεξω οποια μητρικη ηθελα απο το ραφι.(οποιασδηποτε αξιας).

*3043 Άρθρο 546

Δικαιώματα του πωλητή

Το δικαίωμα αντικατάστασης του πράγματος κατά το άρθρο 540 το έχει με τους ίδιους όρους και ο πωλητής, εφόσον η άσκησή του δεν είναι ασύμφορη για τον αγοραστή.

Αν ο αγοραστής προβάλλει ευθύνη του πωλητή για ελαττώματα ή για έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων, ο πωλητής δικαιούται να του τάξει εύλογη προθεσμία για να απαιτήσει αντικατάσταση του πράγματος ή να υπαναχωρήσει Αν η προθεσμία παρέλθει άπρακτη, η άσκηση των δικαιωμάτων αυτών αποκλείεται.

Το ευλογο ερμηνευεται οπως θελει κανεις...

Το ευλογο χρονικο διαστημα ερμηνευεται απο τον νομο , απλα ειναι ετσι διατυπωμενο γιατι αλλαζουν οι συνθηκες. Για παραδειγμα αν οντως ενα προιον πρεπει να παει στον Καναδα για ελεγχο , το 1880 το ευλογο διαστημα θα ηταν 3μηνες , σημερα 15μερες , αυριο μπορει 1ωρα.

Παντως σου ευχομαι να μην πεσεις ποτε σαν υπαλληλο που , οπως εσυ , θα θελησει να υπερασπιστει το αφεντικο του.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που το διάβασα όλο 4 φορές, μπορεί και να είμαι χαζός αλλά δεν είδα από κανέναν που απάντησε να προσπαθεί να ρίξει τον poster του αρχικού θέματος, ούτε τον 2ο που είπε με το πρώτο του post στο thelab κατευθείαν το παράπονο του (σαν την μύγα μες το γαλα ένα πράγμα ρε παιδί μου, λές και όλο το thelab, είχε μόνο αυτό το post και το βρήκε με την μία).... αντιθέτως είδα κάποιον να θέλει ντε και καλά να θίξει το πλαίσιο και ακόμα χειρότερα το thelab και κάποιους πολύ συγκεκριμένους χρήστες του. Και αυτό αν μη τι άλλο είναι γελοίο από μόνο του.

Και επειδή δεν κάνει να πέφτουμε εμείς στην λούμπα, θα περιμένω να δω αν ο χρήστης john_thelab ξανακάνει έστω και κάπου αλλού post μέσα στο thelab έτσι για να φύγω από την περιέργεια... πράγματι καλοκαιριάζει και έχουμε ξεφύγει μερικοί νομίζω. Συνωμοσίες και φαντάσματα βλέπουμε. lol

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβω το Point όλου του thread, ποιο είναι;

Α. O Γιαννολάβος να πάρει τον SSD στην τιμή που τον είδε;

Β. O Γιαννολάβος να πάρει τον SSD 2 στην τιμή του SSD 1;

Γ. Ο Γιαννολάβος να πάρει εκπτωτικό κουπόνι;

Δ. Το Πλαίσιο να πετάξει το SAP και να βελτιώσει/ αλλάξει τα logistic του;

Ε. Να "την ψάχνει" ο υπάλληλος του Πλαισίου περισσότερο πριν μιλήσει;

ΣΤ. Οι αναγνώστες του νήματος να έχουν παραμάσχαλα το τηλέφωνο κάνοντας crosscheck το απόθεμα και πατώντας σε dt χρόνο το ENTER

Ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι δεν βγαίνει (ή τουλάχιστον δεν βγάζω εγώ) κάποιο νόημα. Επίσης δεν βλέπω προσπάθεια να προτείνουμε ή να βρούμε μία λύση, αν βέβαια μας απασχολεί το θέμα να βρεθεί λύση. :giveup:

Αν δεν καταλαβες το νοημα τοτε σιγουρα δεν φταιμε εμεις γι'αυτο. Ξαβαδιαβασε το ολο απο την αρχη.

τώρα αν ο άλλος είναι από εκείνους τους πελάτες που ανήκουν στην κατηγορία των δικηγόρων (σαν μερικούς που έρχονταν στο service του mutlirama όταν δούλευα και με απειλούσαν με μηνύσεις για το παραμικρό) ή των δικηγόρων wannabe...........ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.

ας κινηθεί νομικά με ΙΝΚΑ σύκα μίκα και να μας δημοσιεύσει μετά τι κατάφερε και αν τελικά δικαιώθηκε..........με ένα δεδικασμένο να μαστε και μεις πιο άνετοι μετά.

Φανταζομαι οτι μιλας για μενα. Με ξερεις ; Μηπως ειναι λιγο αδικο αυτο που λες ;

Τελος παντων. Επειδη δεν θελω να εξελιχθει το thread σε flame war , το αφηνω στην διακριτικη ευχερεια του administrator να κλειδωσει το θεμα αν δει οτι πλεον η συζητηση δεν προσφερει τιποτα ουσιαστικο.

Παντως αν ημουν ο ιδιοκτητης του Πλαισιου και διαβαζα το θεμα δεν θα διορθωνα τιποτα. Μαλλον θα εβγαζα να πιω ενα ποτηρι σαμπανια και να καπνισω ενα πουρο.

Link to comment
Share on other sites

Το ευλογο χρονικο διαστημα ερμηνευεται απο τον νομο , απλα ειναι ετσι διατυπωμενο γιατι αλλαζουν οι συνθηκες. Για παραδειγμα αν οντως ενα προιον πρεπει να παει στον Καναδα για ελεγχο , το 1880 το ευλογο διαστημα θα ηταν 3μηνες , σημερα 15μερες , αυριο μπορει 1ωρα.

Παντως σου ευχομαι να μην πεσεις ποτε σαν υπαλληλο που , οπως εσυ , θα θελησει να υπερασπιστει το αφεντικο του.

Μολις μου δωσεις λινκ για τον σχετικο νομο που ερμηνευει το ευλογο χρονικο διαστημα θα εχεις δικιο..

Επισης η καθυστεριση δεν ειναι στην μεταφορα αλλα στην αναμονη στα service των αντιπροσωπειων κλπ..

Επισης οπως ισως ξερεις,οταν δουλευεις με εργοδοτη(οσο κ αν θελεις τα αφεντικα στην ασφαλτο νεκρα) δεν το κανεις μαγαζακι σου ουτε εχεις ηθικες αναζητησεις αλλα ακολουθεις την πολιτικη της εταιριας γιατι αλλιως παιρνεις ποδι κ πας να πουλησεις κουλουρια που μπορεις να το κανεις οπως γουσταρεις...

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι οτι μιλας για μενα. Με ξερεις ; Μηπως ειναι λιγο αδικο αυτο που λες ;

Παντως αν ημουν ο ιδιοκτητης του Πλαισιου και διαβαζα το θεμα δεν θα διορθωνα τιποτα. Μαλλον θα εβγαζα να πιω ενα ποτηρι σαμπανια και να καπνισω ενα πουρο.

διάβαζε προσεκτικότερα.....το "ΑΝ" σε μια πρόταση ξέρεις τι σημαίνει?

εγώ ήδη έχω μπροστά μου τις σαμπάνιες......δυστυχώς δε μου στείλαν την καλύτερη γιατί έγραψα για τα 2 προβλήματα με το turbo-x keyboard και την αρνηση στο rma του δίσκου.:to_pick_ones_nose:

νομίζω πάντως οτι το εξαντλήσαμε και με το παραπάνω..........αν πρόκειται να βγάλει κάτι περισσότερο το θέμα είναι να μας ενημερώσει ο ΟΡ για το εάν κινήθηκε τελικά νομικά και αν βγήκε κάτι.

Link to comment
Share on other sites

@astakos , Αυτο που λες σηκωνει μεγαλη σηζητηση. Και εγω δουλευω σε ιδιωτικη εταιρια , δεν γλυφω ομως ουτε τον πελατη ουτε τους διευθυντες μου. Κανω απλα τη δουλεια μου , οπως που επιβαλλει η συνειδηση μου. Αν αυτος καποια στιγμη θα ειναι λογος απολυσης τοτε θα ειμαι περηφανος γι'αυτο και θα μου δωσει δυναμη να συνεχισω.

@greekfarma , επειδη ξερω να διαβαζω καλα , το "αν" σε μια προταση δεν ειναι παντα υποθετικος συνδεσμος , αλλα αφου το διευκρινησες ok. Τωρα για το αν θα κινηθω νομικα το εχω απαντησει ηδη.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.