Jump to content



Προβλημα με plaisio.gr


kert

Recommended Posts

Ποσο μου αρεσει που αλληλοχαιδευεστε εδω μεσα μερικοι με αυτα τα "ευχαριστω"

Διχνει πραγματικα τη θρασυτητα του "πλαισιου" αν εχετε σχεση βεβαια (αν και οι "επισημοι" με τη σιωπη τους διχνουν καλυτερο λιγο χαρακτηρα)

χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply
Ποσο μου αρεσει που αλληλοχαιδευεστε εδω μεσα μερικοι με αυτα τα "ευχαριστω"

Διχνει πραγματικα τη θρασυτητα του "πλαισιου" αν εχετε σχεση βεβαια (αν και οι "επισημοι" με τη σιωπη τους διχνουν καλυτερο λιγο χαρακτηρα)

χαχαχα

μεγάλε, μην το συνεχίζεις, πας να μας πείσεις ότι τα βλέπεις αντικειμενικά ως καταναλωτής, για το καλό μας, για να είμαστε σε εγρήγορση κλπ

εμένα πάντως δεν με πείθεις, όταν έχεις 2 μέρες εγγραφής και 14 posts όλα σε αυτό το thread, ότι θες το καλό του αγοραστή :yes2:

Link to comment
Share on other sites

φίλε μου πραγματικά δε ξέρω τί μπορεί να έγινε... απλά προσπαθώ να έχω πιο ανοιχτό μυαλό μιας κ δεν είμαι εγώ ο "θιγμένος" οπότε το βλέπω λίγο πιο ουδέτερα...

τώρα το τί σου είπε ο κάθε "υπεύθυνος" ειναι λογικό να μη πρέπει απαραίτητα να το πάρουμε τοις μετρητοίς, μπορεί αυτό να του είπαν να πει, η λογική η δική μας δε συμβαδίζει πάντα με τη λογική όσων χαράσουν την εκάστοτε πολιτική, μπορεί πάλι να ισχύουν κ τα 2, κάποιοι κωδικοί να μπήκαν από λάθος, κάποιοι να μπήκαν για ξεστοκάρισμα κ να τελείωσαν... δεν ξέρω... μιλάμε για δεκάδες χιλιάδες κωδικούς...

Δεν εχω να διαφωνησω με τιποτα απο οσα ειπες εδω. Θα μπορουσαν ευγενικα ομως να κανουν μια προσπαθεια να λυσουν το λαθος τους οποτε και ο χρονια πελατης να μην χαλαστει!

Link to comment
Share on other sites

Ηρέμησε ρε φίλε john_thelab, εντάξει κατανοούμε το πρόβλημα σου αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όποιος απαντάει με διαφορετικό πνεύμα από το δικό σου ή "ευχαριστεί" κάποιον άλλον για την απόδειξη που έδωσε, είναι και "πληρωμένος" ή ξέρω 'γώ τι από το πλαίσιο... Αν είναι δυνατόν δλδ!

Προσπάθησε να είσαι και εσύ ποιο αντικειμενικός και ανοιχτόμυαλος όταν μιλάς ή γράφεις, διότι προδίδεσαι... Και για να δεις την αντίθετη και ποιο ακραία άποψη, εμένα έτσι όπως μιλάς μιλάς μιλάς και αναιρείς τον οποιονδήποτε εδώ μέσα, και πετάς μπηχτές, χωρίς στοιχεία, με κάνεις να νομίζω πως είσαι από το "άλλο" μαγαζί. Δεν είναι σωστό. :no:

Link to comment
Share on other sites

μεγάλε, μην το συνεχίζεις, πας να μας πείσεις ότι τα βλέπεις αντικειμενικά ως καταναλωτής, για το καλό μας, για να είμαστε σε εγρήγορση κλπ

εμένα πάντως δεν με πείθεις, όταν έχεις 2 μέρες εγγραφής και 14 posts όλα σε αυτό το thread, ότι θες το καλό του αγοραστή :yes2:

Δικο σου θεμα, μπορεις επισης να ψηφιζεις και Καρατζαφερη (παραδειγμα ειναι :p ) δεν με αφορα τι κανεις.

Link to comment
Share on other sites

Πως να λύσουν το λάθος τους; Το προιόν που ήθελες δεν είχε εξαντληθεί; Είχες πληρώσει κάτι;

ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ! Ποσες φορες να το πω??

\

Δεν ξαναλεω τιποτα, ειναι ολα εδω διαβαστε τα, λυπαμαι για την συνισφορα μου στο φορουμ σας!

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω παραδειγμα; Αν ειχες παρει πχ μια ΑΤΙ Χ800 GTO/GT/BBC/CNN/NBC AGP πριν 2 χρονια, με "3 χρονια εγγυηση πλαισιο" θα βρει παρομοια AGP το καταστημα να σου την αλλαξει; Θα σε αναγκασει να αλλαξεις m/b μνημη και οτι αλλο ισως χρειαστει; Πιστωτικο θα σου δωσει.

Κανεις δεν σε αναγκαζει τιποτα.Ειναι μεγαλη εξυπηρετιση το να σου δωσει πιστωτικο.Σε 4 εταιριες που δουλεψα δεν μου το επετρεπαν παρα μονο σε ακραιες περιπτωσεις και με την συναινεση του υπευθυνου.

Και οταν πελατες "απαιτουσαν" βαση "νομου" αμεση αντικατασταση η επιστροφη χρηματων στην αρχικη τιμη πριν 3 χρονια η απαντηση που οφειλα να δωσω ηταν -ελα σε ενα διμηνο που θα χρειαστει για να παει η καρτα σου Καναδα να επισκευαστει και να ερθει.*

Και σε ενα διμηνο εγω σου εχω βρει και agp καρτα απο αλλο καταστημα και στην αντικαθιστω στο 1/3 της τιμης που θα σου εκοβα πιστωτικο.

Τα εχω κανει υπερασπιζομενος τον εργοδοτη μου και γινονται ακομα και για αυτο σαν καταναλωτης θεωρω πολυ μπροστα το πλαισιο και ας μη μου εκοψε 200ε πιστωτικο για την καμμενη abit μου (που η τιμη της στο συστημα ειναι πλεον 50) αλλα με αφησε να διαλεξω οποια μητρικη ηθελα απο το ραφι.(οποιασδηποτε αξιας).

*3043 Άρθρο 546

Δικαιώματα του πωλητή

Το δικαίωμα αντικατάστασης του πράγματος κατά το άρθρο 540 το έχει με τους ίδιους όρους και ο πωλητής, εφόσον η άσκησή του δεν είναι ασύμφορη για τον αγοραστή.

Αν ο αγοραστής προβάλλει ευθύνη του πωλητή για ελαττώματα ή για έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων, ο πωλητής δικαιούται να του τάξει εύλογη προθεσμία για να απαιτήσει αντικατάσταση του πράγματος ή να υπαναχωρήσει Αν η προθεσμία παρέλθει άπρακτη, η άσκηση των δικαιωμάτων αυτών αποκλείεται.

Το ευλογο ερμηνευεται οπως θελει κανεις...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το ξαναείπα, μην θίγεται το Πλαίσιο εδω μέσα δεν βγάζετε άκρη. Μόνο περιστατικά του e-shop θέλουν να ακούγονται. :giveup:

Και όπως είπε και ένα παλικάρι πιο πάνω, υπάρχει ανοχή στις μλκς του Πλαισίου γιατί έχει καλό RMA!!!! :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το ξαναείπα, μην θίγεται το Πλαίσιο εδω μέσα δεν βγάζετε άκρη. Μόνο περιστατικά του e-shop θέλουν να ακούγονται. :giveup:

Και όπως είπε και ένα παλικάρι πιο πάνω, υπάρχει ανοχή στις μλκς του Πλαισίου γιατί έχει καλό RMA!!!! :rofl:

κατσε μεγάλε μου, πες μου ένα thread (ή και ένα post έστω, που και πάλι αποκλείεται να βρεις) που να λέει κάποιος "ευχαριστώ το e-shop για την εξυπηρέτηση, για το RMA κλπ

χωρίς παρέμβαση ΙΝΚΑ,ποτέ δεν έγινε κάτι:giveup:

Link to comment
Share on other sites

Το e-shop ειναι το θέμα μας ή η παραγγελία του παιδιού που ποτέ δεν εκτελέστηκε λόγω αντι επαγγελματισμού κάποιων? Τόσο δύσκολο είναι να ελέγχουν το απόθεμα και τις παραγγελίες που μπορεί να δεχθεί η βάση? Τόσα μύρια ευρώ έχουν κέρδος κάθε χρόνο ένα σωστό site δεν μπορούν να φτιάξουν? Καλύψτε τους όσο θέλετε δεν με νοιάζει, νοήμων είμαι και βλέπω τι παίζει. Και εδώ κολλάει αυτό που είπε πάλι ένα άλλο παλικάρι πιο πάνω για τα ελληνικά e-shop αλλά δεν δώσατε σημασία...."ανάμεσα στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος"

Link to comment
Share on other sites

Καλή φάση.. πριν μερικά χρόνια τα παίρναμε από το Hacshop, πριν κανά χρόνο τα παίρναμε από τα Multi, και τώρα τα παίρνουμε κι από το Πλαίσιο.. Ε ρε χρήμα.. ανοίξτε τα συρτάρια σας admin να μπει.

Έλα να σοβαρεύομαστε τώρα, άιντε.

Link to comment
Share on other sites

Κλείνω για λίγο το θέμα να σας πω δυο πραγματάκια να τα βάλετε καλά μέσα στο μυαλό σας.

Το thelab.gr ξεκίνησε το 2003 από το μεράκι 4 παιδιών για την τεχνολογία και τον υπερχρονισμό. Τον δικτυακό τόπο τον ξεκίνησαν μόνοι τους. Τον ανέπτυξαν μόνοι τους και τον αναδείξατε στο πρώτο τεχνολογικό φόρουμ, όλοι εσείς. Δεν παίρνουμε οδηγίες, δεν χρηματιζόμαστε, δεν μεροληπτούμε απο κανένα και για κανένα. Βάλτε το καλά μέσα στο μυαλό σας. Δεν θα ανεχτούμε καμμία κατηγορία και κανένα υποννοούμενο απο κανένα.

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβω το Point όλου του thread, ποιο είναι;

Α. O Γιαννολάβος να πάρει τον SSD στην τιμή που τον είδε;

Β. O Γιαννολάβος να πάρει τον SSD 2 στην τιμή του SSD 1;

Γ. Ο Γιαννολάβος να πάρει εκπτωτικό κουπόνι;

Δ. Το Πλαίσιο να πετάξει το SAP και να βελτιώσει/ αλλάξει τα logistic του;

Ε. Να "την ψάχνει" ο υπάλληλος του Πλαισίου περισσότερο πριν μιλήσει;

ΣΤ. Οι αναγνώστες του νήματος να έχουν παραμάσχαλα το τηλέφωνο κάνοντας crosscheck το απόθεμα και πατώντας σε dt χρόνο το ENTER

Ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι δεν βγαίνει (ή τουλάχιστον δεν βγάζω εγώ) κάποιο νόημα. Επίσης δεν βλέπω προσπάθεια να προτείνουμε ή να βρούμε μία λύση, αν βέβαια μας απασχολεί το θέμα να βρεθεί λύση. :giveup:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.