Jump to content



ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΑΣΥΝΕΝΝΩΗΣΙΑ


Arxagelos

Recommended Posts

Άρα πλέον με τα λεγόμενα σου ότι και να κάνει το πλαίσιο είναι δακτυλοδικτούμενο και λάθος...Ε?

Εξήγησα στο παιδι πιο πάνω που είναι το πρόβλημα που δεν το καταλαβαίνει, ίσα ισα που εγω απο τα πρώτα ποστ είπα κατσε να έρθει και βλέπουμε.

Ρε συ,εγώ σου ξαναλέω,περίμενε να έρθει πρώτα και μετά αν όντως σου έρθει ο adata και όχι ο intel τότε μίλα.Μην βιαζόμαστε να κλαφτούμε και κατηγορήσουμε πριν καλά καλά γίνει κάτι.

Με είδες να κλαίγομαι? Τα γεγονότα λέω, και μπορεί και να μου βγει και καλό στο τέλος γιατί κάπιο άτομο απο το πλαίσιο ενδιαφέρθηκε.

Ακόμα,σχόλια σαν και αυτό δεν νομίζω ούτε ότι δίνουν κάτι στο θέμα ούτε σε τιμούν.

Κοίτα είναι η πρώτη φορά που συναντώ άτομο και κυρίως γυναίκα στο πλαίσιο να βαριέται να μιλήσει. Γιαυτό και τα σχόλια που έκανα και προφανώς αυτή μπορεί να είναι και το λάθος της όλης υπόθεσης. Όλοι οι άλλοι συνομιλητές ήταν άψογοι.

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.

Μην αναρωτιέσαι μετά, δεν ήταν για σένα αλλά αφού συμφωνείς. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Λες κάτσε να περιμένουμε αλλά κότσαρες ένα τίτλο με κεφαλαία γράμματα που ουσιαστικά υποδηλώνει λάθος του πλαισίου...Όταν λες κάτσε να δούμε περιμένεις να δεις,δεν ξεκινάς αμέσως ένα θέμα σε ένα forum.Αυτό λέω απο το πρώτο ποστ.Αν όλοι κάνουμε έτσι τότε θα υπάρχουνε κάθε μέρα 3000 thread που θα λένε π.χ. "Το e-mail έλεγε ότι θα έρθουνε μέχρι τις 3 και είναι 3 και παρα πέντε και ακόμα κανείς...Χμμμμ,για να δούμε...."

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι θα σου ερθει σωστα ο δισκος.Ακριβως το ιδιο εγινε με μενα και την samsung 2233RZ .Την παραγγηλα Τριτη και Τεταρτη την ακυρωσα τηλεφωνικα επειδη την πηρα απο το U.Τεταρτη βραδυ μου ερχεται στο mail μηνυμα τιμολογησης.Πεμπτη περνω τηλ και μου λεει ενας τυπος οτι η οθονη θα ερθει κανονικα και μολις του λεω εγω τι φταιω με στελνει αλλου που μου λεει μια κοπελα οτι ειναι αυτοματο το μηνυμα και εχει ακυρωθει η παραγγελια.Τελικα δεν μου ηρθε τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως να χαλαρώσουμε λιγάκι; Είπαμε να κράζουμε τα κραυγαλέα, αλλά όχι τώρα και το κάθε λάθος να το κάνουμε από τόσο τόσο. Αν κάθε φορά που ξεχνούσα και γω να κάνω κάτι στη δουλειά μου έπεφτε τόσο στρες και άγχος, θα έπρεπε να με είχαν απολύσει 5 φορές. Αλλά γι'αυτό το λόγο κάνω αυτό που κάνω και δεν είμαι νευροχειρούργος :)

Σε λίγο θα γίνουμε Αμερική "μπήκα στο Multirama και ο πωλητής δε με είδε και δε μου κράτησε ανοικτή την πόρτα και θα του κάνω μύνηση για ψυχική φθορά" έλεος.

Arxagelos: χαλάρωσε βρε παλικάρι μου, αν τραβάς τόσο άγχος πριν καλά καλά παραλάβεις την παραγγελεία, τα βλέπω ζόρικα τα πράγματα όταν θα πλησιάζεις τα 40, σοβαρά σου μιλάω.

Άσε που έχεις κάνει 8 posts πριν έρθει ο SSD, ήθελα να 'ξερα αν σου έρθει ο σωστός SSD, τι θα πρέπει να γίνει τελικά: να κάνεις άλλα 8 και να ζητάς συγνώμη, να κάνει το Πλαίσιο 8 posts και να τα χώνει "πόσο ενοχλητικοί είναι μερικοί πελάτες" ή απλά να κάνεις ένα post και να πεις "οκ παίδες, μου στείλανε τον σωστό";

Αν και πολύ φοβάμαι ότι με τόση αρνητική κάρμα, μάλλον τον Adata θα δεις μέσα στο κουτί :hehe:

Link to comment
Share on other sites

καλα αμα κανεις λαθος ή αλλαγη μπορεις να ξανακανεις την παραγγελια απο την αρχη και να ακυρωσεις την πρωτη ετσι ωστε να μη τρεχεις στα τηλεφωνα και αναμονες και τρως χρονο και δικο σου και των τηλεφωνητων (ετσι δε θα γινοντε και πολλα λαθη και δε θα εχεις αναμονες οταν τους χρειαζεσαι )

Ενα τηλ ή και email για ακυρωση με τον κωδικο και τελος.

Link to comment
Share on other sites

Λες κάτσε να περιμένουμε αλλά κότσαρες ένα τίτλο με κεφαλαία γράμματα που ουσιαστικά υποδηλώνει λάθος του πλαισίου...Όταν λες κάτσε να δούμε περιμένεις να δεις,δεν ξεκινάς αμέσως ένα θέμα σε ένα forum.Αυτό λέω απο το πρώτο ποστ.Αν όλοι κάνουμε έτσι τότε θα υπάρχουνε κάθε μέρα 3000 thread που θα λένε π.χ. "Το e-mail έλεγε ότι θα έρθουνε μέχρι τις 3 και είναι 3 και παρα πέντε και ακόμα κανείς...Χμμμμ,για να δούμε...."

Βλέπεις να γράφω για τίτλο "ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΦΡΙΛΑ" ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΣΟΜΠΑΝΙΔΕΣ" κτλ κτλ?

Πλαίσιο και ασυνεννοησία έγραψα εκτός και άμα απο την παραπάνω συνομιλία χαλασμένο τηλέφωνο εσύ το βρίσκεις φυσιολογικό και σου συμβαίνει καθημερινα. Εγώ είπα κάτσε και βλέπουμε αν και χλομό το κόβω μιας και στο email λέει οτι έχει παραδοθεί στην μεταφορική. Και ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις πότε και που θα ανοίξω θέμα και με τι περιεχόμενο? αμα δεν σου αρέσει αγνόησε το, γιατί ασχολείσαι?

Μήπως να χαλαρώσουμε λιγάκι; Είπαμε να κράζουμε τα κραυγαλέα, αλλά όχι τώρα και το κάθε λάθος να το κάνουμε από τόσο τόσο. Αν κάθε φορά που ξεχνούσα και γω να κάνω κάτι στη δουλειά μου έπεφτε τόσο στρες και άγχος, θα έπρεπε να με είχαν απολύσει 5 φορές. Αλλά γι'αυτό το λόγο κάνω αυτό που κάνω και δεν είμαι νευροχειρούργος :)

Σε λίγο θα γίνουμε Αμερική "μπήκα στο Multirama και ο πωλητής δε με είδε και δε μου κράτησε ανοικτή την πόρτα και θα του κάνω μύνηση για ψυχική φθορά" έλεος.

Arxagelos: χαλάρωσε βρε παλικάρι μου, αν τραβάς τόσο άγχος πριν καλά καλά παραλάβεις την παραγγελεία, τα βλέπω ζόρικα τα πράγματα όταν θα πλησιάζεις τα 40, σοβαρά σου μιλάω.

Άσε που έχεις κάνει 8 posts πριν έρθει ο SSD, ήθελα να 'ξερα αν σου έρθει ο σωστός SSD, τι θα πρέπει να γίνει τελικά: να κάνεις άλλα 8 και να ζητάς συγνώμη, να κάνει το Πλαίσιο 8 posts και να τα χώνει "πόσο ενοχλητικοί είναι μερικοί πελάτες" ή απλά να κάνεις ένα post και να πεις "οκ παίδες, μου στείλανε τον σωστό";

Αν και πολύ φοβάμαι ότι με τόση αρνητική κάρμα, μάλλον τον Adata θα δεις μέσα στο κουτί :hehe:

Κοίτα choozen ο ssd δεν ειναι για μένα εγώ χαλαρος πάω σπιτάκι μου. Όταν έκανα της συνομιλίες ήταν δίπλα και το παλικάρι για τον οποίο είναι τα πράγματα και έβγαλε ο ίδιος άποψη για το όλο θέμα.

Απο την άλλη μερια συμφωνώ δεν είναι κραυγαλέο το ζήτημα αλλά γνώμη μου είναι οτι θα πρέπει και αυτά να λέγονται και να γράφονται, εκτός και άμα το πνίξουμε και αυτο με το κλισέ που ακούγετε συνήθως εδω μέσα "Ντάξ ρε συ πλαίσιο έχει καλό RMA". Και το ξαναείπα ακόμα και σωστά να έρθει ο δίσκος τα email είναι λάθος, παραπληροφορούν και δημιουργούν σύγχυση, και το δεύτερο email λέει ημερομηνία παραγγελίας 28/11 μια ολόκληρη μέρα αφού έκανα την τελευταία συνομιλία. Και αν έρθουν λάθος και δεν τα παραλάβω καθόλου απο την μεταφορική γιατί θα δω το ποσό ποιος θα φαίνεται αναξιόπιστος? εγώ ή το Πλαίσιο?

Πιστευω οτι θα σου ερθει σωστα ο δισκος.Ακριβως το ιδιο εγινε με μενα και την samsung 2233RZ .Την παραγγηλα Τριτη και Τεταρτη την ακυρωσα τηλεφωνικα επειδη την πηρα απο το U.Τεταρτη βραδυ μου ερχεται στο mail μηνυμα τιμολογησης.Πεμπτη περνω τηλ και μου λεει ενας τυπος οτι η οθονη θα ερθει κανονικα και μολις του λεω εγω τι φταιω με στελνει αλλου που μου λεει μια κοπελα οτι ειναι αυτοματο το μηνυμα και εχει ακυρωθει η παραγγελια.Τελικα δεν μου ηρθε τιποτα.

Κοίτα τα ίδια είχα πάθει με οθόνη πριν κανα 2 χρόνια, έκανα κατευθείαν την αλλαγή τηλεφωνικός και όχι την επόμενη μέρα, αλλά στην τελική ήρθαν και οι 2 οθόνες και αυτή που ακύρωσα. Και τελικός εγώ βγήκα ο μλκς γιατί γύρισαν και μου είπαν "και γιατί δεν ακύρωσες την πρώτη" :hehe:

καλα αμα κανεις λαθος ή αλλαγη μπορεις να ξανακανεις την παραγγελια απο την αρχη και να ακυρωσεις την πρωτη ετσι ωστε να μη τρεχεις στα τηλεφωνα και αναμονες και τρως χρονο και δικο σου και των τηλεφωνητων (ετσι δε θα γινοντε και πολλα λαθη και δε θα εχεις αναμονες οταν τους χρειαζεσαι )

Ενα τηλ ή και email για ακυρωση με τον κωδικο και τελος.

Κοίτα αν σε ένα τέτοιο κατάστημα που θεωρείται 1ο 2ο πανελλαδικά δεν μπορείς να κάνεις αλλαγή σε μια παραγγελία on the fly τότε υπάρχει πρόβλημα. Την επόμενη φορά ακύρωση με email και άντε γεια έχεις δίκαιο.

Αλλά ίσως και απο την μεριά μου να ήταν πιο έντιμο να παραλάβω τα πράγματα όποια και αν είναι αυτά, να τα κρατήσω μια βδομάδα και να τους τα γυρίσω πίσω μιας και με καλύπτει ο νόμος για ηλεκτρονικές αγορές μέσω internet, και ο επόμενος πελάτης να παραλάβει έναν ανοιγμένο SSD και μπεντσαρισμένο, και να ανοίγουν παρόμοιες ενότητες σαν του Sebastian με μεταχειρισμένα προϊόντα, τι κάθομαι και σκάω ε?:yawn:

Link to comment
Share on other sites

Αλλά ίσως και απο την μεριά μου να ήταν πιο έντιμο να παραλάβω τα πράγματα όποια και αν είναι αυτά, να τα κρατήσω μια βδομάδα και να τους τα γυρίσω πίσω μιας και με καλύπτει ο νόμος για ηλεκτρονικές αγορές μέσω internet, και ο επόμενος πελάτης να παραλάβει έναν ανοιγμένο SSD και μπεντσαρισμένο, και να ανοίγουν παρόμοιες ενότητες σαν του Sebastian με μεταχειρισμένα προϊόντα, τι κάθομαι και σκάω ε?:yawn:

Αυτο ειναι το θεμα.

Υπαρχουν καποιοι που επωφελουνται απο τις γνωριμιες τους με υπαλληλους του Πλαισιου , δοκιμαζουν οποια προιοντα θελουν και στη συνεχεια τα επιστρεφουν. Στη συνεχεια καποια αλλα κοροιδα τα αγοραζουν και ανοιγουν νεα θεματα για να παραπονεθουν. Και τοτε επεμβαινουν οι πρωτοι γραφοντας ειρωνευτικα σχολια και επιδεξια αποπροσανατολιζουν τη συζητηση. Ξαφνικα επεμβαινει ο "απο μηχανης θεος" , αμφισβητει το λογο υπαρξης του θεματος και ζητει το κλεισιμο του. Ο moderator συμφωνει και το κλειδωνει.

Τους τελευταιους 2-3 μηνες εχουν ανοιξει αρκετα παρομοια θεματα. Διαβαστε τα προσεκτικα , θα δειτε οτι ετσι ειναι. Θα διαπιστωσετε οτι ολα ανεξαιρετως εχουν την ιδια καταληξη (σε αντιθεση με τα παραπονα για το e-shop , τα οποια μπορουν να μεινουν ανοικτα για δεκαετιες , ισως παραμεινουν ενεργα και μετα το κλεισιμο του μαγαζιου) και οι "πρωταγωνιστες" ειναι οι ιδιοι.

Προσωπικα , οσες φορες εχω χρειαστει RMA ηταν αψογο , 2-3φορες απο e-shop οπου εμεινα απολυτα ικανοποιημενος , 1φορα απο Πλαισιο και 2φορες απο Multirama οπου επισης ηταν αψογοι. Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι καποιος αλλος δεν μπορει να ηταν ατυχος και να παραπονεθει.

Το θεμα με το Πλαισιο εχει καταντησει αηδια και ειναι τοσο απροκαλυπτη η μεροληπτικη κριση καποιων εδω μεσα που με εξοργιζει. Αλλα το thelab.gr ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου forums , με εχει βοηθησει σε πολλα θεματα και δεν μου κανει η καρδια να φυγω. Μεχρι την επομενη φορα ισως ...

Link to comment
Share on other sites

Αλλα το thelab.gr ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου forums , με εχει βοηθησει σε πολλα θεματα και δεν μου κανει η καρδια να φυγω. Μεχρι την επομενη φορα ισως ...

Εδώ είσαι offside man.

To thelab όπως και το κάθε άλλο FORUM δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο για τις απόψεις που εκφράζουν τα μέλη του.

Δεν μιλάμε για πειρατικό λογισμικό, cracks και άλλα παρόμοια αλλά για ελευθερία του λόγου...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι το θεμα.

Υπαρχουν καποιοι που επωφελουνται απο τις γνωριμιες τους με υπαλληλους του Πλαισιου , δοκιμαζουν οποια προιοντα θελουν και στη συνεχεια τα επιστρεφουν. Στη συνεχεια καποια αλλα κοροιδα τα αγοραζουν και ανοιγουν νεα θεματα για να παραπονεθουν.Και τοτε επεμβαινουν οι πρωτοι γραφοντας ειρωνευτικα σχολια και επιδεξια αποπροσανατολιζουν τη συζητηση.

ΔΕΝ παίζει αυτό.Οχι τουλαχιστον με τον τροπο που το περιγραφεις.

Ξαφνικα επεμβαινει ο "απο μηχανης θεος" , αμφισβητει το λογο υπαρξης του θεματος και ζητει το κλεισιμο του. Ο moderator συμφωνει και το κλειδωνει.Τους τελευταιους 2-3 μηνες εχουν ανοιξει αρκετα παρομοια θεματα. Διαβαστε τα προσεκτικα , θα δειτε οτι ετσι ειναι. Θα διαπιστωσετε οτι ολα ανεξαιρετως εχουν την ιδια καταληξη (σε αντιθεση με τα παραπονα για το e-shop , τα οποια μπορουν να μεινουν ανοικτα για δεκαετιες , ισως παραμεινουν ενεργα και μετα το κλεισιμο του μαγαζιου) και οι "πρωταγωνιστες" ειναι οι ιδιοι.

Εδω μαζι σου.

Προσωπικα , οσες φορες εχω χρειαστει RMA ηταν αψογο , 2-3φορες απο e-shop οπου εμεινα απολυτα ικανοποιημενος , 1φορα απο Πλαισιο και 2φορες απο Multirama οπου επισης ηταν αψογοι. Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι καποιος αλλος δεν μπορει να ηταν ατυχος και να παραπονεθει.

Να σου στείλω μια μητρική που σε ένα trace της έφυγε 1cm βερνίκι απο πανω..να πας να την αλλαξεις στο eshop??

(tip για τους πολύξερους. H μητρική επαιζε stock και το pc εκτελούσε χρέη Server.)

Αλλα το thelab.gr ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου forums , με εχει βοηθησει σε πολλα θεματα και δεν μου κανει η καρδια να φυγω. Μεχρι την επομενη φορα ισως ...

Απειλή ειναι αυτο??:D

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα με το Πλαισιο εχει καταντησει αηδια και ειναι τοσο απροκαλυπτη η μεροληπτικη κριση καποιων εδω μεσα που με εξοργιζει. Αλλα το thelab.gr ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου forums , με εχει βοηθησει σε πολλα θεματα και δεν μου κανει η καρδια να φυγω. Μεχρι την επομενη φορα ισως ...

Εάν χρησιμοποιούσαμε τις γνωριμίες μας προκειμένου να εξυπηρετηθούμε στο Πλαίσιο, δεν θα υπήρχε λόγος να ανοίξουμε θέμα. Θα στέλναμε πμ στον Γοριλλάκο και θα μας το κανόνιζε χωρίς να μάθει κανείς τίποτε.

Όσα threads έχουν κλειδωθεί, συμβαίνει διότι ξεφεύγουν από το αρχικό τους θέμα και καταλήγουν σε flames.

Το ότι ορισμένοι με τις τοποθετήσεις τους υποβοηθούν στο να καταλήξει το θέμα σε flame και να κλειδωθεί είναι άλλη ιστορία. Τίποτε δεν διαγράφεται όμως και όλοι μπορούν να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.

Σαν Δ.Ο. μας ενδιαφέρει να λύνονται τόσο τα θέματα των χρηστών όσο και να τηρούνται οι κανόνες του forum.

Κανένα κατάστημα δεν μας έχει σε payroll, με κανένα κατάστημα δεν έχουμε καλύτερες ή χειρότερες σχέσεις. Ουδέτερες είναι οι σχέσεις μας και ειδικά για το Πλαίσιο νομίζω ότι στο προηγούμενο θέμα που δημιουργήθηκε και αφορούσε και μέλος της Δ.Ο., μόνο τα αυτάκια μας δεν χαιδέψαμε.

Αυτά από εμένα, εάν υπάρχουν απορίες/ερωτήσεις θα χαρώ να τις απαντήσω είτε μέσω πμ είτε μέσω νέου θέματος.

Προς το παρών, για τις επόμενες 3-4 ώρες θα είμαι offline :)

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είσαι offside man.

To thelab όπως και το κάθε άλλο FORUM δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο για τις απόψεις που εκφράζουν τα μέλη του.

Επετρεψε μου να πιστευω οτι το thelab.gr ειναι τα μελη που το απαρτιζουν . ολοι μας δηλαδη και οχι μονο οι δημιουργοι του.

Να σου στείλω μια μητρική που σε ένα trace της έφυγε 1cm βερνίκι απο πανω..να πας να την αλλαξεις στο eshop??

(tip για τους πολύξερους. H μητρική επαιζε stock και το pc εκτελούσε χρέη Server.)

Αν διαβαζες προσεκτικα το post μου θα εβλεπες οτι εχω ηδη απαντησει. Επαναλαμβανω οτι επειδη εγω ειμαι ευχαριστημενος απο το e-shop δεν σημαινει οτι πρεπει να ειναι και ολοι οι αλλοι. Για το Πλαισιο αυτο θεωρειται πολυτελεια ;

Απειλή ειναι αυτο??:D

Οχι , αλλα καθε σκεψη ενος μελους για αποχωρηση θα επρεπε να μας προβληματιζει ολους μας. Ηδη για τον ιδιο περιπου λογο εχει φυγει ενας συμφοιτητης μου.

Τελος παντων το σημαντικο δεν ειναι αν φυγω εγω , δεν θα ειναι καμμια μεγαλη απωλεια. Αλλο σκοπο ειχε η παρεμβαση μου.

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν καποιοι που επωφελουνται απο τις γνωριμιες τους με υπαλληλους του Πλαισιου , δοκιμαζουν οποια προιοντα θελουν και στη συνεχεια τα επιστρεφουν. Στη συνεχεια καποια αλλα κοροιδα τα αγοραζουν και ανοιγουν νεα θεματα για να παραπονεθουν. Και τοτε επεμβαινουν οι πρωτοι γραφοντας ειρωνευτικα σχολια και επιδεξια αποπροσανατολιζουν τη συζητηση. Ξαφνικα επεμβαινει ο "απο μηχανης θεος" , αμφισβητει το λογο υπαρξης του θεματος και ζητει το κλεισιμο του. Ο moderator συμφωνει και το κλειδωνει.

Το θεμα με το Πλαισιο εχει καταντησει αηδια και ειναι τοσο απροκαλυπτη η μεροληπτικη κριση καποιων εδω μεσα που με εξοργιζει.

Μου φαίνεται ότι κάπου το έχεις χάσει και μάλιστα πολύ άσχημα......Ο ΝΟΜΟΣ σου δίνει το δικαίωμα να επιστρέψεις κάτι εντός 15ημερών απο την αγορά του αρκεί να είναι όπως όταν το πήρες (αυτό δεν συνεπάγετε σφραγισμένο).Μπορείς να το κάνεις αυτό είτε γιατί δεν σε καλύπτει είτε ακόμα ακόμα γιατί σε χαλάει π.χ. το χρώμα του.Ο ΝΟΜΟΣ και όχι οι γνωριμίες.

Τώρα αυτό σχετικά με τα "κοροϊδα" και τα άλλα που γράφεις δεν μιλάω καν...Όσο για τη μεροληπτική κρίση που λες εκεί έχεις μεγάλο άδικο.Φυσικά και θα επαινέσουμε και θα πούμε καλά λόγια για ένα μαγαζί το οποίο μας έχει φερθεί στο 90+% των περιπτόσεων άριστα και θα έχουμε στη μπούκα ένα άλλο το οποίο το 90% μας έχει φερθεί σκάρτα.Έτσι είναι η ζωή,όποιος είναι εντάξει τον εμπιστεύεσαι και τον προτιμάς.Μπορεί να πέσεις και στον στριμένο και τον ανάποδο και σε αυτό αλλά η γενική πολιτική της αλυσίδας είναι άλλη.

Δυστυχώς γράφουμε στα forum μόνο για τις αρνητικές εμπειρίες και αμέσως βγάζουμε συμπεράσματα που μόλις κάποιος μας πει κάτι είναι βαλτός ή τα παίρνει απο το πλαίσιο ή δεν ξέρω κι εγώ τι.Δεν είδα ποτέ κανέναν να πει Ξέρετε πήγα την VGA μου που έκανα λάθος και την έκαψα και μου την άλλαξαν , μπράβο τους.

Τέλος επιδή ήδη βγήκα εντελώς :offtopic2: ξαναλέω ότι το θέμα κατ'εμέ ανοίχτηκε βιαστικά και αναίτια.Τους λόγους τους έχω πει πιο πάνω.Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται ότι κάπου το έχεις χάσει και μάλιστα πολύ άσχημα......Ο ΝΟΜΟΣ σου δίνει το δικαίωμα να επιστρέψεις κάτι εντός 15ημερών απο την αγορά του αρκεί να είναι όπως όταν το πήρες (αυτό δεν συνεπάγετε σφραγισμένο).Μπορείς να το κάνεις αυτό είτε γιατί δεν σε καλύπτει είτε ακόμα ακόμα γιατί σε χαλάει π.χ. το χρώμα του.Ο ΝΟΜΟΣ και όχι οι γνωριμίες.

Φυσικα , με την προυποθεση οτι το αγοραζεις πρωτα. Το επιασες το υπονοουμενο ;

Και για τελειωνουμε , φυσικα καθενας μας εχει τις προτιμησεις και θεμιτο ειναι τις υποστηριζει. Δεν εχει το δικαιωμα , ομως , να σχολιαζει υποτιμητικα και να μειωνει την αξιοπιστια καποιου που εχει την αντιθετη γνωμη απο αυτον.

Κανε κατι πολυ απλο , διαβασε τα θεματα που εχουν ανοικτει για τα παραπονα σχετικα με Πλαισιο και e-shop και ελα πες μας οτι αυτα που γραφουμε ειναι υπερβολικα.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα , με την προυποθεση οτι το αγοραζεις πρωτα. Το επιασες το υπονοουμενο ;

Αυτό που λες δεν παίζει απλά.Το πλαίσιο δεν είναι συνοικιακό ψιλικατζίδικο.Έχω πολλούς γνωστούς στο πλαίσιο και κανείς δεν το κάνει αυτό.Αντίθετα σου λένε πάρτο και αν δεν σου κάνει φέρτο πίσω.;)

Και για τελειωνουμε , φυσικα καθενας μας εχει τις προτιμησεις και θεμιτο ειναι τις υποστηριζει. Δεν εχει το δικαιωμα , ομως , να σχολιαζει υποτιμητικα και να μειωνει την αξιοπιστια καποιου που εχει την αντιθετη γνωμη απο αυτον.

Κανε κατι πολυ απλο , διαβασε τα θεματα που εχουν ανοικτει για τα παραπονα σχετικα με Πλαισιο και e-shop και ελα πες μας οτι αυτα που γραφουμε ειναι υπερβολικα.

Δεν νομίζω να σχολιασα υποτιμητικα και να μειωσα την αξιοπιστια καποιου που εχει την αντιθετη γνωμη απο μένα.Απλά λέω ότι καλό είναι να είμαστε εγκρατείς.Όχι πριν καλά καλά γίνει κάτι να αρχίσουμε να λέμε.Και ναι,υπάρχει ανθρώπινο λάθος και ναι πρέπει να το καταλαβαίνουμε.Το λέω επειδή έχω περάσει και απο τη θέση του πελάτη και του service και του πωλητή.

Link to comment
Share on other sites

arxagelos: απο ποτε η συνεννοηση γραφεται με ω??? Ειναι και στον τιτλο...

Μας πρόδωσε το λεξικό στα κεφαλαία ρε man. Σου πετάχτηκαν οι οφθαλμοί ε? :hehe:

Λοιπόν μην τρελαίνεστε μερικοί που ανοίγονται θέματα για το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο, δεν είναι όλα υποκινούμενα και σκόπιμα. Καλοί και κακοί εργαζόμενοι υπάρχουν παντού κανείς δεν είναι τέλειος και ποτέ δεν θα γίνει.

Οι περισσότεροι που είχατε μια άψογη εξυπηρέτηση και προφανώς μπορεί να έχετε και κάποιον γνωστό εκεί μην βλέπετε καχύποπτα το κάθε θέμα που ανοίγει.

Για μένα όπως θα έκανα μια κουβέντα με τα κολλητάρια μου και θα τους έλεγα την εμπειρία μου έτσι την λέω και εδώ, συζήτηση να γίνεται. Και όπως λένε και στην πιάτσα ¨Η καλύτερη διαφήμιση είναι η δυσφήμιση". Το πλαίσιο δεν είναι τυχαία απο τα κυρίαρχα μαγαζιά πανελλαδικά και ούτε θα πέσουν οι μετοχές τους έξω επειδή κάποιοι γράφουν παράπονα σε forums. Ο κόσμος το κρατάει σε αυτή τη θέση χρόνια γιατί προφανώς είναι ευχαριστημένος απο την εξυπηρέτηση. Και εγώ αν και είχα 2 περιστατικά πιο παλιά δεν σταμάτησα και ούτε θα σταματήσω να αγοράζω απο κει. Δεν χρειάζεται σε κάθε ενότητα να βγαίνετε και να το υποστηρίζετε.

Επιπλέον οτι υπάρχει άτομο που τυχαίνει να είναι απο την συγκεκριμένη αλυσίδα και ασχολείται απο μόνο του για το κάθε μικρό ή μεγάλο περιστατικό, τα λέει όλα. Σημαίνει οτι ακούν και θέλουν να γίνουν καλύτεροι. Είναι αυτό που είπε ο Astrolabos σε άλλη ενότητα "Υπάρχουν δύο είδη εργαζόμενων. Αυτοί που δουλεύουν και αυτοί που εργάζονται". Γίνεσαι καλύτερος όσο ακούς τους πελάτες σου όσο δύστροποι η μυστήριοι και να είναι. Πριν λίγα χρόνια το site του Πλαισίου ήταν χάλια, τώρα χαίρεσαι να μπαίνεις και να χαζεύεις.

Αυτό που με τρελαίνει όμως, αντί να προσπαθεί αυτός που έχει έμμεσο συμφέρον να αντιπαρατεθεί και να υποστηρίξει το σπίτι του δεν το κάνει, αντιθέτως πετάγονται οι υπόλοιποι να το κάνουν λες και τους βρίσαμε τη μάνα. Τεσπ...

Στο θέμα μας τώρα, σήμερα ρώτησα στη Γενική Ταχυδρομική αλλά δεν υπήρχε δέμα.

Τώρα 3 πράγματα μπορεί να συμβαίνουν,

1.Μπορεί το email το τελευταίο που λέει :

Μεταφορέας : ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ

Ημερομηνία παράδοσης : 30/11/2009

Ώρα παράδοσης : 09:00 - 17:00

να αφορά την πρώτη παραγγελία και είναι το αυτοματοποιημένο, αλλά λέει:

Ημερομηνία Παραγγελίας: 28/11/2009 1:52:41 πμ

Τελευταία Ενημέρωση: 28/11/2009 1:52:41 πμ

Την επόμενη δηλαδή των διορθώσεων...

2.Μπορεί η τελευταία κυρία που μίλησα και μου είπε οτι τα πράγματα θα φύγουν απο μας Τρίτη, τελικά να έχει δίκαιο και δεν εστάλει άλλο αυτοματοποιημένο email επειδή η αλλαγή έγινε τηλεφωνικά.

3.Ή επενέβη ο Γορίλας.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.