Jump to content



RMA, τότε και τώρα. Τι έχει αλλάξει;


Recommended Posts

R M A

Διαβάζοντας τα διάφορα θέματα που προκύπτουν από επιστροφές χαλασμένων προϊόντων, δημιουργείτε η εντύπωση ότι το να μην δουλεύει ένα καινούριο αντικείμενο, ή να χαλάσει μετά από λίγο, είναι κάτι φυσιολογικό, που πρέπει να υπομείνουμε.

Είναι όμως τα πράγματα έτσι;

Πριν μερικά χρόνια, τμήμα της γραμμής παραγωγής ήταν η δοκιμή και το στρεσάρισμα του προϊόντος, έτσι που ο κατασκευαστής να είναι σίγουρος για την καλή λειτουργία του.

Το κυνήγι του κέρδους όμως, αφαίρεσε αυτό το τμήμα. Στην ουσία μεταλαμπαδεύτηκε το κόστος στον άτυχο που θα του κάτσει το σκάρτο. Αυτός είναι πλέον το τμήμα στρεσαρίσματος της εταιρίας. Και μάλιστα με δικά του χρήματα.

Του παίρνουνε τα χρήματα ως πελάτη, τον βάζουνε να εργαστεί τσάμπα, του τρώνε και επιπλέον μεροκάματα στα πήγαινε έλα. Τέτοιος που είναι να μην του πούνε και κάνα μπινελίκι αν διαμαρτυρηθεί;

Το επόμενο στάδιο που ξεκινάει να υλοποιείτε στις μέρες μας είναι: Από το σχεδιασμό, στην παραγωγή και στον πελάτη. Ούτε το πρωτότυπο δεν δοκιμάζουν. Όλη η παραγωγή σκάρτη, πουλημένη στα κορόιδα!!

Link to comment
Share on other sites

η cirrus logic 5428 που αγορασα το 1990κατι ειχε ενα(1) ολοκληρο ΜΒ μνημης ,ειχε κατι χιλιαδες τρανζιστορ στο τσιπακι της και πρεπει να καταναλωνε σε ρευμα ενα μονοψηφιο η μικρο διψηφιο αριθμο watt (δεν ειμαι και ηλεκτρονικος,αλλα για να αρκει για ολοκληρο πισι τροφοδοτικο 200w και να λειτουργει και χαλαροτατα μαλλον δεν εκαιγε και πολλα).Δεν εβγαλε ποτε αρτιφακτς και η μαξ θερμοκρασια λειτουργιας της δεν νομιζω ναταν πανω απο λιγους βαθμους πανω απο την περιβαλλοντος γιατι δεν ειχε καν ψυκτρα ,λειτουργει ακομη και μετα απο 10τοσα χρονια και δεν βλεπω να χαλαει πριν το 2060.

η 8800GTS G92 που εχω τωρα εχει 512MB μνημης, 754 εκατομμυρια τρανζιστορ στριμωγμενα σε μια καρτα ιδιων διαστασεων με την CL ,εχει TDP 135W (δηλ και μονη της θα ηταν ικανη να καταστρεψει το τροφοδοτικο του παλαιου συστηματος),εχει αναγκη οχι μονο μια τεραστια ψυκτρα αλλα και εναν αρκετα ενοχλητικο ανεμιστηρα,και ακομη και με φουλ στροφες μπορει να ανεβασει καμμια 60αρα και βαλε αν το παρακανω με τα παιχνιδια...την εχω εδω και 2χρονια περιπου αλλα κατι μου λεει οτι δυσκολα θα βγαλει αλλα τοσα

Για την πρωτη ηταν μεγαλο κατορθωμα να επιταχυνει τα παραθυρα(640x480@16.7m) στα windows 3.1

Για την δευτερη το κατορθωμα ειναι να πηγαινει ομαλα το crysis στο high (1680x1050@16,7m) στα vista

Με απλα λογια,ειναι παραλογο να εχεις 2 προιοντα εκ των οποιων το 2ο

α)διαπερναται απο πολυ περισσοτερο ρευμα

β)εχει απιστευτα πιο περιπλοκη σχεδιαση

γ)ειναι πολυ πιο "Στριμωγμενο"

δ)υφισταται πολυ περισσοτερη θερμοτητα

αλλα και

ε)εχει εκατομμυρια φορες περισσοτερη αποδοση

και να θες να εχουν την ιδια αξιοπιστια....

Link to comment
Share on other sites

τοτε γιατι τα σημερινα αυτοκινητα εχουν καλυτερη αξιοπιστια απο τα αυτοκινητα του 50?

το μαρκετινγκ στους υπολογιστες ειναι τα νουμερα,γιατι εκει ειναι μεγαλυτερη η πελατεια και πολυ πιο "noob" απο τους περισσοτερους αλλους τομεις

Link to comment
Share on other sites

Με απλα λογια,ειναι παραλογο να εχεις 2 προιοντα εκ των οποιων το 2ο

α)διαπερναται απο πολυ περισσοτερο ρευμα

β)εχει απιστευτα πιο περιπλοκη σχεδιαση

γ)ειναι πολυ πιο "Στριμωγμενο"

δ)υφισταται πολυ περισσοτερη θερμοτητα

αλλα και

ε)εχει εκατομμυρια φορες περισσοτερη αποδοση

και να θες να εχουν την ιδια αξιοπιστια....

ενδιαφερον αποψη ομως λανθασμενη αποψη.

εαν το αναγαγεις αυτο σε αλλα αντικειμενα τοτε μπορει να εχεις καταστρεπτικα αποτελεσματα, πχ κτηρια, οχηματα, αεροπλανα κλπ.

θα δεχοσουν δηλαδη διπλασιες πτωσεις αεροπλανων σε σχεση με αυτων της δεκαετιας του 30 μονο και μονο επειδη τα σημερινα ειναι πιο περιπλοκα, με απιστευτα πιο στιγμωγμενα εξαρτηματα και δε οι κινητηρες τους πλεον δουλευουν με κατι χιλιαδες βαθμους μονο και μονο επειδη πετανε πολλες φορες πιο γρηγορα.

απλα στα ηλεκτρονικα και οχι μονο στους υπολογιστες μας εμαθαν σιγα σιγα το "χαλασε, έ γίνονται αυτα, ξαναπληρωσε".

Link to comment
Share on other sites

Γιαγκι μιλάς για PC ή γενικά?

Γιατί το φαινόμενο αυτό, δεν παρουσιάζεται μόνο στα PC...παντου παρουσιάζεται.

Αυτός που είπε για αυτοκίνητα παραπάνω, καλύτερα να το πάρει πίσω :)

Link to comment
Share on other sites

Γιαγκι μιλάς για PC ή γενικά?

Γιατί το φαινόμενο αυτό, δεν παρουσιάζεται μόνο στα PC...παντου παρουσιάζεται.

Αυτός που είπε για αυτοκίνητα παραπάνω, καλύτερα να το πάρει πίσω :)

προφανως αναφερεται σε υπολογιστες, αν και το φαινομενο παρουσιαζεται γενικα στις περισσοτερες κατηγοριες απλων καταναλωτικων προιοντων.

Link to comment
Share on other sites

Χιλια μπράβο ΓιαγκΤ για το θέμα που ξεκίνησες !!

Δεν συμβαίνει μόνο στα PC αυτό, σε όλα τα προιόντα, πχ ζακέτα πλεκτή μάρκας που το φερμουάρ δεν αντέχει ούτε 3 ανεβοκατεβάσματα, παπούτσια αθλητικά (παλι μάρκας) όπου η μία σόλα ξεκόλλησε εντελώς μετα από 2 μήνες λές και ήταν κολλημένη με σάλιο μερικά από τα άτυχα που μου έκατσαν. Όλα στο βωμό του χρήματος. Αλλά τι να περιμένεις όταν είναι εντελώς ακατάλληλοι εργάτες (πολλοί απο αυτούς μικρά παιδιά - άλλο θέμα αυτό) και ανύπαρκτος ποιοτικός έλεγχος βάζει "σφραγίδες" ?

Στο βωμό του χρήματος ΟΛΑ.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί Βασίλη, έχεις την εντύπωση ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα την βγάζουν 25-30 χρόνια όπως τα παλιά; Ηλεκτρικές συσκευές, βγάζουν πια 20 ετία; Και δεν μιλάμε για αυτοκίνητα 30.000, 40.000 και βάλε ευρώ ή για top συσκευές.

Την καταλαβαίνω τη λογική πάντως, σίγουρα οι εταιρίες δεν θα βγάζουν τόσο πολύ χρήμα με κάτι που δεν χαλάει..

Link to comment
Share on other sites

εαν το αναγαγεις αυτο σε αλλα αντικειμενα τοτε μπορει να εχεις καταστρεπτικα αποτελεσματα, πχ κτηρια, οχηματα, αεροπλανα κλπ.

γιατι να το αναγαγω σε αλλα προιοντα.Το παραδειγμα μου στους υπολογιστες ισχυει η δεν ισχυει?Νομιζω και τα 2 γεγονοτα που αναφερω ειναι αληθη.

Μην συγκρινεις τα κτιρια που ειναι φτιαγμενα απο πολυ πιο χοντροκομμενα υλικα και (φακ χρειαζομαι φυσικη για να το εξηγησω) για τις αντοχες τους δεχονται λιγοτερες καταπονησεις σε σχεση πχ με μια καρτα γραφικων.

Εκτος αυτου ειναι εκ των προτερων λαθος να συγκρινεις τα αεροπλανα με τους υπολογιστες.Στα αεροπλανα τα κοστη ειναι τεραστια αρα και αλλες προδιαγραφες ασφαλειας ενω οι υπολογιστες ειναι φτιαγμενοι με τιμες που μπορει να παρει πολυ περισσοτερος κοσμος.

Εκτος πχ αν συγκρινεται το κοστος ενος boeing με εναν Ι7.

Οσο για τα αυτοκινητα,συγκρινεται το αλουμινιο πχ με το μαντεμι(σε μηχανη)?Η τροφοδοσια FSI και τις τρελλες πιεσεις στην αντλια με το καρμπυρατερ που το λυνεις και μονος σου αμαλαχει?

Οσο πιο πολυπλοκο γινεται κατι,τοσο πιο ευπαθες θα ειναι.

Δηλαδη πως θα ηταν δυνατον να μενουν οι τιμες ιδιες,να ανεβαινει η αποδοση αλλα να μην υπαρχουν απωλειες αλλου (αξιοπιστια)?

Το ιδιο ειναι να βγαζει ενας ατμοσφαιρικος κινητηρας 2 λιτρων 140 αλογα(bmw 320 1980κατι) και το ιδιο 240(s2000)?Δεν αυξανεται η καταπονηση του?

Link to comment
Share on other sites

τοτε γιατι τα σημερινα αυτοκινητα εχουν καλυτερη αξιοπιστια απο τα αυτοκινητα του 50?

το μαρκετινγκ στους υπολογιστες ειναι τα νουμερα,γιατι εκει ειναι μεγαλυτερη η πελατεια και πολυ πιο "noob" απο τους περισσοτερους αλλους τομεις

Σου αντιγράφω τι είχα γράψει πριν 3 μέρες σε forum που είμαι γραμμένος

Τα ασφαλέστερα άλογα έρχονται από τα κυβικά.

Στα ίδια κυβικά κάθε άλογο που προσθέτεις υποσκάπτει την αξιοπιστία.

Αυτό βέβαια δεν το ξεκίνησαν οι βελτιωτές αλλά οι ίδιες οι εταιρίες όταν πήραν χαμπάρι ότι η ζωή του αυτοκινήτου μίκρυνε δραματικά. Παλιά έβλεπες στο δρόμο αυτοκίνητα 30 ετών, ενώ τώρα αν ξεπεράσει την δεκαετία είναι άθλος. Αν είχε ορίζοντα εικοσαετίας το S ούτε 150 άλογα δεν θα του έδινε η BMW.

Link to comment
Share on other sites

Τα ασφαλέστερα άλογα έρχονται από τα κυβικά.

Στα ίδια κυβικά κάθε άλογο που προσθέτεις υποσκάπτει την αξιοπιστία.

QFT

και εις την αγγλικην : "there is no replacement for displacement"

Link to comment
Share on other sites

Γιατί Βασίλη, έχεις την εντύπωση ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα την βγάζουν 25-30 χρόνια όπως τα παλιά; Ηλεκτρικές συσκευές, βγάζουν πια 20 ετία; Και δεν μιλάμε για αυτοκίνητα 30, 40 και βάλε ευρώ ή για top συσκευές.

Την καταλαβαίνω τη λογική πάντως, σίγουρα οι εταιρίες δεν θα βγάζουν τόσο πολύ χρήμα με κάτι που δεν χαλάει..

Το ίδιο λέμε Ιωάννη :)

Link to comment
Share on other sites

γιατι να το αναγαγω σε αλλα προιοντα.Το παραδειγμα μου στους υπολογιστες ισχυει η δεν ισχυει?Νομιζω και τα 2 γεγονοτα που αναφερω ειναι αληθη.

φυσικα και ιχυει και φυσικα και ειναι αληθη, αυτο ομως δε συμαινει οτι πρεπει να δεχτω να ειμαι ο εγω η γραμμη ελεγχου καθε προιοντος.

Μην συγκρινεις τα κτιρια που ειναι φτιαγμενα απο πολυ πιο χοντροκομμενα υλικα και (φακ χρειαζομαι φυσικη για να το εξηγησω) για τις αντοχες τους δεχονται λιγοτερες καταπονησεις σε σχεση πχ με μια καρτα γραφικων.

ο καθενας στο τομεα του, γιατι να κανω παραχωρησεις?

Εκτος αυτου ειναι εκ των προτερων λαθος να συγκρινεις τα αεροπλανα με τους υπολογιστες.Στα αεροπλανα τα κοστη ειναι τεραστια αρα και αλλες προδιαγραφες ασφαλειας ενω οι υπολογιστες ειναι φτιαγμενοι με τιμες που μπορει να παρει πολυ περισσοτερος κοσμος.

Εκτος πχ αν συγκρινεται το κοστος ενος boeing με εναν Ι7.

το κοστος κατασκευης ενος boing δε συγκρινεται με το κοστος ακτασκευης ενος i7, αυτο που συγκρινεται ειναι το κοστος αποχτησης μιας θεσης στο Boing (μιας και αυτο μας πουλανε οι μεταφορικες) με το κοστος αποχτησης ενος i7.

και επειδη και τα 2 ανοικουν στα καταναλωτικα προιοντα γιατι θα πρεπει για καποιο απο τα 2 να δεχτω να εχει μικροτερη αξιοπιστια?

Οσο για τα αυτοκινητα,συγκρινεται το αλουμινιο πχ με το μαντεμι(σε μηχανη)?Η τροφοδοσια FSI και τις τρελλες πιεσεις στην αντλια με το καρμπυρατερ που το λυνεις και μονος σου αμαλαχει?

φυσικα και δε συγκρινεται, δεν ειναι θεμα ομως πολυπλοκοτητας, ειναι θεμα οτι αμα κρατησει ο tsi 40 χρονια εγω δε προκειται να αλλαξω αμαξι ;)

Οσο πιο πολυπλοκο γινεται κατι,τοσο πιο ευπαθες θα ειναι.

τνα διορθωσω, τοσο πιο ευπαθες το κανουν.

Δηλαδη πως θα ηταν δυνατον να μενουν οι τιμες ιδιες,να ανεβαινει η αποδοση αλλα να μην υπαρχουν απωλειες αλλου (αξιοπιστια)?

γιατι το κοστος κατασκευης παραμενει μεσα στα ιδια πλαισια, αυτο που αλλαζει ειναι τα κερδη των εταιριων που προκειμενου να τα αυξησουν εχοτνας το ιδιο κοστος για το τελικο χρηστη να κοψουν απο αλλου (ελγοχς παραγωγης)

Το ιδιο ειναι να βγαζει ενας ατμοσφαιρικος κινητηρας 2 λιτρων 140 αλογα(bmw 320 1980κατι) και το ιδιο 240(s2000)?Δεν αυξανεται η καταπονηση του?

εαν ακτασκευαζοταν απο τα ιδια υλικα θα ειχες δικιο, ομως τα μεταλα του s2000 που δεν εχει προβλημα να δουλευει επι ωρες στις 7000+ στροφες ειναι σαφεστατα ανωτερα του bmw του 80κατι.

Link to comment
Share on other sites

ο καθενας στο τομεα του, γιατι να κανω παραχωρησεις?

ωραια,φαντασου το αντιστοιχο-αναλογο των 70 βαθμων και 140watt ρευματος πανω σε 20 τετραγωνικα εκατοστα πυριτιου /τι υλικο χρησιμοποιουν ,σε κατι τονους τσιμεντου/μεταλλου και πες μου αν δεχεται ποτε ενα κτιριο αυτη την καταπονηση για οσο χρο χρονο την δεχεται ενα πισι.

για καποιο απο τα 2 να δεχτω να εχει μικροτερη αξιοπιστια

γιατι η κοινη λογικη λεει πως οταν εχω κατι δισεκατομμυρια εξτρα να ξοδεψω για την αξιοπιστια του προιοντος μου (γιατι αλλιως θα πεθανει κοσμος και θα μεινω στο δρομο) ειναι πολυ πιο ευκολο να φτιαξω ενα αξιοπιστο προιον απο οτι οταν φτιαχνω ενα προιον που θαχει τελικη τιμη 300-1000 ευρω.

Α,και μια και το φερε η κουβεντα,τα αεροπλανα νομιζω εχουν και συνεχη συντηρηση ... (εχουν δηλαδη εντελως αλλη φιλοσοφια κατασκευης και ειναι ατοπο να τα συγκρινεις).Εαν νομιζεις οτι επειδη ειναι καταναλωτικα προιοντα και τα 2 πρεπει να εχουν την ιδια αξιοπιστια,προτεινω να κανεις αγωγη στα goodys επειδη το χαμπουργκερ τους εχει προσδοκωμενη διαρκεια ζωης 10 λεπτα και οχι 3 χρονια οπως μια οθονη,η οποια ειναι επισης καταναλωτικο προιον.

ειναι θεμα οτι αμα κρατησει ο tsi 40 χρονια εγω δε προκειται να αλλαξω αμαξι

...σου λεω κατι αλλο : ειναι αδυνατον να παραμεινει η ιδια αξιοπιστια επειδη ολα λειτουργουν πολυ πιο "τεντωμενα".

τνα διορθωσω, τοσο πιο ευπαθες το κανουν.

νομιζω πως θα πρεπει να κατηγορησεις την φυσικη και τα μαθηματικα και οχι τις εταιριες.

Εαν ενα αυτοκινητο εχει 10 εξαρτηματα,εχεις 10 μεταβλητες στην εξισωση της αξιοπιστιας.Εαν εχει 10.000 εχεις 10.000 μεταβλητες και τις αντιστοιχες περισσοτερες πιθανοτητες να παει κατι στραβα.Κλιαρ?

εαν ακτασκευαζοταν απο τα ιδια υλικα θα ειχες δικιο, ομως τα μεταλα του s2000 που δεν εχει προβλημα να δουλευει επι ωρες στις 7000+ στροφες ειναι σαφεστατα ανωτερα του bmw του 80κατι

με το συμπαθειο,αλλα εχω την εντυπωση πως γραφεις κατι ασχετο με αυτο που ειπα(και εντελως λαθος) απλα και μονο για να γεμισεις ποστ.Η απλα εγιναν τιποτα θαυματα στην μεταλλουργια και την μηχανολογια και βρηκαμε εξωγηινη τεχνολογια και δεν το πηρα χαμπαρι.

Σου λεω απλα:

2 λιτρα η γερμανιδα.2 λιτρα ο Ιαπωνας.140 αλογα ο ενας 240 αλογα ο αλλος.περισσοτερη ενεργεια απο τα ιδια κυβικα παραγει ο ιαπωνας και εχει και 1002 περιπλοκους μηχανισμους/στροφαρει πιο πολυ.

μπορει να κρατησει 20 χρονια ο Ιαπωνας οπως η γερμανιδα?ΟΧΙ.

Link to comment
Share on other sites

2 λιτρα η γερμανιδα.2 λιτρα ο Ιαπωνας.140 αλογα ο ενας 240 αλογα ο αλλος.περισσοτερη ενεργεια απο τα ιδια κυβικα παραγει ο ιαπωνας και εχει και 1002 περιπλοκους μηχανισμους/στροφαρει πιο πολυ.

μπορει να κρατησει 20 χρονια ο Ιαπωνας οπως η γερμανιδα?ΟΧΙ.

θα σε επευθυμισω και θα ανακοινωσω στους απανταχου φιλους του αυτοκινητου οτι τα γερμανικα αυτοκινητα εχουν πιο αξιοπισους κινητηρες απο τα ιαπωνικα γιατι εχουν μικροτερη υποδυναμη.

με το συμπαθειο,αλλα εχω την εντυπωση πως γραφεις κατι ασχετο με αυτο που ειπα(και εντελως λαθος) απλα και μονο για να γεμισεις ποστ.

θα σε ευχαριστησω για τη προσβολη και δε θα συνεχιζω τη κουβεντα, καθως θεωρω οτι δε μου χρειαζονται posts για να πιστευω στην αποψη μου και να αντικρουω αλλες.

Link to comment
Share on other sites

Tsakonas νομίζω πως το παράδειγμα με την τεχνολογία ήταν υπεραπλουστευτικό.

κανένα τσιπάκι δεν σχεδιάζεται με γνώμονα το "ε κάμποσο θα αντέξει κι έτσι που το έκανα"

και το τι εφαρμογές τρέχει ο καθένας στην κάρτα του ή στο pc του και αν είναι ζωτικής σημασίας δεν το ξέρει ο σχεδιαστής

οπότε δεν μπορείς να αποκλείσεις τον κίνδυνο απώλειας ζωής.

θέλω να πω δλδ οτι δεν γνωρίζουμε το πόσο σημαντικό είναι το failure του hardware ¨η του οποιουδήποτε προιόντος.

Link to comment
Share on other sites

Είναι δυνατόν κάποιος να συγκρίνει την αξιοπιστία του αεροπλάνου με αυτή ενός επεξεργαστή??? Αν σου χαλάσει ο επεξεργαστής ενώ παίζεις ένα παιχνίδι, πληρώνεις 200€ πχ για καινούριο. Αν πέσει το αεροπλάνο, πόσο πληρώνεις? Μην τρελαθούμε!

Μιλώντας ρεαλιστικά, πριν 10 χρόνια ένα cd recorder έκανε 80.000 δρχ (plextor). Τώρα κάνει 30€. Πριν 10 χρόνια η οθόνη έκανε 250000 δρχ (Sony E220 - 17"). Τώρα 100€. Πριν 10 χρόνια για να πάρεις ένα κουτί έσκαγες 1200€ για πλάκα για ένα μέτριο μηχάνημα (ενώ ελάχιστοι σκέφτονταν το design, airflow). Τώρα με 600€ είσαι έτοιμος. Είμαι σίγουρος πως αν όλα είχαν πολλαπλάσια τιμή, θα είχαν και υψηλότερη αξιοπιστία. Εγώ προτιμώ τα πράγματα όπως είναι. Δε μου έχει χαλάσει και τίποτα στην τελική (ενώ το μηχάνημα των 10 χρόνων είχε πάντα προβλήματα υπερθέρμανσης).

Και κάτι τελευταίο. Γενικά υπάρχει η προδιάθεση να υπερθειάζουμε το παρελθόν. Κατά την άποψή μου αυτό συμβαίνει γιατί κοιτάμε αγαθά που έχουν επιζήσει έως σήμερα. Πχ βλέπεις ένα opel Kadett του 78 και λες, τότε έφτιαχναν αμάξια γερά. Δεν κοιτάει όμως κανείς και τα zastava 1100 που σου έμεναν τα φρένα στα χέρια, ή κάποια renault που άναβαν σε κάθε ταξιδάκι. Κοιτάει μόνο το Kadett που άντεξε.

Link to comment
Share on other sites

Tsakonas νομίζω πως το παράδειγμα με την τεχνολογία ήταν υπεραπλουστευτικό.

κανένα τσιπάκι δεν σχεδιάζεται με γνώμονα το "ε κάμποσο θα αντέξει κι έτσι που το έκανα

μπορεις λιγο να δωσεις ενα παραδειγμα γιατι δεν καταλαβα τι εννοεις?

και το τι εφαρμογές τρέχει ο καθένας στην κάρτα του ή στο pc του και αν είναι ζωτικής σημασίας δεν το ξέρει ο σχεδιαστής

Εχεις 100% δικιο.Γιαυτο καποιος γατος συναδελφος μου εφηυρε την εννοια του limited warranty :

Τι ειναι τουτο?

Για να δουμε τους ορους εγγυησης της ιντελ.

http://download.intel.com/support/processors/sb/english_3yr_warranty.pdf

TO THE MAXIMUM EXTENT PERMITTED BY LAW, INTEL IS NOT RESPONSIBLE FOR ANY DIRECT, SPECIAL,

INCIDENTAL, OR CONSEQUENTIAL DAMAGES RESULTING FROM ANY BREACH OF WARRANTY OR UNDER ANY OTHER

LEGAL THEORY (INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO, LOST PROFITS, DOWNTIME, GOODWILL, DAMAGE TO OR REPLACEMENT

OF EQUIPMENT AND PROPERTY, AND ANY COSTS OF RECOVERING, REPROGRAMMING, OR REPRODUCING ANY PROGRAM

OR DATA STORED IN OR USED WITH A SYSTEM CONTAINING THE PRODUCT), EVEN IF INTEL HAS BEEN ADVISED OF THE

POSSIBILITY OF SUCH DAMAGES

και λιγο νβιντια

IN NO EVENT SHALL NVIDIA BE LIABLE FOR INDIRECT, INCIDENTAL, SPECIAL, EXEMPLARY, PUNITIVE, OR CONSEQUENTIAL DAMAGES OF ANY NATURE INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO, LOSS OF PROFITS, DATA, REVENUE, PRODUCTION, OR USE, BUSINESS INTERRUPTION, OR PROCUREMENT OF SUBSTITUTE GOODS OR SERVICES ARISING OUT OF OR IN CONNECTION WITH THIS LIMITED WARRANTY, OR THE USE OR PERFORMANCE OF ANY PRODUCT, WHETHER BASED ON CONTRACT OR TORT, INCLUDING NEGLIGENCE, OR ANY OTHER LEGAL THEORY, EVEN IF NVIDIA HAS BEEN ADVISED OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGES. NVIDIAʼS TOTAL AGGREGATE LIABILITY FOR DAMAGES OF ANY NATURE, REGARDLESS OF FORM OF ACTION, SHALL IN NO EVENT EXCEED THE AMOUNT PAID BY YOU TO NVIDIA FOR THE PRODUCT UPON WHICH LIABILITY IS BASED.

Με λιγα λογια,ακομη και nukes να εκραγουν απο ελαττωμα του επεξεργαστη,η ιντελ υποχρεουται απλα να σου αντικαταστησει η να επισκευασει τον επεξεργαστη.(ο ελληνικος νομος για την προστασια του καταναλωτη εχει καποιες διαφοροποιησεις βεβαια,αλλα λειτουργει διαφορετικα)

(Υγ:Για μερικα κρατη υπαρχει εξαιρεση)

θα σε ευχαριστησω για τη προσβολη και

εαν πιστευεις οτι σε προσεβαλα να το σβησω

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη πως θα ηταν δυνατον να μενουν οι τιμες ιδιες,να ανεβαινει η αποδοση αλλα να μην υπαρχουν απωλειες αλλου (αξιοπιστια)?

Το ιδιο ειναι να βγαζει ενας ατμοσφαιρικος κινητηρας 2 λιτρων 140 αλογα(bmw 320 1980κατι) και το ιδιο 240(s2000)?Δεν αυξανεται η καταπονηση του?

2 λιτρα η γερμανιδα.2 λιτρα ο Ιαπωνας.140 αλογα ο ενας 240 αλογα ο αλλος.περισσοτερη ενεργεια απο τα ιδια κυβικα παραγει ο ιαπωνας και εχει και 1002 περιπλοκους μηχανισμους/στροφαρει πιο πολυ.

μπορει να κρατησει 20 χρονια ο Ιαπωνας οπως η γερμανιδα?ΟΧΙ.

θα σε απογοητευσω,ο κινητηρας του S2000 θεωρειται απο τους καλυτερους που εχουν κατασκευαστει ποτε.

εχει ψηφιστει 4χρονιες σερι ο καλυτερο κινητηρας σε αυτα τα κυβικα,και στο top gear ειχαν πει οτι απο τους 15εκ V-tec κινητηρες που εχουν κατασκευαστει δεν εχει παρουσιασει ουτε ενας προβλημα(λογω κατασκευης)

θα σε επευθυμισω και θα ανακοινωσω στους απανταχου φιλους του αυτοκινητου οτι τα γερμανικα αυτοκινητα εχουν πιο αξιοπισους κινητηρες απο τα ιαπωνικα γιατι εχουν μικροτερη υποδυναμη.

οπως ας πουμε ο tsi του golf GT που περα οτι εκαιγε λαδι αποσυρθηκε και βγαλαν κομμενη εκδοση στα 160 αλογα αντι για τα 170 που ηταν αρχικα.

Link to comment
Share on other sites

Είναι δυνατόν κάποιος να συγκρίνει την αξιοπιστία του αεροπλάνου με αυτή ενός επεξεργαστή??? Αν σου χαλάσει ο επεξεργαστής ενώ παίζεις ένα παιχνίδι, πληρώνεις 200€ πχ για καινούριο. Αν πέσει το αεροπλάνο, πόσο πληρώνεις? Μην τρελαθούμε!

Μιλώντας ρεαλιστικά, πριν 10 χρόνια ένα cd recorder έκανε 80.000 δρχ (plextor). Τώρα κάνει 30€. Πριν 10 χρόνια η οθόνη έκανε 250000 δρχ (Sony E220 - 17"). Τώρα 100€. Πριν 10 χρόνια για να πάρεις ένα κουτί έσκαγες 1200€ για πλάκα για ένα μέτριο μηχάνημα (ενώ ελάχιστοι σκέφτονταν το design, airflow). Τώρα με 600€ είσαι έτοιμος. Είμαι σίγουρος πως αν όλα είχαν πολλαπλάσια τιμή, θα είχαν και υψηλότερη αξιοπιστία. Εγώ προτιμώ τα πράγματα όπως είναι. Δε μου έχει χαλάσει και τίποτα στην τελική (ενώ το μηχάνημα των 10 χρόνων είχε πάντα προβλήματα υπερθέρμανσης).

Και κάτι τελευταίο. Γενικά υπάρχει η προδιάθεση να υπερθειάζουμε το παρελθόν. Κατά την άποψή μου αυτό συμβαίνει γιατί κοιτάμε αγαθά που έχουν επιζήσει έως σήμερα. Πχ βλέπεις ένα opel Kadett του 78 και λες, τότε έφτιαχναν αμάξια γερά. Δεν κοιτάει όμως κανείς και τα zastava 1100 που σου έμεναν τα φρένα στα χέρια, ή κάποια renault που άναβαν σε κάθε ταξιδάκι. Κοιτάει μόνο το Kadett που άντεξε.

Πριν 10 - 20 χρόνια όποιος είχε υπολογιστή τον "έδειχναν με το δάχτυλο". Τώρα "δείχνουν" όποιον δεν έχει. Όπως αντιλαμβάνεσαι η αύξηση της παραγωγής μείωσε κυρίως το κόστος και όχι η μείωση της αξιοπιστίας.

Το Cadet ήταν ένα επιτυχημένο μοντέλο της δυτικής εταιρίας Opel και καμιά σύγκριση δεν υφίσταται με την εταιρία Zastava του ανατολικού, η οποία έβγαζε φτηνότερα αυτοκίνητα, όπως το αρκετά επιτυχημένο Yugo.

Όσο για την Renault, αναζήτησε το catrel

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.