hayabusa Μάρτιος 11, 2012 #4501 Μάρτιος 11, 2012 και από μένα καλύτερα τηλέφωνο. θα συννενοηθείς καλύτερα και πολύ πιο άμεσα
lefteriz Μάρτιος 11, 2012 #4503 Μάρτιος 11, 2012 "Δυστυχώς" μένω πολύ μακριά απ την Αθήνα, αν ήμουν κοντα θα τα παιρνα όλα με τη σειρά..
lefteriz Μάρτιος 11, 2012 #4504 Μάρτιος 11, 2012 την κεφαλή Β0 την βρίσκω 60 ευρώ στο ebay. Πολύ καλή τιμή πιστεύω..τωρα για το τριποδο PHOTO ZONE θέλω αυτό, αλλά ποσο πιο κάτω να το αφήσει ... αν το αφηνε ενα 200-210 θα το παιρνα αλλα δε νομίζω..
lefteriz Μάρτιος 12, 2012 #4506 Μάρτιος 12, 2012 μετα απο τηλεφωνική επικοινωνία με το Photozone αυτο που μπορει να κανει ειναι δώρο τα καρφιά αξίας 25 ευρώ και ένα σετ καθαρισμόυ oθονων αξιας 42 ευρώ..
Evan Μάρτιος 12, 2012 #4507 Μάρτιος 12, 2012 Επειδη πλησιαζει η γιορτη μου και εφτασε ο καιρος να αρχισουμε την ενασχοληση με τα speedlights,strobes η οπως θελετε πειτε τα, τι προτεινετε για αρχη? Να παμε σε Nikon με καποιο sb700(θα με καλυψει πιστευω) η να κοιταξω και αλλες λυσεις οπως Nissin? Δεν θελω να επενδυσω ακομα σε καποιο μεγαλο μοντελο αλλα να αγορασω καποια radio triggers για off camera καταστασεις. Πειτε μου αποψεις σχετικα με το sb700 εαν εχετε εμπειρια και τι πρεπει να προσεξω ωστε να μου ειναι χρησιμο και αργοτερα εφ οσον προσθεσω και αλλα φλας. Η μηχανες ειναι η D3100 και D7000 και οχι δεν καιγομαι για το commander mode γιαυτο και δεν αποκλειω και αλλες λυσεις περαν της Nikon.
deninho Μάρτιος 12, 2012 #4508 Μάρτιος 12, 2012 για off camera flashes βλέπω να προτείνουν πολύ τα YN (yong nuo ή κάτι τέτοιο), σε συνδυασμό με rf triggers. Λόγω κόστους, βέβαια, κι όχι λόγω δύναμης ή ποιότητας.
hayabusa Μάρτιος 12, 2012 #4509 Μάρτιος 12, 2012 Επειδη πλησιαζει η γιορτη μου και εφτασε ο καιρος να αρχισουμε την ενασχοληση με τα speedlights,strobes η οπως θελετε πειτε τα, τι προτεινετε για αρχη? Να παμε σε Nikon με καποιο sb700(θα με καλυψει πιστευω) η να κοιταξω και αλλες λυσεις οπως Nissin? Δεν θελω να επενδυσω ακομα σε καποιο μεγαλο μοντελο αλλα να αγορασω καποια radio triggers για off camera καταστασεις. Πειτε μου αποψεις σχετικα με το sb700 εαν εχετε εμπειρια και τι πρεπει να προσεξω ωστε να μου ειναι χρησιμο και αργοτερα εφ οσον προσθεσω και αλλα φλας. Η μηχανες ειναι η D3100 και D7000 και οχι δεν καιγομαι για το commander mode γιαυτο και δεν αποκλειω και αλλες λυσεις περαν της Nikon. για εμένα, τσίμπα αυτό εδώ Fotomarket-Magrizos-Μαγρίζος-Φωτογραφικά - Μεταχειρισμένα :: Nikon / Για Nikon :: Nikon SB-600 used σε πρώτη φάση γιατί ειναι φοβερή ευκαιρία. Πάρε και ένα πομποδέκτη (είναι πάμφθηνοι στο ebay) για να αρχίσεις να παίζεις και να βλέπεις και λιγο πιο μετά πας και στα ακριβότερα μπλιμπλίκια
spresv Μάρτιος 13, 2012 #4510 Μάρτιος 13, 2012 Μην σνομπαρεις το commander mode, και ειδικα απο τη στιγμη που εχεις μηχανη να το υποστηριζει και το θελεις για off-camera lighting, δεν βλεπω απολυτως κανενα λογο να προτιμησεις συνειδητα καποιο που δεν εχει, εκτος του κοστους βεβαια που δε μου πεφτει λογος. Συμφωνω με haya, τσιμπα ενα μεταχειρισμενο sb-600/800.
GoMaR Μάρτιος 13, 2012 #4511 Μάρτιος 13, 2012 [MENTION=3673]hayabusa[/MENTION] εφοσων εχει commander mode η μηχανη του , γιατι να παρει trigger?εγω λυσεις τριτων κατασκευαστων στα φλας ποτε δε τα πηγαινα..τσιμπα το σβ600/800 αν βρεις
hayabusa Μάρτιος 13, 2012 #4512 Μάρτιος 13, 2012 [MENTION=3673]hayabusa[/MENTION] εφοσων εχει commander mode η μηχανη του , γιατι να παρει trigger?εγω λυσεις τριτων κατασκευαστων στα φλας ποτε δε τα πηγαινα..τσιμπα το σβ600/800 αν βρειςΓιατί καταρχάς κάποια στιγμή μπορεί να πάρει τιποτα παλιότερα φλασάκια για να παίξει τα οποία δεν υποστηρίζουν ασύρματη λειτουργία διαφορετικά. Επίσης, γιατί η μία από τις μηχανές που ανέφερε (η 3100 ήταν ; ) δεν νομίζω πως έχει commander mode.Και τέλος γιατί εγώ προσωπικά έχω καταλάβει ότι πρέπει να είσαι και λίγο τυχερός για να πάρεις το 100% από το σύστημα της NIKON. Aka αν τα μπλιμπλίκια δεν έχουν 100% οπτική επαφή πρέπει να κάνεις την προσευχή σου. Μπορεί να έχω πέσει και σε περιπτώσεις περίεργες βέβαια δεν ξέρω, αλλά σε σοβαρή δουλειά που θα ήθελα να είμαι σίγουρος ότι όλα θα δουλεύουν συνέχεια (και σωστά), θα χρησιμοποιούσα τα triggers με κλειστά μάτια (εκτός κι αν είχα pocket wizard radio slaves ή κάτι τέτοιο Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
racer Μάρτιος 13, 2012 #4513 Μάρτιος 13, 2012 Sony SLT A57 Hands-on Preview: Digital Photography ReviewΠολύ καλή μηχανούλα ΙΜΟ, κόντρα στη D5100.
Evan Μάρτιος 13, 2012 #4514 Μάρτιος 13, 2012 Παιδες σας ευχαριστω πολυ για τις προτασεις σας και με βλεπω να τσιμπαω το sb600 και να κρατησω τα λεφτα μιας και ειναι ευκαιρια. Επειδη δεν εχω κοιταξει για το sb600 θα εχει διαφορες σε σχεση με το sb700?Λετε να ψαξω για κανα sb800?
GoMaR Μάρτιος 13, 2012 #4515 Μάρτιος 13, 2012 αν μπορεις για sb800 θα ηταν η ιδανικοτερη λυση γιατι εχει και commander και πιο δυνατο.Ωστε μπορει να δουλεψει ως slave και να εχεις δευτερο φλας μετα και να το ενεργοποιει..
Evan Μάρτιος 13, 2012 #4516 Μάρτιος 13, 2012 To sb700 να μην το κοιταξω καν δηλαδη? Βρηκα ενα sb700 στα 240 μτχ και ενα sb800 στα 280 μτχ απο καλα καταστηματα!
GoMaR Μάρτιος 13, 2012 #4517 Μάρτιος 13, 2012 280 το sb800?????200 το ειχα παρει πριν 2 χρονια..κ 200 θα το βρεις αν ψαξειςσβ700 δε το ξερω σαν φλας
Evan Μάρτιος 13, 2012 #4518 Μάρτιος 13, 2012 200:shout::shout::shout: Τρομερη τιμη!! Μακαρι να βρω κατι παρομοιο. Ευχαριστω πολυ. Μεσα στη βδομαδα θα ψαχτω
hayabusa Μάρτιος 13, 2012 #4519 Μάρτιος 13, 2012 200:shout::shout::shout: Τρομερη τιμη!! Μακαρι να βρω κατι παρομοιο. Ευχαριστω πολυ.Μεσα στη βδομαδα θα ψαχτω σε ποιο μαγαζί βρήκες το 800 ; βασικά πιστεύω ότι αμα πας και τους πιάσεις κουβέντα, χωρίς ιδιαίτερο κ΄οπο θα πετύχεις πολύ καλύτερη τιμή. 280 είναι εκτός πραγματικότητας πλέον. Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
racer Μάρτιος 13, 2012 #4520 Μάρτιος 13, 2012 First Impressions: Using the Nikon D4: Digital Photography Review
Recommended Posts