PetrosD Αύγουστος 3, 2012 #5221 Αύγουστος 3, 2012 1. Αστειεύομαι φυσικά!2. Λες να έχει αυτής της σειράς;
Cyber_Cookie Αύγουστος 3, 2012 #5222 Αύγουστος 3, 2012 Eννούσα το λαμπάκι της εστίασης. BTW [ame=http://vimeo.com/28068719]Tair 135mm f2,8[/ame]
konservas Αύγουστος 3, 2012 #5223 Αύγουστος 3, 2012 2. Λες να έχει αυτής της σειράς;Δηλαδή;.....................@souclaimer το βιντεάκι αν το έχεις βάλει για εμένα σόρρυ δε μπορώ να το δω από εδώ που μπαίνω...
PetrosD Αύγουστος 3, 2012 #5224 Αύγουστος 3, 2012 Σε ποιό φακό αναφέρεσαι;Σε κάποιον από αυτούς;Helios (lens brand) - Wikipedia, the free encyclopedia
konservas Αύγουστος 4, 2012 #5225 Αύγουστος 4, 2012 Σε ποιό φακό αναφέρεσαι;Σε κάποιον από αυτούς;Helios (lens brand) - Wikipedia, the free encyclopedia44m-7,44m-4 αν και κυρίως το ενδιαφέρον της αρχικής ερώτησης μου ήταν για έναν Zoom Arsat M 80-200.: Arsat M Lens 4.5 4,5/80-200 MC Zoom Nikon mount NEW by Arsenal | eBay
PetrosD Αύγουστος 4, 2012 #5226 Αύγουστος 4, 2012 Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, έχεις DSLR NIKON, δεν έχεις κάποιο φακό ZENIT αλλά θέλεις να ψωνίσεις αυτόν;Δεν ξέρω αν είναι καλός (οξύς κτλ) αλλά αν θες να πειραματιστείς, go for it. Αρκεί μετά να έχει τιμή μεταπώλησης.Όταν ήθελα να πειραματιστώ κι εγώ, ψώνισα τον Ai-s NIKKOR 80-200 f/4 MF. Τελιά τον έδωσα επειδή ενώ μόνος του ήταν μια χαρά, με το 1,6x και το 2x δε μου άρεσε το αποτέλεσμα.
SirDiman Αύγουστος 4, 2012 #5227 Αύγουστος 4, 2012 (edited) 44m-7,44m-4 αν και κυρίως το ενδιαφέρον της αρχικής ερώτησης μου ήταν για έναν Zoom Arsat M 80-200.: Arsat M Lens 4.5 4,5/80-200 MC Zoom Nikon mount NEW by Arsenal | eBayΤον helios 44 M42 58mm f/2, 1-2 στοπ κλειστος ειναι οξύς για 40-50 που τον ειχα αγοράσει αξιζε.180 $ για τον αλλο φακο μου φαίνονται υπερβολή, μπορεις να δεις και αλλους στα 2.8 @135mmedit: ασε που εχουνε και πολυ flare οι παλιοί συγκριτικα με νεοτερους Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 4, 2012 από SirDiman
konservas Αύγουστος 4, 2012 #5228 Αύγουστος 4, 2012 Τους φακούς τους έχω απλά ήθελα να δω αν μπορούν να χρησιμοποιηθούν με dslr...
SirDiman Αύγουστος 4, 2012 #5229 Αύγουστος 4, 2012 Ναι με εναν ανταπτορα M42 ( μπορεις να βρεις και με AF confirmation καπου στα 10 ευρω)
racer Αύγουστος 4, 2012 #5230 Αύγουστος 4, 2012 Αγαπάμε Phantom Flex.. :shout:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=lUZ-e2SkeMI]Dumt & Farligt - Phantom Flex Highlights - 1080p - YouTube[/ame]
Galioni Αύγουστος 7, 2012 #5231 Αύγουστος 7, 2012 Επέστρεψα από την 4ήμερη εκδρομή στα περιξ της Καλαμάτας με τον Tamron 17-50 και δεν μπορώ να πω ότι πείστηκα. Μαζί είχα και τον κιτ και τον δούλεψα ορισμένες φορές παράλληλα με MF. Ναι εντυπωσιάζει με την οξύτητά του ο "νέος" αλλά η εστίασή του αποτελεί πισογύρισμα σε σχέση με τον "παλιό" 18-55 IS. Ο κιτ φακός εστιάζει ακριβέστερα την ημέρα και τη νύχτα δυσκολεύεται αλλά δεν τα παρατάει. Για το live view δεν το συζητάμε. Ο Tamron δεν την παλεύει καθόλου. Στα ψιλά γράμματα το "ευαίσθητο" δαχτυλίδι MF του Tamron με χάλασε λιγότερο από το "ανάποδο" δαχτυλίδι του ζουμ. Τέλος όμορφο το F2,8 στα πορτραίτα, ωστόσο το stabilizer μου έλειψε τη νύχτα καθώς με ISO 3200 F2.8 και 1/20 δεν έπαιρνα το φως που ήθελα. Υπάρχει κάποιο κατάστημα στο οποίο να μπορώ να δοκιμάσω φακούς; Μου έχει μπει στο μάτι ο 15-85 της Canon. Το χέρι θα μπει 2 φορές πιο βαθιά στην τσέπη αλλά τουλάχιστον από αυτά που διάβασα δεν θα το μετανιώσω. Τον έχει δοκιμάσει κανείς; Ανεπεξέργαστα δείγματα από την εκδρομή: Η παραπάνω με χειροκίνητη εστίαση καθώς για να πλησιάσω τη μηχανή στο έντομο έβαλα live view, όπου το AF δεν δούλευε με τίποτα σωστά. Αυτή στο χέρι με 1/20. Τα full size λινκς των παραπάνω: Deep blue creature | Flickr - Photo Sharing! Dive | Flickr - Photo Sharing! Contrast | Flickr - Photo Sharing!
SirDiman Αύγουστος 8, 2012 #5232 Αύγουστος 8, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=awq90APEVgw&feature=g-all-c]Battle At F-Stop Ridge - YouTube[/ame]
GoMaR Αύγουστος 9, 2012 #5233 Αύγουστος 9, 2012 Ετη φωτος μπροστα ο [MENTION=4482]LevelOne[/MENTION] απο δαυτους
racer Αύγουστος 9, 2012 #5235 Αύγουστος 9, 2012 Why I hate Instagram Αυτά να τα βλέπω κι' εγώ Αυτή πώς σας φαίνεται; Στο τεχνικό κομμάτι, σαν ποιότητα, για το καλλιτεχνικό.. από [MENTION=5513]GoMaR[/MENTION] είναι τραβηγμένη, οπότε δεν περιμένουμε και πολλά.. :p
GoMaR Αύγουστος 9, 2012 #5236 Αύγουστος 9, 2012 και το τεραστιο χαζο καδρο απο τον [MENTION=4655]racer[/MENTION]
racer Αύγουστος 10, 2012 #5237 Αύγουστος 10, 2012 Δε μπορείτε να πείτε, ξέρει να διαλέγει London 2012 Olympics: Usain Bolt grabs a camera and snaps his own historic frame after winning 200m final | Mail Online
Cyber_Cookie Αύγουστος 10, 2012 #5238 Αύγουστος 10, 2012 intervalometer για D60 υπάρχει?Ψαχνω αλλά όλα αυτά που βρίσκω αναφέρουν συμβατοτητα μεχρι και 3100, οι πιο παλιές οπως η δικιά μου έχουν ίδιο κονεκτορα?
hayabusa Αύγουστος 10, 2012 #5239 Αύγουστος 10, 2012 Τι κοννεκτορα εννοείς ; μόνο θύρα υπερύθρων έχει η D60 αν θυμάμαι καλά
racer Αύγουστος 10, 2012 #5240 Αύγουστος 10, 2012 Fake Chuck Westfall | "I'm sorry to hear that the truth insults you."
Recommended Posts