Logitech Support :(

TifoziF1

Κατά καιρούς έχω διαβάσει μέσα στο thelab.gr ότι το support της Logitech είναι πάρα πολύ καλό. Αντίθετα έχω διαφορετική άποψη. Άνοιξα ένα support ticket 4-5 μέρες πρίν και ενώ στο αυτόματο email που έλαβα κατα την καταχόρηση του προβλήματος έλεγε ότι θα πάρω απάντηση μέσα σε μια εργάσιμη, δεν έχω λάβει καμιά απάντηση.

logitech_support_sucks.png

Ακόμα και μια απάντηση του στυλ "Λυπούμαστε κύριε, αλλά δεν γίνεται κάτι με το θέμα αυτό" θα με κάλυπτε αλλά ούτε καν αυτό σαν απάντηση.

Με τις υγείες μας !!! :giveup:

Εγω πάντος που έκανα reply στο email μια χαρά πήρα απάντηση
Σε πόσες μέρες ?

Ρωτάω μήπως και "παράπεσε" -άλα ελληνικό δημόσιο- και πρέπει να ανοίξω νέο support request

Σε πόσες μέρες ?

Ρωτάω μήπως και "παράπεσε" -άλα ελληνικό δημόσιο- και πρέπει να ανοίξω νέο support request

να παράπεσε ή να τους ξέφυγε δεν νομίζω. ίσως το ότι το inbox του support ειναι πολλά χιλιόμετρα να είναι ένας λόγος όπου οφείλεται η καθυστέρηση. για μένα άσε άλλη μια μέρα περιθώριο και αν δεν σου απαντήσουν άνοιξε ένα καινούργιο θεμα όπως σου είπαν και παραπάνω.

Μόλις έφτασε, φρέσκο φρέσκο :

Dear ****,

Thank you for contacting Logitech Customer Care.

I understand you are having problems with your keyboard.

In reference to your concern, since this keyboard is for MAC you might want to try un-installing setpoint and install the driver or software made specifically for MAC.

To download the software, click the link below:

http://www.logitech.com/index.cfm/494/3129&hub=1&cl=gb,en

Should you have any other concern regarding your product, please do not hesitate to write us back or visit our website at www.logitech.com

Kind regards,

Β**** ** *****

Logitech Europe SA

European Customer Care

διάβασαν καθόλου τι είχα γράψει ? :snap:

H απάντησή μου :

Thank you for your answer but this doesn't solve my problem as the only software available from the link you gave is for Mac OSX :

# Title: Logitech Control Center for Macintosh® OS X

# Software Version: 3.1

# Post Date: 09/22/2009

# Platform: Macintosh OS X

# File Size: Approximately 13 Mb

As I told you in the previous email I have installed ** Windows Seven x64 in my MAC ** because I need Visual Studio 2008 & SQL that I need for my work and I have a major problem with the keyboard. I cannot use the F.. keys (like F5 which in VS is "go" and ctrl+F10 or Ctrl-Shift-F10). I have to use the Fn button plus the F.. keys for the debugging so the short-cuts become very big like Fn+Ctrl+Shift+F10. That's 4 keys !!! (see the VS2008 shortcuts here http://www.dofactory.com/ShortCutKeys/ShortCutKeys.aspx#debug )

So are there any drivers available for this keyboard to make it useful under Microsoft Windows Seven x64 ?

Thank you

και στο καπάκι από logitech :

In reference to your concern, since the keyboard that you have is compatible for MAC, it would not be compatible with Setpoint that's why it's not being recognized by Setpoint. The compatible software for this keyboard is for MAC only since this is made specially to work with MAC OSX. The keyboard will function as just a basic keyboard on Windows 7 OS.

Should you have any other concern regarding your product, please do not hesitate to write us back or visit our website at www.logitech.com

και από μένα :
Dear Beverly,

It works *like* basic keyboard on Windows 7 OS. Not as a (maybe 5$) basic keyboard in which the F.. keys (F1, F2 .. F12) do not require another button to function (like Fn in my case)

Yes I know that this is the issue with the SetPoint drivers and software. But I am not asking for full support from SetPoint software that other "Windows" keyboard have, like the ability to record and play macros or assign commands and all these fantastic abilities that the SetPoint gives to Logitech keyboards.

I just ask if there is a Windows driver/program (a very simple one) to just change the Fn button functionality so the Fn doesn't need to be pressed in order to get the F.. (F1, F2, .., F12) keys. Nothing more.

This ability exists on the Mac OS X drivers/software so I am asking if is possible to have this on Windows Seven.

Thank you for your fast response !!

και η απάντηση :

In reference to your concern, Setpoint is the software that you can use to configure or assign functions for F keys however, the keyboard that you have is specifically made for MAC and the only software compatible for it is LCC that's why it is not being recognized by setpoint so there is no way you can configure the F keys of your diNovo keyboard for MAC in setpoint for Windows 7.

Should you have any other concern regarding your product, please do not hesitate to visit our website at www.logitech.com

ρε δεν τα γράφω σωστά ? Τα αγγλικά μου δεν είναι και τα καλύτερα. Πως θα της πω ότι θέλω να ΜΗΝ χρειάζετε να πατώ το Fn για να πάρω κάποιο F.. πλήκτρο σαν το F5 ?? bot είναι και μιλάω τόση ώρα ?

:help: :help: :help::wall:

Μια χαρα τα γραφεις..!! Αυτο που θελει να πει ειναι οτι το πληκτρολογιο και καλα εχει φτιαχτει για MAC οποτε δεν δινουν καθολου υποστηριξη για Windows 7.. Οτι παιζει με τα Fn εστω και σε Win 7 δεν ηταν καν ας πουμε στα σχεδια τους, συνεπως δεν εχουν καποιο driver να παιξει χωρις τα Fn στα Win 7, αλλα ΟΥΤΕ θελουν να φιλοτιμηθουν να δημιουργησουν ενα απλο τετοιο driver..

Απλα απαντανε με ευγενικο τροπο οτι το πληκτρολογιο ειναι για MAC και δεν το βλεπει το setpoint και οτι παιζει στα 7 αλλα μονο σαν basic keyboard (εστω με τα Fn) και εν ολοιγοις δεν αλλαζει αυτο.. Εγω αυτο καταλαβαινω απο αυτα που γραφει

Να στείλω αυτό ?

Dear Beverly,

As I wrote earlier, I DO NOT want to use SetPoint and all its features, I DO NOT want to assign a shortcut or a keystroke to an F.. button (like assign a combination Alt+Ctrl+E to key F5). I just want to get the F5 keycode without the need to have the Fn key pressed.

As you state in your diNovo Mac Edition keyboard specifications it works in Seven (see this screenshot from Logitech's website : http://public.bay.livefilestore.com/y1pL0HZCc5_tv8aET3tg9CXSBkum0mgRJ7iESzkOJf9m4pYx3SYhRsZp9rnjteFCGLPUmMBZUv_BGRpTw87habqyw/dinovo-Mac2.png) So in conclusion I just want this : Getting the F.. keys in Seven without the need of Fn pressed, just like in a 5$ keyboard !

Once again I thank you for your FAST responce !

Είναι κατανοητό ??

Αν μου πουνε να το σπάσω και να τους στείλω φωτος θα τους στείλω και τα κομμάτια υπ'όψιν Beverly :hehe: :hehe:

Edit το έστειλα !!!

Σωστοτατα τα γραφεις εισαι απολυτα σαφης!!!!! Δεν χωραει ουδεμια αμφιβολια.. Στειλε και αυτο το τελευταιο που ειπες αν και πιστευω οτι παλι χαζη απαντηση θα σου δωσει γιατι και πιο πριν σαφεστατος ησουν!

Σωστοτατα τα γραφεις εισαι απολυτα σαφης!!!!! Δεν χωραει ουδεμια αμφιβολια.. Στειλε και αυτο το τελευταιο που ειπες αν και πιστευω οτι παλι χαζη απαντηση θα σου δωσει γιατι και πιο πριν σαφεστατος ησουν!
Έχω αμφιβολίες για τα ελληνο-αγγλικά μου γι'αυτό και ρωτώ.

Dear M*****,

In reference to your concern, I do apologize for the inconvenience this may have caused you but you cannot overwrite the function of the Fn key, for you to get the F5 or any other F keys, you really have to press the Fn key. The F keys on the keyboard is designed to function with the Fn key.

Kind regards,

B**** M** D*****

Logitech Europe SA

European Customer Care

3 γραμμές απάντηση, απλή και κατανοητή. Το δέχομαι και λέω να κλείσω το support ticket, εεε;

Την πρώτη φορά έκαναν 2 μέρες να απαντήσουν και μετά 1.Μου έστειλαν καινούργιο ποντίκι vx nano Notebook γιατί χάλασε ο δέκτης και δεν έβρισκα την απόδειξη!Ίσως να βοήθησε το γεγονός ότι η επικοινωνία έγινε απο εταιρικό email και σημείο αγοράς μεγάλος διανομέας

@tifozif1: ε σωστα εξηγηθηκαν, στο κατω κατω δεν φαινεται να ειναι προθυμοι να βγαλουν καποιο special ή απλο windows driver που θα μπορουσε να το διορθωσει αυτο, λογικα διοτι εχουν και το αντιστοιχο windows dinovo keyboard στην αγορα

Η πρώτη απάντηση ήρθε σε 5 μέρες, όλες οι υπόλοιπες με διαφορά ωρών.

Εγώ βασικά το μόνο που ήθελα ήταν να εκδώσουν driver που να περιέχει το PID αυτού του keyboard (2-3 dlls & sys και 1 cat με υπογραφή από MS μιας και δεν τα κατάφερα να τον πειράξω) από το diNovo for Windows που είναι το ίδιο πληκτρολόι με αυτό ο οποίος να έχει απλά ένα option για το Fn. So simple

Archived