Jump to content



Χρεοκοπία Ελλάδας


Chosen

Recommended Posts

τσαμπα τα παιρνουμε, για να αντικαταστησουμε 400 παλια 40ετιας.

"Ενημερωμένοι κύκλοι του Πενταγώνου σημειώνουν σε εισηγήσεις τους ότι μόνο για να επανέλθουν τα αμερικανικά άρματα σε επιχειρησιακή ετοιμότητα θα απαιτηθεί ένα ποσό που ξεπερνά, κατά μέσον όρο, τις 75.000 ευρώ ανά άρμα. Αν μάλιστα επιλεγεί η πλήρης αναβάθμιση, τότε το κόστος εκτοξεύεται σε περίπου 385.000 ευρώ ανά άρμα. "

"Ακριβά καύσιμα

Οι επιφυλάξεις δεν περιορίζονται εδώ. Τα Abrams θα χρειαστούν και πυρομαχικά των 120 χιλιοστών, ενώ η ελληνική κυβέρνηση κατάφερε πρόσφατα, μετά χιλίων κόπων και βασάνων, να διασφαλίσει την ομαλή τροφοδοσία των Leopard με ανάλογα πυρομαχικά. Επιπλέον, τα αμερικανικά άρματα καταναλώνουν πολύ μεγάλες ποσότητες καυσίμου, στοιχείο που προκύπτει από αναφορές του ίδιου του αμερικανικού Στρατού. "

Τα «δωρεάν» Abrams κολλάνε στη «λάσπη» του κόστους

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω ότι τα έχουν παρακαρισμένα σε κανένα Ιρακ και δε συμφέρει να το γυρίσουν πίσω σε USA?

Σίγουρα μια γενική τεχνική επιθεώρηση τη θέλουν. Αυτό μπορεί να έχει μερικά δεκάρικα κόστος (για το καθένα). Δε νομίζω σε πρώτη φάση να γίνει και αναβάθμιση εκτός κι αν οι μιζαδόροι χορεύουν ακόμη ασύστολα.

Link to comment
Share on other sites

"Ενημερωμένοι κύκλοι του Πενταγώνου σημειώνουν σε εισηγήσεις τους ότι μόνο για να επανέλθουν τα αμερικανικά άρματα σε επιχειρησιακή ετοιμότητα θα απαιτηθεί ένα ποσό που ξεπερνά, κατά μέσον όρο, τις 75.000 ευρώ ανά άρμα. Αν μάλιστα επιλεγεί η πλήρης αναβάθμιση, τότε το κόστος εκτοξεύεται σε περίπου 385.000 ευρώ ανά άρμα. "

"Ακριβά καύσιμα

Οι επιφυλάξεις δεν περιορίζονται εδώ. Τα Abrams θα χρειαστούν και πυρομαχικά των 120 χιλιοστών, ενώ η ελληνική κυβέρνηση κατάφερε πρόσφατα, μετά χιλίων κόπων και βασάνων, να διασφαλίσει την ομαλή τροφοδοσία των Leopard με ανάλογα πυρομαχικά. Επιπλέον, τα αμερικανικά άρματα καταναλώνουν πολύ μεγάλες ποσότητες καυσίμου, στοιχείο που προκύπτει από αναφορές του ίδιου του αμερικανικού Στρατού. "

Τα «δωρεάν» Abrams κολλάνε στη «λάσπη» του κόστους

τελικα 10μυρια κοστισε η μεταφορα τους και με συνοπτικες διαδικασιες, αλλο ενα αποκαλυπτικο ρεπορταζ της εγκυρης δημοσιογραφιας.

Για τα αλλα δεν ξερω, ας μας τα πει κανενας μονιμας

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ «ίσως είχαν χρησιμοποιηθεί και σε διάφορους πολέμους». Προφανώς. Και; Πολεμικός εξοπλισμός είναι. Το θέμα είναι να μη χρειαστούν σε άλλον πόλεμο.

Άλλο να αγοράζεις μεταχειρισμένο τζιπ ατρακάριστο με 100.000χλμ από τα οποία τα 1000χλμ μόνο ήταν offroad, και άλλο να αγοράζεις τρακαρισμένο-επισκευασμένο τζιπ με 80.000χλμ από τα οποία τα 40.000χλμ ήταν offroad με λάσπες, λίμνες κτλ.

Ίσως κακό παράδειγμα, αλλά κατανοητό ελπίζω.

Link to comment
Share on other sites

αεροπορία και ναυτικό είναι ακριβά πράγματα και δεν επαρκούν για τόσα νησιά

Η Ελλάδα θα έπρεπε να φτιάχνει μόνη της τα πλοία της και όχι μόνο αυτό, αλλά να εξάγει κιόλας σε όλον τον κόσμο, από εμπορικά μέχρι πολεμικά... Έχουμε ότι ακριβώς χρειάζεται να είμαστε πρώτοι στον κόσμο, αλλά μας λείπουν τα @@ (τα κανονικά εννοώ, γιατί από τα άλλα έχουμε πολλά)...

Link to comment
Share on other sites

ειχα διαβασει καπου για Abraams χρησιμοποιημενα στο ιρακ, και γενικα οτι δεν ειναι και στην καλυτερη κατασταση...

επισης, οτι αυτα που δινουν, δεν εχουν μια ειδικη ασπιδα απεναντι σε πυρηνικα οπλα.

ενω τα καινουρια που εχουν, εχουν αυτην την ασπιδα..

να τα ξεφορτωθουν θελουν...

την δουλεια τους, και τα αποτελεσματα τους, τα εβγαλαν στο ιρακ, αφγανισταν κτλ

Link to comment
Share on other sites

ειχα διαβασει καπου για Abraams χρησιμοποιημενα στο ιρακ, και γενικα οτι δεν ειναι και στην καλυτερη κατασταση...

επισης, οτι αυτα που δινουν, δεν εχουν μια ειδικη ασπιδα απεναντι σε πυρηνικα οπλα.

ενω τα καινουρια που εχουν, εχουν αυτην την ασπιδα..

να τα ξεφορτωθουν θελουν...

την δουλεια τους, και τα αποτελεσματα τους, τα εβγαλαν στο ιρακ, αφγανισταν κτλ

Ε ναι, τι νόμισες, ότι θα σου δώσουν καινούρια? Μόλις γίνονται ασύμφορα τα "ντανιάζουν" σε καμιά Nevada ή τα ξεφορτώνονται. Τα εμπόλεμα σπάνια επιστρέφουν "σπίτι".

BTW, είχα δει ένα ωραίο ντοκυμαντέρ στο ΣΚΑΙ με γενική συντήρηση A1M1 σε USA. Ξύλωμα τα πάντα-όλα, αμμοβολή το σκάφος μέχρι να γυαλίσει σαν καινούριο, λύσιμο/καθάρισμα μηχανής, κτλ στανταρ μερικά δεκαχίλιαρα δουλειά και μάλιστα με ειδικό εξοπλισμό και εργοστασιακές ευκολίες - σε άλλον θα πάρει πολύ περισσότερο να το κάνει μόνος του.

Link to comment
Share on other sites

Η Ελλάδα θα έπρεπε να φτιάχνει μόνη της τα πλοία της και όχι μόνο αυτό, αλλά να εξάγει κιόλας σε όλον τον κόσμο, από εμπορικά μέχρι πολεμικά... Έχουμε ότι ακριβώς χρειάζεται να είμαστε πρώτοι στον κόσμο, αλλά μας λείπουν τα @@ (τα κανονικά εννοώ, γιατί από τα άλλα έχουμε πολλά)...

Είναι γνωστό ότι οι ΔΕυρωπαίοι (και οι ΗΠΑ) δεν ήθελαν να αναπτύξει ο νότος ανεξέλεγκτα βιομηχανία. Δες πχ πώς πολεμήθηκε η ανάπτυξη αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα. Τα διάφορα @@ της εξουσίας καθώς και άλλα @@ του ιδιωτικού τομέα πολέμησαν με λύσσα (και με το αζημίωτο βέβαια) κάθε αξιόλογη προσπάθεια. Ο ειδικός τύπος της εποχής είναι γεμάτος με τα κατορθώματά τους.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή να πάρουμε 400 άρματα ενώ έχουμε τόσα και τα βλέπουμε; Τι προστασία μας έδωσαν τόσες φρεγάτες που είχαμε όταν ΜΙΑ τούρκικη κόντεψε να μπει στον Πειραιά; Θέλω να πω, πως δεν έχουμε ανάγκη από υλικό. Από πολιτική βούληση έχουμε ανάγκη όχι για μίζες αλλά για δυναμική εξωτερική πολιτική.

Link to comment
Share on other sites

Κατι εκτος ροης αλλα ενδιαφέρον οσον αφορα την πρηγουμενη τοποθετηση σχετικα με δανει υπερ Mega και λοιπων προπαγανδιστικων δυνάμεων

Και ο θεός την 9η μέρα ήθελε να μοιράσει 18δις στους πιστούς του* | Techie Chan

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι, τι νόμισες, ότι θα σου δώσουν καινούρια? Μόλις γίνονται ασύμφορα τα "ντανιάζουν" σε καμιά Nevada ή τα ξεφορτώνονται. Τα εμπόλεμα σπάνια επιστρέφουν "σπίτι".

BTW, είχα δει ένα ωραίο ντοκυμαντέρ στο ΣΚΑΙ με γενική συντήρηση A1M1 σε USA. Ξύλωμα τα πάντα-όλα, αμμοβολή το σκάφος μέχρι να γυαλίσει σαν καινούριο, λύσιμο/καθάρισμα μηχανής, κτλ στανταρ μερικά δεκαχίλιαρα δουλειά και μάλιστα με ειδικό εξοπλισμό και εργοστασιακές ευκολίες - σε άλλον θα πάρει πολύ περισσότερο να το κάνει μόνος του.

το εχω δει το ντοκιμαντερ. που ελεγε οτι καταστρεφοταν, μια τουρμπινα, επειδη τραβουσε αμμο, και ετρωγε το μεταλο, και οτι ηταν το ποιο ευπαθες σημειο του τανκ

Link to comment
Share on other sites

το εχω δει το ντοκιμαντερ. που ελεγε οτι καταστρεφοταν, μια τουρμπινα, επειδη τραβουσε αμμο, και ετρωγε το μεταλο, και οτι ηταν το ποιο ευπαθες σημειο του τανκ

το βρετανικο ηταν εκεινο

Link to comment
Share on other sites

To M1 ήταν στο ντοκυμαντερ (έψαξα youTube αλλά δεν βρήκα) - τουρμπινάτο δεν είναι το M1? Αν και κάπου είχα διαβάσει παλιά (στην ΠΤΗΣΗ?) ότι θα το γυρνούσαν σε συμβατικούς γιατί ο jet καίει αρκετά και κάνει και μεγάλο υπέρυθρο ίχνος, ακόμη και στο ρελαντί.

Link to comment
Share on other sites

Γνωστά αυτά - τα έλεγαν και "τον καιρό εκείνο" - την πάτησαν οι τράπεζες (μερικώς, γιατί την ανακεφαλαίωση εμείς βλέπω να την πληρώνουμε), οι Έλληνες ιδιώτες και τα ασφαλιστικά ταμεία (πάλι εμείς δηλαδή) που είχαν πάρει ομόλογα.

Link to comment
Share on other sites

Οι τράπεζες δεν την πάτησαν καθόλου. Εμείς θα πληρώσουμε την νύφη φίλε μου καθώς η έκθεση των Ελληνικών τραπεζών προβλέπεται να μεταφερθεί στον κρατικό προυπολογισμό. Βέβαια η σελίδα του προυπολογισμού 2012 που υποτίθεται ότι θα αναφέρονταν αναλυτικά τί έχουν εισπράξει οι τράπεζες υπό μορφή ρευστού και εγγυήσεων δεν υπάρχει , είναι λευκή. Για να καταλάβεις η ζημία είναι περίπου 40διςXrimaNews.gr Ζημιές δεκάδων δισ. ευρώ έφερε στις ελληνικές τράπεζες το PSI και ο Βαγγέλης τους υποσχέθηκε 50δις , εκ των οποίων τα 25 τα έλαβαν τον Μάρτιο και αναμένεται συνέχεια . Χώρια τα 25 του Καραμανλή το 2009 ανάμεσα στα άλλα...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.