Jump to content

Πειτε ο,τι θελετε......


jax7480

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Winters

Δεν παει ετσι.... Αν δεν υπηρχε αντιδραση απο το λαο θα ψηφιζαν οτι γουσταραν...

Μηπως θυμασε πριν απο 8 χρονια τον νομο του Αρσενη που ελεγε να δινουμε 15 μαθηματα παννελαδικα.... ο νομος ψηφιστηκε αλλα με τις καταληψεις τις πορειες και τους "αγωνες" των μαθητων παρ'ολο που ψηφιστηκε δεν μπηκε ποτε σε ισχυ και στην επομενη βουλη αλλαξε....

Τι μου θύμησες τώρα...τότε πήγαινα Γυμνάσιο αν θυμάμαι καλά..και εκείνη την εποχή είχαμε καλεσμένο τον Αρσένο στο σχολείο μου...:hehe: και διπλα στο Λυκειο γινόταν πανικός....:hehe:

  • Replies 34,9k
  • Created
  • Last Reply

επειδη εχω βαρεθει να ακουω τα ιδια για τον ειδικο φρουρο του υπ. Αιγαιου, οσο δικαιωμα εχουμε εμεις να κανουμε πορεια, αλλο τοσο εχει κι αυτος, οταν κινδυνευει η σωματικη του ασφαλεια ή η ασφαλεια του χωρου που προστατευει, να ριξει στον αερα για εκφοβισμο. Αν καποιος δε συμφωνει με αυτον τον κανονισμο, να παει να ζητησει να γινει μπατσος, κι οταν του την πεφτουν καμια 20αρια με πετρες και μολοτωφ, να τους λεει ευχαριστω... Όσο οι φοιτητες λενε, τι πειραζει που κάηκε ενας αστυνομικός, σιγα το πραγμα (το ειπε ο υπεύθυνος των ΕΑΑΚ-Παρεμβολή, του Φυσικου Αθήνας, νομιζω στον ΑΝΤ1), έτσι θα συμπεριφέρονται κι οι αστυνομικοι

Συντροφε crazyant, δεν ξερω τι γινεται στις υπολοιπες σχολες, παντως στη δικη μου (Φυσικο Αθηνας) δεν ειδα στον 1 χρονο παρουσιας μου, να ζητανε καλυτερα εργαστηρηια, αλλαγη του προγραμματος σπουδων (εκτος κι αν το θεωρουν λογικο να κανεις Μηχανικη 1 που προϋποθετει γνωση της Μιγαδικης Ανάλυσης, ταυτοχρονα με τη Μιγαδικη Αναλυση, ή να κανεις εργαστηριο Φ3 χωρις να εχεις κανει την ύλη της Φ3. αυτα ειναι δυο τυχαια παραδειγματα...), τα αισχρα βιβλια που μας επιβαλουν (γραμμενα απο τη δεκαετια του '70, εχοντας ακομα πολυτονικό συστημα) ή να αντιδρουν οταν ενας τυπος που ειχε μεσο εγινε καθηγητης πριν τον Βαρωτσο που δεν ειχε μεσο. Και για πιο πριν δεν εχω ακουσει να εχει γινει κατι. Για αυτους τους λόγους, εγω θεωρω τον αποκαλούμενο αγώνα τους για "δημοσια και δωρεαν παιδεια", αγώνα κατα του ξεβολεύματος τους

Όσο για τον Μαρξ, διαβασε την Κριτική του προγράμματος της Γκότα (1875 λιγο πριν το θανατο του), καθως και την ομιλία του στη Διεθνή Ενωση Εργατών στις 10 και 17 Αυγούστου 1869. Θα δεις οτι δεν παιζει παρερμηνεια

Τελος, όσο δικαιωμα εχουν αυτοι για πορειες, εχω κι εγω να παω να κανω το μαθημα μου. Κι ακόμα περισσότερο το έχει ο κολλητός μου, που ειναι από επαρχία, και πληρώνει κάθε μήνα νοίκι, ρευμα, τηλέφωνο και νερό, για να κανει διακοπες... Εκτος κι αν το Συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά μου στην εκπαίδευση, αυτοί το γράφουν στα @@ τους

Δε συνεχιζω αλλο, δεν εχω διαθεση να πεισω κανεναν για αυτα που πιστευω, ούτε θα κατσω να δικαιολογηθώ για αυτα που πιστεύω

Εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι...

Όταν δείχνουνε στην TV εικόνες από συλλήξεις...και τους βάζουν κάτω...πώς αλλιώς μπορούν να τον ακινητοποιήσουν?

Να τους λένε "Σε παρακαλώ μπορείς να κάτσεις να σου βάλω χειροπέδες?"

’μα σου αντιστέκεται πώς θα γίνει?Θα τον αφήσεις..

Εγώ σε μερικές περιπτώσεις είμαι μαζί τους...και κυρίως στις πορείες τις περισσότερες φορές δίκαια αντιδρούν έτσι...γιατί απλά δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο...

Βέβαια υποτίθεται περνάνε και από ψυχολόγο...

Τεσπα...

Είχε κοπεί αυτό για λίγα χρόνια όταν ο 30Φόπουλος τους ξεμπρόστιασε γιατί τα παίρναν στο DEKATSA.

Αλλά για πολλά χρόνια έρχονταν καραβιές από Γιατρούς απ όξω.

Καλύτερα να τους βγάζαμε στη Ελλάδα, από ιδιωτικά.

Αλλά δεν θα γίνει ποτέ αυτό, γιατί οι Ιατρικές Σχολές είναι πανάκριβες και κανείς δεν πιέζει να γίνουν ιδιωτικά Ιατρικά Πανεπιστήμια.

Έτσι οι Ιατρικές Σχολές εξαιρέθηκαν και από το Νόμο.

@denihno: Πως θα αισθανθείς όμως, που για τα βιβλία αυτά σε λίγο θα πληρώνεις κιόλας? Εγώ στο λέω η παιδεία μας είναι αρκετά υποβαθμισμένη, λόγω υποχρηματοδότησης και μη ύπαρξη ευλιξίας κατανομής κονδυλίων εκεί που χρειάζονται. Παρόλα αυτά, νομίζω ότι για τα χάλια μας στη παιδεία παραδίδεται ένα αξιόλογο έργο από τα πανεπιστήμια, που θα ήτανε πολύ καλύτερο αν ήτανε διαφορετικές νοοτροπίες.

Και κάτι τελευταίο, επειδή η παιδεία πρέπει να είναι δημόσιο αγαθό προσβάσιμο από όλους και όχι προϊόν προς αγοραπωλησία, σκεφτείτε το παρακάτω παράδειγμα για να δείτε πόσο σημαντική είναι η διαφορά: Ένας ιδιώτης, θα σκάσει λεφτά για να πραγματοποιηθεί έρευνα για το πως θα φτιάξει το καλύτερο κινητό, αλλά μόνο ένα δημόσιο πανεπιστήμιο θα κάτσει να ερευνήσει πόσο ραδιενεργό είναι αυτό και πόσο πρόβλημα δημιουργεί.Ο ιδιώτης δε θα το κάνει ποτέ. Για αυτό και μόνο το απλό παράδειγμα, πρέπει να κοιτάξουμε να θεμελιώσουμε γερά τη δημόσια δωρεάν παιδεία στα πανεπιστήμια και μετά το άνοιγμα των ιδιωτικών.

Δε διαφωνώ στο ότι τα ιδιωτικά εξυπηρετούν μια ανάγκη της κοινωνίας, αλλά για να είναι εφικτό στη κοινωνία μας να υπάρχουνε, πρέπει να έχει απέναντί του ένα γερό και σωστό δημόσιο πανεπιστήμιο.

και κεντρα ερευνας που υπαρχουν, οι αγωνιστες χτιζουν τις πορτες τους (και το χτισιμο ειναι για το λούτσο :p ). Και αναφερομαι στο ΙΕΣΕ, που βρισκεται στη σχολή μου. Και όταν το έχτισαν, υπήρχε μέσα άνθρωπος από το ΜΙΤ. Και για να μην ακουσω τπτ περι χρηματοδοτησης από ιδιώτες και ότι εξω το κεφαλαιο και μλκιες (οπως ελεγαν στη ΓΣ, και πέρα από αυτα ανέφεραν ότι έχουν το δικαιωμα να το χτισουν...), οι τελευταιες έρευνες που έγιναν ήταν για την επίδραση της ακτινοβολίας (κι ουχί ραδιενέργειας ;) ) των κινητών στον άνθρωπο, καθως και για μεθόδους πρόληψης μιας μορφής καρκίνου

Αρχική απάντηση από deninho

και κεντρα ερευνας που υπαρχουν, οι αγωνιστες χτιζουν τις πορτες τους (και το χτισιμο ειναι για το λούτσο :p ). Και αναφερομαι στο ΙΕΣΕ, που βρισκεται στη σχολή μου. Και όταν το έχτισαν, υπήρχε μέσα άνθρωπος από το ΜΙΤ. Και για να μην ακουσω τπτ περι χρηματοδοτησης από ιδιώτες και ότι εξω το κεφαλαιο και μλκιες (οπως ελεγαν στη ΓΣ, και πέρα από αυτα ανέφεραν ότι έχουν το δικαιωμα να το χτισουν...), οι τελευταιες έρευνες που έγιναν ήταν για την επίδραση της ακτινοβολίας (κι ουχί ραδιενέργειας ;) ) των κινητών στον άνθρωπο, καθως και για μεθόδους πρόληψης μιας μορφής καρκίνου

Πιστεύεις όμως ότι ο ιδιώτης πάντα θα ενδιαφέρεται για την ασφάλεια αυτού που πουλάει?Αν μπορεί να την αποκρύψει την αλήθεια δε θα το κάνει?Είτε τρόφιμα είναι αυτό, είτε υπολογιστής είτε ρούχα.

Ενώ ας πούμε ότι υπάρχει λοβιτούρα και δεν αφήνουν τα ΤΕΙ να κάνουν έρευνα δε σε ενοχλεί ε;

Αρχική απάντηση από astrolabos

Ενώ ας πούμε ότι υπάρχει λοβιτούρα και δεν αφήνουν τα ΤΕΙ να κάνουν έρευνα δε σε ενοχλεί ε;

Δε ξέρω αν αναφέρεσαι σε μένα, πάντως μπορείς να το κάνεις πιο λιανό γιατί δε κατάλαβα? :confused:

μαλλον σε μενα το λεει, αλλα ούτε κι εγω καταλαβα. Αν θες, επαναδιατύπωσε με πιο απλους και κατανοητους όρους :)

Αρχική απάντηση από afracten [Σήμερα, στις 18:59]

καλα, πως στεκει?

:confused::blink:

μην το δινεις σημασια, πετα το. (εγω τουλαχιστον αυτο εκανα)

"Because the nano is so thin, Apple saw fit to include a dock adapter with the purchase of this player. When I first saw it, I was happy because I thought I would be able to use it with my regular iPod dock to convert it for use with the nano. The nano only comes with a cable, no dock. But guess what? This adapter doesn't work with a standard dock. I think I spent 1 or 2 minutes trying to figure out how the heck it was supposed to snap into it... I finally realized that it didn't! This adapter actually doesn't work with anything right now... It really baffles me why it was even included."

http://www.the-gadgeteer.com/review/apple_ipod_nano

υπαρχει κανενας που να μπορει να μου αριθμησει (π.χ. 1..., 2..., 3... κοκ) τα αιτηματα των φοιτητών? (γιατι ή ειναι ιδέα μου ή διαβάζω παράλογες απόψεις εδω πέρα)

Αρχική απάντηση από tassoss

υπαρχει κανενας που να μπορει να μου αριθμησει (π.χ. 1..., 2..., 3... κοκ) τα αιτηματα των φοιτητών? (γιατι ή ειναι ιδέα μου ή διαβάζω παράλογες απόψεις εδω πέρα)

Συγνώμη, που τη βλέπεις τη παραλογία κατά τη κρίση σου?Ο φοιτητικός κόσμος βλέπει τη παραλογία στη κυβέρνηση και συμφωνεί στη πλειοψηφία του. Δε θα κάτσω να αναλύσω τι ζητάνε οι φοιτητές,το βασικό όπως θα ξέρεις προφανώς είναι να μη ψηφιστεί το νομοσχέδιο. ’λλωστε δεν είμαι εκπρόσωπος κανενός απλά συμφωνώ με τον σκοπό του αγώνα.

Τα κυριότερα:

Δημοσια και δωρεαν παιδεια

Αυξηση των δαπανων για την παιδεια στο 5% του ΑΕΠ

Αποσυρση (καταργηση πλεον) του νομοσχεδιου (νομου)

Μη τροποποίηση του ’ρθρου 16 του Συντάγματος

Αρχική απάντηση από deninho

και κεντρα ερευνας που υπαρχουν, οι αγωνιστες χτιζουν τις πορτες τους (και το χτισιμο ειναι για το λούτσο :p ). Και αναφερομαι στο ΙΕΣΕ, που βρισκεται στη σχολή μου. Και όταν το έχτισαν, υπήρχε μέσα άνθρωπος από το ΜΙΤ. Και για να μην ακουσω τπτ περι χρηματοδοτησης από ιδιώτες και ότι εξω το κεφαλαιο και μλκιες (οπως ελεγαν στη ΓΣ, και πέρα από αυτα ανέφεραν ότι έχουν το δικαιωμα να το χτισουν...), οι τελευταιες έρευνες που έγιναν ήταν για την επίδραση της ακτινοβολίας (κι ουχί ραδιενέργειας ;) ) των κινητών στον άνθρωπο, καθως και για μεθόδους πρόληψης μιας μορφής καρκίνου

Σε αυτό αναφερόμουν, λίγο ατυχής σχολιασμός μπορώ να πω, αλλά θέλω να επανέλθω.

Το πρόβλημα στην παιδεία είναι πολύ πιο βαθύ από την ιδιωτικοποίηση της ή όχι.

Σήμερα έχουμε δύο παράγοντες οι οποίοι αντί να συμβιώνουν, αναπτύσσονται ο καθένας ανεξάρτητα από τον άλλο. Αυτοί είναι η αγορά εργασίας και η εκπαίδευση. Αυτά, ενώ θα έπρεπε να είναι αλληλένδετα, είναι και τα δύο ξεχωριστά. Έχουμε εκπαίδευση που δεν συνδέεται με την αγορά εργασίας - γιατί κακά τα ψέμματα, όταν πάω να σπουδάσω, περιμένω να ζήσω και από αυτό - όπως επίσης έχουμε μια αγορά εργασίας η οποία το κύριο βάρος της το έχει ρίξει στην παροχή υπηρεσιών απαξιώνοντας πληθώρα υπαρχόντων ειδικοτήτων με αποτέλεσμα πολλοί που φοιτούν σε κάποιο τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα να οδηγούνται με μαθηματική ακρίβεια στην ανεργία.

Πώς είναι δυνατόν να μην υπάρχει έρευνα σε πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα και η ακαδημαϊκή πορεία κάποιου καθηγητή να μην στηρίζεται σε αυτή; (δεν κάνεις έρευνα->είσαι αντιπαραγωγικός->έφυγες).

Γιατί το εκπαιδευτικό δυναμικό των ιδρυμάτων να αναλώνεται σε γραφειοκρατικές εργασίες, όπως τον χειρισμό ευρωπαϊκών προγραμμάτων που τρέχουν κατά καιρούς και να μην ασχολούνται απερίσπαστοι με το εκπαιδευτικό τους έργο, το οποίο μένει πίσω χάρη της απορροφητικότητας του προγράμματος.

Γιατί να μην υπάρχει σαφής διαχωρισμός στους ρόλους ΑΕΙ και ΤΕΙ έτσι ώστε να μην μπαίνει ο ένας στα χωράφια του άλλου; Γιατί οι ερευνητές να γίνονται εφαρμοστές και οι εφαρμοστές να προσπαθούν να γίνουν ερευνητές; Δεν είναι διαχωρισμένος ο ρόλος των πανεπιστημιακών και των τεχνολόγων; Αν υπήρχε πραγματική έρευνα και όχι αποσπασματικές κινήσεις, η οποία να μπορεί να απασχολήσει και τους μεν και τους δε και βιομηχανίες να τους απορροφήσουν δε θα υπήρχε πρόβλημα.

Η περιφερειακή ανάπτυξη της Ελληνικής επικράτειας έχει λανθασμένα συνδεθεί με τα κατά τόπους εκπαιδευτικά ιδρύματα, καθιστώντας αμφότερους κράτος και τις τοπικές κοινωνίες δέσμιους σε αυτά. Κλειδώνουμε παιδιά σε εκπαιδευτικά ιδρύματα με ειδικότητες χωρίς μέλλον, μόνο και μόνο για να μην μείνουν ξενοίκιαστες οι γκαρσονιέρες των ψηφοφόρων. Αυτός δεν είναι εκπαιδευτικός σχεδιασμός, αλλά προεκλογικό αλισβερίσι.

Όλα έχουν βασιστεί σε λάθος φόρμα και σε κακή ανάπτυξη της κοινωνίας μας. Όταν την δεκαετία του 1980 επιχειρήσεις ήθελαν να έρθουν να επενδύσουν στην χώρα μας, οι σοσιαλιστές εργατοπατέρες πίστευαν ότι θα τις κάνουν να χορέψουν στο ρυθμό τους αλλά απέτυχαν οικτρά. Χάσαμε ευκαιρίες να είμαστε πιο βιομηχανοποιημένοι σαν χώρα και τώρα το πληρώνουμε με ανεργία, αναταραχές και πρόχειρα αναχώματα τα οποία μας δίνουν την ψευδαίσθηση της ασφάλειας. Όποιο εκπαιδευτικό νομοσχέδιο πάει να καταρτιστεί χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η σημερινή κοινωνική πραγματικότητα και χωρίς να υπάρχει πρόβλεψη εκσυχρονισμού και ανάπτυξης τις βιομηχανικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, είναι καταδικασμένο. Αν όχι εκ πρώτης όψεως, μελλοντικά θα καταρρεύσει μόνο του.

Ναι, δε διαφωνω με αυτά που λες, αντιθέτως συμφωνώ σε όλα, πέρα από αυτό που λες για τη δεκαετία του '80, όχι για κάποιον άλλο λόγο, αλλά γτ δεν το έζησα, οπότε μένω ουδέτερος σε αυτό.

Να κάνω μια ερώτηση?

Γιατί δεν φτιάχνετε ένα ωραιότατο thread να το αναλύσετε με την ανεσή σας?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.