The_Blade Οκτώβριος 11, 2011 #1501 Οκτώβριος 11, 2011 βρηκα καποιες καλες πληροφοριες για το damage model.ειναι απο το ea forum:The damage bug has been corrected so no more head shot damage being done with body shots but no major changes to the damage model for when it's working correctly: TwitterQuote:[MENTION=14831]demi[/MENTION]ze99 still really sorry to bother you, but i'm liking the bullet damage in beta it's not been changed apart from the 1hit kill bug yes?Quote:[MENTION=19577]dan[/MENTION]dyboots Correct, a bug has been fixed and some weapons have been balanced, but the core is intact.HC features a 50% damage increase, so that the average 5.56 mm AR will kill in 3 shots: TwitterQuote:[MENTION=14831]demi[/MENTION]ze99 How much more demage% will HC have?Quote:[MENTION=9897]Eddie[/MENTION]toast About 50% It will be around 3 shots at point blank with assault rifles, one good burst.Core mode damage ranges from highest body damage being 34 upclose with 7.62 mm weapons such as the SCAR-H, G3, M60. I don't know the long range damage for these guns but I imagine they become 4 hit kills at long range. Standard 5.56 ARs do roughly 20.8 upclose and drop off to roughly 16.7 at long range.TwitterQuote:[MENTION=14831]demi[/MENTION]ze99 Hmm, I like the damage but I think 25-16.7 would be better, cqc feels disjointedly more easy than long range atm.4 hours ago Favorite Reply DeleteQuote:@DK0390 34 is only for the 7.62mm weapons, generally have higher recoil, deviation, and slower rates of fire.4 hours ago via Digsby Favorite Retweet ReplyInterestingly, the damage model uses the BC2 XM8 with magnum as a basis, and then was tweaked slightly so 16.7 x 1.25 = 20.87 or the standard ar damage for the 5.56 rifles in BF3:TwitterQuote:@DK0390 The XM8 with Magnum is the basis for damage in BF3, then tweaked to fit the larger maps and more open spaces of BF3.So BF3 bullet damage is more similar to BC2 than what we thought originally (due to the damage bug causing head multipliers to the body), differences are that Demize has basically took the BC2 damage model and shaved off the damage of the lower ttk weapons like F2000, PP2000, MG3 and focused the BF3 damage model around BC2's magnum equipped XM8, AN94 and AUG so the average ar will be a 5 - 6 hit kill in core , which along with the emphasis on recoil over deviation is exactly what I wanted.Additionally I'd imagine he based the 7.62mm guns around BC2's G3 with magnum but buffed the damage slightly to make it a 3 hit kill upclose to compensate for BF3's increased recoil model.TL;DR: Most ARs in core will be 5-6 and some guns with heavier rounds will be 3-4.
Nephiλiμ Οκτώβριος 11, 2011 #1502 Οκτώβριος 11, 2011 linkzor for e-shop pliz thx Τα εχει στο description του βιντεο. Τσεχια,Σουηδια,Ουγγαρια και Αυστραλια! Δωρακι
Nephiλiμ Οκτώβριος 11, 2011 #1503 Οκτώβριος 11, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=u6l4dAHKL-E]Battlefield 3 Beta : In Real Life - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=-1MJa-ki1Tw]Battlefield 3 Beta : In Real Life 2 - YouTube[/ame]
billpeppas Οκτώβριος 11, 2011 #1504 Οκτώβριος 11, 2011 Όχι στο φλώρικο damage model.Θέλω ένα Rainbow Six 3 με σύγχρονα γραφικά, physics, sound και engine.NOW!
Occultist Οκτώβριος 11, 2011 #1505 Οκτώβριος 11, 2011 Αυτό περιμένεις από παιχνίδι με τη λέξη "battlefield" στον τίτλο του; Μάλλον για κάποιο άλλο παιχνίδι μιλάς...
Athanasios2104 Οκτώβριος 11, 2011 #1506 Οκτώβριος 11, 2011 So far we only know of four Battlefield 3 maps: Operation Metro, Caspian Border, and the recently revealed Operation Firestorm and Grand Bazaar, but 5 maps still remain to be revealed. Luckily, one of our readers managed to extract the names of those maps via Battlelog, and he sent us this list:Battlefield 3 maps Operation Metro Caspian Border Operation Firestorm Grand Bazaar Kharg Island Tehran Highway Siene Crossing Nosharh Crossing Damavand Peak On top of that, there’s four Back to Karkand maps as well, which we’ve known for a while: Strike At Karkand Gulf of Oman Wake Island Sharqi Peninsula Έκανα λίγο search για τους 4 άγνωστους χάρτες και νομίζω μπορούμε στο περίπου να φανταστούμε τι θα περιμένουμε (σε παρένθεση είναι προσωπικές εκτιμήσεις) Kharg Island (CQ με βάρκες και τα πάντα όλα!) List of crossings of the River Seine (λίγα οχήματα/βάρκες στην αρχή και μετά έμφαση στις infantry μάχες) Nowshahr (καθαρό Infantry έτσι όπως βλέπω την πόλη) Mount Damavand (θέλω να πιστεύω ότι το Map θα είναι epic, κάτι αντίστοιχο με την Caspian Border άλλα στις χιονισμένες βουνοκορφές της Πίνδου!)
billpeppas Οκτώβριος 11, 2011 #1507 Οκτώβριος 11, 2011 Αυτό περιμένεις από παιχνίδι με τη λέξη "battlefield" στον τίτλο του; Μάλλον για κάποιο άλλο παιχνίδι μιλάς... Όχι ακριβώς αυτό, αλλά αρκετά παραπλήσιο. Τι θέλω από ένα BF ? Μεγάλα και ανοιχτά maps ( ανοιχτά από την άποψη να έχουνε πολλά routes και χώρους [ ανοιχτούς και κλειστούς, επί το πλείστον ανοιχτούς προφανώς όμως ] ). Ρεαλισμό στα όπλα, και στο damage ( μια σε καρδιά/πνεύμονες/κεφάλι/λαιμό = bye bye, μια στο πόδι = κουτσαίνει ο κυρ Μήτσος, 1 στο χέρι που κρατάς το όπλο = άοπλος ο κυρ Μήτσος run chicken run , κλπ κλπ ). Ποικιλία χαρτών και όπλων. Σωστό ήχο, σίγουρα σε μια φουντωμένη μάχη δεν έχεις πολύ καλή ιδέα από τον ήχο in real-life, αλλά όχι σαν αυτό που έχουνε κατορθώσει να φτιάξουνε. Εδώ δεν είναι ok ούτε σε ήσυχο μέρος, με 2 άτομα, έρχεται τρέχοντας ο άλλος δίπλα σου και εσύ καπούτ. Σωστά modes & maps για να υπάρχει πραγματικό team work a la real warfare.
Nephiλiμ Οκτώβριος 11, 2011 #1508 Οκτώβριος 11, 2011 Όχι ακριβώς αυτό, αλλά αρκετά παραπλήσιο.Τι θέλω από ένα BF ? Μεγάλα και ανοιχτά maps ( ανοιχτά από την άποψη να έχουνε πολλά routes και χώρους [ ανοιχτούς και κλειστούς, επί το πλείστον ανοιχτούς προφανώς όμως ] ). Ρεαλισμό στα όπλα, και στο damage ( μια σε καρδιά/πνεύμονες/κεφάλι/λαιμό = bye bye, μια στο πόδι = κουτσαίνει ο κυρ Μήτσος, 1 στο χέρι που κρατάς το όπλο = άοπλος ο κυρ Μήτσος run chicken run , κλπ κλπ ). Ποικιλία χαρτών και όπλων. Σωστό ήχο, σίγουρα σε μια φουντωμένη μάχη δεν έχεις πολύ καλή ιδέα από τον ήχο in real-life, αλλά όχι σαν αυτό που έχουνε κατορθώσει να φτιάξουνε. Εδώ δεν είναι ok ούτε σε ήσυχο μέρος, με 2 άτομα, έρχεται τρέχοντας ο άλλος δίπλα σου και εσύ καπούτ. Σωστά modes & maps για να υπάρχει πραγματικό team work a la real warfare. Ε οκ. Παιξε ΑΡΜΑ τοτε.
Occultist Οκτώβριος 11, 2011 #1509 Οκτώβριος 11, 2011 'Οχι, εκεί μετά θα τουε φαίνεται πολύ ρεαλιστικό και όχι διασκεδαστικό σαν παιχνίδι
Nephiλiμ Οκτώβριος 11, 2011 #1510 Οκτώβριος 11, 2011 Εγω δεν ζηταω πολλα.Να βγαλουν μπολικα booster (οπως τα ελεγαν παλια, θυμαστε?) / DLC με maps,Να διορθωνουν τα bugs γρηγορα και να ακουνε το community και να επιτρεψουν mods.Α και διαμελισμους.ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΖΟΥΜΙΑ ΚΑΙ ΒΙΑ.
billpeppas Οκτώβριος 11, 2011 #1511 Οκτώβριος 11, 2011 'Οχι, εκεί μετά θα τουε φαίνεται πολύ ρεαλιστικό και όχι διασκεδαστικό σαν παιχνίδι Όσο πιο ρεαλιστικό τόσο το καλύτερο. Δεν γουστάρω τα εύκολα και τα "fake" games. DLC με maps, Να διορθωνουν τα bugs γρηγορα και να ακουνε το community και να επιτρεψουν mods. Αυτά και custom maps ( δώστε τον κωλοeditor ρε κριάρια! )
Nephiλiμ Οκτώβριος 11, 2011 #1512 Οκτώβριος 11, 2011 Όσο πιο ρεαλιστικό τόσο το καλύτερο.Δεν γουστάρω τα εύκολα και τα "fake" games.Αυτά και custom maps ( δώστε τον κωλοeditor ρε κριάρια! )Με τα mods ερχονται και maps.Αλλα ΔΕΝ θελουν να δωσουν οχι επειδη η Frostbite ειναι πολυπλοκη και λοιπες σαχλαμαρες.Επειδη θελουν εχουν απολυτη δημιουργικη ελευθερια στο συγκεκριμενο τομεα και να πουλανε τα δικα τους.
Occultist Οκτώβριος 11, 2011 #1513 Οκτώβριος 11, 2011 Όσο πιο ρεαλιστικό τόσο το καλύτερο.Δεν γουστάρω τα εύκολα και τα "fake" games.Απορώ τότε γιατί ασχολείσαι με το bf3. Ποτέ αυτή η σειρά δεν ήταν και ο ορισμός του ρεαλιστικού...απλά ήταν λίγο καλύτερα από cod.Άμα θες ρεαλισμό κοίτα για arma.-
Nephiλiμ Οκτώβριος 11, 2011 #1514 Οκτώβριος 11, 2011 Άμα θες ρεαλισμό κοίτα για arma.-Αυτο.Ή Project Reality Mod.
Zenor Οκτώβριος 12, 2011 #1517 Οκτώβριος 12, 2011 Ποτε επεσε η antena στο Caspian και δεν το ειδα?0:17 στο βίντεο
narta Οκτώβριος 12, 2011 #1518 Οκτώβριος 12, 2011 NOOO, my camping spot!(antenna ) Αμα σε πετυχω Caspian, πρωτο πραγμα θα παω να χωσω οτι C4 εχω στην antenna να πεσει ρε τσιτερι
Grisos Οκτώβριος 12, 2011 #1519 Οκτώβριος 12, 2011 DICE adjusting weapon damage based on beta feedback - Battlefield 3Για να δουμε τι φτιαξανε γτ το νεροπιστολο PP-2000 από τα 100 μετρα ολο με εριχνε one shot.
Wizard! Οκτώβριος 12, 2011 #1520 Οκτώβριος 12, 2011 Αμα σε πετυχω Caspian, πρωτο πραγμα θα παω να χωσω οτι C4 εχω στην antenna να πεσει ρε τσιτερι Εξαρτάται που θα βρεθείς, γιατί είναι ½ ώρα ποδαρόδρομο από άκρη σε άκρη
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now