Wizard! Δεκέμβριος 23, 2011 #4721 Δεκέμβριος 23, 2011 εμένα μου λείπουν τα tracer darts Έχουν βάλει SOFLAM που δουλεύει και μόνο του Η διαφορά είναι, κι εδώ το κάνει πιό ομαδικό αν θέλεις να παίξεις σωστά, ότι άλλος χειρίζεται το SOFLAM άλλος τα αντιαεροπορικά/αντιαρματικά. Έτσι, θέλει συνεργασία.
Nephiλiμ Δεκέμβριος 23, 2011 #4722 Δεκέμβριος 23, 2011 γιατι κολλατε ρε,καλο ειναι να κανεις ενα rotation στα modes,για να μην κατανταει βαρετο.εγω ας πουμε και το conquest το βαριεμαι μετα απο καποια φαση,θελω μονο infantry και κυνηγητο..και το rush εχει πλακα..πιστευω mixed modes ειναι το καλυτερο Το θεμα με τα mixed modes ειναι πολυ ευκολο οταν εχεις 32αρη σερβερ.Στον 64 μιας και δεν υποστηριζονται ολα τα modes, ο σερβερ "κουδουνιζει" και ειτε κρασαρει ειτε απλα κανει οτιναναι....
Wizard! Δεκέμβριος 23, 2011 #4723 Δεκέμβριος 23, 2011 Καλά, δεν είναι μόνο θέμα κάποιων bugs, είναι και λογικό... Παίζεις Conquest με 64 άτομα. Πάει να γυρίσει σε TDM με 32... Θα πρέπει να πετάξει 32 άτομα έξω...
Nephiλiμ Δεκέμβριος 23, 2011 #4724 Δεκέμβριος 23, 2011 (edited) Official NumbersConquest εχει 64/32παικτεςRush εχει 32παικτεςTDM εχει 24παικτεςSQDM εχει 16παικτες.Με "αλχημειες" τα νουμερα πανε64(32)/40/32/24 αλλα εχει αρκετο ζορι με το spawn systemΟπως καταλαβατε το πιο "flexible" ειναι το 32. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 23, 2011 από Nephiλiμ
uNick Δεκέμβριος 23, 2011 #4725 Δεκέμβριος 23, 2011 σκεφτομαι να αγορασω και εγω εναν 32 σερβερ.. αλλα πλεον μετα τις διακοπες
greenforce13 Δεκέμβριος 23, 2011 #4726 Δεκέμβριος 23, 2011 Ρε παιδιά με πετάει συνέχεια έξω. Το κάνει σε κανένα αλλο? Οχι τίποτα άλλο αλλα με πετάει πάνω που γαζώνω...
panosk82 Δεκέμβριος 23, 2011 #4727 Δεκέμβριος 23, 2011 Άμα πάρω αυτά τα 2 μπορώ να παίξω κανονικά το full BF3 online? Buy cd key Battlefield 3 - 17.69€ - Video Games - Action - FPS [ame=http://www.amazon.co.uk/Battlefield-Back-Karkand-Box-Code/dp/B006I4OBFC/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1324658494&sr=8-1]Battlefield 3: Back To Karkand Box - DLC 1 Code: Amazon.co.uk: PC & Video Games[/ame]
Nephiλiμ Δεκέμβριος 23, 2011 #4730 Δεκέμβριος 23, 2011 (edited) Έχουμε settings για το από πάνω; Ναι αμη! 5 ευρω. /*================================================= ====================================="USER" ADJUSTABLE SETTINGS ================================================== ====================================*/ // TODO: Normalize values to be on a human range scale, whole numbers prefered, decimals usable for micro adjustments // These values should have min/max limit checks included in their functions, so that the end user doesn't get crazy results /*------------------------------------------------------------------------------ FILTER SELECTION ------------------------------------------------------------------------------*/ // Comment to deactivate an effect. // Example: To disable the tonemap effect, use // in front of #define USE_TONEMAP #define USE_ANTI_ALIASING #define USE_PRE_SHARPEN //#define USE_BLOOM *NOT WORKING #define USE_TECHNICOLOR #define USE_TONEMAP //#define USE_SEPIA //#define USE_VIGNETTE #define USE_POST_SHARPEN //#define USE_FINAL_LIMITER /*------------------------------------------------------------------------------ FXAA SHADER ------------------------------------------------------------------------------*/ // Set values to calculate the amount of Anti Aliasing applied float fxaaQualitySubpix = 0.62; // Default: 0.75 Raise to increase amount of blur float fxaaQualityEdgeThreshold = 0.113; // Lower the value for more smoothing float fxaaQualityEdgeThresholdMin = 0.0312; // Lower the value for more smoothing /*------------------------------------------------------------------------------ PRE_SHARPEN ------------------------------------------------------------------------------*/ //For higher precision in the calculation of contour, requires slightly more processing power bool highQualitySharpen = 0; //0 = Disable | 1 = Enable // Set values to calculate the amount of AA produced blur to consider for the sharpening pass #define Average 0.8 #define CoefBlur 2 // Set values of the sharpening amount #define SharpenEdge 0.045 #define Sharpen_val0 1.2 /*------------------------------------------------------------------------------ BLOOM ------------------------------------------------------------------------------*/ // Number of samples per pixel taken for the Bloom effect. Don't set it to high! 4 = 25spp, 8 = 81spp, 16 = 289spp #define NUM_SAMPLES2 4 // Must be set with a value dividable by 2 float BloomPreset = 0; // Disabled = 0 (Valid Preset Values = 1 to 9) Preset value 1 to 9 takes control over the next 3 settings. float BloomThreshold = 0; // The min. level at which the effect starts (Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning) float BloomWidth = 0; // Sets the width of the effect (Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning) float BloomPower = 0; // The power of the effect (Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning) /*------------------------------------------------------------------------------ TECHNICOLOR ------------------------------------------------------------------------------*/ #define TechniAmount 0.15 // 1.00 = Max #define TechniPower 4.0 // lower values = whitening // lower values = stronger channel #define redNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max #define greenNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max #define blueNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max /*------------------------------------------------------------------------------ TONEMAP ------------------------------------------------------------------------------*/ #define Gamma 0.9 #define Exposure 0.00 #define Saturation 1.0 // use negative values for less saturation. #define BlueShift 0.00 // Higher = more blue in image. #define Bleach 0.0 // Bleach bypass, higher = stronger effect #define Defog 0.02 // Strength of Lens Colors. #define FogColor float4(0.0, 0.0, 0.0, 0.0) //Lens-style color filters for Blue, Red, Yellow, White. /*------------------------------------------------------------------------------ SEPIA ------------------------------------------------------------------------------*/ #define Earthyellow // Color Tone, available tones can be seen in ColorTones.PNG (Do not use spaces in the name!) #define GreyPower 1 //(Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning), defines how much of the grey color you wish to blend in #define SepiaPower 0 //(Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning), defines how much of the color tone you wish to blend in /*------------------------------------------------------------------------------ VIGNETTE ------------------------------------------------------------------------------*/ // Vignette effect, process by which there is loss in clarity towards the corners and sides of the image, like a picture frame #define VignetteCenter float2(0.500, 0.500) // Center of screen for effect. #define VignetteRadius 1.00 // lower values = stronger radial effect from center #define VignetteAmount -0.70 // Strength of black. -2.00 = Max Black, 1.00 = Max White. /*------------------------------------------------------------------------------ POST_SHARPEN ------------------------------------------------------------------------------*/ // Controls additional sharpening applied after previous processing. Strength should be max 0.25! float Sharpen = 0.045; /*------------------------------------------------------------------------------ FINAL_LIMITER ------------------------------------------------------------------------------*/ // Controls the strenght of the limiter. 1.000 for default setting int LimiterStrenght = 1.000; Post/deferred and motion blur OFF. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 23, 2011 από Nephiλiμ
Zenor Δεκέμβριος 23, 2011 #4731 Δεκέμβριος 23, 2011 Πάντως γενικά καταναλώνει αρκετά frames... Γύρω στα 5-10. Λογικά λόγο του FXAA.
asbatey Δεκέμβριος 23, 2011 #4732 Δεκέμβριος 23, 2011 αρα δεν κανει για μας που παιζουμε στο οριο με τα frames λογω καρτας.δεν πειραζει το απολαμβανουμε κι ετσι,μεχρι αναβαθμισεως
vakis Δεκέμβριος 23, 2011 #4733 Δεκέμβριος 23, 2011 το διαφορά έχει το FXAA από το post process AA?αυτά τα settings πως τα περνάμε στο παιχνίδι?
Zenor Δεκέμβριος 23, 2011 #4734 Δεκέμβριος 23, 2011 Μπορείτε να κάνετε disable το FXAA από την κονσόλα της Frostbite:~worldrender.fxaa enable 0και απλά να χρησιμοποιήσετε τις χρωματικές αλλαγές του injector. Λογικά το fps loss θα είναι μικρότερο ή καθόλου.Απλά κατεβάζεται τα αρχεία και τα πετάτε στον φάκελο του BF3 στο Origin Games.
Proteas Δεκέμβριος 23, 2011 #4735 Δεκέμβριος 23, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=rl4uZj2ewXI]Battlefield 3 Merry Christmas [HD] - YouTube[/ame]Η Hellenic Assault Forces ευχεται Καλα χριστουγεννα σε σας και στις οικογενειες σας !!!
zpaf Δεκέμβριος 23, 2011 #4736 Δεκέμβριος 23, 2011 Άμα πάρω αυτά τα 2 μπορώ να παίξω κανονικά το full BF3 online?Buy cd key Battlefield 3 - 17.69€ - Video Games - Action - FPS Battlefield 3: Back To Karkand Box - DLC 1 Code: Amazon.co.uk: PC & Video Games Αν δεν κανω λαθος τους υπολογισμους σου ερχεται ολο μαζι στα 30 ευρω. EA Battlefield 3 - PC Games - plaisio.gr + Download Battlefield 3 Back to Karkand Expansion Pack - EA στα 35 και χωρις μανουρες.
KoMM Δεκέμβριος 23, 2011 #4737 Δεκέμβριος 23, 2011 πηγα το τσιμπησα και γω μαζι με το καρκαδι, ερρχομαιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
throwdown Δεκέμβριος 23, 2011 #4738 Δεκέμβριος 23, 2011 παιδες πρωτη φορα μπηκα και εγω στον bazo , πολυ καλη φαση ευγε , εγινε fav φυσικα εκανα και καλο σκορ παναθεμα με :dance3:
apostolis159 Δεκέμβριος 23, 2011 #4739 Δεκέμβριος 23, 2011 :clap:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Sk_bUNVx9KY]Battlefield 3 - OPERATION FLY SWATTER (The worst day to be a pilot) - YouTube[/ame]
Wizard! Δεκέμβριος 23, 2011 #4740 Δεκέμβριος 23, 2011 Άλλο ένα κλεφτρόνι: 22Achilles22~3000 kills, ~1400 headshots...Μας είχε σκίσει με τον [MENTION=10229]dunkel_Stern[/MENTION] μέχρι που ανέφερα το όνομά του στο ALL και βγήκε αμέσως από το server... M@κες....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now