Nephiλiμ Ιανουάριος 15, 2012 #5421 Ιανουάριος 15, 2012 Χελια, αυριο θελετε να στησουμε HC Conquest -για βραδακι λεω οχι ολη μερα- ετσι για χαβαλε? -εχω σιγουρα ναι απο Papatsoni/Λαμπρο/propi και οχι απο τους υπολοιπους, αλλα τεσπα-
zampONakiaskiou Ιανουάριος 15, 2012 #5422 Ιανουάριος 15, 2012 Ναι!Ναι!Ναι!Βάλε και HC TDM να γουσταρίζουμε....NOT!
Nephiλiμ Ιανουάριος 16, 2012 #5423 Ιανουάριος 16, 2012 Υπαρχει θεμα παιδες με το PB Screenshot.Οσοι κομπλεξικοι με το μοριο τους εχουν μπει τελευταια, τα PB SCREENS τους ειναι πισσα μαυρα και ετσι ΔΕΝ μπορουνε ανεβουν στο GGCSTREAM για να γινουν global Ban ΑΜΕΣΑ.The BAZO Union - 1000 Tickets - Hosted by TheLab.gr : Punkbuster ImagesΜιλαω για τα σκρηνς που βρισκουμε εδω ε
Athanasios2104 Ιανουάριος 16, 2012 #5424 Ιανουάριος 16, 2012 Υπαρχει θεμα παιδες με το PB Screenshot.Οσοι κομπλεξικοι με το μοριο τους εχουν μπει τελευταια, τα PB SCREENS τους ειναι πισσα μαυρα και ετσι ΔΕΝ μπορουνε ανεβουν στο GGCSTREAM για να γινουν global Ban ΑΜΕΣΑ.Όταν ένα PB screenshot είναι "πίσσα μαύρο" τότε είναι το ίδιο με το να βλέπεις το hack. Είναι λειτουργία του hack να μπλοκάρει με αυτόν τον τρόπο το PB screenshot. Εν ολίγοις, αν ΔΕΝ πάρεις φυσιολογικό screenshot, τότε ο τύπος κάτι φοράει.Για το μαύρο screenshot ισχύει από εποχή 2142 και μπορείς να κάνεις κανονικά report.
Nephiλiμ Ιανουάριος 16, 2012 #5425 Ιανουάριος 16, 2012 Ρε συ Αθανασιε το ξερω οτι παιζει αυτο αλλα οχι και 100% σε οσους τσεκαρα! Επισης εβγαζε μαυριλα σε εσενα και τον Arxagelos!
Athanasios2104 Ιανουάριος 16, 2012 #5426 Ιανουάριος 16, 2012 Καλά τώρα μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνια, διατί να το κρύψωμεν άλλωστε Σοβαρά τώρα, μαύρο pbss = hack/aimbot κτλ. Στο youtube για το 2142 είχε κάποια hacks που φαινότανε η επιλογή. Τώρα με τα bc2/bf3 μπορεί να φταίνε και firewalls, bugs κτλ. Αν δεν βγει BR το παίζεις κορώνα-γράμματα (σαν το TwoFace στο Batman ενα πράμα).
Proteas Ιανουάριος 16, 2012 #5427 Ιανουάριος 16, 2012 [ame]http://www.youtube.com/watch?v=XbMp43R9LNs&feature=g-all-f&context=G2e46838FAAAAAHgAbAA[/ame]
Wizard! Ιανουάριος 16, 2012 #5428 Ιανουάριος 16, 2012 [MENTION=5325]Zenor[/MENTION], δε σε βλέπω αρκετά μέσα τελευταία κι έχεις μείνει πίσω σε hs distance Εχθές, Antena (πίσω, στα στηρίγματα) => Russian base, 1159.6μ. Σε πέρασα Άντε, μπες να παίξεις να περάσεις στα 4ψήφια
Zenor Ιανουάριος 16, 2012 #5429 Ιανουάριος 16, 2012 Ωραίος! Εγώ δεν προλαβαίνω τελευταία...κάτσε να βγάλουν και κανα expansion γιατί βαρέθηκα τις πίστες
Borg Ιανουάριος 16, 2012 #5430 Ιανουάριος 16, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=0_jjnpLSwdc]ONLY IN BATTLEFIELD 3 - BEST OF 350 HOURS GAMEPLAY - YouTube[/ame]
Wizard! Ιανουάριος 16, 2012 #5432 Ιανουάριος 16, 2012 ΒΜP και teamwork FTW! Καλά, ο άλλος με 482ms ping πως έκανε τέτοιο σκορ...;;;
dfk_7677 Ιανουάριος 16, 2012 #5433 Ιανουάριος 16, 2012 Για όσους θέλουν να παίξουν απέναντι σε άλλους Έλληνες παίκτες και να δοκιμάσουν και το non public play, διοργανώνεται το Σάββατο που μας έρχεται το 1ο One Night Cup για το Battlefield 3.
AKISSS Ιανουάριος 16, 2012 #5434 Ιανουάριος 16, 2012 (edited) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=tirXmV49K_A&feature=colike]Know your unlocks: ECM Jammer - YouTube[/ame]edit.Παντα εχω σαν heli pilot jammer-stealth-heatseekers..! Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 16, 2012 από AKISSS
Nephiλiμ Ιανουάριος 16, 2012 #5435 Ιανουάριος 16, 2012 (edited) Πολλες ωρες εχω να σπαμαρω εδω.Ο φφφφφανταστικος GruntGR προτεινε το εξης maplist για σημερα:wake island - metro - tehran highway - noshar canals - strike at karkand - caspian border - kharg island - grand bazzarΤο φορτωνω τωρα!-μαλλον αντι για teheran θα μπει seine- Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 16, 2012 από Nephiλiμ
Lazy Dog Ιανουάριος 16, 2012 #5436 Ιανουάριος 16, 2012 Πολλες ωρες εχω να σπαμαρω εδω.Ο φφφφφανταστικος GruntGR προτινε το εξης maplist για σημερα: wake island - metro - tehran highway - noshar canals - strike at karkand - caspian border - kharg island - grand bazzar Το φορτωνω τωρα! -μαλλον αντι για teheran θα μπει seine- Σωστο τον βρισκω τον Mr Left4dead Αλλά σωστη και η σκατζα της tehran με seine
dunkel_Stern Ιανουάριος 16, 2012 #5438 Ιανουάριος 16, 2012 ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΕΙ ΝΕΟ PATCH ΣΤΟ BF3?!Μιλάμε εδώ και 3 μέρες δεν μπορώ να παίξω σε normal server, πάνω που πάει να τελειώσει το ματσάκι, σκάει κάποιος κάγκουρας με mass murder hack και το ξεσκίζει το παιχνίδι.μιλάμε 20-30 συνεχόμενα ματσάκια καταστράφηκαν έτσι. μιλάμε είναι άπειροι!
Grisos Ιανουάριος 17, 2012 #5439 Ιανουάριος 17, 2012 Χμ! Μην περιμένεις να γραφτεί κώδικας από την Dice για την αντιμετωπιση των hacks. Το φαινόμενο είναι καθαρά θέμα πολιτικής των εταιριών καθώς και οι hackers-noobs-δεν εχω άλλα ενδιαφέροντα στη ζωή μου από το να χαλάσω το game του κοσμάκη-κομπλεξ παντώς τύπου έχουν λεφτά και πληρώνουν. [MENTION=10229]dunkel_Stern[/MENTION] Όπως ανέφερες είναι άπειροι και το πιθανότερο οι περισσότεροι να το έχουν αγοράσει κιόλας. Γτ να χάσει η ΕΑ/DICE σοβαρή μερίδα fans. Εγώ προσωπικα αν έβγαζα λεφτά από τους cheater-hackers στο game μου δεν θα ήθελα να τους δω σε κάποιο άλλο (βλ COD) Βγάλανε ένα punkbuster για μόστρα, σαν το vac της valve, ίσα ίσα για να έχουν να λένε. Γι'υτο στο καινούργιο server μας (:dance3:) ανοιχτά μάτια και το τευτέρι δίπλα.
Wizard! Ιανουάριος 17, 2012 #5440 Ιανουάριος 17, 2012 Θα μπορούσε να γραφτεί κώδικας για να προστατεύει το παιχνίδι, αλλά εκτός των όσων ανέφερε ο [MENTION=3942]Grisos[/MENTION], είναι αρκετά δύσκολος και πολύπλοκος. Γενικά, ότι τρέχει client side, είναι πολύ δύσκολο να ελεγχθεί.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now