Jump to content



Ερώτηση για δεύτερη τοποθέτηση σκληρού


Nick61

Recommended Posts

Καλησπέρα σας.Το δηλώνω εξαρχής, είμαι άσχετος λίγο...

Η ερώτηση μου είναι άν μπορώ να τοποθετήσω δεύτερο σκληρό στο κουτί μου...

¨Εχω έναν παλιό WD 20GB και θέλω να τον βάλω μαζί με τον καινούργιο 250GB που έβαλα WD....αλλά δεν ξέρω πώς...;

Δείξτε λίγο κατανόηση σε έναν άσχετο που ζητάει βοήθεια...:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 45
  • Created
  • Last Reply

Ναι, σε ένα pci slot. Θα δουλέψει, θα βρεις drivers, μάλλον ο controller θα συνοδεύεται από CD με τους drivers. Εκτός αν πάρεις νέο motherboard, αλλά αφού αυτό που έχεις, δεν έχει ενσωματωμένο sata controller, είναι παλιό, οπότε πας για αλλαγή όλων των βασικών (motherboard, CPU, μνήμη, κάρτα οθόνης). Πάρε έναν controller καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Είναι σίγουρο οτι δεν εχει IDE/ATA υποδοχή η μητρική σου; Μήπως είναι ήη κατηλειμμένη με μια φαρδια καλωδιοταινία που πηγαινει στο CD-DVD? Αν ναι, μπορείς να βαλεις τον δίσκο στο ίδιο καλώδιο.

Αλλιώς υπάρχει και η λύση αντάπτορα SATA-IDE (πχ Abit Serillel),αν βρεις απο κανέναν γνωστό πχ.

serillel-sata_end.jpg

Πάντως ο μόνος λόγος να εχει νόημα να συνδέσεις τον 20αρη δίσκο είναι να θες να παρεις αρχεια που εχει μεσα. Αλλιώς τα 20GB είναι σχεδόν ασήμαντα μπροστά στα 250 που έχεις τώρα, και ο 20αρης καθότι παλιός δεν θα είναι καιπολυ αξιόπιστος, μπορεί να χαλάσει ανα πάσα στιγμή.

O IDE controller έχει ~15Ε, ενώ με 25-30 παιρνεις USB stick 16GB που ειναι και φορητό, και ισως και πιο γρηγορο απο τοσο παλιό δίσκο

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να βάλω και δεύτερο για να αποθηκεύω ταινείες...

Η μητρική είναι SOLTEK...

Μοντέλο; πρεπει να το γραφει καπου πανω στην πλακετα

Έχεις εξαντλήσει τα 250GB? Πόσο καιρό θα κάνει να γεμίσει και ο 20αρης; Ουσιαστικά ότι χωράει το γράφεις σε 4 DVDR

Link to comment
Share on other sites

παρε μια εξωτερικη θηκη τοτε.