Jump to content



Kαταγγελια προς Sony-Hellas


YDinopoulos

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους.

Θελω να σας πω την ιστορια μου, μιας και με ταλαιπωρει 4+ μηνες τωρα !

Οκτωβριο του 2009, αγορασα στην αδερφη μου εναν φορητο υπολογιστη Sony Vaio μιας της αρεσε το χρωμα (φουξια...)

Για κανα μηνα όλα ηταν μια χαρα και ολοι ηταν ευχαριστημενοι.

Παμε προς Χριστουγεννα και εχει αρχιζει η αδερφη μου να γκρινιαζει οτι δεν μπορει να δουλεψει μιας και η οθονη της ανοιγει και κλεινει συνεχεια. Πηγα απο εκει και οντως η οθονη εσβηνε (τελειως, οχι screen saver μαυρο) και ανοιγε μετα απο 1 λεπτο η αλλες φορες ακομα παραπανω.

Ειπα να παρω τηλεφωνο το Sony Vaio Link. Ενα τηλεφωνο τηπου 0044...Γερμανια γαρ. Μιλησα με τα παιδια εκει (Ελληνοπουλα και μπορω να πω παρα πολυ εξυπηρετικα.) και μου ειπαν οτι πρεπει να το στειλω να το δουν. Ετσι και μετα απο 2 μερες ηρθαν απο την DHL και συσκευασαν σε ειδικο κουτι τον φορητο. Μετα απο 10 μερες το λαπτοπ ηρθε. Μαζι ενα χαρτι που εγραφε το τι διορθωσαν (1 fan και αλλαξαν το καπακι της οθονης -που ειχε χαλασει η αδερφη μου-). Για 2-3 μερες το λαπτοπ δουλευε καλα αλλα μετα αρχισε το ιδιο.

Παλι τηλεφωνο Sony και εκει τους ανεφερα οτι κανει το ιδιο και ζητω αντικατασταση με νεο ιδιο η με ιδια specs. Εκει μαθαινω οτι η Sony εχει πολιτικη οτι πρεπει ΝΑ ΣΤΑΛΕΙ 4 (ΤΕΣΣΕΡΙΣ) ΦΟΡΕΣ μια συσκευη με το ΙΔΙΟ προβλημα, πριν προβουν σε αντικατασταση. Ειπα δεν γ@μιεται και τους ειπα φτιαξτε το. Σε 10-12 μερες οντως το λαπτοπ ειχε παει Ιρλανδια και ειχε επιστρεψει (δευτερη φορα μετραμε....)

Μετα απο κανα 2 εβδομαδες παλι τα ιδια. Προβλημα η οθονη, τηλεφωνα στν SONY, να απαιτω να μου το φτιαξουν οπως και εγινε. Παλι σε 10-12 μερες το λαπτοπ ηρθε και εδειχνε να δουλευει.

Περασε κανα 2-3 εβδομαδες και για ακομη μια φορα το προβλημα ξαναεμφανιστηκε. Οθονη να μαυριζει τελειως κ να αναβει για δεκατα του δευτερολεπτου και μετα να μαυριζει για 3-6 λεπτα ! Το εστειλα παλι πισω, αλλα αυτην την φορα μου ειπαν οτι εβαλαν τον φορητο σε "Stress test" 1 εβδομαδα και δεν παρουσιασε κανενα προβλημα ! Και φυσικα μου το εστειλαν πισω παλι !

Ο φορητος συνεχισε να κανει τα ιδια. Την προηγουμενη εβδομαδα, πηρα το κινητο μου τηλεφωνο και εκανα μια βιντεο-εγγραφη 5 λεπτων περιπου, οπου φαινοταν το προβλημα. Φυσικα τους εδειξα κ στην αρχη οτι φορτιστης/μπαταρια ειναι SONY για να μην μου ελεγαν τπτ περι μη-αυθεντικων ανταλακτικων. Το εστειλα και περιμενα απαντηση.

Νωριτερα με πηραν τηλεφωνο και παλι μου ειπαν οτι δεν βρηκαν τιποτα, ο φορητος δεν παρουσιαζει προβλημα, παρόλο που τους εστειλα cd με το προβλημα (σσ το αρχειο το εστειλα σε 4 διαφορετικα format, να μην μου λενε οτι δεν εχουν codec κλπ...)

Επικοινωνησα ηδη με τον δικηγορο της εταιριας μου και αυριο θα κανω επωνυμη καταγγελια στο ΙΝΚΑ και θα ξεκινησω παραλληλα αλλη καταγγελια προς την SONY HELLAS.

Αυτη ειναι η μινι-ιστορια μου. Θα κανω Updates οπως προχωραει η ιστορια...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Από ότι κατάλαβα με βάση τα γραφόμενά σου η πολιτική της Sony ισχύει όσον αφορά τις "4 φορές το ίδιο πρόβλημα" αλλά μέχρι τις... 3 φορές που θα τους το στείλεις. Την 4η δεν βρίσκουν την βλάβη. Σωστά;

Link to comment
Share on other sites

Ωραία πράγματα. Την άλλη φορά στείλε τους και το link από το thread. Το e-shop ήδη έχει πάρει χαμπάρι ότι επιλύσεις θεμάτων που αναφέρονται στο forum αποτελούν διαφήμισή για αυτό. Ελπίζω να το κατανοήσουν και οι ίδιοι αυτό και να μην σκεφτούν τίποτα στο στυλ "Εμείς είμαστε η υπερμέγιστη SONY. Δεν έχουμε ανάγκη από τέτοια διαφήμιση".

Καλό κουράγιο.

όταν τότε σου λεγα να πάρεις Toshiba και όχι Sony λόγω υποστήριξης δε μ άκουσες :(

Kαι εγώ που δεν ασχολούμαι με laptops αυτό έχω καταλάβει. Για support Toshiba.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειχε φουξια ρε Γιωργο. Και μου ελεγε η μικρη οτι ηθελε μονο φουξια κλπ...

Αν δω οτι δεν κανουν πισω, θα προχωρησω με δημοσιευση σε αλλα φορουμ( εγχωρια και εξωτερικου) και σε websites απο περιοδικα.

Link to comment
Share on other sites

Και αν θυμάσαι σου πα πάρε το Toshiba και τράβα στον Κοπρίτη να στο σενιάρει με φούξια αυτοκόλλητα και να σου κάνει και ότι σχεδιάκι γουστάρει η μικρή. :turn:

τέλος πάντων ότι έγινε έγινε.......καλά ξεμπερδέματα.:hug:

Υ.Γ.

(τα powerlines στρώσανε ή ακόμα?) :rofl:

Link to comment
Share on other sites

όταν τότε σου λεγα να πάρεις Toshiba και όχι Sony λόγω υποστήριξης δε μ άκουσες :(

Kαι εγώ που δεν ασχολούμαι με laptops αυτό έχω καταλάβει. Για support Toshiba.

Δεν θα το έλεγα. Είπα να μην μιλήσω, αλλά και στην Toshiba το ίδιο αναλογεί. Πήγαμε με τα χίλια ζόρια το λάπτοπ της γυναίκας, αντικατάσταση μετά την 3η φορά μας είπαν. Επίσης, κάθε φορά ταλαιπωρία με το service από άλλο πλανήτη.

Δεν τα καλοθυμάμαι, αλλά κάπως έτσι πήγε:

- Δεν μπορώ να το φέρω, αναλαμβάνετε παραλαβή εσείς; (ήταν με free pickup εντωμεταξύ)

- Όχι, αλλά μπορείτε να τηλεφωνήσετε στην ACS να το παραλάβει, χρέωση δική μας. Μόνο να προσέξετε τη συσκευασία

- Διαθέτει η ACS εφόσον συνεργάζεστε κατάλληλη συσκευασία για το laptop?

- Ναι.

- Τουυυυυτ.. ACS παρακαλώ

- Ναι, ένα laptop θέλω να στείλω στην Toshiba

- Μάλιστα, να προσέξετε τη συσκευασία

- Μα, μου είπαν ότι έχετε εσείς εφόσον συνεργάζονται μαζί σας.

- Όχι δεν έχουμε και μη το βάλετε στην τσάντα του, δεν είναι ασφαλές. Η ευθύνη είναι δική σας για τη μεταφορά, αλλά δεν διαθέτουμε κατάλληλη συσκευασία.

- Τοοοοοοουτ... Toshiba παρακαλώ

- Ναι, μόλις μίλησα με ACS, μπλα μπλα μπλα

- Αδύνατον, θα καλέσω εγώ και θα σας έρθει courrier

Μετά από 3 ημέρες τηλεφωνώ πάλι, επαναλάβετε το από πάνω.

Μετά από άλλες 5 παίρνω, ο υπεύθυνος του service (δεν ξέρω αν όντως ήταν, μετά δεν έβγαινε ξανά στο τηλέφωνο) είπε ότι θα έρθει να το πάρει αυτοπροσώπως! Φυσικά και δεν έγινε και τελικά μετά από 20 μέρες αναγκάστηκα να αγγαρέψω δικό μου άνθρωπο να το πάει και φυσικά να το φέρει κιόλας, αφού δεν μπορούσα να πάρω και 2 άδειες για να κάνω τη δουλειά μου.

Τώρα, μόλις χαλάσει 4η φορά είμαι περίεργος να δω αν θα κρατήσουν την υπόσχεση.

Α, και για να μην το ξεχάσω, την 3η φορά που έγινε η αντικατάσταση της motherboard μας είπαν ότι θα μας κάνουν ένα "δωράκι" για την ταλαιπωρία. Τι ήταν; Η εγγύηση της νέας motherboard! Ευχαριστώ ρε!

Από μένα HP, Toshiba και Sony ΜΑΥΡΟ, το επόμενο θα είναι Dell.-

Link to comment
Share on other sites

τζιπάβλη αυτά πριν πόσο καιρό έγιναν?έχω πάνω από 2χρόνια να ακούσω τέτοιο περιστατικό από την Ideal.....Καλά με ACS τι άκρη να βγάλεις....μιλάμε οι άνθρωποι βγάζουν το λάδι στις εταιρίες (ο της Ideal έλεγε αλήθεια για ειδικές συσκευασίες) και τίποτα δεν εφαρμόζουν από τις συνεργασίες που πληρώνονται. Απλά είναι η φθηνότερη courier.....σε εταιρικούς πελάτες από τις υπόλοιπες....

Link to comment
Share on other sites

Περσινό περιστατικό. Βασικά ούτε χρόνος δεν έχει κλείσει. Δεν με νοιάζει τι κάνει η ACS και η κάθε ACS. Εφόσον πάω και σκάω 1.200€ για Laptop θέλω να έχει το support που πλήρωσα, δεν με νοιάζει τι κάνει ο ΧΨ συνεργάτης, ας έρθει η Ideal να το πάρει.

Link to comment
Share on other sites

Δίκιο έχεις μαζι σου....θα έπρεπε εφόσον η acs είναι ζώα να έρθει άνθρωπος της Ideal για παραλαβή από το χώρο σου.

Πίστεψέ με πάντως πολύ σπάνιο το περιστατικό σου.....δε μπορείς να φανταστείς τι γίνεται με τις υπόλοιπες εταιρίες Acer, HP, Sony........μαύρα σκοτάδια σε σχέση με το support της Ideal.

Δε ξέρω αν φαίνεται κάπως η φιλαρέσκειά μου προς τα Toshiba σε σχέση με τα υπόλοιπα laptop αλλά είμαι στο χώρο περίπου 3χρόνια και έχω ένα πολύ μεγάλο δείγμα για την κάθε εταιρία για να τα λέω αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Δίκιο έχεις μαζι σου....θα έπρεπε εφόσον η acs είναι ζώα να έρθει άνθρωπος της Ideal για παραλαβή από το χώρο σου.

Πίστεψέ με πάντως πολύ σπάνιο το περιστατικό σου.....δε μπορείς να φανταστείς τι γίνεται με τις υπόλοιπες εταιρίες Acer, HP, Sony........μαύρα σκοτάδια σε σχέση με το support της Ideal.

Δε ξέρω αν φαίνεται κάπως η φιλαρέσκειά μου προς τα Toshiba σε σχέση με τα υπόλοιπα laptop αλλά είμαι στο χώρο περίπου 3χρόνια και έχω ένα πολύ μεγάλο δείγμα για την κάθε εταιρία για να τα λέω αυτά.

Δεν είναι τόσο σπάνιο.... το laptop ήρθε από rma μετά από 2 μήνες και άπειρα τηλέφωνα.... Δεν ξέρω τι ήτανε παλιά η Ideal αλλά τώρα έχει καταντήσει μεγάλο μπακάλικο!:angry:

Link to comment
Share on other sites

Αμ, δεν θέλατε onsite επισκευή από την Dell... :p

Αμ δεν είναι onsite, σπίτι σου έρχονται και το φτιάχνουν.Για laptop συνέβη αυτό.

YDinopoulos καλά και γρήγορα ξεμπερδέματα γιατί απ ότι φαίνεται μόνο φιγούρα έχει η sony στα laptop.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα το έλεγα. Είπα να μην μιλήσω, αλλά και στην Toshiba το ίδιο αναλογεί. Πήγαμε με τα χίλια ζόρια το λάπτοπ της γυναίκας, αντικατάσταση μετά την 3η φορά μας είπαν. Επίσης, κάθε φορά ταλαιπωρία με το service από άλλο πλανήτη.

Δεν τα καλοθυμάμαι, αλλά κάπως έτσι πήγε:

- Δεν μπορώ να το φέρω, αναλαμβάνετε παραλαβή εσείς; (ήταν με free pickup εντωμεταξύ)

- Όχι, αλλά μπορείτε να τηλεφωνήσετε στην ACS να το παραλάβει, χρέωση δική μας. Μόνο να προσέξετε τη συσκευασία

- Διαθέτει η ACS εφόσον συνεργάζεστε κατάλληλη συσκευασία για το laptop?

- Ναι.

- Τουυυυυτ.. ACS παρακαλώ

- Ναι, ένα laptop θέλω να στείλω στην Toshiba

- Μάλιστα, να προσέξετε τη συσκευασία

- Μα, μου είπαν ότι έχετε εσείς εφόσον συνεργάζονται μαζί σας.

- Όχι δεν έχουμε και μη το βάλετε στην τσάντα του, δεν είναι ασφαλές. Η ευθύνη είναι δική σας για τη μεταφορά, αλλά δεν διαθέτουμε κατάλληλη συσκευασία.

- Τοοοοοοουτ... Toshiba παρακαλώ

- Ναι, μόλις μίλησα με ACS, μπλα μπλα μπλα

- Αδύνατον, θα καλέσω εγώ και θα σας έρθει courrier

Μετά από 3 ημέρες τηλεφωνώ πάλι, επαναλάβετε το από πάνω.

Μετά από άλλες 5 παίρνω, ο υπεύθυνος του service (δεν ξέρω αν όντως ήταν, μετά δεν έβγαινε ξανά στο τηλέφωνο) είπε ότι θα έρθει να το πάρει αυτοπροσώπως! Φυσικά και δεν έγινε και τελικά μετά από 20 μέρες αναγκάστηκα να αγγαρέψω δικό μου άνθρωπο να το πάει και φυσικά να το φέρει κιόλας, αφού δεν μπορούσα να πάρω και 2 άδειες για να κάνω τη δουλειά μου.

Τώρα, μόλις χαλάσει 4η φορά είμαι περίεργος να δω αν θα κρατήσουν την υπόσχεση.

Α, και για να μην το ξεχάσω, την 3η φορά που έγινε η αντικατάσταση της motherboard μας είπαν ότι θα μας κάνουν ένα "δωράκι" για την ταλαιπωρία. Τι ήταν; Η εγγύηση της νέας motherboard! Ευχαριστώ ρε!

Από μένα HP, Toshiba και Sony ΜΑΥΡΟ, το επόμενο θα είναι Dell.-

Με την Toshiba πρόσφατα είχαμε μια ιστοριούλα η οποία είχε αίσιο τέλος...

Η υποστήριξη τους είναι όντως άριστη....ισχύει...

Το πρόβλημα είχε να κάνει με το βύσμα τροφοδοσίας του λαπτοπ....παίρνω Toshiba

-έχω αυτό και αυτό το πρόβλημα

-ναι μπορείτε να μας το στείλετε ?

-μα φυσικά, που ?

-Κρέοντος 25, Σεπόλια, για τον όμιλο toshiba

-μάλιστα, με πιο τρόπο

-με την acs, χρέωση δική μας

-έγινε σας ευχαριστώ, αύριο κιόλας θα φύγει

Αύριο λοιπόν πάω και το στέλνω....σαν παλαβοί οι άνθρωποι, εκτός του ότι με ξέρουν, εγώ το λαπτοπ το πήγα μόνο με την τσάντα του και το έφτιαξαν κομπλέ....

Πηγαίνει στην Toshiba μνμ στο κινητό, ότι μπήκε στο service, περιμένουν ανταλλακτικό(βάση τροφοδοσίας) , έρχεται σε τρεις μέρες μου το στέλνουν....τπτ το λαπτοπ νεκρό

Ξανά τηλέφωνο τα ίδια, το στέλνω πάλι και τώρα αλλάζουν μητρική (ναι μητρική:boxed:).....περνάνε δυο μέρες το στέλνουν....πάω χαρά χαρούμενος να το ανοίξω....τσουκου....τιποταααααααααα...

Παίρνω τηλέφωνο τους λέω δώστε μου τον κύριο Ταδε που ασχολήθηκε και τις δυο φορές με το λαπτοπ....μου λένε θα του πω να σας πάρει τηλ γιατί δεν έχουμε άμεση επικοινωνία με το τμήμα service....οκ περιμένω μιάμιση μέρα, δεν με πήρε....παίρνω πάλι....λοιπόν λέω σας παρακαλώ πολύ επειδή ο κύριος ταδε δεν μπηκε καν στον κόπο να με πάρει τηλ. ένα πράγμα θα σας πω....όταν τελειώσει την επισκευή του, να δοκιμάσει να τον ανοίξει με τον ίδιο τρόπο που θα τον άνοιγα εγώ στο σπίτι μου (ίδιο τροφοδοτικό εννοούσα).

Πάμε πάλι.....στην ACS μόλις με έβλεπαν γελούσαν....το στέλνω δεύτερα πρωί πρωί... κατά το μεσημέρι μνμ στο κινητό ότι μπήκε στο service....και κατά τις 5 το απόγευμα άλλο μνμ στο κινητό το λαπτοπ έχει αποσταλεί...

Όπα αυτό δεν μου άρεσε, για να δούμε τι ακολουθεί τώρα.....έρχεται την Τρίτη, πάω να το ανοίξω και......ΝΑΙΙΙΙΙΙ ανοιξεεεεε.....αυτά....

Συμπέρασμα: ACS άψογη. Εντάξει υπάρχουν και ιδιαιτερότητες από υποκατάστημα σε υποκατάστημα

Toshiba για μένα άψογη. Μπορεί να με παίδεψαν λιγάκι αλλά οκ !!

TOSHIBA ΠΑΙΔΙΑ

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.