Cyber_Cookie Αύγουστος 16, 2016 #1961 Αύγουστος 16, 2016 πριν 42 λεπτά, το μέλος astrolabos έγραψε: Ένας μου έκανε παράπονα για εσένα. Μου λέει ότι τον έσπρωξες και τον έβρισες και ντροπή μου που έχω τέτοιους αξιωματικός στην clan μου πριν 13 λεπτά, το μέλος raziel έγραψε: Ναι ναι,τον στόλισα λιγάκι,είπε πως θα σε πει να μου τραβήξεις τ'αυτί @Rusty_Cookie @DimLar 2
raziel Αύγουστος 17, 2016 #1966 Αύγουστος 17, 2016 11 minutes ago, astrolabos said: ThaSeSkisw όνομα και πράγμα Πριν από λίγο 6 kills με το isu 152 κι έκανα και το scouter,πήγα και βρήκα τα 2 άρτι τους γιατί το tvp μας είχε κωλοσφίξεις και άραξε πάνω στο λόφο να παριστάνει το πετεινάρι. Έβγαλα κι αποστολή με honor,νάναι καλά τα θύμα... εχμ τα παιδιά 1
Cyber_Cookie Αύγουστος 17, 2016 #1970 Αύγουστος 17, 2016 Να πεις οτι δε στο πα, στο πα. Αντε και στο 6αρι τώρα. 1
raziel Αύγουστος 18, 2016 #1971 Αύγουστος 18, 2016 Ψωνίσαμε και σήμερα,rhm scorpion,εντυπώσεις εντός της ημέρας 3
raziel Αύγουστος 18, 2016 #1972 Αύγουστος 18, 2016 Ένα έχω να πω,θα καταστρέψει τα 8άρια strongholds,με 3 is3 ένα σπότερ και 4 τέτοια θα γίνει της πόρνης 2
Cyber_Cookie Αύγουστος 18, 2016 #1973 Αύγουστος 18, 2016 (edited) Mπαινω game με το KV4, βλεπω στην ομαδα μου Skorpion G πλατουν με Borsig. Τους ρωτησα αν τους βγηκε καλό το εργαλείο και αν μπορω να δω κατι, με διαολοστείλανε. Με τα πολλά σκαω με το ZiS24(107mm) ΗΕ στον G και του κόβω 450αρα. Σε αυτούς τους πήρε πανω απο 5 φορες να με τρυπήσουν. Ο δε G είχε 2 Ding στο πλαϊνό μου και βαραγε καθετα, 90 μοιρες. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 18, 2016 από Rusty_Cookie 2
raziel Αύγουστος 18, 2016 #1974 Αύγουστος 18, 2016 1 hour ago, Rusty_Cookie said: Mπαινω game με το KV4, βλεπω στην ομαδα μου Skorpion G πλατουν με Borsig. Τους ρωτησα αν τους βγηκε καλό το εργαλείο και αν μπορω να δω κατι, με διαολοστείλανε. Με τα πολλά σκαω με το ZiS24(107mm) ΗΕ στον G και του κόβω 450αρα. Σε αυτούς τους πήρε πανω απο 5 φορες να με τρυπήσουν. Ο δε G είχε 2 Ding στο πλαϊνό μου και βαραγε καθετα, 90 μοιρες. Δεν ήμουν εγώ γι αυτό δεν περνούσε από το πλάι
Cyber_Cookie Αύγουστος 18, 2016 #1975 Αύγουστος 18, 2016 O @DimLar εσκασε σε εναν teammate, παλι, για 1010 στο hull. Σαν να βαράς χαρτοκουτο με wrecking ball.
Cyber_Cookie Αύγουστος 18, 2016 #1977 Αύγουστος 18, 2016 (edited) πριν 30 λεπτά, το μέλος raziel έγραψε: Ντροπή σας ρεμάλια Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 18, 2016 από Rusty_Cookie 2
raziel Αύγουστος 18, 2016 #1978 Αύγουστος 18, 2016 Γιατί όποτε παίζω με td να έχω τα χειρότερα σποτερς?Πάλι καλά που σποτάρανε κάποια βαρειά αλλιώς θα έκανα χειρότερα 3
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now