Jump to content



EasyBuyWorld (EBW) και προβλημα στην αγορα


Recommended Posts

αγόρασα από τους κυρίους ελαττωματική συσκευή

η οποία φτιάχτηκε όπως με ενημέρωσαν στις 13/12/11

και καλύφθηκε από την εγγύηση

και την κράτησαν οι ίδιοι !!!

έχω 3 mail που με ενημερώνουν τα παρακάτω

με τις ημερομηνίες που τα παρέλαβα και αναγράφω και πότε

στις

Wednesday, 14 December 2011, 7:58

-----------------------------------------------

'ΤΟ SERVICE ΣΑΣ ΜΕ SERIAL N. 355474043017894 ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΗΚΕ ΣΤΟ EASYBUYWORLD ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΜΕ ΚΩΔ: 27287. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ Γ. Κιαπέκος-2106196962. "

-----------------------------------------------

στις

friday, 13 January 2012, 7:03

-----------------------------------------------

ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΤΕ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!Γ. Μπαλατσός-2106196962

-----------------------------------------------

και δευτερο αμεσως μετα

friday, 13 January 2012, 7:03

-----------------------------------------------

ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΑΦΗΣΕΙ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΣΤΑΛΛΕΙ ΑΜΕΣΑ. ΕΥΧΑΡΙΣTOYΜΕ ΠΟΛΥ!Γ. Μπαλατσός-2106196962. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ SMS Ή ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ 6980700596.

-----------------------------------------------

και αυτός o διάλογος μας μέσω paypal

ο οποίος είναι με σειρά απο κάτω προς τα πάνω

Αν ξέρετε από paypal

τα συμπεράσματα δικά σας

1/16/2012 03:49 PST - PayPal: Seller escalated this dispute to a Claim.

1/16/2012 03:49 PST - Seller: This Customer has done several orders in the past.He placed this order for 2 mobile phones at 2011-11-22 15:12:58 and received the order at 2011-11-23 10:20:00 as the signed voucher of the courier shows. After 21 days he send the one of two phones to us. We told him that he should send it directly to the official import company of the product here in greece. Anyway we sent this product to the official import company (Wind Hellas) at his behalf. We did more than we should do. Now he wants refund for this product from us. We think that resolution center of Paypal should not be used as a mean of black male. For this reason we escalate this dispute to a claim. (We also talk to official import company at his behalf and they told us that he will have his phone back when ready). He have all request papers (signed delivery voucher from courier, and everything else you could ask.Thanks for your time.EasyBuyWorld

1/2/2012 02:10 PST - Buyer: Σας παρηγγειλα 2 κινητα εκ των οποιων το 1 (με sereial n. 355474043017894 ) λειτουργησε μονο μια φορα και δεν ξαναδουλεψε.. σας το γνωστοποιησα στις 3/12/11 με mail και μου απαντησατε να σας το στειλω με γενικη ταχυδρομικη οπως και εκανα και το παραλαβατε επιτυχως στις 14/12/2011 και την καταχωρησατε με κωδικο 27287 στο καταστημα σας.Στις 27/12/11 σας ξανα ενοχλησα με mail και μου ειπατε οτι δεν γνωριζετε ακομα κατι γιατι την εχετε στειλει στην αντιπροσωπια ..λογο του οτι δεν εχω την συσκευη που αγορασα απο το καταστημα σας και ο χρονος που μου επιτρεπει η paypal να ζητησω τα λεφτα μου πισω τελειωνει θα ηθελα αν δεν εχετε σκοπο να την αντικαταστησετε να μου επιστρεψετε τουλαχιστον το ποσο που πληρωσα.Με εκτιμηση Βασιλειου Χρηστος

View case history

Jan 16, 2012 - PayPal: Email sent to seller

Jan 16, 2012 - PayPal: Email sent to buyer

Jan 16, 2012 - Seller: Dispute escalated to claim

Jan 16, 2012 - Buyer: Dispute filed

Jan 2, 2012 - PayPal: Email sent to seller

Jan 2, 2012 - PayPal: Email sent to buyer

Jan 2, 2012 - Buyer: Dispute filed

Με κατηγορούν για εκβιασμό ενώ μου κρατάν την συσκευή και δεν απαντάν σε τηλέφωνα !!!

Έγινε επεξεργασία από DJD
Link to comment
Share on other sites

Απορω γιατι αγοραζετε ακομα απο αυτο το μαγαζι πραγματικα ...

Το οτι το μαγαζι εδωσε τετοια απαντηση και μαλιστα κατηγορει τον πελατη μιλαει απο μονο του.

Εκτος απο το paypal κανε και μια καταγγελια στην γενικη γραμματεια καταναλωτη, συνηγορο καταναλωτη, μην το αφησεις ετσι ..

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - Ανεξάρτητη Αρχή

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών | ΚΕ.Π.ΚΑ - Αρχική

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Link to comment
Share on other sites

Στειλε τα email στο paypal με τις ενημερωσεις τους και με αγγλικη μεταφραση απο κατω. Ενημερωσε επισης οτι σε εχουν γραμμενο εδω και ποσες μερες και ξεσκισε τους. Φυσικα παραλληλα προχωρας και σε καταγγελιες παντου και μολις τελειωσει η ιστορια καρφωσε το σε ολα τα Ελληνικα site που ασχολουνται με κονσολες, αφου εκει ειναι που τους τσουζει.

Link to comment
Share on other sites

Aπορώ γιατί εμπιστεύεστε αυτά τα καταστήματα ακόμα... Απορώ... Κατευθείαν καταγγελία και άστους μετά να κλαίγονται. Δεν ειμαι υπέρ στο να κλείνουν καταστήματα, αλλα το συγκεκριμένο έπρεπε να εχει φάει λουκέτο εδώ και καιρό. Την ίδια συμπεριφορά είχαν και σε εμένα που είχα πάει για αντικατασταση ένα PS3. Eιρωνείες και υφάκι, όταν πήγαν να μου πασάρουν μια χιλιοχτυπημένη κονσόλα για ανακατασκευασμένη.

Link to comment
Share on other sites

Μη σκάτε, στην ίδια μοίρα και το e-shop είναι (και χειρότερα). Οι περισσότεροι που αγοράζανε το κόψανε σταδιακά σε Η/Υ από ότι βλέπω (παλιότερα έβρισκα καμία 14αριά threads με παράπονα e-shop)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω μπλέξει για τα καλά

λεν οτι παρέλαβαν 21 μερες μετα ενω εχω το voucer απο γενική ταχυδρομική οτι το πήραν στις τις 10/12 στις 13:02 και μάλιστα κάποιος Μητας υπέγραψε !!!

κι ας τους είχα ενημερώσει μια βδομάδα μετά αλλά μέχρι να μου πουν τι να κάνω οι μέρες περάσαν, και την καθυστέρηση στο να απαντήσουν το γύρισαν κατά μου !!:wall::wall::wall:

Link to comment
Share on other sites

τα έστειλα παντού φίλε μου

άντε να δούμε τι θα γίνει με τους εκβιαστές

Απορω γιατι αγοραζετε ακομα απο αυτο το μαγαζι πραγματικα ...

Το οτι το μαγαζι εδωσε τετοια απαντηση και μαλιστα κατηγορει τον πελατη μιλαει απο μονο του.

Εκτος απο το paypal κανε και μια καταγγελια στην γενικη γραμματεια καταναλωτη, συνηγορο καταναλωτη, μην το αφησεις ετσι ..

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - Ανεξάρτητη Αρχή

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών | ΚΕ.Π.ΚΑ - Αρχική

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω μπλέξει για τα καλά

λεν οτι παρέλαβαν 21 μερες μετα ενω εχω το voucer απο γενική ταχυδρομική οτι το πήραν στις τις 10/12 στις 13:02 και μάλιστα κάποιος Μητας υπέγραψε !!!

κι ας τους είχα ενημερώσει μια βδομάδα μετά αλλά μέχρι να μου πουν τι να κάνω οι μέρες περάσαν, και την καθυστέρηση στο να απαντήσουν το γύρισαν κατά μου !!:wall::wall::wall:

Mην το σκέφτεσαι. Καταγγελεία κατευθείαν....

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ την μία και μοναδική αγορά που προσπάθησα να κάνω από το μαγαζάκι.

Είχα παραγγείλει το buzz με τα buzzers. Έλεγε πως δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και αναμένουν παραλαβή. Λέω κλάιν, όποτε έρθει. Είχα βάλει να το παραλάβω από το ebw point στο Παγκράτι. Μου έρχεται λοιπόν κάποια στιγμή ένα mail πως έχουν το παιχνίδι και θα ενημερώσουν όταν είναι να αποσταλεί.

Μου έρχεται την επομένη μήνυμα στο κινητό πως είναι στο ebw point να πάω να το παραλάβω. Πηγαίνω απογευματάκι, τους λέω ήρθα για το τάδε, κοιτάει το παλικάρι μου λέει δεν ήρθε κάτι για εσάς. Του δείχνω το sms, παίρνει τηλέφωνο στα "κεντρικά" και μου λέει πως το μήνυμα εννοούσε πως αύριο θα το παραλάβουν στα κεντρικά και μπορούν να το στείλουν αύριο.

Ακυρώθηκε επι τόπου η παραγγελία.

Έτσι είναι να μαγαζάκια θα πρέπει να κλείσουν.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω μπλέξει για τα καλά

λεν οτι παρέλαβαν 21 μερες μετα ενω εχω το voucer απο γενική ταχυδρομική οτι το πήραν στις τις 10/12 στις 13:02 και μάλιστα κάποιος Μητας υπέγραψε !!!

κι ας τους είχα ενημερώσει μια βδομάδα μετά αλλά μέχρι να μου πουν τι να κάνω οι μέρες περάσαν, και την καθυστέρηση στο να απαντήσουν το γύρισαν κατά μου !!:wall::wall::wall:

μπαι δε γουευ , υπαρχει καποιο νεοτερο φιλος?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

ας πω κι εγω την ιστορια μου, εχω παρει απο τον δεκεμβριο του 8 μεχρι σημερα ενα DS lite ενα 360 arcade - στο ενδιαμεσο κατι ψιλολογια και προσφατα ενα xbox one controller, αν εξαιρεσουμε κατι ευτραπελα με ενα ανταλλακτικο ματακι dvd drive για PS2 που ητανε να παραλαβω για εναν φιλο( αξιας 20 ευρω ) κατα τα αλλα ειμουνα ικανοποιημενος απο την εμπειρια μου με αυτους μιας και οτι επαιρνα ητανε συνηθως στην χαμηλοτερη τιμη (συμφωνα με το skroutz)

αποφασιζω λοιπον ο ερμος πριν 2 βδομαδες να παραγγειλω ενα τροφοδοτικο thermaltake london 550w gold για το main pc και μια καρτα asus r7 240 για το htpc στο σαλονι μιας και η 8800gt ητανε απο 2ο χερι και μετα απο καμποσα χρονια λειτουργιας θυμηθηκε να βγαλει artifacts στο desktop.

η παραγγελια ητανε 70+55.60 = 125.60 ευρω την κανω απο το site στις 25 οκτωβριου ημερα σαββατο, παω τριτη γυρω στις 3 το μεσημερι και κανω καταθεση 130 ευρω στον ταδε λογαριασμο που εχουνε στην citibank μεσω ATM (online παρακαλω για να φαινονται τα χρηματα την ιδια ωρα )

τους παιρνω τηλεφωνο αφου γινει η καταθεση για επιβεβαιωση, εδω να σημειωσω πως για να μιλησεις στο τηλεφωνο με αυτους πρεπει να εχεις γαιδουρινη υπομονη και επιμονη !! παρ'ολο που εχουν 3 νουμερα παντα ολα ειναι κατειλημμενα, 8/10 φορες που μπαινεις στην αναμονη σε "κρεμαει" αυτοματα μετα απο 15~ δευτερολεπτα και πρεπει να ξανακαλεσεις.

βρισκω λοιπον μετα απο αρκετη προσπαθεια εναν υπαλληλο για να μιλησω, του δινω κωδικο παραγγελιας ονοματεπωνυμο κλπ και μετα του λεω πως οταν παραλαβουν κι ερθω εγω απο εκει να μου δωσουν τα 4.4 που περισσευουν στο χερι.

αυτος απανταει οτι δεν γινεται αυτο και οτι η διαφορα θα πιστωθει στην επομενη αγορα ή αλλιως θα γινει καταθεση της σε δικο μου τραπεζικο λογαριασμο. τους παιρνω τηλεφωνο την μεθεπομενη μερα και τους λεω οτι θελω με τα 4.4 που μου χρωστανε να παρω ενα hubaki το οποιο εκεινη την χρονικη στιγμη τιμολογουτανε στα 4.4 ( τιμη τηλεφωνικης παραγγελιας οχι web https://www.ebw.gr/el/product/277779/Usb-hub-4-port )

οι μερες περναγανε λοιπον εγω ειμουνα -130 ευρω και απλα περιμενα, κοιταγα καθε μερα το ιστορικο της παραγγελιας απο το site μεχρι που ηρθε η τεταρτη και διαπιστωσα με εκπληξη οτι δεν γινει καποια ανανεωση στην κατασταση της παραγγελιας μου

ΗμερομηνίαΛεπτομέρειες

25/10/2014 1:26:36 μμΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ

25/10/2014 1:27:08 μμΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ SITE

25/10/2014 1:27:11 μμΑΝΑΜΟΝΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

27/10/2014 3:46:45 μμΑΝΑΜΟΝΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

30/10/2014 3:53:23 μμΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

30/10/2014 3:53:25 μμΑΝΑΜΟΝΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ

3/11/2014 12:28:00 μμΑΝΑΜΟΝΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ

3/11/2014 3:52:52 μμΑΝΑΜΟΝΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ

3/11/2014 6:29:13 μμΑΝΑΜΟΝΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ

4/11/2014 10:39:06 πμΑΝΑΜΟΝΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ

7/11/2014 3:09:20 μμΠΡΟΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

7/11/2014 5:46:19 μμΠΡΟΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

7/11/2014 5:47:19 μμΠΡΟΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

7/11/2014 5:47:37 μμΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ - ΠΑΡΕΛΑΒΕ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

8/11/2014 10:17:27 πμΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ - ΠΑΡΕΛΑΒΕ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Τελευταία Ενημέρωση8/11/2014 10:17:27 πμ

τους παιρνω τηλεφωνο λοιπον το μεσημερι και μου λενε οτι εχουν ερθει ολα εκτος απο το thermaltake ( το οποιο btw ειχε γερμανικο κουτι :hm: ) περνανε αλλες 2 μερες και μου ερχεται απογευμα παρασκευης SMS στο κινητο το οποιο εγραφε οτι η παραγγελια μου ειναι ετοιμη για παραλαβη, φτανω στο καταστημα γυρω στις 6 οπου και παρατηρω ενα μικρο "χαος" απο πλευρας κινησης.

ερχεται επιτελους η σειρα μου δινω αριθμο παραγγελιας και επισημαινω πως ειναι ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ στο ονομα μου. ερχονται τα πραγματα, πρωτα η καρτα μετα το τροφοδοτικο και τελος το hubακι, βλεπω οτι δεν εχει καμια σχεση με αυτο της φωτογραφιας και τους εξηγω πως το χρειαζομαι για να συνδεσω πανω 2 dual shock και ενα χειριστηριο xbox, οποτε χρειαζομαι κατι με εξωτερικη τροφοδοσια ή τουλαχιστον να γραφει οτι δινει 500mA ανα θυρα, οχι αυτο που εγραφε απο πισω πως ειναι μεχρι 400 !

Ο υπαλληλος (ο μουσατος μελαχρινος με τα γυαλακια ) επεμενε πως θα ειμαι "μια χαρα" και μετα για να με ξεπεταξει εκτυπωσε ενα μεγαλο λευκο χαρτι, τον ρωτησα (υποθετωντας οτι αυτο ειναι το τιμολογιο μου) αν χρειαζεται να υπογραξω καπου καθως υπεγραφε ο ιδιος και μου απαντησε οχι. τα βαλανε ολα σε μια μεγαλη σακουλα την πηρα τους χαιρετησα και εφυγα βιαστικα για να εξυπηρετηθουν οι αλλοι 10 που ητανε πισω μου.

Ανοιξα την σακουλα 11 το βραδυ που μολις ειχα γυρισει σπιτι, ξαφνικα αρχισαν να ακουγονται απο το δωματιο μου χριστοπαναγιες και κλωτσιδια πανω σε τοιχους και ξυλινες ντουλαπες (ειναι να μην τα παρω :p)

το χαρτι ητανε τελικα ΛΙΑΝΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ, λεω δεν μαμιεται θα δοκιμασω αυριο το hub και δευτερα-τριτη ξανα βολτα με το sofmobile για να γινουν οι απαραιτητες αλλαγες.

δοκιμαζω το hub λοιπον και στην πρωτη στροφη της ocean view εκει που πηγε να κλωτσησει το X1 controller κολλησανε ολα και το χειριστηριο εμεινε χωρις ρευμα :rant:

πηγα σημερα στις 12 το μεσημερι, τους ειπα πρωτα για το hub, οτι θελω να το επιστρεψω γιατι ειναι αχρηστο και οτι βρηκα στο site τους το ταδε καλωδιο usb Male - female 3M και ενα toslink 3 M τις roline με τους ταδε κωδικους και τιμες web (συνολο 5.30)

αυτος θεωρησε καλο αντι να μου κοψει τιμολογιο στα 131.10 (τα 1.10 εννοειται πως τα ειχα ετοιμα και θα τους τα εδινα στο χερι), να μου κοψει τιμολογιο στα 130 και μετα ενα 2ο στα 5.90 (μαλλον εβαλε τιμες τηλεφωνικης παραγγελιας) η πιστωση των 4.4 ειπε πως δεν γινεται αυθυμερον και οτι πρεπει να μιλησει πρωτα με το service.

τελος τον ρωτησα για το κουπονι never settle λογω r7 240 και εκανε την παπια, πιο μετα επεμενα στην ερωτηση μου και ειπε πως θα μιλησει με τον "προμηθευτη", τον ρωτησα αν ο προμηθευτης ειναι η oktabit και μου απαντησε ναι, μετα εγω του ειπα πως θα μιλησω ο ιδιος με αυτη και το θεμα εληξε εκει, πηρα τα τιμολογια, τα ρεστα μου και εφυγα νευριασμενος.

καθολη την διαρκεια καθοτανε διπλα του ενας αλλος υπαλληλος πιτσιρικας καστανος με αρκετο μαλλι ο οποιος ξεφυσουσε και κοιταγε την οθονη του υπολογιστη συνεχεια αντι να εξυπηρετησει τους αλλους 3 πελατες που ειχανε ερθει μετα απο μενα και περιμενανε στην ουρα.

περιμενω τωρα τηλεφωνο για να μου πουνε σε ποιον λογαριασμο θα πιστωσουν το μυθικο ποσο των τεσσαρων ευρω και 40 λεπτων !!

TL;DR ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΩ ΟΥΤΕ ΤΣΙΧΛΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ! τα 15 ευρω που γλυτωσα απο την τιμη του τροφοδοτικου τα εδωσα την ιδια βδομαδα σε βενζινες και ψυχοφαρμακα :giveup:

Έγινε επεξεργασία από GruntGR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ειναι σχετικα αργα το βραδυ και ωρα για το: "ειμαι κρετινος" ποστ.

Εχω διαβασει διαφορα για το EBW εδω στο forum & skroutz, αλλα ενα ssd που σαλιαριζω τον εχουν 20 ευρω πιο φθηνα.

Με τη λογικη οτι αν εχει καποιο θεμα μιλαω με samsung απευθειας, οτι οντως τον εχουν σε αποθεμα και δε θα περιμενω X μερες μεχρι να μου επιστρεψουν τα λεφτα, θα αξιζε να παρω το ρισκο ή απλως ειμαι μακακας ολο και καποια στραβη θα γινει και οπως ειπε ο GruntGR τη διαφορα στη τιμη θα τη φαω σε χρονο / τηλεφωνηματα κτλπ;

Ειναι και ενα προιον στο οποιο δε μπορει ευκολα να γινει κατι, το χειροτερο σεναριο φανταζομαι ειναι τα 2 που ανεφερα, να μην το εχουν σε στοκ και να μου λενε τις 1001 νυχτες αμα εχει προβλημα και θελει rma.

[MENTION=2162]GruntGR[/MENTION]: ελπιζω να μη χτυπησεις πολυ το κεφαλι σου στο τοιχο, με αυτα που γραφω υστερα απο οτι περασες :D

Link to comment
Share on other sites

δλδ παιδια να το ξεχασω που θελω να αγορασω απο εκει μια R9 290 GAMING 4G ? την εχει σε πολυ καλη τιμη.. δεν εχω ξαναψωνισει απο το συγκεκριμενο μαγαζιιστ

Πιστευω οτι αμα διαβασεις απο το 1ο ποστ μεχρι αυτο που ρωτας θα απαντησεις μονος σου στην ερωτηση. Εγω προσωπικα και μαστιχα να πουλουσανε με 5 cent θα πηγαινα απο το περιπτερο :p

Link to comment
Share on other sites

διαβασα τις 3 πρωτες σελιδες και ξενερωσα :p παντως απο το σκρουτζ εχει αρκετες καλες κριτικες...  τωρα το σκεφτομαι αρκετα γιατι η καρτα κανει 288 ευρω.. αλλα ειναι μακρα η καλυτερη τιμη.. η επομενη καλυτερη ειναι σχεδον κατα 30 ευρω μεγαλυτερη ... :/

Link to comment
Share on other sites

μπααααααα

κι εγω μακρυα λεω

και ας ειχε τον ΜΧ100 πιο φθηνα

απαραδεκτοι, μια εβδομαδα δεν απαντουσαν στο τηλ (ουτε στο κινητο). Του εστελνα να επικοινωνησουν μαζι μου, ακομα περιμενω απο την προηγουμενη εβδομαδα

Σε δημοσια υπηρεσια πιο ευκολα βγαζεις ακρη :p

 

μακρυαααααααααααααααααα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ήρθα να κάνω νέο θέμα για το συγκεκριμένο μαγαζί και είδα πως υπάρχει.

Ομολογώ πως ΔΕΝ ήξερα τα χάλια τους. Παλιά είχα αγοράσει κάτι και πήγαν όλα καλά.

 

Στο σήμερα:

 

Αγόρασα 21 Νοεμβρίου από το eshop τους ένα bluetooth handsfree. Ειλικρινά δεν θυμάμαι αν έλεγε ΑΜΕΣΗ διαθεσιμότητα ή αν έλεγε σε 1-2 μέρες.. μα θυμάμαι πως έλεγε οπωσδήποτε κάτι νορμάλ, γιατί δε συνηθίζω να αγοράζω πράγματα που δεν υπάρχουν ή που δεν έχει το μαγαζί. Πλήρωσα άμεσα με paypal και περίμενα. Σήμερα, ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΜΕΡΕΣ, μου έστειλαν mail πως υπάρχει πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα του συγκεκριμένου προϊόντος. 

Θα το είχα κυνηγήσει πιο σύντομα το θέμα, μα είμαι επαρχία και περίμενα να έρθει με το πουλί. Νόμιζα πως έρχεται ο ηλίθιος. Είχα πάρει βέβαια τηλέφωνα μα πάντα μιλούσε και δεν είχα πιάσει γραμμή.

Παίρνω τηλ.. 1-2-3 ώρες και μιλάει.. πιάνω γραμμή και μου λένε το εξής θεϊκό:

- Το προϊόν δεν υπάρχει!

- Τι εννοείτε δεν υπάρχει; Δεν θα το φέρετε; Στο site σας τώρα το έχετε με διαθεσιμότητα 6-10 ημερών.. όταν το αγόρασα το είχατε σε διαθεσιμότητα.

- Ε ναι.. τώρα αυτή την ενημέρωση έχουμε από τον προμηθευτή.

- Δηλαδή θα το φέρετε;;;

- Δεν ξέρουμε.. θέλετε να πάρετε κάποιο άλλο;

- Καλά, μετά από 10 μέρες με ενημερώνετε; Τώρα το θυμηθήκατε; Όχι, θέλω τα λεφτά μου πίσω!

- Καλά, θα φανούν μεθαύριο!!! 

- Όχι μεθαύριο, ΑΥΡΙΟ!

- Ναι θα προσπαθήσουμε να το προωθήσουμε στο ανάλογο τμήμα για να γίνει σύντομα...

 

Αυτοί κύριοι είναι οι έλληνες έμποροι. Που τους χτύπησε η κρίση και πρέπει να τους λυπηθούμε και να τους στηρίξουμε.

ΜΑΥΡΟ! ΜΑΥΡΟ! ΜΑΥΡΟ!

 

:mad:  :mad:  :mad:

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.