alexis2044 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18, 2010 ...το οποίο από τα θέματα που διαβάζω μάλλον δύσκολα θα υπάρξει ποτέ...Αλλά λέμε τώρα μπας και φιλοτιμηθεί να μπει κανείς να το διαβάσει. Μιας και είναι επίκαιρο το θέμα, για πείτε...Σχόλιο: Remake της δημοσκοπησης με δυνατότητα μιας επιλογής ανά άτομο.
racer Οκτώβριος 18, 2010 #2 Οκτώβριος 18, 2010 Όλα είναι σημαντικά, αλλά το σημαντικότερο για 'μένα είναι το καλό RMA.
racer Οκτώβριος 18, 2010 #4 Οκτώβριος 18, 2010 Γίνεσαι mod/admin και ψηφίζεις στο θέμα που υπάρχει στην τρύπα
jpavly Οκτώβριος 18, 2010 #5 Οκτώβριος 18, 2010 Ψηφίζω τιμές. Αλλά, όχι ανταγωνιστικές, αλλά επί της ουσίας. Ας πάρω το τάδε αντικείμενο όσο πωλείται έξω ή σε προσφορά, γιατί πραγματικά δεν έχει άλλα κόστη μέσα (τηλεφωνήτριας, πωλητή, ρεύμα, νοίκι, κλπ) κι ας το κάνω RMA αν χρειαστεί στη μαμά εταιρία.Τι να το κάνω το online άμα το πληρώνω το ίδιο με τα άλλα, θέλω και extra μεταφορικά και ζητάω το αυτονόητο (καλό after sale)?
Hydra Οκτώβριος 18, 2010 #6 Οκτώβριος 18, 2010 Και λιγα ειναι αυτα τα κριτηρια.Καταρχας τελειο δεν υπαρχει.Αυτο που θελω ειναι δωρεαν μεταφορικα-ενα καλο site-αψογο rma.Για τους υπαλληλους καρφι δεν μου καιγεται,γιατι παω στο μαγαζι ηδη γνωριζοντας ,ακομα και για κατι που δεν γνωριζα,φροντιζω να μαθαινω πριν αγορασω.Self-service θα καταντησουν με τους ανειδικευτους.
GoMaR Οκτώβριος 18, 2010 #7 Οκτώβριος 18, 2010 εννοειται full γκαμα προιοντων γιατι αυτες τις μερες με το δωματιο μου που κανω πληρη ανακαινηση τρεχω απο 2-3 φορες σε καθε καταστημα γιατι δεν υπαρχουν.Η αυτα που διαφημιζουν ΔΕΝ υπαρχουν...ειχε 200 φωτιστικα το ικεα και αυτο που ηθελα δεν υπηρχε !βεβαια εγω μιλαω γενικα αλλα ισχυει το ιδιο και για ηλεκτρονικα καταστηματα.Τι να το κανω το super duper service k rma οταν θα χρειαστω μια απλη ψυκτρουλα η ενα απλο κουτακι και το μονο που ακουω ειναι "δε το εχουμε αυτο , δεν υπαρχει εκεινο..." ??η ποιος σας ειπε οτι θα πρεπει να τρεχω απο καλλιθεα κεντρο η αλιμο η μεταμορφωση για να το παρω ;
BStath Οκτώβριος 18, 2010 #8 Οκτώβριος 18, 2010 Τιμές πάνω από όλα, και δεν λέω την διαφορά του ενος λεπτού από κατάστημα σε κατάστημα. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ και ΠΟΙΚΙΛΙΑ.Δεν είναι δυνατόν ένα υλικό Η/Υ περσινής γενιάς να κάνει 700Ευρώ Ελλάδα και να το βρίσκεις έξω (ευροόπη, σε κατάστημα) το μόλις-κυκλοφόρησε 500Ε μαζί με ταχυδρομικά και έξοδα εμβάσματος !!!
gorg Οκτώβριος 18, 2010 #10 Οκτώβριος 18, 2010 Τιμές, ποικιλία, διαθεσιμότητα, αξιόπιστο site κλπ (βασικά όλα). Και επιτέλους να μπορείς να βρεις και κάτι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ enthousiast (κανένα SAS controller, κανέναν opteron/xeon επεξεργαστή, κανένα κουτί και υδρόψυξη της προκοπής, κανένα MacPro, καμιά 30ρα οθόνη) ΚΑΙ σε προσφορά, γιατί όχι; Πήξαμε στα USB stickακια, στα πολυμηχανήματα των 80ευρώ και στις TN οθόνες.
LevelOne Οκτώβριος 18, 2010 #11 Οκτώβριος 18, 2010 H Εμφανιση των αποτελεσμάτων με στεναχωρεί.Με στεναχωρεί γιατι βλέπω την πλειοψηφία των χρηστών να θεωρεί το "καλο" RMA, το #1 προσόν μιας online εταιρείας.Και ερωτώ, όλους εσάς που απαντήσατε ως ανωτέρω: Τι θεωρείται "καλό" RMA; Το "μπαίνω-στο-μαγαζί-με-μια-επίτηδες-καμμένη-κάρτα-την-οποια-πλήρωσα-εφ'απαξ-πριν-10-χρονια-και-περιμένω-να-ξαναπάρω-την-top-of-the-line-κάρτα-σε-λιγότερο-απο-3-λεπτά", ή το RMA που ακολουθεί το γράμμα του νόμου/προστασίας καταναλωτή;Γιατι άν περιμένετε το πρώτο, μάλλον αυτο το μαγαζί που ονειρεύεστε, δεν έχει life expectancy πάνω απο 3 χρόνια. Εγω πάντως θέλω ενα μαγαζί που να "διαβάζει" την πρόοδο της τεχνολογίας, να "ξερει" τι ψάχνω (και ας το έχει και σε τσιμπημένη τιμη) εναν άνθρωπο / πωλητή που να είναι γάτα. Ετσι ώστε θα γλυτώσω απο την ταλαιπωρία και το RMA οταν προσπαθήσω να το παίξω εξυπνιδης και πάω να αγοράσω εναν i7 LGA1366 για να ζευγαρώσω με μια μητρική P55. H/W Leasing Stores. Αυτο θα έπιανε σίγουρα στην ελληνική αγορά.
jpavly Οκτώβριος 18, 2010 #12 Οκτώβριος 18, 2010 Την ίδια απορία έχω κι εγώ. Τι πάει να πει καλό RMA και γιατί είναι ο πρώτος στόχος μου όταν αγοράσω κάτι;Θεωρώ δεδομένο πως ότι κι αν πάρω είναι άχρηστο και θα μου χαλάσει;Θα το κάψω στον ένα χρόνο για να το αλλάξω με το τελευταίο μοντέλο; (έλεος?)Έχει λυσσάξει όλος ο τόπος κι ο ντουνιάς ότι το Χ κατάστημα έχει Α-Ψ-Ο-Γ-Ο RMA, άρα το κατάστημα είναι top of the tops, αλλά κανείς δεν ξέρει τελικά γιατί;Κοίτα να δεις δηλαδή που τελικά δεν θέλει marketing στρατηγική σ'αυτή τη χώρα, απλά κάνεις τα αυτονόητα και όλοι σε εκθειάζουν και σε χρειάζονται.
JaguarOne Οκτώβριος 18, 2010 #13 Οκτώβριος 18, 2010 παιδιά το τελευταίο σημείο στη δημοσκόπηση είναι biased! Δεν γίνεται "...σε βάρος της ποιότητας υπηρεσιών" να οδηγεί στο τέλειο ηλεκτρονικό κατάστημα! Εκτός αυτού όλα τα σημεία έχουν μόνο κάτι θετικό ενώ αυτό έχει κάτι θετικό και κάτι αρνητικό....επίσης θα ήταν χρήσιμη η επιλογή "Λίγο από όλα". Τι να τον κάνω την πλήρη γκάμα προϊόντων αν το site είναι για κλωτσιές ή οι υπάλληλοι να μην ξεχωρίζουν το ποντίκι από την οθόνη.
pank Οκτώβριος 18, 2010 #14 Οκτώβριος 18, 2010 Εγω δεν καταλαβαίνω γιατί επιχειρείται αυτή η αυθαίρετη σύνδεση.δηλ. οσοι θεωρούμε σημαντικό το rma κατατασσόμαστε στη θλιβερή κατηγορία των rmaκηδων ;Το rma είναι τόσο σημαντικό οσο και αυτονόητο.Και είναι σημαντικό γιατί όλοι εμείς που ασχολούμαστε λίγο παραπάνω, έχουμε δει τη συχνότητα με την οποία χαλάει το hardware. Εγω πραγματικά μια εποχή είχα τρομάξει και ετοιμαζόμουν για εξορκισμούς. Ευτυχώς τα τελευταία δυο χρόνια δε με έχει βρει κανένα κακό, αλλά να 'ναι καλά τα μηχανάκια των φίλων μου.Και προφανώς είναι αυτονόητο το καλό rma, αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα η μάχη με το αυτονόητο είναι αδυσώπητη και καθημερινή. Και την ταλαιπωρία του κακού rma δεν τη ξεχνούν εύκολα όσοι την έχουν γευτεί.Βασικά όλες τις επιλογές θα ήθελα να ψηφίσω. Τα άλλα ολα (πλην rma) όμως είναι optional για εμένα. Στιγμές χαράς όταν ψωνίζω στην άρτια ιστοσελίδα ή όταν με εξυπηρετεί ο super υπάλληλος. Δε διαφωνώ. Στα δύσκολα και στις πίκρες όμως θέλω το μαγαζί δίπλα μου.
Aligator21 Οκτώβριος 18, 2010 #15 Οκτώβριος 18, 2010 Δωρεάν μεταφορικά νομίζω είναι ότι καλύτερο, μιας και δεν είναι όλοι από την Αθήνα, ούτε μπορεί εύκολα πάντα κάποιος να κατεβαίνει Αθήνα.
racer Οκτώβριος 18, 2010 #16 Οκτώβριος 18, 2010 Εσείς που λέτε για καλό RMA, έχετε τύχει ποτέ σε κακό και τα λέτε αυτά; Σας έχει τύχει να τραβιέστε εβδομάδες για εμφανέστατο πρόβλημα και να κάνουν οτιδήποτε για να βγάλουν το προϊόν εκτός εγγύησης; Να μιλάτε με τους υπαλλήλους του service και κάθε φορά να ακούτε νέες επικές ατάκες για το τι φταίει και τι προσπάθησαν για να το λύσουν; Συμφωνώ απόλυτα με τον tamerlan..
greekfragma Οκτώβριος 18, 2010 #17 Οκτώβριος 18, 2010 Δυστυχώς δε μπορώ να ψηφίσω κάποια επιλογή.Ευτυχώς υπάρχουν πολλά σωστά ηλεκτρονικά καταστήματα στο εξωτερικό που μπορώ να πω οτι ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ το θέλω.π.χ. Play.com (UK): DVDs, Music CDs, MP3s, Video Games, Books, Electronics & Gadgets - Free Deliveryανταγωνιστικές τιμές. ημερήσιες και εβδομαδιαίες προσφορές ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά και ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ.....
leoangel Οκτώβριος 18, 2010 #18 Οκτώβριος 18, 2010 Σωστο rma ψηφισα γιατι αν βρεθεις στην δυσκολη να περιμενεις 2 μηνες για cpu να παει και να ερθει στην intel ......
ProPitsiriko$ Οκτώβριος 18, 2010 #19 Οκτώβριος 18, 2010 Εαν εχεις ενα καταστημα - αλυσιδα και θες να λεγεσαι σωστος επαγγελματιας, εισαι σπαθι στους πελατες σου τοτε ολα τα παραπανω τα θεωρω αυτονοητα και δεδομενα! Το μονο που αναζητω ειναι ανταγωνιστικες τιμες.Τοσο στα Ελληνικα καταστηματα οσο και με τα καταστηματα του εξωτερικου!Αλλιως υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες..(βλ.play.com) και ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ! Γιατι κυριε μου να σκασω 400-500 ευρω για μια 5870(πχ) οταν μου την στελνουν απο Γερμανια με 320 ? Τι μου προσφερεις παραπανω ? το αποτελεσμα ειναι το ιδιο για εμενα!Ναι να υποστηριζεις τα τοπικα μαγαζια αλλα οχι να σε περνανε και για μ@λ@κα!Και δεν μιλαω καθαρα για ηλεκτρομαγαζα αλλα και μαγαζια με ρουχα και οχι μονο!(και εχω 2 τρανταχτά παραδειγματα στο μυαλο μου)Για το παραμικρο πλεον εγω θα τα φερνω απο εξω!Και οχι μονο εγω,αλλα οι περισσοτεροι προς τα κει παμε με ολα αυτα που γινονται!Για οσους δεν καταλαβαν ψηφισα για ανταγωνιστικες τιμες:fun:
steve_m Οκτώβριος 18, 2010 #20 Οκτώβριος 18, 2010 1.σχετικα καλες τιμες2.να ειναι σοβαροι,δηλαδη αμα λεει στη σελιδα 24ωρες παραδοσης να μην μου το φερνουν αυτοι σε 48 και να μην ξεχνιουνται παραγγελιες ,οπως σε κατι μαγαζια που εχουν καει...3.αμεσο service χωρις ταλαιπωρια.4.διαθεσιμοτητα και ποικιλια.5.σοβαρο online συστημα με ελεγχο διαθεσιμοτητας.Δεν θα ψηφισω καθως δεν με αντιπροσωπευουν οι μονοφθαλμες επιλογες που εχουν τεθει.(πλην 2)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.