vic Ιούνιος 27, 2011 #6841 Ιούνιος 27, 2011 Βασικά είναι πείτε ότι θέλετε* Βασικά είναι Πείτε ό,τι θέλετε Ό,τι ή ότι; (ότι - ό,τι) :: Ελληνομάθεια.gr :: asxetos.gr ::
astrolabos Ιούνιος 27, 2011 #6843 Ιούνιος 27, 2011 Καλά το έχουμε πεί Αλλά από ό,τι φαίνεται κανείς δε θέλει
papajim Ιούνιος 27, 2011 #6844 Ιούνιος 27, 2011 Where where ??? Let me guess. Πάει για κλείσιμο για να ανοίξει ο unick το Π.Ο.Θ 4 ;
racer Ιούνιος 27, 2011 #6845 Ιούνιος 27, 2011 Πώς μου τη σπάει να μην έχω ποτέ ένα άδειο DVD DL όταν το χρειάζομαι.. :wall:
PetrosD Ιούνιος 28, 2011 #6846 Ιούνιος 28, 2011 Δεν έχεις αδερφό;Βασικά είναι Πείτε ό,τι θέλετεΌ,τι ή ότι; (ότι - ό,τι) :: Ελληνομάθεια.gr :: asxetos.gr ::10 like να μπορούσα να πατήσω!
uNick Ιούνιος 28, 2011 #6847 Ιούνιος 28, 2011 Where where ???Let me guess. Πάει για κλείσιμο για να ανοίξει ο unick το Π.Ο.Θ 4 ; μου αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι !!
vic Ιούνιος 28, 2011 #6848 Ιούνιος 28, 2011 10 like να μπορούσα να πατήσω! Με αφορμή το ό,τι - ότι. Δε θέλω να φανώ ξερόλας ή υπεράνω ή ότι τα ξέρω όλα, αλλά κάτι το οποίο με ενοχλεί πολύ είναι η μίξη μονολεκτικού και περιφραστικού συγκριτικού βαθμού. π.χ. Αυτό είναι πιο καλύτερο από το άλλο. / Αυτό είναι πιο ομορφότερο από το άλλο. Ή "καλύτερος" λες ή "πιο καλός". Σε μια προσπάθεια να φτάσουν τον υπερθετικό βαθμό μάλλον (εικάζω), γίνεται μία μίξη των δύο μορφών του συγκριτικού. Παλιά μου την έδινε πολύ, αλλά τώρα έχω ηρεμήσει κάπως.
Periklis_pap Ιούνιος 28, 2011 #6849 Ιούνιος 28, 2011 Με αφορμή το ό,τι - ότι. Δε θέλω να φανώ ξερόλας ή υπεράνω ή ότι τα ξέρω όλα, αλλά κάτι το οποίο με ενοχλεί πολύ είναι η μίξη μονολεκτικού και περιφραστικού συγκριτικού βαθμού. π.χ. Αυτό είναι πιο καλύτερο από το άλλο. / Αυτό είναι πιο ομορφότερο από το άλλο. Ή "καλύτερος" λες ή "πιο καλός". Σε μια προσπάθεια να φτάσουν τον υπερθετικό βαθμό μάλλον (εικάζω), γίνεται μία μίξη των δύο μορφών του συγκριτικού. Παλιά μου την έδινε πολύ, αλλά τώρα έχω ηρεμήσει κάπως. τι πίνεις και δεν μας δίνεις? (Καλημέρα)
vic Ιούνιος 28, 2011 #6850 Ιούνιος 28, 2011 τι πίνεις και δεν μας δίνεις? Πίνω γραμματική και συντακτικό.
Lakisss Ιούνιος 28, 2011 #6852 Ιούνιος 28, 2011 Προλαβαίνετεεεεε!!!Τελευταίο κομμάτι πρίν μου κάψουν το βιβλιοπωλείο σήμερα!
PetrosD Ιούνιος 28, 2011 #6853 Ιούνιος 28, 2011 Και παιδιά να προσέξουμε το -αι και -ε. Όταν μιλάμε σε τρίτο ενικό πρόσωπο, θέλει -αι, π.χ. Ο Τάδε χαίρεται να βλέπει ποδόσφαιρο.Όταν μιλάμε στον πληθυντικό βάζουμε -ε, π.χ. Χαίρετε! (όταν χαιρετάμε τους παρευρισκόμενους κάπου).
vic Ιούνιος 28, 2011 #6854 Ιούνιος 28, 2011 Και ένα άλλο που έλεγε ο Μπαμπινιώτης σε μία συνέντευξη και μου άρεσε. Όταν έχουμε το εξ δεν βάζουμε απόστροφο μετά. π.χ. Σήμερα ήρθε το μάννα εξ ουρανού που είχα παραγγείλει προχθές. Προέρχεται από το εκ και γίνεται εξ χάριν ευφωνίας, άρα δε θέλει απόστροφο.
Periklis_pap Ιούνιος 28, 2011 #6855 Ιούνιος 28, 2011 Με βάση τον Πρώτο Θερμοδυναμικό Νόμο το αλγεβρικό άθροισμα της μεταβολής της εσωτερικής ενέργειας και του έργου που είτε παράγεται είτε δαπανάται από ένα σύστημα ισούται με το πόσο θερμότητας που εκλύεται ή απορροφάται από το σύστημα αυτό. Δηλαδή: Q = ΔU + WΟ δεύτερος θερμοδυναμικός νόμος είναι ο ένας σημαντικός νόμος της θερμοδυναμικής. Υπάρχουν δύο ισοδύναμες βασικές διατυπώσεις του νόμου:Κάθε θερμική μηχανή έχει απώλειες ενέργειας.Για τη λειτουργία μιας ψυκτικής μηχανής απαιτείται καταβολή ενέργειας.
papajim Ιούνιος 28, 2011 #6856 Ιούνιος 28, 2011 Βγήκε ανακοίνωση από τη ΔΕΗ για τις προγραμματισμένες διακοπές στις 28/6...
Periklis_pap Ιούνιος 28, 2011 #6857 Ιούνιος 28, 2011 Βγήκε ανακοίνωση από τη ΔΕΗ για τις προγραμματισμένες διακοπές στις 28/6... Την γλυτώνω σήμερα
qbiefox Ιούνιος 28, 2011 #6859 Ιούνιος 28, 2011 12.30 - 14.00 εχουν διακοπη για μενα... Θα το εφαρμοσουν ή θα εχω ρευμα και θα φοβαμαι να ανοιξω το pc παλι σημερα? Με βάση τον Πρώτο Θερμοδυναμικό Νόμο το αλγεβρικό άθροισμα της μεταβολής της εσωτερικής ενέργειας και του έργου που είτε παράγεται είτε δαπανάται από ένα σύστημα ισούται με το πόσο θερμότητας που εκλύεται ή απορροφάται από το σύστημα αυτό. Δηλαδή: Q = ΔU + W Ο δεύτερος θερμοδυναμικός νόμος είναι ο ένας σημαντικός νόμος της θερμοδυναμικής. Υπάρχουν δύο ισοδύναμες βασικές διατυπώσεις του νόμου: Κάθε θερμική μηχανή έχει απώλειες ενέργειας. Για τη λειτουργία μιας ψυκτικής μηχανής απαιτείται καταβολή ενέργειας. Εισαι σαπιος... :magic:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.