Jump to content



sentinel - εγγύηση???


Recommended Posts

Καλησπέρα.

HDD WD WD3200AAKS SATA2 320 GB

Αγορά 24/12/09 και 3 χρόνια εγγύηση.

Βλέπετε την κατάσταση του δίσκου από το Sentinel Pro:

Το Sentinel λέει πως η βλάβη δεν είναι τέτοιυ βαθμού που να μπορεί να γίνει αντικατάσταση του δίσκου. :wall:

Δηλαδή, τί άλλο πρέπει να περιμένω για να τον πάω για replacement?

Αν τον στείλω στο service του καταστήματος θα τον αντικαταστήσουν?

Any advice?

post-11744-1416075207,9403_thumb.jpg

post-11744-1416075208,3025_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μετά το detailed test, και με την πρώτη επανεκκίνηση του υπολογιστή, voila:

Τί έχετε να πείτε; Ο δίσκος είναι πλήρως εντάξει;

Ουδεμία σχέση με badsectors; No problem ο δίσκος;

Γιά να ακούσουμε απόψεις...

post-11744-1416075209,8476_thumb.jpg

post-11744-1416075209,8809_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.