Jump to content



Recommended Posts

Καλησπέρα.

HDD WD WD3200AAKS SATA2 320 GB

Αγορά 24/12/09 και 3 χρόνια εγγύηση.

Βλέπετε την κατάσταση του δίσκου από το Sentinel Pro:

Το Sentinel λέει πως η βλάβη δεν είναι τέτοιυ βαθμού που να μπορεί να γίνει αντικατάσταση του δίσκου. :wall:

Δηλαδή, τί άλλο πρέπει να περιμένω για να τον πάω για replacement?

Αν τον στείλω στο service του καταστήματος θα τον αντικαταστήσουν?

Any advice?

post-11744-1416075207,9403_thumb.jpg

post-11744-1416075208,3025_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κατέβασα το διαγνωστικό από το site της WD και αυτή τη στιγμή του κάνω το detailed.

Το short test το έκανε passed. Μου έκανε εντύπωση !!!

Link to comment
Share on other sites

Μετά το detailed test, και με την πρώτη επανεκκίνηση του υπολογιστή, voila:

Τί έχετε να πείτε; Ο δίσκος είναι πλήρως εντάξει;

Ουδεμία σχέση με badsectors; No problem ο δίσκος;

Γιά να ακούσουμε απόψεις...

post-11744-1416075209,8476_thumb.jpg

post-11744-1416075209,8809_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

extended test περασε ?

Αν ναι τοτε δεν θα περασει απο service αφου οι εταιριες αναγνωριζουν μονο προγραμματα κατασκευαστη.

Link to comment
Share on other sites

extended test περασε ?

Ναι, το extended το πέρασε κανονικά.

Μάλλον κάτι με το sentinel πρέπει να ήταν. Ό,τι είπε και ο elapse.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις !!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.