Jump to content



Official "Πανεπιστήμιο & Τριτοβάθμια Εκπαίδευση" thread (UniLab)


hayabusa

Recommended Posts

παιδιά πολύ ωραία συζήτηση...απλά πέρασε η ώρα, οπότε θα απαντήσω σε 1-2 πράγματα που μου έμειναν στο μυαλό...:)

1. Δεν είπα να κλείσουν οι σχολές που δεν θα έχουν ζήτηση στα 5 χρόνια. Λέω οτι αυτή η κατάσταση βόλικη. Δηλαδή για μία σχολή στην οποία έμπαινε κόσμος με 8: η σχολή υπάρχει, οι καθηγητές πληρώνονται, οι φοιτητές κάνουν την φοιτητική ζωή που τους υποσχέθηκαν, κανείς δεν νοιάζεται για το επίπεδο σπουδών και στο τέλος "μοιράζονται" και τα πτυχία. Αυτό το πράγμα δεν ειναι σοβαρή δουλειά...και αν χαλάσει λίγο η συνταγη (πχ υπαρχει ενα ελαχιστο επιπεδο σπουδων) τοτε καποιες απο αυτες τις σχολές αργα η γρηγορα θα κλεισουν γιατί θα βγάζουν 3 άτομα το χρόνο.

2. Προφανώς και τώρα και πάντα η τοποθεσία καθορίζει την βάση σε μεγάλο βαθμό. Δεν ειναι κάτι το απαραίτητα άσχημο.

3.Κατα τη γνώμη μου δεν θα πρέπει να είναι όλες οι σχολές απίστευτα δύσκολες αλλά ένα standard ελάχιστο επίπεδο χρειάζεται.

4. Το δημόσιο δεν το ανέφερα σαν δείκτη αξία της σχολής. Το ανέφερα για να αποδείξω οτι το πολύ χαμηλό επίπεδο καποιων σχολών αμέσως επηρεάζει όλους τους υπολοίπους με 1002 τρόπους. Ισως δεν το διατύπωσα ξεκάθαρα.

Δεν το λέω για να υποβαθμίσω κάποιες σχολές, ούτε μαθητές που δεν έβγαλαν μεγάλο βαθμό ισως, λέω πως σε μια μη υποχρεωτικη βαθμίδα, μπορείς να θέσεις πιο αυστηρά ελάχιστα όρια και πρέπει.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, τα ρήματα σωστά ήταν όταν εκείνος πήγαινε σχολείο. Αυτό που μένει είναι οι λέξεις χωρίς το τελικό γράμμα (μια -> μιας, οποία -> οποίας, μεθόδου -> μεθόδους) που μαρτυρούν πιθανότατα κάτι που πλέον βαφτίζουμε "μαθησιακή δυσκολία".

Προσωπικό σχόλιο: συμφωνώ ότι είναι απαράδεκτο διδάσκοντες στο Πανεπιστήμιο να μην ξέρουν ορθογραφία, αλλά αφενός δεν είναι μεταξύ των κριτηρίων της επιστημονικής επάρκειας στις θετικές επιστήμες, αφετέρου δε νομίζω ότι η συγκεκριμένη περίπτωση είναι τέτοια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι, τα ρήματα σωστά ήταν όταν εκείνος πήγαινε σχολείο. Αυτό που μένει είναι οι λέξεις χωρίς το τελικό γράμμα (μια -> μιας, οποία -> οποίας, μεθόδου -> μεθόδους) που μαρτυρούν πιθανότατα κάτι που πλέον βαφτίζουμε "μαθησιακή δυσκολία".

Προσωπικό σχόλιο: συμφωνώ ότι είναι απαράδεκτο διδάσκοντες στο Πανεπιστήμιο να μην ξέρουν ορθογραφία, αλλά αφενός δεν είναι μεταξύ των κριτηρίων της επιστημονικής επάρκειας στις θετικές επιστήμες, αφετέρου δε νομίζω ότι η συγκεκριμένη περίπτωση είναι τέτοια.

Που να τον ακούσεις να μιλάει αγγλικά!

Link to comment
Share on other sites

Research Brief - Internship or Indenture

Key findings

* 31% of university graduates working as interns are doing so for no pay. It estimates that there are at least 21,000 unpaid interns working in the UK at any one time.

* A six month unpaid internship will cost a single person living in London a minimum of £5,556 (£926 a month), and 4,728 (£788 a month), in Manchester, excluding transport costs.

* 70% of people aged 16-75 in England agree unpaid internships ‘are unfair because only people from wealthy families are likely to be able to work for a significant period without pay.’

Recommendations

* All internships longer than one month should be paid at least the National Minimum of £6.50 per hour, and preferably the National Living Wage of £7.85 (or London Living Wage – £9.15 – in London).

* Internship positions should be advertised publicly, rather than being filled informally.

* Recruitment processes should be fair, transparent and based on merit

Εμείς στοχεύουμε ακόμη εκεί από όπου οι υπόλοιποι μελετούν πώς θα φύγουν...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


http://deansos.uoa.gr/proboli-anakoinwshs/omofwnh-apofash-toy-symboylioy-kosmhteias-s8e-gia-to-8ema-twn-meteggrafon.html

 


 

Η Σχολή Θετικών Επιστημών με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία εκφράζει τη λύπη και την πλήρη αδυναμία της να υποδεχθεί στα Τμήματά της φοιτητές με τη διαδικασία μεταφοράς θέσης, ιδίως στα Τμήματα όπου απαιτούνται εργαστηριακά μαθήματα. Με δεδομένη την υποχρηματοδότηση των Τμημάτων της για δεύτερη συνεχή χρονιά για την προμήθεια αντιδραστηρίων και αναλωσίμων υλικών και τη συντήρηση του υπάρχοντος υλικοτεχνικού εξοπλισμού, καθώς επίσης και την έλλειψη κατάλληλου αριθμού εκπαιδευτικού, τεχνικού και διοικητικού προσωπικού για την στελέχωσή τους, υποβαθμίζεται η υλικοτεχνική υποδομή των εργαστηρίων με συνέπεια την αδυναμία άσκησης σε αυτά ακόμη και των ήδη εγγεγραμμένων φοιτητών χωρίς τη προσθήκη μετεγγραφόμενων φοιτητών. Η απορρέουσα αποδυνάμωση την Τμημάτων θέτει εν αμφιβόλω την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια διδασκόντων και διδασκομένων και περιορίζει τη δυνατότητα προσφοράς υψηλού επιπέδου σπουδών που σε καμία περίπτωση δεν συνάδουν με το εκπαιδευτικό έργο που θα πρέπει να επιτελεί το μεγαλύτερο ακαδημαϊκό Ίδρυμα της χώρας.

 

Ο Κοσμήτορας της Σχολής Θετικών Επιστημών:

Καθηγητής Κωνσταντίνος Α. Βαρώτσος

 

Φώναξε τώρα τα ΜΑΤ φορτσάκη (Πρύτανης στο ΕΚΠΑ με 12 δημοσιεύσεις, και 23 citations σε 27 χρόνια ακαδημαϊκής καριέρας...)*, μη χαλάσουν οι φοιτητές την εικόνα του Πανεπιστημίου...

 

*

50ufwoV.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με σκέτο το όνομα Φορτσάκης, είναι 27 δημοσιεύσεις. Οι 15 είναι υπό το όνομα P. Fortsakis, και ασχολούνται με πέτρες :p Από εκεί και πέρα τι να πω; Λες να δημοσιεύει με κανένα καλλιτεχνικό;  :hehe:

 

xvYRYy2.png

Link to comment
Share on other sites

...Η καλύτερη λύση κατά του άγχους για μένα...όποιος έδωσε με δέσμες θα με καταλάβει!Τελικά για τα παιδιά τα κάνουν όλα :-Ρ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας !
Είμαι σε ΑΕΙ πληροφορικής ,στο πανεπιστήμιο πειραιά

Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος
τι μεταπτυχιακά μπορεί να κάνει καποιος σε πεδία διαφορετικα της πληροφορικης

ξερω οτι σιγουρα υπαρχουν τα μεταπτυχιακα στο πεδιο των οικονομικών

προς τομεις γεωπονίας /βιολογίας και ίσως γεωλογίας

εχω ακουσει οτι υπαρχει η βιοπληροφορικη και η γεωπληροφορικη

μπορεί κάποιος να δουλέψει ας πούμε ως καθαρά γεωπόνος
με πρώτο πτυχιό πληροφορικής και κανοντας το καταλληλο μεταπτυχιακό?

ρωτάω επειδη το μεταπτυχιακό απο οτι εχω καταλάβει,δεν δινει επαγγελματικα δικαιώματα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας !

Είμαι σε ΑΕΙ πληροφορικής ,στο πανεπιστήμιο πειραιά

Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος

τι μεταπτυχιακά μπορεί να κάνει καποιος σε πεδία διαφορετικα της πληροφορικης

ξερω οτι σιγουρα υπαρχουν τα μεταπτυχιακα στο πεδιο των οικονομικών

προς τομεις γεωπονίας /βιολογίας και ίσως γεωλογίας

εχω ακουσει οτι υπαρχει η βιοπληροφορικη και η γεωπληροφορικη

μπορεί κάποιος να δουλέψει ας πούμε ως καθαρά γεωπόνος

με πρώτο πτυχιό πληροφορικής και κανοντας το καταλληλο μεταπτυχιακό?

ρωτάω επειδη το μεταπτυχιακό απο οτι εχω καταλάβει,δεν δινει επαγγελματικα δικαιώματα

 

Εξάρτάται τι εννοείς "επαγγελματικά δικαιώματα". Στον ιδιωτικό τομέα (εφόσον υπάρχει ελεύθερη θέση σε κάτι που σε ενδιαφέρει :p) τείνουν να είναι πιο σημαντικές οι πραγματικές δεξιότητες του υποψηφίου, παρά η ιδιότητα που του κατοχυρώνει το πτυχίο του.

Εάν μιλάμε για δημόσιο/ΑΣΕΠ, δυστυχώς βαφτίζεσαι ότι λέει το πτυχίο, ακόμα και να έχεις και διδακτορικό σε άλλο αντικείμενο... Εάν δεν αλλάξει κάτι στο νόμο για τα επαγγελματικά δικαιώματα (πχ το προφανές: πιστοποιήσεις) τότε η καλύτερή σου λύση είναι να πάρεις και δεύτερο πτυχίο στον τομέα που θέλεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας !

Είμαι σε ΑΕΙ πληροφορικής ,στο πανεπιστήμιο πειραιά

Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος

τι μεταπτυχιακά μπορεί να κάνει καποιος σε πεδία διαφορετικα της πληροφορικης

ξερω οτι σιγουρα υπαρχουν τα μεταπτυχιακα στο πεδιο των οικονομικών

προς τομεις γεωπονίας /βιολογίας και ίσως γεωλογίας

εχω ακουσει οτι υπαρχει η βιοπληροφορικη και η γεωπληροφορικη

μπορεί κάποιος να δουλέψει ας πούμε ως καθαρά γεωπόνος

με πρώτο πτυχιό πληροφορικής και κανοντας το καταλληλο μεταπτυχιακό?

ρωτάω επειδη το μεταπτυχιακό απο οτι εχω καταλάβει,δεν δινει επαγγελματικα δικαιώματα

Με πτυχίο πληροφορικής έχεις την δυνατότητα να εφαρμόσεις αυτά που έμαθες σε οποιονδήποτε κλαδό. Οπότε θα σου πρότεινα να ασχοληθείς με ό,τι σε ενδιαφέρει. Εγω προσωπικά ασχολούμαι με την βιοπληροφορική, άλλοι με τα οικονομικά κτλ..Για τα επαγγελματικά δικαιώματα που αναφέρεις ισχύει αυτό που προανέφερε και ο minamast

Link to comment
Share on other sites

Φορτσάκη, μη βελτιώνεις άλλο την εικόνα του ΕΚΠΑ, δεν αντέχουμε άλλο, φτάνει, μη.

 

B3dX5dhIgAA6avS.jpg

 

τον έλεγχο ταυτοτήτων -που "γίνεται σε όλον τον κόσμο"- μην ξεχάσεις. Αυτό ήταν το μόνο που έλειπε από το ΕΚΠΑ.

Link to comment
Share on other sites

Φορτσάκη, μη βελτιώνεις άλλο την εικόνα του ΕΚΠΑ, δεν αντέχουμε άλλο, φτάνει, μη.

 

 

 

τον έλεγχο ταυτοτήτων -που "γίνεται σε όλον τον κόσμο"- μην ξεχάσεις. Αυτό ήταν το μόνο που έλειπε από το ΕΚΠΑ.

 

Φοβερό θέμα στο reddit, κλασικά βλέπεις 2 Έλληνες να τρώγονται στα αγγλικά... :lol:

 

Πάντως στο UK, ναι υπάρχει απίστευτος έλεγχος, όπου και να πήγα. Τι δουλειά έχει να μπαίνει στο πανεπιστήμιο ο κάθε άσχετος; Τι δουλειά έχω εγώ στα εργαστήρια της αρχαιολογίας; Τι δουλειά έχω στον όροφο που είναι το τεχνικό προσωπικό στο κτίριο μου;

 

Να συγκριθούμε με τη Δανία για ποιο λόγο; Δεν αντιμετωπίζουν κανένα από τα προβλήματα μας.

Έγινε επεξεργασία από oxide
Link to comment
Share on other sites

Εμ, ο Φορτσάκης μιλάει για έλεγχο όχι στα εργαστήρια, αλλά γενικά. Δεν ξέρω για εσένα, αλλά σε Brunel, Reading, ETH & Universität Zürich δε μου ζητήθηκε ποτέ να δείξω ταυτότητα, ή να φύγω από το χώρο...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.