gio102004 Αύγουστος 28, 2011 #21 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2011 και δεν ειχα θεμα απο visionstudio μεχρι τωρα...ελεος αυτοι οι πωλητες. μηπως αν ζηταγες εξηγησεις απο τον υπευθυνο...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
npetras Αύγουστος 28, 2011 #22 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2011 Μα είναι αυτο λύση ; Μόλις τα σκάς και περιμένεις κάτι καινούργιο ,και αντι να το χαρείς θα αρχίσεις να πλακώνεσαι με τα service . Είναι καθαρά ευθύνη του visionstudio να ικανοποιήσει ηθικά τον πελάτη της και ας το στείλουν εκείνοι στ WD για rma και ας τσακωθούν αυτοί με την ACS για την κακή συνεργασία τους . Το παιδί τι φταίει . Υπάρχει διαδικασία DOA που τον καλύπτει πλήρως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The One Αύγουστος 28, 2011 #23 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2011 Παντως και το Πλαισιο με τις φουσκες τους δινει τους σκληρους. Τι διαολο συσκευασια δεν εχουν? Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Αύγουστος 28, 2011 #24 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2011 Εσυ να μην κανεις κανενα RMA. Πηγαινε στο μαγαζι, μιλησε με ωραιο τροπο στον υπευθυνο και θα βρεις την ακρη σου. Στην τελικη παρε μαζι σου το τηλεφωνο του ΙΝΚΑ οτι αλλο χρειαζεσαι και παρτους τηλεφωνο μπροστα του. Αυτο θα τον ταρακουνησει πιστευω ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickmanak Αύγουστος 28, 2011 #25 Κοινοποίηση Αύγουστος 28, 2011 Ειχα παθει παρομοιο προβλημα με σκληρο δισκο (απο αλλο καταστημα) και συνειδητοποιησα ποσο ευπαθη προιοντα ειναι οι δισκοι. Μετα την ταλαιπωρια που περασα βρηκα τη λυση: Απο δω και περα αγοραζω επιτοπου σκληρο δισκο σε καταστημα και τους ζητω να το συνδεσουν σε pc και να τον ελεγξουν κανοντας & ενα γρηγορο φορματ. Αυτο κραταει το πολυ 5-10 λεπτα.Μονο ετσι ειμαι ησυχος και σιγουρος οτι πηρα το προιον σωστο απο το καταστημα κ το μετεφερα προσεκτικα μονος μου.Πιστευω οτι ειναι το μονο μερος του υπολογιστη που θελει ευλαβικη προσοχη λογω ευαισθησιας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narzul Αύγουστος 29, 2011 Author #26 Κοινοποίηση Αύγουστος 29, 2011 Με πηρε τηλεφωνο μολις ο τεχνικος και ειπε οτι θα γινει αντικατασταση εντος 7 ημερων , χωρις να του πω εγω κατι , και οτι θα βγαλουν αυτοι ακρη με την acs.Αρα μαλλον ολα καλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrOsT Αύγουστος 29, 2011 #27 Κοινοποίηση Αύγουστος 29, 2011 Με πηρε τηλεφωνο μολις ο τεχνικος και ειπε οτι θα γινει αντικατασταση εντος 7 ημερων , χωρις να του πω εγω κατι , και οτι θα βγαλουν αυτοι ακρη με την acs.Αρα μαλλον ολα καλα.Αρα μάλλον διαβάζουν thelab! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The One Αύγουστος 29, 2011 #28 Κοινοποίηση Αύγουστος 29, 2011 Αρα μάλλον διαβάζουν thelab!Αυτο ειναι καλο, ή κακο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Αύγουστος 29, 2011 #29 Κοινοποίηση Αύγουστος 29, 2011 Καλο προφανως Link to comment Share on other sites More sharing options...
cydle Αύγουστος 29, 2011 #30 Κοινοποίηση Αύγουστος 29, 2011 Μακρια απο ACS. Φιλος που εχει καταστημα, 8/10 δεματα που εστειλε προσφατα, πηγαν σπασμενα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Αύγουστος 29, 2011 #31 Κοινοποίηση Αύγουστος 29, 2011 Ειχα παθει παρομοιο προβλημα με σκληρο δισκο (απο αλλο καταστημα) και συνειδητοποιησα ποσο ευπαθη προιοντα ειναι οι δισκοι. Μετα την ταλαιπωρια που περασα βρηκα τη λυση: Απο δω και περα αγοραζω επιτοπου σκληρο δισκο σε καταστημα και τους ζητω να το συνδεσουν σε pc και να τον ελεγξουν κανοντας & ενα γρηγορο φορματ. Αυτο κραταει το πολυ 5-10 λεπτα.Μονο ετσι ειμαι ησυχος και σιγουρος οτι πηρα το προιον σωστο απο το καταστημα κ το μετεφερα προσεκτικα μονος μου.Πιστευω οτι ειναι το μονο μερος του υπολογιστη που θελει ευλαβικη προσοχη λογω ευαισθησιας.Να τον πας και στο Χημείο του Κράτους για να είσαι πιο σίγουρος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrOsT Αύγουστος 29, 2011 #32 Κοινοποίηση Αύγουστος 29, 2011 (edited) Αυτο ειναι καλο, ή κακο?Όπως το πάρει κανείς!Καλό που το διαβάζουν και το lab και σίγουρα και κάνα άλλο, ενημερώνονται και τους βοηθά να ακολουθούν τις τάσεις της αγοράς.Κακό που πρέπει να γράψεις στο οποιοδήποτε forum - βγεις στα κανάλια - ραδιόφωνα - ινκα - δικηγόρους για να έχεις αυτά που δικαίουσαι...Και οχι μόνο για το συγκεκριμένο κατάστημα γενικά το λέω... Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 29, 2011 από FrOsT Link to comment Share on other sites More sharing options...
mchls Αύγουστος 29, 2011 #33 Κοινοποίηση Αύγουστος 29, 2011 Όπως το πάρει κανείς!Καλό που το διαβάζουν και το lab και σίγουρα και κάνα άλλο, ενημερώνονται και τους βοηθά να ακολουθούν τις τάσεις της αγοράς.Κακό που πρέπει να γράψεις στο οποιοδήποτε forum - βγεις στα κανάλια - ραδιόφωνα - ινκα - δικηγόρους για να έχεις αυτά που δικαίουσαι...Και οχι μόνο για το συγκεκριμένο κατάστημα γενικά το λέω...Εγω λεω παλι καλα που διαβαζουν (αν οντως διαβαζουν) και αυτα τα forum, γιατι αλλιως ζητω που καηκαμε! ! ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The One Αύγουστος 29, 2011 #34 Κοινοποίηση Αύγουστος 29, 2011 Όπως το πάρει κανείς!Αυτο περιμενα να ακουσω και εγω. Anyway ας δουμε τι καταληξη θα εχει η υποθεση του φιλου και μετα ο καθενας ας βγαλει το συμπερασμα για τον εαυτο του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Αύγουστος 29, 2011 #35 Κοινοποίηση Αύγουστος 29, 2011 Ειχα παθει παρομοιο προβλημα με σκληρο δισκο (απο αλλο καταστημα) και συνειδητοποιησα ποσο ευπαθη προιοντα ειναι οι δισκοι. Μετα την ταλαιπωρια που περασα βρηκα τη λυση: Απο δω και περα αγοραζω επιτοπου σκληρο δισκο σε καταστημα και τους ζητω να το συνδεσουν σε pc και να τον ελεγξουν κανοντας & ενα γρηγορο φορματ. Αυτο κραταει το πολυ 5-10 λεπτα.Μονο ετσι ειμαι ησυχος και σιγουρος οτι πηρα το προιον σωστο απο το καταστημα κ το μετεφερα προσεκτικα μονος μου.Πιστευω οτι ειναι το μονο μερος του υπολογιστη που θελει ευλαβικη προσοχη λογω ευαισθησιας.Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, οι δίσκοι είναι περισσότερο ανθεκτικοί από ότι φαντάζεσαι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio102004 Αύγουστος 29, 2011 #36 Κοινοποίηση Αύγουστος 29, 2011 μπραβο. αναμενουμε νεοτερα για το θεμα.... παντως εδω που τα λεμε πως και πηρες τους green? ειναι αθορυβοι και αδονητοι τουλαχιστον? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Αύγουστος 30, 2011 #37 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2011 Σίγουρα και ειναι ευθύνη του Visionstudio να ικανοποιήσει τον πελάτη του, άσχετα το ποιος φταίει, αλλά μήπως νομίζετε οτι στις μεταφορικές συμπεριφέρονται στα προϊόντα που έχουν για μεταφορά με το "γάντι"; Αν δειτε πως τα πετάνε στα φορτηγα.... Εδώ φίλος που δουλευει σε μεταφορική παραδέχτηκε οτι έχει στείλει στο βανάκι της μεταφορικής με κλωτσιά προϊόν που μάλιστα είχε και αυτοκόλλητο "ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ". Τι λέμε τώρα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mchls Αύγουστος 30, 2011 #38 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2011 Καλα τωρα σοβαρα; ; ;Παιζουν μπαλα με τα ευθραυστα και το σκορ το κραταει ο οδηγος; ; ;Κοβω σε αυτο το thread να βγουν τετοιες ''βρωμες'' που θα πηγαινει ο φουκαρας ο πελατης απο την Κρητη με πλοιο Αθηνα και μετα με Αεροπλανο Σαλονικα για να παραλαβει. . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
The One Αύγουστος 30, 2011 #39 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2011 Ας ελπίσουμε οτι διαβαζουν thelab και οι κουριερ, για να συμορφωθουν και αυτοι, αν και δε νομιζω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Αύγουστος 30, 2011 #40 Κοινοποίηση Αύγουστος 30, 2011 Σε αλλά εύθραυστα οκ μπορεί να καταστραφεί κάτι κατά την μεταφορά, αλλά σε έναν σκληρό αν συσκευαστεί καλά, όσες κλωτσιές και να φάει δεν πρόκειται να πάθει τπτ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now