Jump to content



visionstudio.gr


Recommended Posts

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Μα είναι αυτο λύση ; Μόλις τα σκάς και περιμένεις κάτι καινούργιο ,και αντι να το χαρείς θα αρχίσεις να πλακώνεσαι με τα service . Είναι καθαρά ευθύνη του visionstudio να ικανοποιήσει ηθικά τον πελάτη της και ας το στείλουν εκείνοι στ WD για rma και ας τσακωθούν αυτοί με την ACS για την κακή συνεργασία τους . Το παιδί τι φταίει . Υπάρχει διαδικασία DOA που τον καλύπτει πλήρως.

Link to comment
Share on other sites

Εσυ να μην κανεις κανενα RMA. Πηγαινε στο μαγαζι, μιλησε με ωραιο τροπο στον υπευθυνο και θα βρεις την ακρη σου.

Στην τελικη παρε μαζι σου το τηλεφωνο του ΙΝΚΑ οτι αλλο χρειαζεσαι και παρτους τηλεφωνο μπροστα του. Αυτο θα τον ταρακουνησει πιστευω !

Link to comment
Share on other sites

Ειχα παθει παρομοιο προβλημα με σκληρο δισκο (απο αλλο καταστημα) και συνειδητοποιησα ποσο ευπαθη προιοντα ειναι οι δισκοι. Μετα την ταλαιπωρια που περασα βρηκα τη λυση: Απο δω και περα αγοραζω επιτοπου σκληρο δισκο σε καταστημα και τους ζητω να το συνδεσουν σε pc και να τον ελεγξουν κανοντας & ενα γρηγορο φορματ. Αυτο κραταει το πολυ 5-10 λεπτα.

Μονο ετσι ειμαι ησυχος και σιγουρος οτι πηρα το προιον σωστο απο το καταστημα κ το μετεφερα προσεκτικα μονος μου.

Πιστευω οτι ειναι το μονο μερος του υπολογιστη που θελει ευλαβικη προσοχη λογω ευαισθησιας.

Link to comment
Share on other sites

Με πηρε τηλεφωνο μολις ο τεχνικος και ειπε οτι θα γινει αντικατασταση εντος 7 ημερων , χωρις να του πω εγω κατι , και οτι θα βγαλουν αυτοι ακρη με την acs.

Αρα μαλλον ολα καλα.

Link to comment
Share on other sites

Με πηρε τηλεφωνο μολις ο τεχνικος και ειπε οτι θα γινει αντικατασταση εντος 7 ημερων , χωρις να του πω εγω κατι , και οτι θα βγαλουν αυτοι ακρη με την acs.

Αρα μαλλον ολα καλα.

Αρα μάλλον διαβάζουν thelab!

Link to comment
Share on other sites

Ειχα παθει παρομοιο προβλημα με σκληρο δισκο (απο αλλο καταστημα) και συνειδητοποιησα ποσο ευπαθη προιοντα ειναι οι δισκοι. Μετα την ταλαιπωρια που περασα βρηκα τη λυση: Απο δω και περα αγοραζω επιτοπου σκληρο δισκο σε καταστημα και τους ζητω να το συνδεσουν σε pc και να τον ελεγξουν κανοντας & ενα γρηγορο φορματ. Αυτο κραταει το πολυ 5-10 λεπτα.

Μονο ετσι ειμαι ησυχος και σιγουρος οτι πηρα το προιον σωστο απο το καταστημα κ το μετεφερα προσεκτικα μονος μου.

Πιστευω οτι ειναι το μονο μερος του υπολογιστη που θελει ευλαβικη προσοχη λογω ευαισθησιας.

Να τον πας και στο Χημείο του Κράτους για να είσαι πιο σίγουρος...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι καλο, ή κακο?

Όπως το πάρει κανείς!

Καλό που το διαβάζουν και το lab και σίγουρα και κάνα άλλο, ενημερώνονται και τους βοηθά να ακολουθούν τις τάσεις της αγοράς.

Κακό που πρέπει να γράψεις στο οποιοδήποτε forum - βγεις στα κανάλια - ραδιόφωνα - ινκα - δικηγόρους για να έχεις αυτά που δικαίουσαι...

Και οχι μόνο για το συγκεκριμένο κατάστημα γενικά το λέω...

Έγινε επεξεργασία από FrOsT
Link to comment
Share on other sites

Όπως το πάρει κανείς!

Καλό που το διαβάζουν και το lab και σίγουρα και κάνα άλλο, ενημερώνονται και τους βοηθά να ακολουθούν τις τάσεις της αγοράς.

Κακό που πρέπει να γράψεις στο οποιοδήποτε forum - βγεις στα κανάλια - ραδιόφωνα - ινκα - δικηγόρους για να έχεις αυτά που δικαίουσαι...

Και οχι μόνο για το συγκεκριμένο κατάστημα γενικά το λέω...

Εγω λεω παλι καλα που διαβαζουν (αν οντως διαβαζουν) και αυτα τα forum, γιατι αλλιως ζητω που καηκαμε! ! !

Link to comment
Share on other sites

Ειχα παθει παρομοιο προβλημα με σκληρο δισκο (απο αλλο καταστημα) και συνειδητοποιησα ποσο ευπαθη προιοντα ειναι οι δισκοι. Μετα την ταλαιπωρια που περασα βρηκα τη λυση: Απο δω και περα αγοραζω επιτοπου σκληρο δισκο σε καταστημα και τους ζητω να το συνδεσουν σε pc και να τον ελεγξουν κανοντας & ενα γρηγορο φορματ. Αυτο κραταει το πολυ 5-10 λεπτα.

Μονο ετσι ειμαι ησυχος και σιγουρος οτι πηρα το προιον σωστο απο το καταστημα κ το μετεφερα προσεκτικα μονος μου.

Πιστευω οτι ειναι το μονο μερος του υπολογιστη που θελει ευλαβικη προσοχη λογω ευαισθησιας.

Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, οι δίσκοι είναι περισσότερο ανθεκτικοί από ότι φαντάζεσαι.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα και ειναι ευθύνη του Visionstudio να ικανοποιήσει τον πελάτη του, άσχετα το ποιος φταίει, αλλά μήπως νομίζετε οτι στις μεταφορικές συμπεριφέρονται στα προϊόντα που έχουν για μεταφορά με το "γάντι"; Αν δειτε πως τα πετάνε στα φορτηγα.... Εδώ φίλος που δουλευει σε μεταφορική παραδέχτηκε οτι έχει στείλει στο βανάκι της μεταφορικής με κλωτσιά προϊόν που μάλιστα είχε και αυτοκόλλητο "ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ". Τι λέμε τώρα....

Link to comment
Share on other sites

Καλα τωρα σοβαρα; ; ;

Παιζουν μπαλα με τα ευθραυστα και το σκορ το κραταει ο οδηγος; ; ;

Κοβω σε αυτο το thread να βγουν τετοιες ''βρωμες'' που θα πηγαινει ο φουκαρας ο πελατης απο την Κρητη με πλοιο Αθηνα και μετα με Αεροπλανο Σαλονικα για να παραλαβει. . .

Link to comment
Share on other sites

Σε αλλά εύθραυστα οκ μπορεί να καταστραφεί κάτι κατά την μεταφορά, αλλά σε έναν σκληρό αν συσκευαστεί καλά, όσες κλωτσιές και να φάει δεν πρόκειται να πάθει τπτ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.