Jump to content



Corsair support


dimitris_s

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply
Κι εμένα το ίδιο. Κάτι καλώδια ζήτησα πριν 1 μήνα και τίποτα.

Εγω οσες φορες και να εστειλα μου εχουν απαντησει οσο μικρο και αν ειναι το θεμα

Ομως θελει προσοχη το που θα στειλεις μυνημα αν στειλεις στο RMA πχ για να σου στειλουν ενα καλωδιο πολυ πιθανων να μην παρεις απαντηση οτιδηποτε δεν ειναι απο ελλατωματικο προιον δηλαδη για RMA στειλτε στο Customer Service

Καλο ειναι να ζηταμε οτι χρειαζομαστε μονο οταν το εχουμε αναγκη γιατι ξερω καποιον που ηθελε καλωδια για το γαμωτο που λεμε

Οταν μου ειχαν στειλει εμενα τα καλωδια απο τα χαρτια που μου δωσαν μαζι απο τη μεταφορικη τα εξοδα τους ηταν σχεδον το μισο τροφοδοτικο και ηταν ολα πληρωμενα απο αυτους - κοντα στα 80-90 ευρω μεταφορικα και εκτελωνισμος -

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα το ίδιο. Κάτι καλώδια ζήτησα πριν 1 μήνα και τίποτα.

Κι από εδώ τα ίδια... Μια απάντηση ανα 7-10 μέρες παίρνω που δε βοηθάει και πολύ... Περάσαμε το μήνα με αυτά.

Ευτυχώς είχα την έμπνευση να στείλω email στον Κοκκινογένη προσωπικά και σε 10 λεπτά μου έιπε ότι θα δει τι μπορεί να κάνει. Την επόμενη μέρα επικοινώνησε κάποιος απο corsair μαζί μου και μου ζήτησε διεύθυνση. Αυτα προχτές... Τώρα είμαι σε αναμονή για να δω τι θα την κάνουν τη διεύθυνση.

Δυστυχώς φαίνεται ότι άρχισε κι εδώ το πού θα πέσεις...

Link to comment
Share on other sites

Εγω οσες φορες και να εστειλα μου εχουν απαντησει οσο μικρο και αν ειναι το θεμα

Ομως θελει προσοχη το που θα στειλεις μυνημα αν στειλεις στο RMA πχ για να σου στειλουν ενα καλωδιο πολυ πιθανων να μην παρεις απαντηση οτιδηποτε δεν ειναι απο ελλατωματικο προιον δηλαδη για RMA στειλτε στο Customer Service

Το έστειλα στην προβλεπόμενη διεύθυνση για καλώδια modular psu: jackflash[MENTION=898]corsa[/MENTION]irmemory.com

Link to comment
Share on other sites

Το έστειλα στην προβλεπόμενη διεύθυνση για καλώδια modular psu: jackflash@corsairmemory.com

Δεν ξερω κατα ποσο ειναι προβλεπομενη - αν ηταν κατι για ολους σιγουρα θα το ειχαν ξεχωριστη κατηγορια - για αυτο στειλε ενα μυνημα στο Customer service απο το contact που εχει στο site τους

Εγω οσες φορες εστειλα καθημερινη μερχι την επομενη μερα ειχα standar απαντηση

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω κατα ποσο ειναι προβλεπομενη - αν ηταν κατι για ολους σιγουρα θα το ειχαν ξεχωριστη κατηγορια - για αυτο στειλε ενα μυνημα στο Customer service απο το contact που εχει στο site τους

Εγω οσες φορες εστειλα καθημερινη μερχι την επομενη μερα ειχα standar απαντηση

Δες εδώ. Θα κάνω και μια προώθηση στο εμαιλ που λες. Δε χρειάζομαι τα καλώδια ουσιαστικά, αλλά έκανα το τεστ να δω αν ισχύουν 100% όσα λέγονται για το άψογο RMA

Link to comment
Share on other sites

Δες εδώ. Θα κάνω και μια προώθηση στο εμαιλ που λες. Δε χρειάζομαι τα καλώδια ουσιαστικά, αλλά έκανα το τεστ να δω αν ισχύουν 100% όσα λέγονται για το άψογο RMA

Aυτο δεν το ειχα δει καθολου αρα ζητω συγνωμη

Ελπιζω να μην παρεξηγησε κανεις αυτο που ειπα πιο πανω

Link to comment
Share on other sites

Aυτο δεν το ειχα δει καθολου αρα ζητω συγνωμη

Ελπιζω να μην παρεξηγησε κανεις αυτο που ειπα πιο πανω

Οχι ρε συ τι παρεξήγηση! Πάντως και πάλι Corsair επέλεξα (βλ. υπογραφή) λόγω αξιοπιστίας. Θεωρώ ότι ισχύει το καλό RMA και απλά έπεσα στην περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Τα συγχαρητηρια κι απο εμενα στην Corsair.

Στις 17/10 τους στελνω μηνυμα και ρωταω αν υπαρχουν διαθεσιμα τα grommets που καλυπτουν τις τρυπες γιατι 1-2 μου εχουν κοπει. Επισης τους ρωταω αν μπορουν να μου στειλουν το front panel με το usb 3.0. το οποιο βεβαια θελω να το αγορασω και τους ρωταω ποιο το κοστος αγορας και των μεταφορικων.

Στις 19/10 μου απαντουν το παρακατω

Thank you for contacting Corsair. Please provide a shipping contact name, address and phone number. Your replacement will ship based on part availability. We will confirm with you within 48 hours.

Τους απαντω με τα στοιχεια μου και ξαναρωταω γιατο κοστος του front panel.

Στις 28/10 μου απαντουν:

We've processed the shipment of the USB3 kit and the grommets. Order no. 1264335. Please allow 3-4 business days for delivery completion. Thank you.

ΟΚ τι να πεις για αυτη την εταιρια? Εγω προσωπικα δεν εχω λογω να μην προτιμω corsair απο εδω και περα!!!

Link to comment
Share on other sites

Δες εδώ. Θα κάνω και μια προώθηση στο εμαιλ που λες. Δε χρειάζομαι τα καλώδια ουσιαστικά, αλλά έκανα το τεστ να δω αν ισχύουν 100% όσα λέγονται για το άψογο RMA

Τελικά μου απάντησαν και μου είπαν να τηρήσω τη διαδικασία RMA. Αρα όλα ΟΚ.

Link to comment
Share on other sites

Και η δική μου εμπείρια ειναι θετική για το after sales support της Corsair. Ειχα μια Η50 και κλώτσησε μια βιδα από το backplate. Μου έστειλαν εντελώς δωρεάν σε 3εργάσιμες ένα κουτάκι με όλο το κιτ στήριξης της Η50 ενώ εγώ ζήτησα μια βίδα μόνο. Απλά respect

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Το AX1200 με το γνωστό coil whine issue (πρώτη παρτιδα) μου το άντικατέστησαν με υποδειγματικό τρόπο!

Είναι το καλύτερο support που έχω συναντήσει, και είμαι τεχνικός H/Y.

Ελπίζω αδερφέ γιατι το μιας εβδομάδας AX850 μου έχει το ίδιο θέμα.

Να υποθέσω οτι η καλύτερη κίνηση είναι να κάνω κατευθείαν RMA μεσω του site τους αντί να ζητάω αντικατάσταση απο το ελληνικό μαγαζί? (που αν είναι θέμα συγκεκριμένης παρτίδας μάλλον και το replacement θα έχει ίσως το ίδιο θέμα).

Πως γίνεται σε αυτή την περίπτωση η αντικατάσταση? (στέλενεις το ελλατωματικό σε αυτούς, πότε στέλνουν την αντικατάσταση, ποιος αναλαμβάνει τα έξοδα μεταφορας κοκ)

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

(μαμώ την τύχη μου!)

Link to comment
Share on other sites

Στείλε e-mail, θα σου έρθει το νέο δωρεάν, θα παραλάβουν το παλιό δωρεάν.

TZAMI!

ΥΓ: συγνώμη, να στείλω απλά email ή να συμπληρώσω/καταθέσω κατευθείαν την φόρμα RMA στο site τους?

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω αδερφέ γιατι το μιας εβδομάδας AX850 μου έχει το ίδιο θέμα.

Να υποθέσω οτι η καλύτερη κίνηση είναι να κάνω κατευθείαν RMA μεσω του site τους αντί να ζητάω αντικατάσταση απο το ελληνικό μαγαζί? (που αν είναι θέμα συγκεκριμένης παρτίδας μάλλον και το replacement θα έχει ίσως το ίδιο θέμα).

Πως γίνεται σε αυτή την περίπτωση η αντικατάσταση? (στέλενεις το ελλατωματικό σε αυτούς, πότε στέλνουν την αντικατάσταση, ποιος αναλαμβάνει τα έξοδα μεταφορας κοκ)

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

(μαμώ την τύχη μου!)

Κατά τη γνώμη μου και από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου, κατ' ευθείαν e-mail με το πρόβλημά σου στον Κοκκινογένη (redbeard @ corsair.com) (χωρίς τα κενά).

Το παλικάρι είναι Έλληνας και θα σε εξυπηρετήσει πολύ πιο γρήγορα από το support που πολλές φορές αργεί ή κολλάει κάπου.

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου και από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου, κατ' ευθείαν e-mail με το πρόβλημά σου στον Κοκκινογένη (redbeard @ corsair.com) (χωρίς τα κενά).

Το παλικάρι είναι Έλληνας και θα σε εξυπηρετήσει πολύ πιο γρήγορα από το support που πολλές φορές αργεί ή κολλάει κάπου.

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, έστειλα email στον κοκκινογένη σήμερα το πρωί..για να δουμε. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ενα εχω να πω η corsair μας φερνει πιο κοντα lol

Μιλησαμε με freedom για το προβλημα του (μας) και θα δουμε τι θα γινει.

Ερωτηση...στον κοκκινογενη γραφουμε ελληνικα ? (λιγο χαζη αλλα λεμε τωρα)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.