Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Η ΕΕ ζητά μεγαλύτερη προστασία των παικτών στα βιντεοπαιχνίδια

      Η επιτροπή προστασίας των καταναλωτών της ΕΕ ζήτησε ελέγχους στα loot boxes και αυξημένη προστασία των παικτών

    Η Επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς και Προστασίας των Καταναλωτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ζήτησε μεγαλύτερη προστασία των ανήλικων gamer καθώς και ενέργειες για τον έλεγχο των «πρακτικών χειραγώγησης και του εθισμού». Η κίνηση έρχεται παράλληλα με μια άλλη που είχε γίνει νωρίτερα μέσα στο έτος για ένα ψήφισμα σχετικά με την υποστήριξη και τη συνεργασία με τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών λόγω της σημασίας της για τον ευρωπαϊκό πολιτισμό και την οικονομία.

    Οι τελευταίες κινήσεις αντιπροσωπεύουν ίσως αυξημένο ενδιαφέρον από τις ρυθμιστικές αρχές, καθώς τα παιχνίδια γίνονται γρήγορα το κυρίαρχο κανάλι ψυχαγωγίας για πολλούς ανθρώπους στην ΕΕ και πέρα από αυτήν.

    Η επιτροπή ζητά μια σειρά δράσεων, συμπεριλαμβανομένων των ελέγχων των loot boxes, της νομοθεσίας κατά του gold farming και της προστασίας τόσο των ευάλωτων ομάδων όσο και των δεδομένων των χρηστών όσον αφορά τα παιχνίδια. Μολονότι η επιτροπή δεν εγκρίνει συγκεκριμένες ενέργειες, ζητά να υπάρξει συζήτηση σε επίπεδο εταιρών και εναρμόνιση των κανόνων για αυτά τα θέματα. Συγκεκριμένα αναφέρουν μια μελέτη σχετικά με την επίδραση που έχουν τα loot boxes στους καταναλωτές, ιδιαίτερα στους νεότερους.

    Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι η κύρια ουσία της πρόσκλησης της επιτροπής εξακολουθεί να επικεντρώνεται στους ανηλίκους εντός του χώρου του gaming. Φυσικά, σίγουρα θα έχετε ακούσει για ιστορίες γονιών που ανακάλυψαν ότι τα παιδιά τους ξόδεψαν «κατά λάθος» χιλιάδες ευρώ σε ένα παιχνίδι για κινητά, επομένως δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι εδώ στρέφει για πρώτη φορά το ενδιαφέρον της η επιτροπή. Ωστόσο, οι "ανήθικες" πρακτικές των εταιριών στα παιχνίδια, αφορά ενήλικους παίχτες, οι οποίοι είναι ευάλωτοι και επιρρεπείς σε πρακτικές που απευθύνονται σε αυτούς.

    Ορισμένες εταιρείες παιχνιδιών έχουν ήδη λάβει μέτρα για να προβλέψουν τέτοιους κανονισμούς. Για παράδειγμα, η Epic Games έκανε το ντεμπούτο της πρόσφατα στους "cabined accounts" για να εμποδίσει τους νεότερους παίκτες να ασχοληθούν με πτυχές του παιχνιδιού που θα μπορούσαν να τους εκθέσουν σε οποιοδήποτε επιβλαβές περιεχόμενο, χωρίς γονική άδεια ή επαλήθευση ότι είναι πάνω από 13 ετών. Αυτό περιλαμβάνει την αποτροπή της χρήσης συνομιλίας κειμένου και φωνής ή λήψης μηνυμάτων μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

    Παρόλο που η ΕΕ δεν έχει την εξουσία να θεσπίζει κανόνες χωρίς την άδεια των κρατών μελών, θα μπορούσε να ζητηθεί ψηφοφορία για την ψήφιση νομοθεσίας ή περαιτέρω εγκρίσεων επίσημων ενεργειών. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτή η ανακοίνωση και η έκκληση για δράση δεν είναι ένδειξη ψήφισης επικείμενης νομοθεσίας, αλλά μια σαφής δήλωση προθέσεων για το τι θα σκεφτεί η ΕΕ όσον αφορά τα βιντεοπαιχνίδια στο σύνολό της.


    Πηγή
    Φωτογραφία: European Parliament
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.