Jump to content


  • gdp77
    gdp77

    H UL Benchmarks ενημερώνει το 3DMark με εξειδικευμένο Ray-Tracing Test

    Η κυκλοφορία των καρτών γραφικών AMD Radeon RX 6000 Series στις 18 Νοεμβρίου θα τερματίσει το μονοπώλιο της NVIDIA στο Ray-Tracing. Για πρώτη φορά, οι παίκτες θα έχουν μια επιλογή προμηθευτών GPU όταν αγοράζουν μια κάρτα γραφικών με δυνατότητα ray-tracing. H UL Benchmarks κυκλοφορεί ένα νέο τεστ 3DMark που μετρά την καθαρή απόδοση ray-tracing. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δοκιμή 3DMark DirectX Raytracing για να συγκρίνετε την απόδοση του ειδικού υλικού raytracing στις τελευταίες κάρτες γραφικών από την AMD και την NVIDIA.

     

    Το raytracing σε πραγματικό χρόνο είναι απίστευτα απαιτητικό. Οι πιο πρόσφατες κάρτες γραφικών διαθέτουν ειδικό υλικό που έχει βελτιστοποιηθεί για λειτουργίες raytracing. Παρά τις εξελίξεις στην απόδοση της GPU, οι απαιτήσεις εξακολουθούν να είναι πολύ υψηλές για ένα παιχνίδι για να βασίζεται μόνο στο raytracing. Γι 'αυτό τα παιχνίδια χρησιμοποιούν raytracing για να συμπληρώσουν τις παραδοσιακές τεχνικές απόδοσης. Η δοκιμή 3DMark DirectX Raytracing έχει σχεδιαστεί για να κάνει την απόδοση raytracing τον περιοριστικό παράγοντα. Αντί να βασίζεστε στην παραδοσιακή απόδοση, ολόκληρη η σκηνή δημιουργείται με τεχνική ray-tracing και σχεδιάζεται με ένα πέρασμα.

     

    large.XezX0TtkFeZuRkc4.jpg

     

    large.PVA0l1kEmBZIERO8.jpg

     

    large.NdpS1EuPPgWb6VYJ.jpg

     

    DOWNLOAD: 3DMark v2.15.7078

     

    Το αποτέλεσμα του benchmark εξαρτάται εξ ολοκλήρου από την απόδοση ray-tracing, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να μετρήσετε και να συγκρίνετε την απόδοση ειδικού υλικού ray-tracing στις τελευταίες κάρτες γραφικών.

     

    Σε σύγκριση με την παραδοσιακή απόδοση, το raytracing μπορεί να μοντελοποιήσει με μεγαλύτερη ακρίβεια τον τρόπο με τον οποίο το φως αλληλεπιδρά με το διάφραγμα μιας κάμερας.

     

    Σε αυτή τo benchmark χαρακτηριστικών, οι ακτίνες της κάμερας εντοπίζονται σε όλο το οπτικό πεδίο με μικρές τυχαίες μετατοπίσεις για την προσομοίωση ενός βάθους εφέ πεδίου. Ο ρυθμός καρέ καθορίζεται από το χρόνο που απαιτείται για τον εντοπισμό και τη σκίαση ενός καθορισμένου αριθμού δειγμάτων για κάθε εικονοστοιχείο, συνδυάζει τα αποτελέσματα με προηγούμενα δείγματα και παρουσιάζει την έξοδο στην οθόνη. Μπορείτε να αλλάξετε τον αριθμό δειγμάτων για να δείτε πώς επηρεάζει την απόδοση και την οπτική ποιότητα. Η ανάλυση απόδοσης είναι 2560 × 1440.

     

    Το αποτέλεσμα του benchmark είναι ο μέσος ρυθμός καρέ σε καρέ ανά δευτερόλεπτο. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με τη δοκιμή στον τεχνικό οδηγό 3DMark.


    Διαδραστική λειτουργία:

    Το τεστ 3DMark DirectX Raytracing περιλαμβάνει μια διαδραστική λειτουργία που σας επιτρέπει να κινείστε ελεύθερα γύρω από τη σκηνή και να παίρνετε στιγμιότυπα οθόνης. Μπορείτε να ελέγξετε το σημείο εστίασης και το διάφραγμα της κάμερας για να εξερευνήσετε διαφορετικό βάθος εφέ πεδίου χρησιμοποιώντας raytracing.

     

    3DMark Advanced Edition

    To benchmark λειτουργίας DirectX Raytracing είναι τώρα διαθέσιμo ως δωρεάν ενημέρωση για το 3DMark Advanced Edition.

     

    Οι κάτοχοι 3DMark Advanced Edition που αγόρασαν το 3DMark πριν από τις 8 Ιανουαρίου 2019, θα πρέπει να κάνουν αναβάθμιση για να ξεκλειδώσουν τις τελευταίες δοκιμές raytracing. Η αναβάθμιση DM 3DMark Port Royal προσθέτει το Port Royal, το τεστ χαρακτηριστικών DirectX Raytracing και το τεστ χαρακτηριστικών NVIDIA DLSS.

     

    3DMark Professional Edition

    Η δοκιμασία DirectX Raytracing είναι διαθέσιμη ως δωρεάν ενημέρωση για πελάτες 3DMark Professional Edition με έγκυρη ετήσια άδεια. Οι πελάτες με παλαιότερη, διαρκή άδεια θα πρέπει να αγοράσουν μια ετήσια άδεια για να ξεκλειδώσουν τη δοκιμή.

     

     


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.