Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Η Adobe αντιμετωπίζει πιθανό πρόστιμο από την FTC για τις πρακτικές της στις συνδρομές προϊόντων

      Οι καταγγελίες σχετικά με τις πρακτικές ακύρωσης της Adobe μπορεί να έχουν αντίκτυπο στην εταιρεία.

    Η Adobe προειδοποιεί τους επενδυτές της ότι μπορεί να αντιμετωπίσει ένα σημαντικό πρόστιμο από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου, η οποία ερευνά τις πρακτικές ακύρωσης συνδρομών της εταιρείας. Η Adobe αποκάλυψε ότι "συνεργάζεται" με την αμερικανική ρυθμιστική αρχή από τον Ιούνιο του 2022, αφού έλαβε κλήτευση από την FTC.

     

    Σύμφωνα με την κατάθεση, η FTC διερευνά τις "πρακτικές γνωστοποίησης και ακύρωσης συνδρομών της Adobe σε σχέση με τον νόμο Restore Online Shoppers' Confidence Act", ο οποίος απαγορεύει στους διαδικτυακούς πωλητές να χρεώνουν τους χρήστες, εκτός εάν έχει δοθεί ενημερωμένη συγκατάθεση. Αυτό υποδηλώνει ότι η έρευνα της FTC αφορά τα συνδρομητικά προϊόντα της Adobe, τα οποία έχουν αποκτήσει τη φήμη όλα αυτά τα χρόνια ότι είναι δύσκολο να ακυρωθούν, σύμφωνα με τους καταναλωτές. Αυτό περιλαμβάνει, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς, τον εξαναγκασμό των χρηστών να καλούν την εταιρεία για να την ακυρώσουν και για τη χρέωση των χρηστών τέλους πρόωρης διακοπής.

     

    Στην ίδια κατάθεση στην SEC, η Adobe αφήνει να εννοηθεί ότι η FTC ετοιμάζεται να επιβάλει κυρώσεις στην εταιρεία για τις πρακτικές ακύρωσης. "Τον Νοέμβριο του 2023, το προσωπικό της FTC διαβεβαίωσε ότι είχε την εξουσία να ξεκινήσει διαπραγματεύσεις για τη συμμόρφωση (της εταιρίας) και για να καθορίσει εάν θα μπορούσε να επιτευχθεί διακανονισμός σχετικά με την έρευνά τους για τα ζητήματα αυτά", δήλωσε η εταιρεία.

     

    Αν και η Adobe πιστεύει ότι ακολουθεί το νόμο, προειδοποίησε ότι: "Η υπεράσπιση ή η επίλυση αυτού του θέματος θα μπορούσε να συνεπάγεται σημαντικό χρηματικό κόστος ή κυρώσεις και θα μπορούσε να έχει σημαντικό αντίκτυπο στα οικονομικά αποτελέσματα και τις δραστηριότητές μας".

     

    Η έρευνα πραγματοποιείται καθώς η FTC επεξεργάζεται νέους κανονισμούς για να αναγκάσει της εταιρίες να κάνουν εύκολη την ακύρωση συνδρομητικών προϊόντων. "Για παράδειγμα, αν μπορείτε να εγγραφείτε online, πρέπει να μπορείτε να ακυρώσετε στον ίδιο ιστότοπο, με τον ίδιο αριθμό βημάτων", δήλωσε η ρυθμιστική αρχή τον Μάρτιο μετά την ψήφιση του προτεινόμενου κανονισμού.  


    Πηγή
    Φωτογραφία: Gabby Jones/Bloomberg via Getty Images
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.