Jump to content

jax7480

V.I.P.
  • Posts

    14.948
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    116

Everything posted by jax7480

  1. jax7480

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Η πόζα Σαρκοζύ έχει σκαμνάκι από κάτω... Αυτός το πάλεψε μόνος του...
  2. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Τόσο περίπου. Εξαρτάται την εταιρεία βέβαια. Για εδώ τα λάστιχα δεν είναι υπερβολή γιατί οι δρόμοι είναι μια χαρά. Για το ταξίδι στην Ελλάδα όμως, αλλά και για την Ελλάδα (το αυτοκίνητο θα μείνει εκεί πάνω από ένα χρόνο) νομίζω πως είναι μεγάλη υπερβολή. Δεν ξέρω κιόλας. Δεν είμαι 100% σίγουρος. Από την άλλη να αλλάξω τώρα ζάντες/λάστιχα με 20αρια είναι ένα έξοδο που δεν είναι στο πρόγραμμα. Απλά σκέφτομαι μήπως τις ρημάξω στην Ελλάδα και δεν μπορώ να τις δώσω κιόλας μετά. Ένα 1000αρικο μαζί με τα λάστιχα θα ποιάσουν εδώ αν βρω να τις δώσω.
  3. jax7480

    Αυτοκίνηση

  4. jax7480

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Βασικά έπεσε στο καλάθι με τα αντίδωρα όταν ήταν μικρός...
  5. jax7480

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Χρόνια πολλά σε όλους τους Γιώργηδες και Γεωργίες του φόρουμ. Υγεία, ευτυχία, αγάπη και τύχη.
  6. jax7480

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Φρονιμίτες δεν έχω κάνει εξαγωγή. Τους έχω όλους σε άριστη κατάσταση.
  7. jax7480

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    36 με ένα σφράγισμα και δεν τα προσέχω καθόλου Τελευταία φορά που πήγα στον οδοντίατρο (10 χρόνια στον ίδιο), μου λέει... τι θα γίνει με σένα... όλο για καθαρισμό έρχεσαι... πως θα ζήσουμε εμείς...
  8. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Δεν ειναι ακριβες σιγουρα. Απο το δικο μου λειπει η εκδοση του αυτοκινήτου. Αλλα ειναι αρκετα καλο.
  9. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Θα ειναι Ελλαδα το αυτοκινητο και δεν θελω να ψαχνομαι εκει. Στον λαστιχα μου που ρωτησα μου ειπε πως για 19αρες και πανω, ενα μηνα αναμονη για τα λαστιχα. Για ζαντες δεν ξερω ποσο θα περιμενω.
  10. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Αν με παιρνει μεχρι το καλοκαιρι θα τις αλλαξω.
  11. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Τέλη 2005 μοντέλο είναι το αυτοκίνητο. Μπερδευτήκαμε. Δεν είπα πως είχε από το εργοστάσιο 22αρες. Απλά ρωτάω μήπως οι 22αρες που είχε από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη (όχι εργοστασιακές) είναι too much και θα τις σπάσω στους ελληνικούς δρόμους. Θέμα με την ανάρτηση δεν υπάρχει.
  12. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Audi A8. H εργοστασιακή του A8/S8 είναι: 18αρα: 235/50/18, 275/35/20. Αυτή που φοράει το αμάξι τώρα είναι από τον προηγούμενο και δεν νομίζω πως είναι σωστή σα διάσταση.
  13. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Αυτό λέω. Ρωτάω μήπως αλλάζω τις 22αρες με τις κλασικές 20αρες που φοράει το αμάξι. Τώρα έχω επάνω 255/30/22 και θέλω να βάλω 275/35/20.
  14. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Από ανάρτηση τι έχεις; σκληρή; Γενικά πως τα πας με τις 19αρες; Ρωτάω γιατί το καλοκαίρι θα κατεβάσω το τουτού και έχει 22αρες επάνω και δεν θέλω να τις πάρω στο χέρι. Μήπως τις άλλαζα με 20αρες πριν κατέβω.
  15. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Ψήλωμα θέλεις. Καγκουρίζει άσχημα αν είναι τόσο χαμηλό.
  16. jax7480

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Ο άλλος έβλεπε χθες Deadpool και σήμερα μας κότσαρε και το avatar... Άσε μας κουκλίτσα μου. Φόλα ήταν η ταινία... Άντε καλημέρες.
  17. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Του πάνε νομίζω... Κοίτα και κάτι ακόμα όμως. Δεν νομίζω πως αναδεικνύουν το αυτοκίνητο στο 100%.
  18. jax7480

    M.2 SSD, ποιον;

    Λογικα δε θα εχεις προβλημα με καμια με αυτα τα τσιπσετ.
  19. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    Ωραία η Vulcan αλλά αν είναι να πάρεις ένα non street legal car πηγαίνεις για κάτι άλλο:
  20. jax7480

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Εδω τα περισσοτερα υποκαταστηματα ειναι μεσα σε σουπερ μαρκετ και ειναι ανοιχτα μεχρι της 23.00 και το Σαββατο μεχρι τις 22.00.
  21. jax7480

    Assetto Corsa

    Ερώτηξη: Μεταξύ μας κατά τη διάρκεια του αγώνα, υπάρχει επικοινωνία ή είναι όλοι αφοσιωμένοι;
  22. jax7480

    Assetto Corsa

    Από σήμερα αν μπω τι γίνεται; γιατί μπήκα ήδη, γι'αυτό το λέω. Μην κάνω καμιά μ@λ@κί@. Μη σας χαλάσω τίποτα και δεν μπορείτε να παίξετε...
  23. jax7480

    Assetto Corsa

    Sorry για το πρήξιμο (προκαταβολικά καθότι newbies). Αγοράσα, κατέβασα (ένα τσιγάρο ήταν η εγκατάσταση) και ξεκινώ. Βλέπω πως συνδέομαι online κανονικά και βλέπω τους servers. Τώρα για το online αύριο τι χρειάζομαι; ποιος είναι ο server που πρέπει να συνδεθώ;
  24. jax7480

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    300.000.000ΝΟΚ εδώ... δεν τα λες και άσχημα. Κι αν σου κάτσει;
  25. jax7480

    Οι αγορές μας..!!

    Για το τσάι; Σε είχα για πιο προκομένη...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.