-
Posts
14.948 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
116
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by jax7480
-
Εργασία και διαβίωση στη Τσεχία!
jax7480 απάντησε στο θέμα του cyberdyne topic στην ενότητα Off topic
Ξέρω πως είναι άσχετο με το τόπικ αλλά είναι σχετικό με την πόλη. 1 Ιουλίου το απόγευμα θα είμαι στο Brno. Έχω κλείσει διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο και θα μείνω μέχρι το άλλο πρωί. Αν είναι κάποιος διαθέσιμος να με ξεναγήσει στα γρήγορα και για κανένα ποτάκι, θα το εκτιμούσα. Μη γυρνάω σαν τον κούκο στην πόλη. -
Ρε παιδια, γιατι δεν κανετε ενα θεμα να το συζητησουμε; εγω π.χ. εχω τους γονεις στην Ελλαδα με ΟΤΕ και δεν ξερω τι συμβαινει.
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Ποσο φολα το νεο Top Gear? Κακη απομιμηση θα ελεγα του παλιου. Μονο ο Ματ το εσωσε λιγο. Ο Chris Evans δεν το εχει ουτε για πλακα. -
Ποιος μπουζουκτσής;
- 25.485 απαντήσεις
-
- 3
-
-
Τον Απρίλιο η αποκάλυψη, το καλοκαίρι η κυκλοφορία, για τις Pascal της Νvidia
jax7480 απάντησε στο θέμα του yanni topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Ρε παιδιά, η G1 Gaming έρχεται μόνο με ένα 8πιν; Φτάνει αυτό για να δουλέψει η κάρτα πιο ψηλά από τους εργοστασιακούς χρονισμούς; -
Και όπως λέει ένα αρχαίο ρητό: Το πιο εύκολο πράγμα είναι να κόψεις το κάπνισμα. Εγώ το έχω κόψει περίπου 150 φορές. Ισοκράτης
- 25.485 απαντήσεις
-
- 5
-
-
30 Μαΐου έρχονται οι Broadwell-E με τιμές έως και $1723
Το μέλος jax7480 σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Πάει η επιλογή για 6950X. 1700€ για επεξεργαστή δε δίνω που να χτυπιούνται κάτω. Προτιμώ να πάρω 2 xeon 10πύρηνους και τα υπόλοιπα σουβλάκια. M@l@kes...- 11 comments
-
- 10
-
-
- broadwell-e
- intel
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Καμιά πρόταση;
-
Στο χώρο των αποσκευών είναι η μπαταρία.
-
Τα καλύτερα μοσχαρίσια (από κιμά μέχρι T-bone) τα έχω φάει στο Βελιγράδι. Και οι ντόπιοι εκεί λένε πως αυτά που μπορείς να φας σε χωριό στη Σερβία είναι ακόμα καλύτερα από του Βελιγραδίου. Πολύ ανώτερα από Ελλάδας χωρίς συζήτηση.
-
Τον Απρίλιο η αποκάλυψη, το καλοκαίρι η κυκλοφορία, για τις Pascal της Νvidia
jax7480 απάντησε στο θέμα του yanni topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
-
Τον Απρίλιο η αποκάλυψη, το καλοκαίρι η κυκλοφορία, για τις Pascal της Νvidia
jax7480 απάντησε στο θέμα του yanni topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
-
Κουοτάρω τον εαυτό μου γιατί τελικά αγοράστηκε και εγκαταστάθηκε η Blackvue DR650GW 2channel. Πήρα και το BlackVue Power Magic Pro το οποίο με διακόπτη ενεργοποιεί ή απενεργοποιεί το parking mode. Η εγκατάσταση πήρε περίπου 4 ώρες με περισσότερη ώρα στο κρύψιμο των καλωδίων όσο αυτό ήταν εφικτό. Το BlackVue Power Magic Pro έχει και επιλογή όταν πέσει η τάση της μπαταρίας κάτω από τα 12.00Volt να κόβει το parking mode αυτόματα ακόμα κι αν το έχεις ενεργοποιημένο. Επίσης έχει και timer για το parking mode από 6 ώρες μέχρι συνέχεια ανοιχτό. Θα ανεβάσω και κανένα βιντεάκι στο youtube με την πρώτη ευκαιρία. Σήμερα τελειώσα την εγκατάσταση οπότε για την ώρα δεν έχω εντυπώσεις. Όταν το δω πως δουλεύει και αν όντως είναι plug and forget θα γράψω δυο λογάκια. Πάντως ο viewer των windows όσο τον χρησιμοποίησα είναι πολύ εύκολος. Βρίσκεις άμεσα αυτό που θέλεις όπως επίσης κάνεις και ρυθμίσεις της κάμερας. Η κάμερα αγοράστηκε με μία 128GB microSD για τις εγγραφές και για την ώρα επειδή το αυτοκίνητο είναι σε κλειστό parking, το parking mode είναι απενεργοποιημένο. Μία πολύ καλή επιλογή της κάμερας είναι να έχεις ενεργοποιημένο το ανέβασμα των video στο cloud. Δεν το έχω ενεργοποιήσει γιατί στο parking της πολυκατοικίας δεν υπάρχει WiFi πουθενά, αλλά στην Ελλάδα επειδή το parking θα είναι δίπλα στο σπίτι θέλω να πιστεύω πως θα πιάνω σήμα για το upload. Θα δείξει. Ότι θέλετε, αν κάποιος ενδιαφέρεται, ρωτάτε. Επειδή κάποιος ρώτησε, η μπαταρία του αυτοκινήτου φαίνεται παρακάτω. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι μεγάλη. Μήπως ο Γιάγκος ξέρει να μας πει καλύτερα @ΓιαγκΤ
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Banshee. 38 επεισόδια. Το ξεκινάς, χθες. -
Η Toshiba ανακοίνωσε την νέα σειρά NVMe SSD OCZ RD400
Το μέλος jax7480 σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Τα drives που βγαίνουν σε PCIexpress και είναι AHCI (βλέπε Plextor M6e, M7, Kingston HyperX Predator) μπορούν να κάνουν boot σε οποιαδήποτε μητρική. Τα drives που βγαίνουν σε PCIexpress και είναι NVMe (βλέπε το drive της είδησης, ο Samsung 950 PRO, ο Intel 750) πρέπει να τον υποστηρίζει η μητρική. Συνήθως οι μητρικές με Intel Z170 και X99 chipset υποστηρίζουν boot από τέτοια drives, αλλά έχουν γίνει αναφορές στα internets πως και κάποιες παλαιότερες μητρικές δουλεύουν κανονικα. O @Eddie νομίζω το έχει κάνει σε παλαιότερη μητρική. -
Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0
jax7480 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
H Νορβηγία έχει δεξία και ακροδεξία στην κυβέρνηση. Τουλάχιστον μέχρι τις επόμενες εκλογές, το φθινόπωρο του 2017. -
Τον Απρίλιο η αποκάλυψη, το καλοκαίρι η κυκλοφορία, για τις Pascal της Νvidia
jax7480 απάντησε στο θέμα του yanni topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Εγώ προσωπικά περιμένω τους Core i7 6950 (να δω τιμές πρώτα) για να τα αλλάξω όλα με τη μία. -
Τον Απρίλιο η αποκάλυψη, το καλοκαίρι η κυκλοφορία, για τις Pascal της Νvidia
jax7480 απάντησε στο θέμα του yanni topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Στις 27 του μήνα δεν είπαν διαθεσιμότητα; -
- 27.416 απαντήσεις
-
- 8
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
To τελευταίο δεν θα έπρεπε να λέγεται James Bond. Ας έβαζαν κάτι άλλο. Η ταινία ήταν μεγάλη φόλα. Τα υπόλοιπα όμως και ειδικά το casino royale και το Skyfall όντως άξιζαν. Η αλλαγή του ύφους ξένισε λίγο στο CR αλλά ήταν θέμα συνήθειας νομίζω. Δεν ήταν κάτι τραγικό. -
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Άρα δεν μου φάνηκαν μόνο εμένα τα cgi πως είχαν θέματα. -
Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1
jax7480 απάντησε στο θέμα του sotiris topic στην ενότητα Off topic
^^^^^ Ο αέρας.- 3.404 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Δυλσεξία είναι το σωστό. Καλημέρες.
- 25.485 απαντήσεις
-
- 4
-
