-
Posts
14.948 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
116
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by jax7480
-
Η πόζα Σαρκοζύ έχει σκαμνάκι από κάτω... Αυτός το πάλεψε μόνος του...
- 27.416 απαντήσεις
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τόσο περίπου. Εξαρτάται την εταιρεία βέβαια. Για εδώ τα λάστιχα δεν είναι υπερβολή γιατί οι δρόμοι είναι μια χαρά. Για το ταξίδι στην Ελλάδα όμως, αλλά και για την Ελλάδα (το αυτοκίνητο θα μείνει εκεί πάνω από ένα χρόνο) νομίζω πως είναι μεγάλη υπερβολή. Δεν ξέρω κιόλας. Δεν είμαι 100% σίγουρος. Από την άλλη να αλλάξω τώρα ζάντες/λάστιχα με 20αρια είναι ένα έξοδο που δεν είναι στο πρόγραμμα. Απλά σκέφτομαι μήπως τις ρημάξω στην Ελλάδα και δεν μπορώ να τις δώσω κιόλας μετά. Ένα 1000αρικο μαζί με τα λάστιχα θα ποιάσουν εδώ αν βρω να τις δώσω.
-
-
Βασικά έπεσε στο καλάθι με τα αντίδωρα όταν ήταν μικρός...
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Χρόνια πολλά σε όλους τους Γιώργηδες και Γεωργίες του φόρουμ. Υγεία, ευτυχία, αγάπη και τύχη.
- 25.485 απαντήσεις
-
- 2
-
-
Φρονιμίτες δεν έχω κάνει εξαγωγή. Τους έχω όλους σε άριστη κατάσταση.
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
36 με ένα σφράγισμα και δεν τα προσέχω καθόλου Τελευταία φορά που πήγα στον οδοντίατρο (10 χρόνια στον ίδιο), μου λέει... τι θα γίνει με σένα... όλο για καθαρισμό έρχεσαι... πως θα ζήσουμε εμείς...
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Δεν ειναι ακριβες σιγουρα. Απο το δικο μου λειπει η εκδοση του αυτοκινήτου. Αλλα ειναι αρκετα καλο.
-
Θα ειναι Ελλαδα το αυτοκινητο και δεν θελω να ψαχνομαι εκει. Στον λαστιχα μου που ρωτησα μου ειπε πως για 19αρες και πανω, ενα μηνα αναμονη για τα λαστιχα. Για ζαντες δεν ξερω ποσο θα περιμενω.
-
Αν με παιρνει μεχρι το καλοκαιρι θα τις αλλαξω.
-
Τέλη 2005 μοντέλο είναι το αυτοκίνητο. Μπερδευτήκαμε. Δεν είπα πως είχε από το εργοστάσιο 22αρες. Απλά ρωτάω μήπως οι 22αρες που είχε από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη (όχι εργοστασιακές) είναι too much και θα τις σπάσω στους ελληνικούς δρόμους. Θέμα με την ανάρτηση δεν υπάρχει.
-
Audi A8. H εργοστασιακή του A8/S8 είναι: 18αρα: 235/50/18, 275/35/20. Αυτή που φοράει το αμάξι τώρα είναι από τον προηγούμενο και δεν νομίζω πως είναι σωστή σα διάσταση.
-
Αυτό λέω. Ρωτάω μήπως αλλάζω τις 22αρες με τις κλασικές 20αρες που φοράει το αμάξι. Τώρα έχω επάνω 255/30/22 και θέλω να βάλω 275/35/20.
-
Από ανάρτηση τι έχεις; σκληρή; Γενικά πως τα πας με τις 19αρες; Ρωτάω γιατί το καλοκαίρι θα κατεβάσω το τουτού και έχει 22αρες επάνω και δεν θέλω να τις πάρω στο χέρι. Μήπως τις άλλαζα με 20αρες πριν κατέβω.
-
Ψήλωμα θέλεις. Καγκουρίζει άσχημα αν είναι τόσο χαμηλό.
-
Ο άλλος έβλεπε χθες Deadpool και σήμερα μας κότσαρε και το avatar... Άσε μας κουκλίτσα μου. Φόλα ήταν η ταινία... Άντε καλημέρες.
- 27.416 απαντήσεις
-
- 4
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Του πάνε νομίζω... Κοίτα και κάτι ακόμα όμως. Δεν νομίζω πως αναδεικνύουν το αυτοκίνητο στο 100%.
-
Λογικα δε θα εχεις προβλημα με καμια με αυτα τα τσιπσετ.
-
Ωραία η Vulcan αλλά αν είναι να πάρεις ένα non street legal car πηγαίνεις για κάτι άλλο:
-
Εδω τα περισσοτερα υποκαταστηματα ειναι μεσα σε σουπερ μαρκετ και ειναι ανοιχτα μεχρι της 23.00 και το Σαββατο μεχρι τις 22.00.
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Ερώτηξη: Μεταξύ μας κατά τη διάρκεια του αγώνα, υπάρχει επικοινωνία ή είναι όλοι αφοσιωμένοι;
-
Από σήμερα αν μπω τι γίνεται; γιατί μπήκα ήδη, γι'αυτό το λέω. Μην κάνω καμιά μ@λ@κί@. Μη σας χαλάσω τίποτα και δεν μπορείτε να παίξετε...
-
Sorry για το πρήξιμο (προκαταβολικά καθότι newbies). Αγοράσα, κατέβασα (ένα τσιγάρο ήταν η εγκατάσταση) και ξεκινώ. Βλέπω πως συνδέομαι online κανονικά και βλέπω τους servers. Τώρα για το online αύριο τι χρειάζομαι; ποιος είναι ο server που πρέπει να συνδεθώ;
-
300.000.000ΝΟΚ εδώ... δεν τα λες και άσχημα. Κι αν σου κάτσει;
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Για το τσάι; Σε είχα για πιο προκομένη...
