Jump to content

jax7480

V.I.P.
  • Posts

    14.948
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    116

Everything posted by jax7480

  1. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Για πείτε ρε παίδες καμιά σείρα ανάλαφρη να βλέπουμε στις ελεύθερες ώρες. Δεν ψάχνω για μπαμ-μπουμ κτλ...κάτι σε στυλ TBBT, Anger Management, 2 And a Half Men... τέτοια φάση.
  2. [MENTION=3673]hayabusa[/MENTION] To πακέτο χάθηκε... το ψάχνουν από προχθές και δεν το έχουν βρει. επειδή δεν θέλω να ειπωθεί καμιά χαζομάρα (όχι από σένα) πως αποφάσισα να το δώσω αλλού κτλ, μόλις μπορέσω θα σου στείλω αντίγραφο του αποδεικτικού αποστολής, για να δεις πως το δέμα ήταν να έρθει σε σένα αλλά ποτέ δεν εμφανίστηκε στο σύστημά τους.
  3. [MENTION=3673]hayabusa[/MENTION]. Επικοινώνησαν οι γονείς μου χθες με τα elta courier που παρέλαβαν και το δέμα είναι άφαντο. Σήμερα ο πατέρας μου θα περάσει από εκεί να τους σπικάρει δυο φωνήεντα...
  4. Έπρεπε να έχεις παραλάβει από Πέμπτη. Θα τους ιππεύσω στα ελτά courier...
  5. Πάνο σόρρυ. Στάλθηκε Παρασκευή με ΕΛΤΑ συστημένο, οπότε θα παραλάβεις λογικά αύριο. [MENTION=3673]hayabusa[/MENTION]: Παρέλαβες; γιατί δεν μπορώ να βρω το δέμα σου στο online σύστημα, αν και έχω το σωστό serial.
  6. jax7480

    κλιματιστικό: Τι? που? ποσο?

    Δεν είναι όλα τα μοντέλα κινέζικα ή Γιαπωνέζικα. Ανάλογα το μοντέλο, μπορείς να ρωτήσεις στον Κωτσόβολο και να σου πούνε που κατασκευάζεται.
  7. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Ρε παίδες, το Man of Steel το είδε κανείς να μας πει εντυπώσεις; Γιατί στο IMDB είπαν πως τα έσπασε η ταινία...
  8. Τράβηξε του ένα reset, γιατί από τότε που κόπηκε το τηλέφωνο στην Ελλάδα δεν το ξανά χρησιμοποίησα.
  9. Καλοδούλευτα τα ηχεία.
  10. Όποιος παρέλαβε μπορεί να με ενημερώσει; Ευχαριστώ.
  11. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    30 Ιουνίου: Top Gear Season 20...
  12. Μόλις έχω νεότερα από Ελλάδα θα σου πω. Αλλά σύμφωνα με τις οδηγίες, το ποσό είναι 9€ για ΕΛΤΑ courier.
  13. [MENTION=3673]hayabusa[/MENTION], [MENTION=11833]p_under[/MENTION], [MENTION=5317]Seaside[/MENTION], [MENTION=324]billpeppas[/MENTION], Να αναφέρω πως όλα τα πράγματα θα αποσταλούν σήμερα. Όλα θα αποσταλούν με ΕΛΤΑ courier (πιο οικονομικό) εκτός αν αναφέρθηκε αλλιώς. [MENTION=5047]tomtoub[/MENTION] στείλε τηλέφωνο επικοινωνίας με πμ, για να σου πω πως θα επικοινωνήσεις και που θα πας να παραλάβεις.
  14. To router μόνο του θα πάει στον [MENTION=5317]Seaside[/MENTION] αν το θέλει. Το ηχοσύστημα δεν μπαίνω στη διαδικασία να το στείλω γιατί θα είναι πολλά τα λεφτά για την courier. Όπως είπα παραπάνω, παραλαβή από το χώρο μου μόνο. Αν δεν εμφανιστεί ενδιαφέρον μέχρι και αύριο από κάποιο άλλο μέλος πιο ενεργό, θα πάει στον [MENTION=5047]tomtoub[/MENTION].
  15. Ενημερωτικά, θα ξαναμπώ νετ, απόγευμα αργά... καλό θα είναι όσοι έχουν δηλώσει ενδιαφέρον να μου στείλουν στοιχεία.
  16. To στέλνω με απλό ταχυδρομείο, έξοδα δικά μου αύριο το πρωί και τέλος. Στείλε στοιχεία.
  17. Το 1,3,4 έφυγαν ήδη (το 1 όπως είπα στον haya, το 3 στον [MENTION=11833]p_under[/MENTION] και το 4 στον [MENTION=324]billpeppas[/MENTION]).
  18. [MENTION=3673]hayabusa[/MENTION]. Στείλε στοιχεία αποστολής σε πμ.
  19. Γύρισα για 3 μέρες Ελλάδα και κάνω μια μικρή εκκαθάριση στο σπίτι: 1) ICY BOX USB2.0 - eSATA εξωτερική θήκη για HDD/SSD. Σαν την παρακάτω αλλά ΔΕΝ ειναι USB3.0 Msystems.gr - Προϊόντα - RaidSonic Icy Box USB 3.0 Docking Station for 2.5¨ and 3.5¨ SATA HDDs 2) Linksys WAG200G ADSL2+ Router/Modem 3) Καλώδιο HDMI 3meter δεν ξέρω κατηγορία 4) Βιντεοκάμερα SONY DCR-HC37E miniDV με όλα τα παρελκόμενα. Δεν ξέρω αν δουλεύει γιατί έχω να την χρησιμοποιήσω πολλά χρόνια, αλλά τελευταία φορά που την δοκίμασα δούλευε. Δώρο και μία άδεια κασέτα αχρησιμοποίητη. 5) Sony 5.1 σύστημα ήχου TA-VE215. 5 δορυφόροι και 1 subwoofer μαζί με ενισχυτή και τηλεκοντρόλ. Δουλεύει άψογα εκτός από το display το οποίο ανάβει όποτε θέλει. Παραλαβή μόνο από το χώρο μου (Θεσσαλονίκη) λόγω βάρους του subwoofer. Να ενημερώσω πως τα πράγματα δίνονται μόνο σε αρκετά ενεργά μέλη του φόρουμ με το δικαίωμα να κρίνω εγώ σε ποιον θα αποσταλούν. Τα έξοδα αποστολής θα είναι με courier, έξοδα παραλήπτη γιατί τα πράγματα θα τα αφήσω πακεταρισμένα στους γονείς μου να τα στείλουν. Την "αγγελία" την έχω βάλει και σε άλλο φόρουμ.
  20. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    Εδώ τα ηλεκτρικά πουλάνε σαν τρελά. Ο λόγος απλός. Εκτός από την καλή τιμή ανα KWh (0,047€) όλα τα πάρκινγ, ακόμα και τα δημόσια έχουν πρίζα για φόρτιση.
  21. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    Και κάποια άσχετα:
  22. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    Έχω κάποιες πρόχειρες... Αύριο καλύτερες με την φωτογραφική:
  23. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    Σήμερα και μερικές live photos από το παραπάνω...
  24. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Λεφτά και πμ send. Και όποιος πει πως δεν αξίζει η Kaley κόβουμε και την καλημέρα.
  25. Δεν είχε σκέτο body. Μου άνοιξε το κιτ μπροστά μου, έβγαλε τον 18-55, "έβαλε" τον 18-105 και μου έδωσε και τα συνοδευτικά του 18-105 πακέτο. Μαζί με την 16αρα SanDisk Extreme SDHC βγήκε 900€. 265€ extra ήθελε η Canon 700D με τον 18-135 STM. Μεγάλη διαφορά. Άσε που κρατώντας και τα 2 στο χέρι, νομίζω η D5200, μου φάνηκε πιο στιβαρή.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.