-
Posts
14.948 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
116
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by jax7480
-
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
jax7480 απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Και πότε να σε περιμένω είπαμε; Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές... τώρα καλές φωτογραφίες να έχουμε.- 9.834 απαντήσεις
-
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
jax7480 απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Αν βάλω στην εξίσωση και την D5200 με 18-105 VR?- 9.834 απαντήσεις
-
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
jax7480 απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Κώστα τι άλλο εξοπλισμό βρε, εδώ λέμε για πρώτη DSLR. Απλά όταν είχα φωτογραφικές ήταν CANON και έχω μία συμπάθεια. Δηλαδή μου λες πως η 650D-700D δεν είναι σε τίποτα καλύτερη από την Nikon D5100? Δεν αξίζουν με λίγα λόγια; (και έτσι άρχισε ο καυγάς...)- 9.834 απαντήσεις
-
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
jax7480 απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
O 18-135 είναι STM. όσο για το πρώτο: Ναι ρε έχω κόλλημα με την CANON, κακό είναι;- 9.834 απαντήσεις
-
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
jax7480 απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Λοιπόν, με την προσφορά δεν προχώρησα 1ον γιατί η μηχανή ήταν ΝΙΚΟΝ και δεν είμαι και πολύ φαν και 2ον γιατί δεν θέλω τελικά να πάρω παλιό μοντέλο. 1) Πήγα χθες σε κατάστημα και είδα από κοντά Canon 650D και 700D. Ποια από τις 2. Η διαφορά στην τιμή είναι 30€. 2) Να προτιμήσω φακό 18-135mm έναντι του κλασικού 18-55mm? Διαφορά στην τιμή 100€. Αυτά. Σήμερα πάντως θα πάω για την αγορά. Ευχαριστώ.- 9.834 απαντήσεις
-
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
jax7480 απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
H αλλαγή θα γίνει από μία Canon Powershot is720. Νομίζω, δεν ξέρω, ότι και να πάρω μια κάποια διαφορά θα τη δω. Επίσης δεν ξέρω αν θα το γουστάρω το όλο θέμα. Μη μου μείνει η κάμερα και σκονίζεται... Γουστάρω για την ώρα να την πάρω για να δω αν θα μου αρέσει το όλο σκηνικό. Αν δεν απλά θα έχω μια καλή φωτογραφική για όλες τις δουλειές ή θα τη δώσω και θα πάρω μια compact απλά να κάνω τη δουλειά μου.- 9.834 απαντήσεις
-
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
jax7480 απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Τη D3200 τη βρήκα στα 460€ με τσάντα, μνήμη και card reader. Η αρθρωτη δεν με πολυκαίει. Το bracketing δεν ξέρω τι είναι. Το θέμα είναι, εγώ θα δω διαφορά στον αισθητήρα και το expeed 3 ή τσάμπα θα τα πλερώσω. Γι'αυτό ρώτησα εδώ. Αντίστοιχη της D3200, από Canon μεριά ποια είναι;- 9.834 απαντήσεις
-
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
jax7480 απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Άρα η D3200 είναι καλύτερη αλλά κοστίζει και 100€ παραπάνω. Η D5100 δεν αξίζει για αυτά τα λεφτά; είναι πολλά ή απλά είναι παλιά η μηχανή;- 9.834 απαντήσεις
-
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
jax7480 απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Γρήγορη ερώτηση για τους γνώστες για να μην χάσω και αυτή τη προσφορά. Nikon D5100 με Nikkor 18-55 VR και 8GB SanDisk Class 10, SDHC στα 420€. Προχωράω στην αγορά ή όχι;- 9.834 απαντήσεις
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
A good Day to Die Hard: 6 και με το ζόρι. -
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
jax7480 απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Σας ευχαριστώ για τις απόψεις. Παίχτηκε μ@λ@κί@ και τελικά η προσφορά απλά έληξε. Όλες οι τιμές επανήλθαν στο κανονικό. Δεν ξέρω για πόσες ώρες ήταν η προσφορά. Χθες μέχρι το μεσημέρι δεν υπήρχε τίποτα. Μάλλον την ξεκίνησαν το απόγευμα και σήμερα το πρωί, είχα αποφασίσει κιόλας να κάνω την αγορά, η προσφορά απλά δεν υπάρχει... τι να πω. Αναμονή μέχρι την επόμενη. Σας ευχαριστώ και πάλι...- 9.834 απαντήσεις
-
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
jax7480 απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Δεν έχω ασχοληθεί ακόμα με το αντικείμενο DSLR, αλλά σήμερα ένα κατάστημα εδώ (Νορβηγία) έχει βγάλει προσφορά όλες τις Canon DSLR. Τα μοντέλα δεν ξέρω πόσο αξίζουν ή όχι και περιμένω να μου πείτε. Canon 1100D με 18-55 στα 265€ Canon 600D με 18-55 στα 390€. Επίσης θα ήθελα να ξέρω κατά πόσο αξίζει η διαφορά του 1100D από τον 600D για κάποιον άσχετο όπως εγώ. Μέχρι τώρα τη δουλειά μου την έκανα με μία compact Canon Powershot 720is.- 9.834 απαντήσεις
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
IRONMAN 3 είδε κανείς; -
ΚΑΤΑΡΑ... δεν θα μπορέσω να πάω φέτος Γενεύη.... :rant:
-
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
jax7480 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Λογικό. Υπήρχε σαν επιλογή, 100αρα, 150αρα και 200αρα. Η 70αρα ήταν vfm επιλογή. 67€ το μήνα. -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
jax7480 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Όσλο... 70/5 στο σπίτι... Σε download... -
0.92€. Το κατέβασα ήδη... https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ea.games.nfs13_row&feature=top-paid#?t=W251bGwsMSwxLDIwNiwiY29tLmVhLmdhbWVzLm5mczEzX3JvdyJd Ενημέρωση... είναι 600ΜΒ.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Επειδή έχω και τις 2 εκδόσεις: 1) The Fellowship of the Ring 2:58.25 --> Extended 3:48.18 =50 λεπτά έξτρα 2) The Two Towers 2:59.17 --> Extended 3:55.31 = 56 λεπτά έξτρα 3) The Return of the King 3:21.02 --> Extended 4:23.17 = 62 λεπτά έξτρα Άρα συνολικά στην τριλογία είναι περίπου 3 ώρες έξτρα. -
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=RGmtvS5WBZM]Pagani huayra Supercars HD - YouTube[/ame]
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Σε όλες τις φάσεις κρατάει μπύρα ή απλά έχει μία μπροστά του... -
Σήκωσε σούζα το κουτί, έτσι ώστε οι PCI θύρες στο πίσω μέρος του κουτιού να ακουμπήσουν στο πάτωμα. Ο αέρας που έχεις είναι εγκλωβισμένος 99% μέσα στο ψυγείο που έχεις στην οροφή. Για να φύγει μέσα από το ψυγείο, θα πρέπει το ψυγείο να έρθει σε χαμηλότερο ύψος από το tank. Προσοχή μην αφήσεις κανένα fill port του τανκ ανοιχτό κάνοντας το παραπάνω και τα κάνεις όλα λούτσα...
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Yπολογίστε την κατανάλωση ρεύματος των PC σας
jax7480 απάντησε στο θέμα του nikgr topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
Παιχνίδια δεν παίζω οπότε δεν γνωρίζω. Σε Full HD ταινία το Wattόμετρο δείχνει 77Watt κατανάλωση. Βασικά έτσι όπως το βλέπω, η τηλεόραση σύντομα πρέπει να πάει για αλλαγή. 172Watt καίει όταν είναι ανοιχτή. Οι σημερινές LED κυμαίνονται από 65 ως 80. Στις 46-47 ίντσες πάντα. -
Yπολογίστε την κατανάλωση ρεύματος των PC σας
jax7480 απάντησε στο θέμα του nikgr topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
Το HTPC στο σαλόνι που εκτελεί και χρέη κατεβαστηριού: AMD FM1 MSI A75 A4 3400 2x4GB DDR3 [MENTION=6344]1600[/MENTION]MHz 1 OCZ Vertex 4 128GB 2x3TB Seagate DM001 Corsair CX430 Builder series Το router που είναι πάνω στο πολύπριζο Με κλειστή την TV, το βατόμετρο δείχνει 52Watt idle από όλο το πολύπριζο. Σε downloading φτάνει τα 60Watt. Η TV σε standby καίει 3watt.
