Jump to content

jax7480

V.I.P.
  • Posts

    14.948
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    116

Everything posted by jax7480

  1. jax7480

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει. Οι τιμές είναι σχεδόν ίδιες πολλά χρόνια.
  2. Έχεις πμ.
  3. Λυπάμαι που δεν βόλεψε. Θα περάσει τελικά ο φίλος [MENTION=14294]evolution[/MENTION] να τις παραλάβει. Σόρρυ και πάλι.
  4. jax7480

    Δείξτε το κουτί σας...

    H οριστική λύση είναι να αλλάξεις την μητρική σου πουλώντας αυτή που έχεις. Να πάρεις μία άλλη έστω και μεταχειρισμένη μητρική που να έχει PCI-E X16 και μία ακόμα τουλάχιστον Χ8. Και να αγοράσεις τέλος ένα controller της προκοπής και όχι τις παραπάνω μπούρδες που να συνδέεται σε Χ4 ή Χ8 θύρα, για να σου δώσει και ταχύτητα και αξιοπιστία (αν είναι και καλής εταιρείας). dell perc 6 i | eBay
  5. Έχεις πμ.
  6. Χαρίζονται: Επεξεργαστής Athlon Socket A, 1800+. Δεν ξέρω αν λειτουργεί 100%. 2χ256ΜΒ DDR333 Samsung 1x512MB DDR400 Kingston 3x512MB DDR2-400 Hynix Προτιμώ να έρθει κάποιος να τα πάρει από Σαλόνικα... με ταχυδρομεία δεν μπλέκω πάλι... τελευταία φορά που χάρισα πράγματα, έχασα και 20€ με τις αντικαταβολές...
  7. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Battleship - 7/10 Κατέβασα όλους τους διακόπτες και το είδα. Εκτός από την σκηνή με την άγκυρα, όλη η ταινία βλεπόταν (αμερικανιά φουλ, αλλά το ήξερα). Να τη δείτε με αντρική παρέα για να κάνετε και τον χαβαλέ...
  8. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Το battleship αξίζει ή μπα; Να το βάλω να παίζει;
  9. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Άντεξα και το είδα όλο... Και μετά έμεινα με την απορία γιατί έχασα 1,5 ώρα από τη ζωή μου...
  10. jax7480

    Τα ζώα στη ζωή μας (PetLab)

    Δεν ρωτάς και εδώ; Aquazone Forum
  11. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Ερώτηξη για όσους γνωρίζουν: Το V κόπηκε στη μέση ή κάνω λάθος;
  12. jax7480

    Δείξτε το κουτί σας...

    Είναι βερνικωμένη.
  13. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    The Terminal: 9.5/10 (για 4η φορά). Απίστευτη ταινία, απίστευτος Tom Hanks.
  14. jax7480

    κλιματιστικό: Τι? που? ποσο?

    Δεν έχει σημασία αυτό. Συζήτησέ το, δεν έχεις να χάσεις κάτι.
  15. jax7480

    κλιματιστικό: Τι? που? ποσο?

    Από την στιγμή που νοικιάζεις, μίλα με τον ιδιοκτήτη για αρχή. Πες του πως σκέφτεσαι να βάλεις κλιματιστικό/ά, στο σπίτι και συζήτα για τρόπο ώστε τα κλιματιστικά να του μείνουν αλλά να τα πληρώσει αυτός. π.χ. αν τα κλιματιστικά κάνουν 400€ πες του μέχρι τον Οκτώβρη να σου κόβει 100€ το μήνα από το ενοίκιο. Αν πάλι μείνεις τελικά, βοήθησέ τον και πες του πως για τους επόμενους 8 μήνες θα του δίνεις 50€ λιγότερα στο ενοίκιο. Συζήτηση θέλει, ώστε και αυτός να ωφεληθεί αλλά και εσύ.
  16. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Μας στράβωσες...
  17. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Beverly Hills Cop Trilogy (ξανά): 8/10, 8/10, 7.5/10. Ο Έντυ Μέρφυ τα έσπαγε...
  18. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Intouchables: 9.5/10 Κορυφαία ταινία.
  19. Ερώτηση για όποιον γνωρίζει. Μου έστειλε ο κουνιάδος μου από Ελβετία, 18 κασέτες από την βιντεοκάμερά του για να τις μετατρέψω σε DVD. Με πήρε σήμερα το τελωνείο για να περάσω από εκεί να πληρώσω δασμούς για να παραλάβω τις κασέτες. Ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο στέκει αυτή η χρέωση και αν όντως είναι νόμιμη, τί να περιμένω για πληρωμή.
  20. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    [MENTION=4728]Billys[/MENTION]: 1.000.000 likes δεν φτάνουν...
  21. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Το spoiler θα έπρεπε να το κάνουμε quote στη ζωή μας, σε όλες τις γυναίκες.
  22. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Ghost Rider: Spirit of Vengeance -5/10 . Ναι ήξερα τι θα δω, αλλά η ταινία ήταν μεγάλη καφρίλα. Εκτός του ότι το σενάριο ήταν άλλα αντί άλλων, εκτός τους ηθοποιούς που ήταν αλλαγμένοι, εκτός τον Ghost Rider που ήταν και αυτός αλλαγμένος, δεν άξιζε ούτε για ένα δευτερόλεπτο να κάτσεις να την δεις. Μπροστά του, ταινίες όπως το Crank 2 ήταν για Oscar. Ξεκινάς να δεις ένα sequel μιας καλής ταινίας και την έχουν κάνει τόσο χάλια που κλείνεις την καινούρια και βλέπεις πάλι την παλιά. Όποιος πάει στον κινηματογράφο να την δει, θα κλάψει τα λεφτά. Υ.Γ. Σύμφωνα με το IMDB δεν είναι sequel αλλά stand alone sequel.
  23. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Season finale Spartacus. Τα έσπασε!!!
  24. To θέμα με τις μπαταρίες το έχουν βελτιώσει εκπληκτικά και οι 2 εταιρίες... ss από το σετάκι Logitech MK710 που έχω εδώ και κανά χρόνο. Οι μπαταρίες είναι οι εργοστασιακές.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.