-
Posts
14.948 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
116
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by jax7480
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=T2DXrs0OpHU]Quantum Computers Animated - YouTube[/ame]- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Cinebench R15
jax7480 απάντησε στο θέμα του ultraex2005 topic στην ενότητα Μετρήσεις & Αποτελέσματα Υπερχρονισμών
Περιμένω το νέο M3800 ή θα το δώσω και θα πάω στο M6800 που κυκλοφόρησε πρόσφατα. -
Cinebench R15
jax7480 απάντησε στο θέμα του ultraex2005 topic στην ενότητα Μετρήσεις & Αποτελέσματα Υπερχρονισμών
To λαπτοπάκι στη δουλειά: -
Cinebench R15
jax7480 απάντησε στο θέμα του ultraex2005 topic στην ενότητα Μετρήσεις & Αποτελέσματα Υπερχρονισμών
O σπόρος στο σπίτι, Α10-6700@3.7GHz, Turbo off. -
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Asx-sdSI2HU]People Are Awesome Women's Edition 2 Full HD 1080p 2013 - YouTube[/ame]- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=XuxOrCoYnV0]Homeless Vs Businessman: Falling (Social Experiment) - Youtube[/ame]- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
jax7480 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
120/10 είναι η γραμμή του σπιτιού. Η τιμή είναι 110€ το μήνα αλλά δεν τα πληρώνω εγώ. Είναι παροχή της εταιρείας που δουλεύω. To upload το καθορίζεις εσύ με 6€ το μήνα έξτρα ανεβαίνει 10Mbit ακόμα κτλ και μπορεί να φτάσει τα 120DL/120UL. Το 200/200 που είχα πει υπάρχει αλλά ξεφεύγει στα λεφτά και είναι για εταιρική χρήση. Η κλασική που μπορείς να πάρεις για το σπίτι είναι η 200/20 και κοστίζει πολλά (300€ το μήνα). -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
jax7480 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Αλλαγή router στο σπίτι γιατί το παλιό με έκοβε λόγω 100αριου LAN: Προχθές βγήκε μια εταιρεία και ανακοίνωσε προσφορά 1Gbit internet πιλοτικά στο κέντρο της πόλης σε τιμές 50Mbit... Μέσα σε ένα χρόνο λένε θα μπορούν να δώσουν σε όλη την πόλη. Άντε να δούμε... -
Και έπρεπε να βάλεις φωτογραφία 2.5ΜΒ για να τα δείξεις; με πιο μικρή δεν γινόταν;
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
To Breaking Bad τελειώνει στο 14 επεισόδιο; Edit: Άκυρο, τώρα το είδα πως έχει άλλα 2. -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
jax7480 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Άσε γιατί η κατάσταση είναι πίκρα. Στο σπίτι μόλις συνειδητοποίησα πως το router (έχω ξεχωριστά μόντεμ-ρουτερ) μου κόβει 30Mbps και πρέπει να πάρω άλλο. -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
jax7480 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
200/200 εννοώ. Τα μέτρησα σωστά τα μηδενικά. Στη δουλειά έχουμε την μικρή, 100/70. -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
jax7480 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Το πακέτο είναι έτσι. Υπάρχει και 200/200. -
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
jax7480 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Αναβάθμιση της γραμμής στο σπίτι στα 120/10... -
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
[ame=http://vimeo.com/32966847]El Empleo / The Employment on Vimeo[/ame]- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Αν και την έχω δει, θα παίξει άλλη μία προβολή. Ήταν κορυφαία. -
Γνώμες για το G2 της LG? To μόνο που με προβληματίζει είναι η υποστήριξη.
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Να φανταστώ πως το Top Gear τελείωσε με το επεισόδιο της προηγούμενης Κυριακής; Πολύ φόλα η 20η season. -
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Είδε κανείς το Wolverine; Αξίζει; -
Μάλλον δεν κατάφερε να τον αρπάξει έτσι όπως έπρεπε ή ο αλιγάτορας ήταν μαστουρωμένος. Ο αλιγάτορας μπορεί να ασκήσει πίεση με τα σαγόνια του που ισούται με 900kg ανά τετραγωνική ίντσα. Αν τον άρπαζε κανονικά, δεν θα έμενε τίποτα. Ενημερωτικά ο γερμανικός ποιμενικός έχει περίπου 90kg ανά τετραγωνική ίντσα.
-
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=JC5DXGIC8s8]Dog sees Dad after being gone over 6 months - YouTube[/ame]
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
Power of Mother Nature 1080p HD - YouTube- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποια ταινία θα προγραμματίσετε να δείτε;
jax7480 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
φτου κακά και πιπέρι...- 1.484 απαντήσεις
-
- κινηματογράφος
- προτάσεις
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
To είδα... δεν με κράτησε για 2η season. Όπως και το 2 broke girls...
