Jump to content

jax7480

V.I.P.
  • Posts

    14.948
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    116

Everything posted by jax7480

  1. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=T2DXrs0OpHU]Quantum Computers Animated - YouTube[/ame]
  2. jax7480

    Cinebench R15

    Περιμένω το νέο M3800 ή θα το δώσω και θα πάω στο M6800 που κυκλοφόρησε πρόσφατα.
  3. jax7480

    Cinebench R15

    To λαπτοπάκι στη δουλειά:
  4. jax7480

    Cinebench R15

    O σπόρος στο σπίτι, Α10-6700@3.7GHz, Turbo off.
  5. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Asx-sdSI2HU]People Are Awesome Women's Edition 2 Full HD 1080p 2013 - YouTube[/ame]
  6. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=XuxOrCoYnV0]Homeless Vs Businessman: Falling (Social Experiment) - Youtube[/ame]
  7. 120/10 είναι η γραμμή του σπιτιού. Η τιμή είναι 110€ το μήνα αλλά δεν τα πληρώνω εγώ. Είναι παροχή της εταιρείας που δουλεύω. To upload το καθορίζεις εσύ με 6€ το μήνα έξτρα ανεβαίνει 10Mbit ακόμα κτλ και μπορεί να φτάσει τα 120DL/120UL. Το 200/200 που είχα πει υπάρχει αλλά ξεφεύγει στα λεφτά και είναι για εταιρική χρήση. Η κλασική που μπορείς να πάρεις για το σπίτι είναι η 200/20 και κοστίζει πολλά (300€ το μήνα).
  8. Αλλαγή router στο σπίτι γιατί το παλιό με έκοβε λόγω 100αριου LAN: Προχθές βγήκε μια εταιρεία και ανακοίνωσε προσφορά 1Gbit internet πιλοτικά στο κέντρο της πόλης σε τιμές 50Mbit... Μέσα σε ένα χρόνο λένε θα μπορούν να δώσουν σε όλη την πόλη. Άντε να δούμε...
  9. jax7480

    Οι αγορές μας..!!

    Και έπρεπε να βάλεις φωτογραφία 2.5ΜΒ για να τα δείξεις; με πιο μικρή δεν γινόταν;
  10. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    To Breaking Bad τελειώνει στο 14 επεισόδιο; Edit: Άκυρο, τώρα το είδα πως έχει άλλα 2.
  11. Άσε γιατί η κατάσταση είναι πίκρα. Στο σπίτι μόλις συνειδητοποίησα πως το router (έχω ξεχωριστά μόντεμ-ρουτερ) μου κόβει 30Mbps και πρέπει να πάρω άλλο.
  12. 200/200 εννοώ. Τα μέτρησα σωστά τα μηδενικά. Στη δουλειά έχουμε την μικρή, 100/70.
  13. Το πακέτο είναι έτσι. Υπάρχει και 200/200.
  14. Αναβάθμιση της γραμμής στο σπίτι στα 120/10...
  15. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

  16. [ame=http://vimeo.com/32966847]El Empleo / The Employment on Vimeo[/ame]
  17. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Αν και την έχω δει, θα παίξει άλλη μία προβολή. Ήταν κορυφαία.
  18. jax7480

    Android Mobiles Thread

    Γνώμες για το G2 της LG? To μόνο που με προβληματίζει είναι η υποστήριξη.
  19. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Να φανταστώ πως το Top Gear τελείωσε με το επεισόδιο της προηγούμενης Κυριακής; Πολύ φόλα η 20η season.
  20. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Είδε κανείς το Wolverine; Αξίζει;
  21. jax7480

    Τα ζώα στη ζωή μας (PetLab)

    Μάλλον δεν κατάφερε να τον αρπάξει έτσι όπως έπρεπε ή ο αλιγάτορας ήταν μαστουρωμένος. Ο αλιγάτορας μπορεί να ασκήσει πίεση με τα σαγόνια του που ισούται με 900kg ανά τετραγωνική ίντσα. Αν τον άρπαζε κανονικά, δεν θα έμενε τίποτα. Ενημερωτικά ο γερμανικός ποιμενικός έχει περίπου 90kg ανά τετραγωνική ίντσα.
  22. jax7480

    Τα ζώα στη ζωή μας (PetLab)

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=JC5DXGIC8s8]Dog sees Dad after being gone over 6 months - YouTube[/ame]
  23. Power of Mother Nature 1080p HD - YouTube
  24. jax7480

    Ποια ταινία θα προγραμματίσετε να δείτε;

    φτου κακά και πιπέρι...
  25. jax7480

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    To είδα... δεν με κράτησε για 2η season. Όπως και το 2 broke girls...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.