-
Posts
14.948 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
116
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by jax7480
-
Ποτ@ν@ φτώχεια....
-
To είδα. Ξέρω πως θα ακουστεί λίγο κουλό, αλλά το τηλέφωνο από τότε που επέστρεψε, δεν παρουσιάζει πρόβλημα. Δεν είναι από το software, γιατί πολύ απλά πριν το στείλω, με την stock rom εμφάνιζε το πρόβλημα κανονικά. Θα το έχω όμως στα υπ'όψιν.
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Total recall 2012: 8/10. Νομίζω στα ίδια με το πρώτο, το οποίο για την εποχή του ήταν κορυφαίο. Μου άρεσε αρκετά. Θετικές οι αλλαγές στο σενάριο. Καλά η Biel και η Beckinsale ήταν όλα τα λεφτά. :inlove: -
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Κάψιμο χθες. Είδα όλη τη πρώτη σεζόν. -
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Το BOSS στην πρώτη σεζόν έχει μόνο 8 επεισόδια; -
Και έτσι θα γίνει. Απλά ανέφερα τα γεγονότα για να είναι κάποιοι που δεν γνωρίζουν ενήμεροι.
-
Το HTC Desire HD μου πριν λίγες μέρες, παρουσίασε πρόβλημα στο Volume Up button. Επικοινώνησα με την HTC Ελλάδας, ήρθε courier, παρέλαβε το τηλέφωνο μετά από 2 μέρες και όλα καλά. Το κινητό παραδόθηκε στην courier την Παρασκευή 12/10. Από τότε δεν είχα κάποια ενημέρωση οπότε σήμερα είπα να καλέσω. Η απάντηση του service ήταν πως η εταιρεία βρήκε παράνομο λογισμικό μέσα στο τηλέφωνο, με έβγαλε εκτός εγγύησης και ζητούν 185€+ΦΠΑ 23% για επισκευή (αντικατάσταση της πλακέτας και της καλωδιοταινίας). Φυσικά έφαγαν τρελό άκυρο και ζήτησα να μου επιστρέψουν τη συσκευή. Δεν γράφω τα παραπάνω για να διαμαρτυρηθώ. Όντως είχα βάλει στο τηλέφωνο ICS 4.0.4 σπασμένη εννοείται, γιατί το τηλέφωνο δεν θα πάρει ποτέ official 4.0. Αλλά και πιο πριν δεν είχα official 2.3.5. αλλά από το xda developers forum. Φυσικά όταν το τηλέφωνο στάλθηκε στην HTC, είχε OFFICIAL 2.3.5 ROM. Όλα τα παραπάνω τα γράφω προς ενημέρωση όλων, για τις σπασμένες ROM κτλ, κτλ. Προσωπικά, σε επόμενο τηλέφωνο δεν θα μπω στην διαδικασία καν. Θα βρω τηλέφωνο το οποίο θα μπορεί να παίξει σωστά out of the box, χωρίς ματσακωνιές, γιατί δυστυχώς δεν μας περισσεύουν πλέον για να είμαστε και εκτός εγγύησης.
-
Mechanical Keyboards, γνωμες και αγορα απο eshops.
jax7480 απάντησε στο θέμα του Ivris topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
Το 2o παίρνει άκυρο από τα extra keys που έχει στα αριστερά. Το πρώτο καλή περίπτωση αλλά ρε συ, 230$ για πληκτρολόγια + τελωνείο... :crazy_pilot:- 2.495 απαντήσεις
-
- e-shop
- mechanical keyboard
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Mechanical Keyboards, γνωμες και αγορα απο eshops.
jax7480 απάντησε στο θέμα του Ivris topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
Πολύ καλή η επιλογή, έχει όσα θέλω, χωρίς παραπάνω πράγματα που δεν μου χρειάζονται. Θα προτιμούσα αγορά από Ευρώπη στην χειρότερη όμως. Δεν θέλω να μπλέκω με τελωνεία.- 2.495 απαντήσεις
-
- e-shop
- mechanical keyboard
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Mechanical Keyboards, γνωμες και αγορα απο eshops.
jax7480 απάντησε στο θέμα του Ivris topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
Επειδή βλέπω πως υπάρχει στροφή προς τα μηχανικά πληκτρολόγια να κάνω κι εγώ μερικές ερωτήσεις και να δω προτάσεις. Δουλεύω περίπου 10-12 ώρες σε πληκτρολόγιο. Όταν λέω δουλεύω εννοώ, ΟΧΙ gaming. Games δεν παίζω και δεν με ενδιαφέρει. Πληκτρολογώ όμως κείμενα για ώρες. Αυτή τη στιγμή στο σπίτι έχω ένα Logitech G105 και στη δουλειά ένα Dell QuietKey. Της δουλειάς με βολεύει πολύ περισσότερο στη πληκτρολόγηση απ'ότι το G105. Θέλω Numpad οπωσδήποτε. Δεν θέλω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ πλαϊνά πλήκτρα στα αριστερά. Αυτά που έχει το G105 με μπερδεύουν αφάνταστα. Δεν με ενδιαφέρουν φωτισμοί, Macros κτλ. Αν υπάρχουν δεν με πειράζει. Να φανταστώ πως πρώτη επιλογή είναι το CM Storm Quick Fire Pro; Κάτι άλλο θα παίξει καλύτερα; Mechanical ασύρματα υπάρχουν; Μήπως αλλάξω και το τρίτο πληκτρολόγιο στο καθιστικό.- 2.495 απαντήσεις
-
- e-shop
- mechanical keyboard
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Σιδεροκέφαλος Γιάννη.
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
-
HTC Desire HD--> Positive :sick:
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Καλά η κοπελίτσα στο revolution είναι για πολύ κλάμα... To τόξο της παίζει καλύτερα... -
H σειρά 6 Gran Coupe είναι για μένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, στην κατηγορία του. Και είμαι BMW hater... αλλά όταν την είδα live....
-
Μετρήσεις σε USB flash-drives
jax7480 απάντησε στο θέμα του kazabubu topic στην ενότητα Συσκευές Αποθήκευσης
Το συγκεκριμένο στικάκι σε USB3.0 είναι γρηγορότερο και από σκληρούς 7200RPM...- 309 απαντήσεις
-
- benchmark
- flash drive
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
The Expendables 2 : 9/10. Η ταινία είναι αυτό ακριβώς που υπόσχεται. Δράση με τους ηθοποιούς που μεγαλώσαμε. Respect στα ονόματα και μόνο. Τα υπόλοιπα δεν με απασχόλησαν ούτε λεπτό... -
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
To αυτό με τους από πάνω... -
Ταχυδρομικές αποστολές....που πήγε το δέμα;
jax7480 απάντησε στο θέμα του greekfragma topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Γνωρίζει κανείς αν η υπηρεσία ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ είναι αποκλειστικά των ΕΛΤΑ courier ή υπάρχει ίδια υπηρεσία και στα ΕΛΤΑ; -
Μετρήσεις σε USB flash-drives
jax7480 απάντησε στο θέμα του kazabubu topic στην ενότητα Συσκευές Αποθήκευσης
Corsair Flash Voyager 32GB USB3.0 από το MyMemory.co.uk. Είναι από την προσφορά που είχε βγάλει ο [MENTION=35]chroma[/MENTION].- 309 απαντήσεις
-
- benchmark
- flash drive
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Impractical Jokers. Πόνεσε το σαγόνι από το γέλιο :rofl: -
[MENTION=24575]Rusty_Tool[/MENTION]. Φίλε μου πολύ όμορφο το κουτάκι σου. Ένα πράγμα μόνο θα διόρθωνα. Βρες και βάλε ένα backplate στην κάρτα γραφικών γιατί είναι σαν τη μύγα μες το γάλα αυτό το μπλε PCB.
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
The Avengers: 9.0/10 Όλα όσα θα έπρεπε να έχει μια τέτοια ταινία... Ας ελπίσουμε πως το 2 θα είναι ακόμα καλύτερο. -
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Δεν είπα πως θα πήγαινε με τον σταυρό στο χέρι. Απλά το συγκεκριμένο περιστατικό είναι too much από μόνο του. Όποιος κι αν είσαι. -
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Με ξενέρωσε το Breaking Bad.
