-
Posts
14.948 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
116
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by jax7480
-
σσσσσσσσσσσσσσσσσσ, κρυβε λογια...
-
Ρε παιδια αυτο που ποσταρα ειναι καθαρα για screenshot, ουτε καν για bench. Για καθε μερα του δινω 1.71 στα 3GHz.
-
Pifast v4.3 και v4.1.
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ενα απλο Vapo XEII εχω για ψυξη(με 507 ειναι αυτο), μνημες UTT 2x512, μητρικη DFI NF4-Ultra D,ψυξη στην μητρικη ολα στοκ, ψυξη στις μνημες ενας 12αρης ανεμιστηρας. Υ.Γ. Ο 12αρης φυσαει και το σημειο της DFI που χρειαζεται ψυξη οταν χρησιμοποιεις τις εξτρα τασεις για τις μνημες. Υ.Γ.2 Τιποτα δεν εχει μονταριστει πουθενα. Οτι δινουν απο την μανα τους
-
-
Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του morph topic στην ενότητα Off topic
Γιατι? πλεον, το πολεμικο ναυτικο και η αεροπορια, κανουν ιδια θητεια με τον στρατο ξηρας? -
Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του morph topic στην ενότητα Off topic
Παλιοβυσμα... -
Σωστοοοος. Και πηρα μια παραπανω και δεν ηξερα αν θα ηταν too much για να την βαλω. Μονο που τωρα δεν μπορω. Ηρθε σπιτι μου ενας μουντρουχος τυπος με μακρυ μαλλι, και μου πηρε το ομορφο κουτακι μου, και αφησε στην θεση του ενα αλλο, μαυρο σαν την μιζερια, που γραφει επανω... Vapo...κατι, και κανει και 2.5 λεπτα να ξεκινησει...κλαψ, λυγμ... :weep:
-
Φυσαει πολυ απ'το σπασμενο μου το τζαμι, φυσαει πολυ και μπαινει κρυος ο βορειας... (XP120 με Μαματο ανεμιστηρι στις 1200 στροφες).
-
Απειρες ωρες drifting στο NFSU2....
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Σχετικα καλα ειναι για μαμα ψυξη. Με εναν καλο επεξεργαστη τα εχεις πιστευω.
-
Κοιτα, αναλογα τον επεξεργαστη που θα σου κατσει. Εγω με την ΒΟΧ, και ανοιχτα παραθυρα, εδωσα και 1.85.... :cry:
-
-
ενα screenshot απο αλλες εποχες....μολις ειχα γνωρισει τον eleven και ξεκινουσε το team της Θεσσαλονικης... Βασικα δεν ειναι τιποτα σπουδαιο(απο αποψη τελικης των MHz ) αλλα σημασια εχει και απο που ξεκινας...
-
To αυτο.... κι εγω.
-
NFSU-2. Οχι βεβαια για πολυ ακομα....σε λιγες μερες θα με πεταξει η γυναικα εξω απο το σπιτι ΜΑΖΙ με το πισι.... Τι κολλημα αυτο το παιχνιδι...
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Κορυφαίες ατάκες μελών του TheLab.gr (QuoteLab)
jax7480 απάντησε στο θέμα του unseen topic στην ενότητα Off topic
Αν και δεν ειναι ατακα δικη του (μαλλον)...πρεπει να μπει... ΚΟΡΥΦΑΙΟ ea6gka.... :worship: -
Στις πόσες στροφές, χτυπάει κόφτης? Αν έχετε...
jax7480 απάντησε στο θέμα του DMylonas topic στην ενότητα Off topic
Seat Leon 1.6 16V. Καπου στις 6.800 ο κοφτης. (ελπιζω με το προγραμμα να παει στις 7200). -
Σιντο αυτο ειναι με "μαμα" ρευμα? Γιατι το 1.488 ειναι πολυ λιιιιγο για σενα....
