Jump to content

jax7480

V.I.P.
  • Posts

    14.948
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    116

Everything posted by jax7480

  1. jax7480

    Project ''Plexi'' - Part -37. LevelOne router mod. Part -4

    Παρε καποιο λινκ και κανε το paste κατ'ευθειαν στον browser σου. Αν δεν εμφανιστει ειναι προβλημα σιγουρα του host.
  2. jax7480

    Project ''Plexi'' - Part -37. LevelOne router mod. Part -4

    Μαλλον λογω της σελιδας που κανει το hosting. Εσυ αν κανεις edit καποιο ποστ σου βλεπεις τα λινκ απο τις φωτο?
  3. jax7480

    Δείξτε το κουτί σας...

    Τι αντιστοιχο θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει απο ανεμιστηρες? Μιλωντας παντα για ιδια αποδοση με τους Noctua, χωρις ομως το σοκολατι-σκατουλι-τσιρλε χρωμα... Edit: Tasos53 πανεμορφο το κουτι παρεπιπτοντως.
  4. jax7480

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ THREAD

    Χρονια πολλα...
  5. jax7480

    Project ''Plexi'' - Part -37. LevelOne router mod. Part -4

    Mηπως με χλωροφορμιο?
  6. Εννοαω, οτι ναι μεν χρησιμοποιει το εργαλειο αλλα ξερει και το πως. Ειδαλλως ολοι μας με μια κορδελλα θα φτιαχναμε ενα ελαφακι...
  7. Τον παρακατω "μαστορα" παντως σιγουρα δεν τον κανει το εργαλειο μαστορα...
  8. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    Ποιος το ειπε αυτο? Στο site τον εχει κανονικα. Και ειμαι σιγουρος οτι το εχω δει και live το 335i coupe.
  9. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    μονο που δεν πωλειται....
  10. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    πφφφφφφ...... http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=74204&category_id=72
  11. Υπαρχει ενεργος αφρος για τα πλαστικα μερη των υπολογιστων καθως και για τις μπεζ λαμαρινες. Ψαξε το λιγο, κανει πραγματικα θαυματα.
  12. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    Αν δεν κανω λαθος, στο Α4 δεν εχει μπει ποτε τετρακινηση τυπου Haldex παρα μονο Torsen.
  13. jax7480

    Overclocking Core i7 (D0)

    Την ρυθμιση του QPI link μεσα στο BIOS που την εχεις?
  14. jax7480

    Overclocking Core i7 (D0)

    Πορνελος τελειως ο i7 920 D0. Με στοκ ταση, στοκ συχνοτητα, ποιανει ιδιες temps με Q9550 στα 4GHz. Damn....
  15. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    Βασικα η Τ4 με την Κ04 εχουν ΜΕΓΑΑΑΑΑΛΗ διαφορα. Αν τις δεις, διπλα-διπλα, η T4 ειναι τουρμπινα και η K04, σεσουαρ για τα μαλλια. Ο τυπος παντως δεν εχει κανει κατι εξωπραγματικο. Εχει χρησιμοποιησει parts απο αντιστοιχο αυτοκινητο του ομιλου (S3, Leon Cupra, VW GTI Ed30), τα φορεσε στο δικο του και εβαλε και ενα προγραμμα. Απ'οσο ξερω ειναι αρκετα safe μετατροπη που κανει αρκετος κοσμος.
  16. jax7480

    Overclocking Core i7 (D0)

    Λογικα αλλαζει οπως στις περισσοτερες μητρικες της Asus. To auto βρε μπαγλαμα, αυτο σημαινει.
  17. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    Εγω αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι ολοι ειναι γρηγοροι, μεχρι την πρωτη στροφη....
  18. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    Προσωπικα αν επρεπε να προτιμησω, θα σκεφτομουν αρκετα το RS6 στην Sedan εκδοση. 580 αλογατα δεν ειναι λιγα..... Μετα το S5.
  19. jax7480

    Overclocking Core i7 (D0)

    Αν η καταναλωση χτυπαει τα 320+ λογικο δεν ειναι. Οι 100αρες σε θερμοκρασιες απο που προερχονται?
  20. jax7480

    Overclocking Core i7 (D0)

    Καλο μεν αλλα δεν ειναι πολλα τα 1.44? Επισης σε idle ειναι στους 39. Σε load ποσους λες να ποιανει με 300+ Watt στον επεξεργαστη?
  21. jax7480

    Αγορα διαδρομου γυμναστικης

    Οτι ειπαν οι αποπανω. Περυσι αγορασα ελλειπτικο και ηταν η πιο ακυρη αγορα που εκανα ποτε. Ειχα ορεξη να κανω, αλλα τελικα, κατεληξε διακοσμητικο χωρου γιατι ηταν πολυ βαρετη η ολη διαδικασια. Τσαμπα το 600αρι.
  22. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    Alfa Romeo 8C Spyder. Εδω μου ειπαν οτι πρεπει να μπει... Προσοχη... Απαγορευεται η οποιαδηποτε χρηση του παρακατω βιντεο απο παντρεμενους/δεσμευμενους/αρραβωνιασμενους και λοιπα...
  23. jax7480

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ THREAD

    Χρονια πολλα παιδες.
  24. jax7480

    Supercars & Dreamcars Thread

    Προσωπικα προτεινω κατι τετοιο.... http://www.carzone.ie/search/Nissan/Skyline/R34-GT-T/200840190264570/advert
  25. jax7480

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Unsto δωσε και μια φωτο απο το κατω μερος του Silverstone. Θενκς
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.