Jump to content

eleozz

Premium Members
  • Posts

    3.469
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    4

Everything posted by eleozz

  1. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Καλημέρα
  2. eleozz

    Αγορά Δραπανου/πιστολετο

    μάλλον θα καταλήξω στο makita + https://www.skroutz.gr/c/961/spare-parts.html?keyphrase=2608576199 ευχαριστώ για τις απαντήσεις
  3. eleozz

    Αγορά Δραπανου/πιστολετο

    γρήγορη ερώτηση, ψάχνω για δράπανο η δουλειά που θα γίνετε ειναι εγκατάσταση προβολεων σε οροφές εγκατάσταση καμερών σε τοίχους etc είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2, τι προτείνετε? https://www.skroutz.gr/s/415881/Black-Decker-KR1102K.html#reviews https://www.skroutz.gr/s/435789/Makita-HR2470.html
  4. eleozz

    Official ΦαγητοThread v2.0

  5. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    πάω να ετοιμάσω την βάρκα για να πάω άυριο στην δουλειά αν συνεχίσει έτσι δεν θα χρειαστεί και να κατέβω απο τον πρότο, θα έχει φτάσει το νερό εδώ
  6. βρίσκομαι κατερίνη αλλα μπορούμε να το κανονίσουμε
  7. μιάς και άρχισα να καθαρίζω λίγο τα ντουλάπια, και μερικά πράγματα δέν τα χρησιμοποιώ πιά. όποιος το χρειάζεται ενημερώνει Level One KVM-0201 με σύνδεση ps2 και vga για console και hosts manual
  8. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    σε πίτα?
  9. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    τι εφαγες για βραδυ?
  10. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    κομμένη η καλημέρα? άντε good morning τότενες.
  11. eleozz

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    χιονίζει
  12. eleozz

    Η AMD ανακοίνωσε και επισήμως τις νέες της APUs, Ryzen 5 2400G και Ryzen 3 2200G

    https://www.amazon.co.uk/AMD-YD2400C5FBBOX-Processor-Radeon-Graphics/dp/B079D8FD28/ref=sr_1_1?tag=linustechtips-21&ie=UTF8&qid=1518444190&sr=8-1&keywords=ryzen+2400g
  13. https://hackaday.com/2018/02/10/all-the-stuff-you-wished-you-knew-about-fourier-transforms-but-were-afraid-to-ask/
  14. το γνωριζω αυτο αλλα δέν έχω τοσα πολλά αναλώσιμα, αυτά που χρησιμοποιώ για επισκευές ειναι λίγα, π χ οι πυκνωτές ειναι 20-30 νούμερα, voltage regulators 4-5 διαφορετικα νουμερα etc. για τις δικές μου κατασκευές relays, microcontrollers etc ειναι περισσότερα αλλα και πάλι δέν ειναι τόσα πολλά, θα μου πεις σε 5-10 χρόνια μπορεί να ειναι πολύ περισότερα αλλα αυτό δέν ειναι τωρινό πρόβλημα το θέμα ειναι οτι η τωρινή οργάνωση που έχω δέν βολεύει και όπως το κόβο οι ταμπακιέρες (οργανωμένα) + τα συρτάρια που έχω θα με βολεύουν προς το παρόν (έχω και κατι ταμπακιέρες που μου ειχε χαρίσει η @karmen1983 για μεγαλύτερα κομμάτια (transformers, μεγάλους πυκνωτές, arduino και άλλα boards etc)
  15. προσωπικά εκτός απο κόλλα εμπιστεύομαι και της βίδες, οσο για τις ταμπακιέρες δίνω και 15-20 ευρώ τη μία αρκεί να με βολεύουν
  16. σκέφτομαι να φτιάξω κάτι τέτοιο για μικρά αναλώσιμα (αντιστάσεις, πυκνωτές, ολοκληρωμένα etc) αλλα δέν έχω ιδέα που θα βρώ ευχρηστες ταμπακιέρες με χερούλι και μικρούς χώρους. έχετε να προτείνετε τίποτα? επίσεις στο πάνω μέρος αλλα και σε κάποιο ράφι μπορεί να μπεί Kaizen Foam για μικροεργαλία
  17. η αληθεια ειναι οτι μια καλη καρεκλα χρειάζεται, είναι μέσα στα σχεδια μου.
  18. ας δείξω κι εγώ το δικό μου μικρο εργαστηρι που εδώ και 2 χρόνια ειναι υπο κατασκευή https://preview.ibb.co/d1x0Jx/IMG_20180206_180205.jpg https://preview.ibb.co/iKcBQc/IMG_20180206_180213.jpg https://preview.ibb.co/iz1GrH/IMG_20180206_180224.jpg https://preview.ibb.co/hjLnyx/IMG_20180206_180231.jpg
  19. eleozz

    Ανέκδοτα & Αστεία

    ΧΩΓΙΣ ΝΕΓΑΚΙ*
  20. eleozz

    Ανέκδοτα & Αστεία

    evade +5 critical +3
  21. always software raid γιατί 1) γινεται rebuild χωρίς να χρειάζεται τον ιδιο raid controller 2) μετακινείται σε αλλο build χωρίς φόβο 3) γίνετε πιο ευκολα edit (add/remove hdd etc) τουλάχιστον απο προσωπικη εμπειρία
  22. Mobo Ram CPU PSU εδώ βασικά βάζεις ότι προτιμάς εσύ αλλα αν πας σε μικρά box κουτια κατι σαν αυτό βολεύει) ~160Euro κουτί της επιλογής σου επισης υπάρχουν και οι λύσεις CPU on board αλλα συνηθως έχουν 2 sata οπότε χρειάζεσε pci sata controller το καλό ειναι οτι αργότερα μπορείς να φορτώσεις κι άλλους δίσκους, το ένα μηχάνημα που έχω ξεκίνησε με 4 δίσκους (1 για το OS και 3 για Storage) και αυτή την στιγμή έχει 7 (+1 για OS) ένα ακόμα στα γρήγορα και οι pci sata controlers πάνε 10-20Ε για extra sata
  23. προσωπικά και στο σπίτι και στην δουλεια έχω μηχανηματα με freenas θέματα με ασυμβατότητες δέν ειχα ποτέ, πάντα προτιμούσα amd apu λόγο κόστους & κατανάλωσης. το μόνο δύσκολο ειναι να το "setaris" σωστά (αν δέν το έχεις ξανακάνει) αλλα θεωρώ ότι ειναι πιο ασφαλές (software raid) τιν έχω πάθει απο hardware raid και πόνεσε οικονομικά... + οτι ειναι επεκτάσιμος ο nas
  24. eleozz

    Συζήτηση για το όνομα της ΠΓΔΜ

    η λυση υπαρχει απλα δέν έχει φτάση ακόμα στο τραπέζι, wannabe macedonia και ειναι ολοι ευχαριστημενοι.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.